LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schuman incasso Ede

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Schuman incasso Ede

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

emmy75 schreef:Dit soort zaken hebben vaak juist nu eenmaal een onzekere afloop en daarom is het ook voor veel advocaten lastig. Als er dan jurisprudentie komt, zouden zij er toch juist allemaal baat bij hebben. Zelfs bij een verkeerde uitspraak voor de deelnemer.
In dit geval is er geen sprake van een onzekere afloop. Schuman Incasso zou de zaak gewoon winnen.

Weliswaar is nu niet meer te achterhalen of evdb1968 wel of niet de 5.000 gulden cash zelf heeft opgehaald, hij is in 1990 wel tot terugbetaling hiervan veroordeeld, en dit vonnis is inmiddels onherroepelijk geworden. Hiermee staat zijn schuld vast en is het alleen nog maar een kwestie van executie. (in 1995 had hij, na kennisneming van het vonnis in verzet kunnen komen, maar anno 2012 is dat ruimschoots te laat )

Men zou wel kunnen beargumenteren dat het lange wachten van Schuman alvorens tot inning over te gaan onredelijk is, en alleen als doel heeft om de schuld verder op te drijven. Het is daarom niet onlogisch dat juist hierin de oplossing is gevonden en met een kleine 500 euro de zaak alsnog wordt afgedaan.

Het lijkt me een redelijke oplossing, en de scheldpartij van evdb1968 op Schuman doet een beetje vreemd aan, nu evdb1968 in het voortraject zelf veel steken heeft laten vallen, en in het programma aangeeft blij te zijn dat de zaak kan worden afgesloten.

BUNA
Berichten: 176
Lid geworden op: 02 mei 2012 11:18

Re: Schuman incasso Ede

Ongelezen bericht door BUNA »

Het lijkt me een redelijke oplossing, en de scheldpartij van evdb1968 op Schuman doet een beetje vreemd aan, nu evdb1968 in het voortraject zelf veel steken heeft laten vallen, en in het programma aangeeft blij te zijn dat de zaak kan worden afgesloten.
ja zeker doet, dat een beetje vreemd aan, hij komt niet echt met argumenten waarom hij gelijk heeft,
Hier roept hij ook een paar dingen en beweringen en krijgt hij geen bijval is hij gelijk weer verdwenen.

En opeens komt er ook een of ander gabberblob die ook opeens kritiek heeft op dit kantoor, een hele tijd niets en opeens na een pro-deo komen ze opeens klagen over dit kantoor.

beetje apart weer

gabberbob
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 feb 2011 21:53

Re: Schuman incasso Ede

Ongelezen bericht door gabberbob »

Ik krijg meer het idee dat de meeste reacties van mensen zijn, die schuman een warm hart toedragen.
gabberbob reageert al jaren op schuman

BUNA
Berichten: 176
Lid geworden op: 02 mei 2012 11:18

Re: Schuman incasso Ede

Ongelezen bericht door BUNA »

gabberbob schreef:Ik krijg meer het idee dat de meeste reacties van mensen zijn, die schuman een warm hart toedragen.
gabberbob reageert al jaren op schuman

Hahahahahha, tuurlijk dragen we hen allemaal een warmhart toe, misschien werken we daar allemaal wel. Sure

Denk eerder dat we gewoon op een realistische wijze naar deze zaak kijken. En ik blijf er bij volgens mij is het op een coulante en goede wijze opgelost.

Ja reageer je al jaren, met 4 geplaatste berichten????????????

gabberbob
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 feb 2011 21:53

Re: Schuman incasso Ede

Ongelezen bericht door gabberbob »

voor BUNA (schuman)?
blijkbaar een schot in de roos, wie de schoen past trekke hem aan
wat ik heel vreemd vind dat niemand op mijn verhaal reageerd
kunnen we niet gebruiken?
heel raar.

BUNA
Berichten: 176
Lid geworden op: 02 mei 2012 11:18

Re: Schuman incasso Ede

Ongelezen bericht door BUNA »

gabberbob schreef:voor BUNA (schuman)?
blijkbaar een schot in de roos, wie de schoen past trekke hem aan
wat ik heel vreemd vind dat niemand op mijn verhaal reageerd
kunnen we niet gebruiken?
heel raar.
Wordt steeds leuker hier op het forum, nu ben ik opeens Schuman zelf, nou ik kan de persoon niet, ken het bureau niet, kom niet eens uit de omgeving van Ede. En dan zou ik Schuman zijn hahaahahahahahahaha!!!!!!!!11

Ik ben gewoon een burger die het verhaal heeft gevolgd en van mening ben en blijf dat er een coulante regelings is getroffen. Waar EvdB erg blij mee mag zijn

gabberbob
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 feb 2011 21:53

Re: Schuman incasso Ede

Ongelezen bericht door gabberbob »

Nou als je het kantoor schuman echt niet kent, zou ik me maar eens echt orienteren waar kantoor schuman zich mee ophoudt da's niet fraai hoor, en me zeker onthouden van kommentaar op andere die het wel weten.
Nogmaals het enige wat kantoor schuman doet is handelen in namen, adressen en vervalste papieren.
Gebaseerd op de nog steeds bestaande angst van mensen voor een incasso cq deurwaarderskantoor.

Gesloten