Spullen ingenomen door schulden vader?
Re: Spullen ingenomen door schulden vader?
… als er niets is, hoef ik dat niets inderdaad niet te hebben…
De schuldenaar kan ook alles wat nodig is laten kopen tijdens de openbare veiling door vrienden en familie voor symbolisch bedrag toch?
-
Volgens mij heb jij in het verleden te vaak 'De Kameleon' gelezen.
Overigens, als dat al zou kunnen, dan is de schuldenaar nog steeds niet van zijn schulden af. Juist niet, want een symbolisch bedrag lost niks op.
Overigens, als dat al zou kunnen, dan is de schuldenaar nog steeds niet van zijn schulden af. Juist niet, want een symbolisch bedrag lost niks op.
-
Moneyman
vindt dit leuk
Zo lees ik dat hier: https://www.devoordeligstedeurwaarder.n ... oe-je-dat/#Bezorgdeburger schreef: ↑14 jul 2023 13:57De schuldenaar kan ook alles wat nodig is laten kopen tijdens de openbare veiling door vrienden en familie voor symbolisch bedrag toch?
Maar kan het mis hebben.
Maar spullen waarvoor geen interesse is zou dan voor zeg € 1,-- per stuk te koop zijn? Dan hoeft de schuldenaar in ieder geval geen nieuwe spulletjes bij IKEA te kopen
Zolang ik dat symbolische bedrag maar hoog genoeg vind welBezorgdeburger schreef: ↑14 jul 2023 13:57De schuldenaar kan ook alles wat nodig is laten kopen tijdens de openbare veiling door vrienden en familie voor symbolisch bedrag toch?
Bram Bonnewel
vindt dit leuk