GezondeSchoenen.nl , bestel er niets!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
BL2

Re: GezondeSchoenen.nl , bestel er niets!

Ongelezen bericht door BL2 »

Dagkoers schreef:
23 aug 2024 12:21

..,...grapje.......
Zoals al je topics en berichten hier, maar dat wisten we al.....

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

witte angora schreef:
22 aug 2024 22:46
Gaaapppp....

Dropshipper nummer zoveel. Wanneer leren mensen het nu eens?
Ze leren het echt helemaal nooit. Deze zaak is al uitgebreid besproken begin juni in het draadtje: webwinkels-f69/gezonde-schoenen-nl-t202348.html

Maar ja, wie Googled er nou op een webshop alvorens er te bestellen?

Of gaat eventjes naar Trustpilot: https://nl.trustpilot.com/review/gezond ... nl?page=10 Oudste klager is al meer dan een jaar geleden:

Trustpilot:
Webshop met valse verkooptactiek
Webshop doet zich voor als Nederlands bedrijf met Nederlands adres. Heeft zogenaamd zelf voorraad met een levertijd tussen 3-5 dagen maar in werkelijkheid heeft dit bedrijf helemaal geen voorraad en bestellingen worden doorgezet naar een chinees bedrijf. Wat betekent dat er altijd sprake is van verzending uit china en levertijd van 5 tot 6 weken. De kans is zeer aanwezig dat je na de levering een factuur krijgt toegestuurd van de douane i.v.m. importkosten waardoor de schoenen in werkelijkheid een stuk duurder zullen zijn. Het wordt pas na de bestelling/betaling duidelijk dat het product uit China komt. Retournering en terugbetaling loopt ook via China. Retourverzendkosten zijn voor eigen rekening en duur waardoor retourneren geen optie is. Je kunt dus net zo goed een bestelling bij Aliexpress doen. Contact opnemen met klantenservice van gezonde-schoenen over deze valse verkooptactiek is zinloos. Alles dat op de website staat is een leugen. Dit bedrijf verdient 0 sterren maar helaas kun je niet minder dan 1 ster kiezen.
Deze dropshipper heeft het voor elkaar gekregen dat 93 procent van zijn klanten (345 stuks) hem de minimale score gaven.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Ik zeg Dagkoers sturen en aan laten bellen. Wat kan er fout gaan.

Aygulf

Ongelezen bericht door Aygulf »

Zucht ..... Dit is helemaal geen "bedrijf" maar een dropshipper (geen KvK nummer) die goedkope rommel in China koopt en dit online (meestal via Facebook) doorverkoopt. Maar het klinkt natuurlijk zeer medisch (ze zullen het echt niet OngezondesSchoenen.nl noemen) en ook nog goedkoop! Tuurlijk, meteen bestellen en zeker niet eerst even de reviews lezen.....

hennykok

Ongelezen bericht door hennykok »

Ook ik ben er ingetrapt. Dacht aan de site te zien dat het een gerenommeerd bedrijf was. Maar helaas dit is gewoon een jepsite. Ik kocht schoenen maat 36. Die na 2 weken kwamen. Zonder een maat erin. En dus ook veel te groot. De zolen waren hard plastic dus niet op te lopen. Ik gereclameerd, en kreeg ook antwoord. Ik kon ze terug sturen naar hun magazijn in China. Kosten minimaal €55 EN DE SCHOENEN KOSTEN 49,95. Dus geen optie. Toen kon ik een korting krijgen op een volgend paar!!! Alsof je er nog iets zou kopen??? Of 10% terug gave. Dan mocht ik de schoenen houden. Misschien iemand er een plezier mee dien schreven ze. Ik heb ga 5 mail maar bedankt en dacht in het vervolg toch bij alles wat ik nog koop via internet REVIEWS LEZEN om zeker te weten dat het goed zit. Dit is een oplichtings bedrijf. Mijn naam Henny kok

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Hallo Henny Kok, u zegt reviews lezen, maar zelf hebt u de revieuw van Christien niet opgemerkt.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Schoenen van nog geen Euro 50,- zou ik zelfs in een winkel voorbij lopen. Na aftrek BTW, verdienmarge winkel, verdienmarge groothandel, invoer/douanekosten en transportkosten en de winstmarge fabrikant blijft er ongeveer Euro 1,95 over om ze te produceren.....

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Denk je dat die dure Nikes veel duurder zijn op de plaats waar ze geproduceerd worden?
De kostprijs hetzelfde, de verkoopprijs maal 7?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

J. Deltoer schreef:
17 jan 2025 14:20
Hallo Henny Kok, u zegt reviews lezen, maar zelf hebt u de revieuw van Christien niet opgemerkt.
Té flauw dit. Je weet donders goed wat ze écht schreef.

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

J. Deltoer schreef:
23 aug 2024 06:25
Nou deze gaat weer op mijn excellijst.
Gelukkig is Excel redelijk onbeperkt in de opslag. Anders wordt het tijd voor een echte database. :)

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

ZeerPrivé schreef:
23 aug 2024 10:41
Thijs124 schreef:
23 aug 2024 10:35
In Schiedam is een tussen opslag postcode van AliExpress. Daar kun je niet aanbellen en niks naar toe sturen.
AliExpress.
Postbus 7096
3109 AB Schiedam

https://chinafans.nl/aliexpress-schiedam/
Dit staat als afzender, wordt ook gebruikt voor troep uit China:
Postbus 7272
3109 AG Schiedam
Niet alles is troep. Er zitten ook best wel leuke en goede spullen bij hoor.

Plaats reactie