LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzegging Wanadoo internet
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 08 nov 2004 19:24
Re: Opzegging Wanadoo internet
hoi bogi,
mijn opzegging is afgekeurd. Heb hun gevraagd naar de reden. En vanwege de wijziging is het geen reden om op te zeggen. Wil nu de oude en nieuwe algemene voorwaarden eens gaan vergelijken. Een heerlijke klus. grrrrrrrrr.
mijn opzegging is afgekeurd. Heb hun gevraagd naar de reden. En vanwege de wijziging is het geen reden om op te zeggen. Wil nu de oude en nieuwe algemene voorwaarden eens gaan vergelijken. Een heerlijke klus. grrrrrrrrr.
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 08 nov 2004 19:24
Re: Opzegging Wanadoo internet
ik heb net de oude en de nieuwe algemene voorwaarden eens vergelijken. Wellicht hebben we hier iets aan om op te zeggen met de volgende reden.
In de nieuwe algemene voorwaarden per 1 dec. staat. Dat bij bij einde van de abonnement het modem weer moeten inleveren. Wanadoo berekent hiervoor 12, 50 als dekking voor de portokosten.
Ik heb hun eens een keer gevraagd mocht ik ooit mijn abonnement op willen zeggen dat ik de modem niet hoefte in te leveren en nu moet je ook nog betalen!!!!
Hier ben ik natuurlijk helemaal niet eens.
Ik ga zo morgen gelijk bellen en dus dit is voor mij reden tot opzegging.
Wellicht hebben jullie hier ook wat aan.
In de nieuwe algemene voorwaarden per 1 dec. staat. Dat bij bij einde van de abonnement het modem weer moeten inleveren. Wanadoo berekent hiervoor 12, 50 als dekking voor de portokosten.
Ik heb hun eens een keer gevraagd mocht ik ooit mijn abonnement op willen zeggen dat ik de modem niet hoefte in te leveren en nu moet je ook nog betalen!!!!
Hier ben ik natuurlijk helemaal niet eens.
Ik ga zo morgen gelijk bellen en dus dit is voor mij reden tot opzegging.
Wellicht hebben jullie hier ook wat aan.
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 08 nov 2004 19:24
Re: Opzegging Wanadoo internet
wat een stelletje kloothommels daar.
net gebeld, kenden ze die wijziging over de modem niet. Maar goed dat mens navragen.... was tenminste eindelijk goede service. Tja moest ik maar weer eens een brief schrijven.
Zij later mij teruggebeld, hebben ze het eindelijk gevonden. Geldt deze wijziging niet voor mij want ik ben bestaande klant vanaf aug 2003!! Ik zeg dit geldt ook voor bestaande klanten dat staat toch in de algemene voorwaarden. Nou helemaal niet dus.
Wat is nu een bestaande klant!!!! Het wordt steeds gekker zo.
Ik stuur ze maar weer een brief zo met de kopie erbij.
Hier wordt je toch echt gek van.
Het zou fijn zijn als Tros radar hier iets mee gaat doen!!!!
net gebeld, kenden ze die wijziging over de modem niet. Maar goed dat mens navragen.... was tenminste eindelijk goede service. Tja moest ik maar weer eens een brief schrijven.
Zij later mij teruggebeld, hebben ze het eindelijk gevonden. Geldt deze wijziging niet voor mij want ik ben bestaande klant vanaf aug 2003!! Ik zeg dit geldt ook voor bestaande klanten dat staat toch in de algemene voorwaarden. Nou helemaal niet dus.
Wat is nu een bestaande klant!!!! Het wordt steeds gekker zo.
Ik stuur ze maar weer een brief zo met de kopie erbij.
Hier wordt je toch echt gek van.
Het zou fijn zijn als Tros radar hier iets mee gaat doen!!!!
Re: Opzegging Wanadoo internet
Ook hier hebben we onze buik vol van wanadoo.
De medewerkers die daar werken zijn echt onbeschoft aan de telefoon. Echt niet normaal meer gewoon.
Omdat wij zeer weinig internetten dachten wij over te gaan naar kabel en dus wilden wij ons ADSL abo bij wanadoo opzeggen. Maar inderdaad nul op ons rekest. Brief gestuurd, geen reactie natuurlijk. Gebeld en onbeschoft behandeld aan de telefoon.
Wij willen snijden in onze internetkosten omdat mijn man zonder werk komt in januari en we hebben ook een kleintje rondlopen. Nou tot augustus volgend jaar zitten we er dus nog aan vast.
En ik heb dus ook NOOIT een mail ontvangen over de wijziging van voorwaarden destijds.
Kunnen ze bij het progamma RADARniet eens op onderzoek gaan.
Nu er hier al zoveel reacties zijn van mensen die ook die mail niet ontvangen hebben van wanadoo. Ergens klopt er dus iets niet. Wanadoo is heel raar bezig. Telefonisch wordt je onbeschoft behandeld, brieven worden niet beantwoord en ze zeggen de klanten te informeren over een wijziging vorig jaar en niemand heeft die mail gehad.
Rare gang van zaken bij dit internetbedrijf.
Ik hoop dat iedereen zijn abonnement opzegt bij WANADOO zodat ze maar snel failliet mogen gaan.
Wanadoo SUCKS
Danielle
De medewerkers die daar werken zijn echt onbeschoft aan de telefoon. Echt niet normaal meer gewoon.
Omdat wij zeer weinig internetten dachten wij over te gaan naar kabel en dus wilden wij ons ADSL abo bij wanadoo opzeggen. Maar inderdaad nul op ons rekest. Brief gestuurd, geen reactie natuurlijk. Gebeld en onbeschoft behandeld aan de telefoon.
Wij willen snijden in onze internetkosten omdat mijn man zonder werk komt in januari en we hebben ook een kleintje rondlopen. Nou tot augustus volgend jaar zitten we er dus nog aan vast.
En ik heb dus ook NOOIT een mail ontvangen over de wijziging van voorwaarden destijds.
Kunnen ze bij het progamma RADARniet eens op onderzoek gaan.
Nu er hier al zoveel reacties zijn van mensen die ook die mail niet ontvangen hebben van wanadoo. Ergens klopt er dus iets niet. Wanadoo is heel raar bezig. Telefonisch wordt je onbeschoft behandeld, brieven worden niet beantwoord en ze zeggen de klanten te informeren over een wijziging vorig jaar en niemand heeft die mail gehad.
Rare gang van zaken bij dit internetbedrijf.
Ik hoop dat iedereen zijn abonnement opzegt bij WANADOO zodat ze maar snel failliet mogen gaan.
Wanadoo SUCKS
Danielle
Re: Opzegging Wanadoo internet
Ook ik zeg het op bij Wanadoo, is niet bepaald positive generation moet elke keer kotsen van die reclame en raad het mensen en vrienden en kennisen ook af. Ik sta in een winkel en we verkopen Wanadoo nou ik heb de hele reclame handel en cdrom's in de container geflikert. Dit wil ik de mensen niet aan doen zo erg!!!
Ik bied ze nu Tiscali aan en die mensen zijn gewoon tevreden met ibel abonnementje (gratis) of ADSL.
Succes allemaal laten we hopen dat we met zn allen Wanadoo aansluitingen zullen opzeggen dan wel via de rechter die jou wel gelijk gaat geven. Jij bent nog altijd de baas en niet de gene die zijn handje ophoud. Jij kan ook voorwaarden opstellen in redelijkheid waar de rechter altijd mee ingaat.
Deze is nog erger dan UPC chello zeg!!!!!!!
Succes allemaal
Ik bied ze nu Tiscali aan en die mensen zijn gewoon tevreden met ibel abonnementje (gratis) of ADSL.
Succes allemaal laten we hopen dat we met zn allen Wanadoo aansluitingen zullen opzeggen dan wel via de rechter die jou wel gelijk gaat geven. Jij bent nog altijd de baas en niet de gene die zijn handje ophoud. Jij kan ook voorwaarden opstellen in redelijkheid waar de rechter altijd mee ingaat.
Deze is nog erger dan UPC chello zeg!!!!!!!
Succes allemaal
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 08 nov 2004 19:24
Re: Opzegging Wanadoo internet
het is niet te geloven zeg, vandaag 2x gebeld door wanadoo nav van mij brief over de opzegging ivm. de algemene voorwaarden. En ja jullie raden het al. Kan dus niet opzeggen!!!!!!!!
verd................. Ook niet wegens die modem. Het geld voor een livebox of zo. Dat gaan ze nu wijzigen hadden ze vergeten te melden! En wegens die fout kan ik ook niet opzeggen.
De 2de dame beweerde dat ik de oude algemene voorwaarden had opgestuurd van nov. Ik zeg dat is jullie link die heb ik uitgeprint en heb ook de algemene voorwaarden van november. Nou dat is niet waar mevrouw. Zegt die dame eerst is uw man thuis.......... Ik zei die heb ik niet dus lekker makkelijk. Hoezo schofterig............
Zit er nu dus toch tot eind aug. bij hun. stelletje kloothommels daar.
RADAR HELP ONS TOCH!!!
verd................. Ook niet wegens die modem. Het geld voor een livebox of zo. Dat gaan ze nu wijzigen hadden ze vergeten te melden! En wegens die fout kan ik ook niet opzeggen.
De 2de dame beweerde dat ik de oude algemene voorwaarden had opgestuurd van nov. Ik zeg dat is jullie link die heb ik uitgeprint en heb ook de algemene voorwaarden van november. Nou dat is niet waar mevrouw. Zegt die dame eerst is uw man thuis.......... Ik zei die heb ik niet dus lekker makkelijk. Hoezo schofterig............
Zit er nu dus toch tot eind aug. bij hun. stelletje kloothommels daar.
RADAR HELP ONS TOCH!!!
Re: Opzegging Wanadoo internet
Ik heb ook al tijden hetzelfde probleem met Casema. Heb in oktober 2002 een Wanadoo breedband abo. afgesloten. Stond toen in de Algemene Voorwaarden dat je na de minimum contractduur van 12 maanden met een opzegtermijn van een maand kon opzeggen. Wilde in februari 2004 opzeggen en kreeg toen te horen dat de Algemene Voorwaarden gwijzigd zouden zijn en dat ik pas per 1 november 2004 mijn abo. zou kunnen beeindigen! Wijziging zou per email zijn verstuurd. Aangezien ik mijn Wanadoo-email nooit gebruik, heb ik toen mijn mail bekeken, maar nop email van Casema. Was het dus ook niet eens en heb Casema dit laten weten. Vervolgens nooit een persoonlijke reactie gehad en uiteindelijk heb ik op 1 juni 2004 mijn modem retour gestuurd en vanaf die datum geen gebruik meer gemaakt van hun diensten. Wel steeds betalingsherinneringen voor die resterende 5 maanden gekregen en in totaal zo'n ruime 10 brieven aan Casema gestuurd.
Inmiddels heb ik al een aantal brieven van een incassobureau ontvangen. Ook die heb ik braaf beantwoord met de mededeling dat ik weiger te betalen. Ben benieuwd wat de volgende stap gaat worden en of Casema naar de rechter gaat stappen. Is iemand van de bovenstaande reacties door Casema voor de rechter gedaagd? Ben erg benieuwd. Ik houd jullie wel op de hoogte via dit Forum...
Inmiddels heb ik al een aantal brieven van een incassobureau ontvangen. Ook die heb ik braaf beantwoord met de mededeling dat ik weiger te betalen. Ben benieuwd wat de volgende stap gaat worden en of Casema naar de rechter gaat stappen. Is iemand van de bovenstaande reacties door Casema voor de rechter gedaagd? Ben erg benieuwd. Ik houd jullie wel op de hoogte via dit Forum...
Re: Opzegging Wanadoo internet
Wij hebben ook telkens problemen met Wanadoo.Daarom gaan wij ons abbonnement ook opzeggen bij hen.Ze beloven je dingen die ze niet nakomen.Zo vertelde een medewerker van Wanadoo dat wij nog maar €5,- per maand hoefden te betalen omdat we in een actie waren gezet.Maar vervolgens halen ze wel het hele bedrag van je rekening.Dus hebben wij Wanadoo mailtjes gestuurd dat we het er niet mee eens waren.Die man bood zijn excuses aan en vertelde dat ze geen rechten ontlenen aan wat de klantenservices medewerkers vertellen.Hij zei dat staat in de algemene voorwaarden.Ze dekken zichzelf wel heel erg goed in.
Dit is niet het eerste probleem wat wij hebben met Wanadoo.Wat zij doen klopt gewoon niet en daarom hebben wij besloten om na dit jaar na een andere provider te gaan.We zullen eerst goed de algemene voorwaarden door lezen om te kijken hoe we het makkelijkst van hen afkomen.
Dus Wanadoo nu raak je weer een klant kwijt moet je de beloftes maar nakomen die je maakt.
Dit is niet het eerste probleem wat wij hebben met Wanadoo.Wat zij doen klopt gewoon niet en daarom hebben wij besloten om na dit jaar na een andere provider te gaan.We zullen eerst goed de algemene voorwaarden door lezen om te kijken hoe we het makkelijkst van hen afkomen.
Dus Wanadoo nu raak je weer een klant kwijt moet je de beloftes maar nakomen die je maakt.
Re: Opzegging Wanadoo internet
Ik lig nu ook in de clinch met Wanadoo vanwege hun administratieve expertise. Het ging als volgt:
Eerst belde ik naar ze toe om te vertellen dat ik wilde opzeggen, en ik vroeg ze hoe dat werkt. Ik was er toen een half jaar te vroeg mee, ze konden mijn opzegging niet alvast verwerken op dat moment. Ik moest voor de 1e v/d maand v/h contract opzeggen.
Toen het zover was, heb ik een brief gestuurd. Nooit meer wat van ze gehoord.... Nu ben ik erachter gekomen dat mijn contract stilzwijgend een jaar is verlengt. Ik boos natuurlijk. Op zichzelf vind ik het al een schandalige voorwaarde, want tot nu toe heb ik alleen maar te maken gehad met fatsoenlijke opzegtermijnen. Wat ik fatsoenlijk vind is 1 tot 3 maanden.
Enfin, ik ben nu ook netjes iedere maand mijn centen aan het terugvorderen en ik houd de koffie al bruin voor de deurwaarder.
Eerst belde ik naar ze toe om te vertellen dat ik wilde opzeggen, en ik vroeg ze hoe dat werkt. Ik was er toen een half jaar te vroeg mee, ze konden mijn opzegging niet alvast verwerken op dat moment. Ik moest voor de 1e v/d maand v/h contract opzeggen.
Toen het zover was, heb ik een brief gestuurd. Nooit meer wat van ze gehoord.... Nu ben ik erachter gekomen dat mijn contract stilzwijgend een jaar is verlengt. Ik boos natuurlijk. Op zichzelf vind ik het al een schandalige voorwaarde, want tot nu toe heb ik alleen maar te maken gehad met fatsoenlijke opzegtermijnen. Wat ik fatsoenlijk vind is 1 tot 3 maanden.
Enfin, ik ben nu ook netjes iedere maand mijn centen aan het terugvorderen en ik houd de koffie al bruin voor de deurwaarder.
Re: Opzegging Wanadoo internet
Hoi,
wellicht heb ik een tip!
Ik heb wanadoo per direct opgezegd en het is goedgekeurt!
De laatste weken/maanden hebben wanadoo adsl klanten veel problemen gehad met het komen op allerlei sites.
Dit bleek te komen door een ruzie van het moederbedrijf van Wanadoo, France telecom met Cogent. DOor de ruzie hebben ze elkaars netwerken geblokkeert,waardoor wanadoo klanten veel sites niet meer op konden.
De ruzie zelf accepteerden ze niet als reden,maar ik heb als reden opgegeven dat ik Wanadoo verwijt dat ze van de problemen op de hoogte waren maar het de klanten niet hebben laten weten.
Ik zocht bv het probleem in mijn eigen pc, en weet inmiddels dat veel mensen dat deden, oneindig virus scannen,pc opschonen etc...
Maar ik kreeg afgelopen week bericht van KPN dat mijn abbo is opgezegd door wanadoo,,,JIPPIE!!!
veel succes
wellicht heb ik een tip!
Ik heb wanadoo per direct opgezegd en het is goedgekeurt!
De laatste weken/maanden hebben wanadoo adsl klanten veel problemen gehad met het komen op allerlei sites.
Dit bleek te komen door een ruzie van het moederbedrijf van Wanadoo, France telecom met Cogent. DOor de ruzie hebben ze elkaars netwerken geblokkeert,waardoor wanadoo klanten veel sites niet meer op konden.
De ruzie zelf accepteerden ze niet als reden,maar ik heb als reden opgegeven dat ik Wanadoo verwijt dat ze van de problemen op de hoogte waren maar het de klanten niet hebben laten weten.
Ik zocht bv het probleem in mijn eigen pc, en weet inmiddels dat veel mensen dat deden, oneindig virus scannen,pc opschonen etc...
Maar ik kreeg afgelopen week bericht van KPN dat mijn abbo is opgezegd door wanadoo,,,JIPPIE!!!
veel succes
Re: Opzegging Wanadoo internet
Na ruim 16 maanden geklooi met Casema i.v.m. mijn opzegging (zie bericht 21 april), heb ik vandaag eindelijk mijn gelijk gekregen!!!
Sinds mijn bericht van 21 april heb ik nog zeer vaak heen en weer geschreven en gebeld met Intrum Justitia en uiteindelijk heb ik hun maar een termijn gesteld waarbinnen ze moesten reageren of ze verdere stappen zouden ondernemen (b.v. kantonrechter). Dit werkte bovenverwachting goed, want binnen de door mij gestelde termijn van 2 weken ontving ik zowel telefonisch bericht van Intrum alsmede een brief van casema. Hierin schrijven ze dat ik inderdaad een gegronde reden had om mijn contract eenzijdig te beeindigen en... ja zeker... er komt zelfs een excuus van Casema... Ik citeer:
Sinds mijn bericht van 21 april heb ik nog zeer vaak heen en weer geschreven en gebeld met Intrum Justitia en uiteindelijk heb ik hun maar een termijn gesteld waarbinnen ze moesten reageren of ze verdere stappen zouden ondernemen (b.v. kantonrechter). Dit werkte bovenverwachting goed, want binnen de door mij gestelde termijn van 2 weken ontving ik zowel telefonisch bericht van Intrum alsmede een brief van casema. Hierin schrijven ze dat ik inderdaad een gegronde reden had om mijn contract eenzijdig te beeindigen en... ja zeker... er komt zelfs een excuus van Casema... Ik citeer:
Heerlijk... dit doet een mens goed...Voor de diverse onvolkomenheden in onze dienstverlening, bieden wij u onze welgemeende excuses aan. Casema betreurt deze gang van zaken ten zeerste.