LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Chello is door de knieën!!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Debby

Re: Chello is door de knieën!!!

Ongelezen bericht door Debby »

Ik sluit me bij Maxtor aan.

Het gaat hier werkelijk nergens meer over, beetje flauw om te roepen krijg je nu extra loon ofzo?

Je mag toch je eigen mening geven, ga dan niet gelijk met modder gooien als jij deze niet deelt.

We kunnen hier veel van elkaar opsteken...............maar elkaar een mening opdringen heeft nog nooit iets beter gemaakt.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

5 computers thuis die constant hele nieuwsgroepen aan het downloaden zijn lijkt me ook niet de bedoeling.
Jawel joh das nou het BREDERBREED-BAND WAT CHELLO BEDOELT
mag je met meer dan 5 supersnel downloaden NUMB

Michellangelo

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Maxtor,

je heb een verbinding die maximaal 400 Kb/s kan, als je daar 1 PC aan hangt kan die ene PC maximaal 400 Kb/s ontvangen. Als je 10 pc's eraan hangt kan je niet 10 keer 400 Kb/s ontvangen, zo werkt dat namelijk niet. Je kan dan maximaal 1 keer 400 Kb/s ontvangen verdeeld over 10 pc's... snap je het nog?

Dus het commentaar van Chello slaat nergens op, je kan namelijk niet meer verbruiken met 10 pc's. Ook niet met 5 computers zoals jij stelt, het aantal computers maakt dus totaal niets uit.

Probleem is dus dat de meeste mensen dat niet snappen en dus ervan uit gaan dat wat Chello zegt de waarheid is. Als vervolgends mensen weer tegen een limiet aanlopen krijg je al snel de woorden "oh, je zal wel met 5 pc's tegelijk aan het downen zijn geweest of zo" naar je hoofd, maar dat is totaal niet relevant dus.Ik ben hier niet om te flaimen naar mensen, maar ik vind wel dat men iets dieper op de materie in moet gaan alvorens men dingen voor waarheid gaat aannemen.

Dan rest mij eigelijk nog maar 1 ding:
Ik krijg de toegang tot een netwerk waar ik 400 kb/s mee kan downloaden, daarvoor betalen we toch ook? Mooi, maar nu word er dus gezegd dat je dat niet zou moeten doen, je mag wel, maar niet de hele tijd want dat kost Chello teveel geld. (Chello moet via UPC betalen aan de exchange voor data verzonden) en daarom heeft men liever niet dat je dat ook daadwerkelijk gaat doen. Ook is het zo dat wanneer iedereen dat gaat doen de snelheid niet vol te houden is. Wat zoveel inhoud als "we geven je 400 Kb/s maar dat is eigelijk berekend op 20 personen en jullie zitten er met zijn 40en op".

Ongeacht wat je doet, of je zoals ik regelmatig met bepaalde personen aan het videoconferencen zit op een wat hoger niveau of je download een film van K3 of je download een gratis versie van Linux, waarom zou dat een bezwaar moeten zijn voor Chello? Het enige dat men aangeeft is dat men dus niet berekend is op mensen die "alles uit de kabel" willen halen. Waar ligt dan eigenlijk het werkelijke probleem, bij de downloaders of bij de kabelmaatschappij en zijn provider?

Graag zie ik jullie antwoorden op deze vragen (en/of opmerkingen) tegemoet...

M.

Gast

Juist upc adverteerd met haal alles uit de kabel.

Alleen het probleem is, dat alles nogal vlug bereikt is bij upc :(

Gast

Ga eerst zelf allemaal maar eens correct je begrippen gebruiken. 400 kb/s is BITs per sec. En ik neem aan dat je bytes bedoeld? Voor iemand die loopt te mekkeren over opmerkingen van anderen, zou ik eerst zelf maar eens een cursus "internet begrippen" volgen.

Michellangelo

gast schreef:Ga eerst zelf allemaal maar eens correct je begrippen gebruiken. 400 kb/s is BITs per sec. En ik neem aan dat je bytes bedoeld? Voor iemand die loopt te mekkeren over opmerkingen van anderen, zou ik eerst zelf maar eens een cursus "internet begrippen" volgen.
Ik begrijp dat je inhoudelijk geen antwoorden wil of kan geven en enkel kan kommaneuken? ik bedoel geen kbps maar goed.... ga liever inhoudelijk op de zaken in.

mve

Ongelezen bericht door mve »

Max35 en maxtor jullie hebben het goed maar zeg er maar niks meer over anders krijg je iedereen over je heen want de waarheid willen ze niet horen.

Gast

MVE, Maxtor, Max35

pfff ze hebben niet echt veel fantasie bij Kwello

Michellangelo

Vooral niet op mij ingaan hoor MVE of Max,
dat is het verstandigst ;)

Gast

ben ik de enige die denkt dat doe 3 namen wel erg op elkaar lijken?????

mve

hoezo michellangelo niet op jou in gaan kan me tijd wel beter besteden bijv. werken bij chello zoals jullie zeggen hahahahaha woeha

en ja hoor onze namen lijken wel erg op elkaar tuurlijk hahahahaha

Michellangelo

Hiermee bewijs je dus wat de rest al meent te weten van je, je intereseert je niet in de materie, je wilt zuiver de tegenpool spelen... tja, dat valt niet mee hè? Maar ik zie in jou en je medenamen dan ook geen gesprekspartner meer, iemand die namen van HD-medewerkers dusdanig belangrijk vind om de poster erop af te rekenen als hij die niet noemt en je weigert pertinent op de materie in te gaan. Een totaal onvolwaardige gesprekspartner in deze discussie dus...

mve

hoezo op de materie ingaan volgens mij hoef ik daar niet op in te gaan he

Michellangelo

Dat is wel duidelijk dacht ik, als je enige doel is om te ridiculiseren dan hoef je inderdaad niet op de zaken in te gaan, dan past namelijk niet in je strategie dan. Je argumenten zijn allang van tafel geveegd en rest er niets anders voor je dan flamebait te spelen, tja... tis triest, maar helaas, die mensen hebben we nu eenmaal ook... veel plezier ermee.

Gesloten