LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heel tevree met UPC.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door agro »

Heb ik al, een heerlijk lekker leven zonder upc, ben wel degelijk klant geweest bij upc maar ben op een zodanige manier belazerd dat ik iedereen wil waarschuwen voor deze instelling, en elke potentiele klant van upc die ik kan behoeden voor dit bedrijf is mooi meegenomen.

Ik ben wel degelijkeen normale discussie aangegaan, jij kraamt de onzin uit dat upc bij Kassa niet in de top 3 staat van meest slechte bedrijven, waarna ik dit uit de doeken doe door hier te vermelden wat er op de site van Kassa staat, en zo ook met de beweringen van Har bij de consumentenbond, vervolgens wordt je woedend, en begin je beledigde taal uit te slaan, zoals ze altijd doen bij upc, als je eenmaal klant bent en je hebt een probleem welk je met de zogenaamde helpdesk van upc wil oplossen.

Maar dat krijg je nu eenmaal als je beweringen doet die nergens op slaan, en nog minder op waarheid door je zijn gecontroleerd, en over wartaal gesproken heb ik aan jou een goede leermeester.

En ik wens niet vergeleken te worden met individuen als Volkert van de G of Mohmmed B, of andere soortgelijke personen.

Gelukkig bepaal niet jij wie er op dit forum toegelaten wordt maar nog altijd de redactie van deze site, en bij mijn weten heb ik me nog nooit beledigend ten opzichte van een persoon uitgelaten, wat niet van jou gezegd kan wordn mocht je een andere mening zijn toegedaan zie ik deze gaarne in een quote met verwijzing naar het item verschijnen.

Niet ik maar jij zet je op deze manier te kijk, door je typisch upc gedrag, weten potentiele klanten meteen wat ze te wachten staat.

PLA
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jun 2005 20:24

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door PLA »

binnenkort gaan we verhuizen en zoeken we een nieuw abonnement voor Internet, Telefoon en TV. Ik heb zitten denken aan UPC. Maar als ik de negatieve reaties hier zie, en ik zie hoe de medewerkers van UPC deze proberen te ontkrachten, dan valt UPC langzaam af.....dan maar wat meer betalen????

PLA
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jun 2005 20:24

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door PLA »

[quote]
Bij Hoffie staan 5 minnetjes achter zijn naam.

Er is al enkele malen geld terug verrekend en hij heeft nooit borg hoeven te betalen, maar hij pobeert toch een borg terug te krijgen.

Wat een stakker zeg !

Oei oei oei, dit gaat me een beetje te ver. UPC UPC toch, hoe meer ik dit forum doorblader, hoe minder ik de neiging heb om me aan te melden.....

geen goed woord over voor de werkwijze op dit forum!

Gasssst

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Gasssst »

Jouw aanwezigheid op dit forum schetst dan mijn verbazing.
En jouw aanwezigheid dan? Je hebt helemaal geen problemen met UPC maar je komt toch op een consumentenforum waar mensen hun klachten komen deponeren. Met welk doel? Om het aan te horen en vervolgens te zeggen: bij mij werkt het lekker wel, lekker pûh? Of om te komen vertellen dat mensen geen problemen met UPC kunnen hebben omdat jij die ook niet hebt? Of toch omdat je, zoals sommigen denken, hiervoor door UPC wordt vrijgemaakt in je werkzaamheden om hier wat tegengeluid te laten horen?
Nee, jouw bewegingen hier op het forum als probleemloze klant zijn veel raadselachtiger dan van een uit de chaos verworden ex-klant die helemaal geen UPC produkten meer heeft en anderen voor soortgelijke situaties wil behoeden. Om goeie tips kan het zeker niet gaan. Bij jou gaat immers alles probleemloos dus heb je geen ervaringen mee te delen hoe te handelen in foutsituaties. Want daar weet jij dus helemaal niets van omdat bij jou alles goed gaat. Blijft er alleen nog de mogelijkheid over dat je wilt komen vertellen dat het wel mogelijk is dat alles goed gaat. Ja, duh... Als alle 1,6 miljoen klanten deze problemen hadden was dit forum er niet geweest, want dan was er al lang geen UPC meer. Je bent dus niet bepaald uniek in deze. Oud nieuws waar we op dit forum niet veel mee opschieten. Of kunnen we nog een miljoen bijdragen hier verwachten van al die andere klanten waar alles goed bij gaat?

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door agro »

Was dat tegen mij bedoeld?

Ik heb diverse malen op dit forum het voorstel gedaan aan diverse posters van berichten om zich te registreren, er werd regelmatig misbruik van namen gemaakt, ik heb mij dan ook al lang geleden geregistreerd voordat dit verplicht was, wil je bewijs hiervan, klik dan op zoeken en vul bij auteur mijn naam in en je krijgt deze te zien.

Je kan blijkbaar niks anders zeggen dan dat ik mensen beledig, op het verzoek om met een quote en verwijzing naar het item voor bewijs, wordt gemakshalve niet aan voldaan, de enige die gal en beledigende opmerkingen heeft ben jij tot nu toe, wat ik bestempel als typisch upc gedrag, het komt mij tenminste als zodanig heel bekend voor.

Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit een getal heb genoemd van het vermeende aantal klanten van upc, hoe je dan aan het dubbele hiervan komt is mij een volkomen raadsel.

Verder geloof ik niet dat we je heel erg zullen gaan missen :D

Har

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Har »

lijkt me ook niet :D

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door agro »

Mischa heeft haar laatste bericht waar ik op reageerde verwijderd, het bericht was geplaatst na het bericht van Gassst, van 16 juni 22.37 uur.
Is daar een speciale reden voor?

Gasssst

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Gasssst »

Is daar een speciale reden voor?
Ik kan drie redenen bedenken:
- de bijdragen zijn van zulke hoogstaande kwaliteit dat die eigenlijk niet zomaar gratis door iedereen gelezen moeten kunnen worden
- mischa heeft zelf inmiddels een spookrekening mogen ontvangen en heeft ontdekt dat na een half uurtje in de wachtrij bij de helpdesk gestaan te hebben de telefoon wordt opgenomen door een persoon met een IQ beneden kamertemperatuur die het probleem niet zomaar 1-2-3 oplost
Maar de meest voor de hand liggende:
- mischa begreep uit de reaktie dat haar/zijn bijdrage nou niet heel erg bijdehand was geweest en heeft maar naar de in deze omstandigheden beste oplossing gegrepen

Maar, we zullen het nog wel horen. In het bericht stond ook dat dit de laatste bijdrage hier was geweest. Maar die toezegging is nu dus ook verdwenen en we mogen ongetwijfeld nog veel mooie bijdragen ten gunste van UPC tegemoet zien.

Har

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Har »

Van mij eveneens is dit de laatste reactie, ik heb mijn bonus punten inmiddels binnen van UPC, bedankt anti UPC helden voor jullie support. :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :lol: 8) :? :shock: :o :( :) :D

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door agro »

Har is zo blij dat ie zijn bonuspunten binnen heeft dat ie van blijdschap zijn berichtje zelfs 2x post.

Rest mij nog het volgende te zeggen:

PROFICIAT HAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door hoffie »

Har


Geplaatst op 17 Jun 2005 15:40 door Har


--------------------------------------------------------------------------------

Van mij eveneens is dit de laatste reactie, ik heb mijn bonus punten inmiddels binnen van UPC, bedankt anti UPC helden voor jullie support.
Ben erg benieuwd welke nieuwe namen UPC dit keer opvoerd als tevreden klanten

Danie
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jun 2005 19:33

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Danie »

Ik ben ook zeer tevreden. ik heb een jaar geleden mijn kabel abbonnement opgezegd en krijg nog steeds tv-signaal.
dus ik kijk nu al een jaar gratis televisie.

Super!!!


Dus ik ben ook erg tevree!

danie

Bink007
Berichten: 90
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:22

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Bink007 »

Nar en Misscha, het was een leuk stel. Maar wie krijgen we er voor terug?????????

Gasssst

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Gasssst »

Ik ben ook zeer tevreden. ik heb een jaar geleden mijn kabel abbonnement opgezegd en krijg nog steeds tv-signaal.
dus ik kijk nu al een jaar gratis televisie.
O dus dát werd met die goeie prijs/kwaliteit verhouding bedoeld...

Har

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Har »

Van mij eveneens is dit de laatste reactie, ik heb mijn bonus punten inmiddels binnen van UPC, bedankt anti UPC helden voor jullie support.

Dus iedereen is tevreden met UPC GEWELDIG

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door agro »

Ik weet niet of je er erg in hebt Har,
Maar je valt in herhalingen
Maar zo was het ook al met je geweldige helpdesknummer.

Gasssst

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Gasssst »

Toegegeven, hun aanwezigheid was wel grappig hier. Lijkt een beetje op die Iraakse minister Al-Sahaf tijdens de golf oorlog...

TeRRoRRR
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jun 2005 17:55

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door TeRRoRRR »

zit het topic eens te lezen, en
ik vind julie wederzijdse reacte is BUITENGEWOON grappig!!!!

heb in tijden niet zo om een wederzijds respectloos
gesprek gelachen, bedankt voor alle negatieve posts.

heb nu al zekerheid dat ik morgen spierpijn van het lachen
ga krijgen!!!!


is het voor jullie overigens ook mogelijk om op een normale manier een reactie te plaatsen?

ik wacht het af(en natuurlijk, een beetje vloeken op z`n tijd moet kunnen toch????)


grtz

Fransl
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2005 19:50

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door Fransl »

Altijd goed geholpen en bij het begin even problemen maar nu PERFECT

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Heel tevree met UPC.

Ongelezen bericht door agro »

Ja ja frans, geloof je zelf toch niet he

Gesloten