LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heel tevree met UPC.
Re: Heel tevree met UPC.
Ben tevreden over internet maar NIET over telefonie !!
Ik heb zeer regelmatig storingen en dat ligt niet aan mijn telefoon. Ook nadat ik de telefoon die ik gratis heb gekregen bij mijn abonnement heb ik er nog last van. Heel vervelend ik kan daardoor elke keer niet bellen of gebeld worden
Heb ze vandaag gemaild ben benieuwd wat ze te zeggen hebben en hoelang het duurt voordat ik een antwoord krijg. Bellen heb ik maar niet gedaan, want mijn telefoon doet het nu dus niet + bellen kost 0,10 ct per minuut maar alleen als je klant bent hoor. Als je klant wilt worden kan je het gratis nummer bellen
Ik heb zeer regelmatig storingen en dat ligt niet aan mijn telefoon. Ook nadat ik de telefoon die ik gratis heb gekregen bij mijn abonnement heb ik er nog last van. Heel vervelend ik kan daardoor elke keer niet bellen of gebeld worden
Heb ze vandaag gemaild ben benieuwd wat ze te zeggen hebben en hoelang het duurt voordat ik een antwoord krijg. Bellen heb ik maar niet gedaan, want mijn telefoon doet het nu dus niet + bellen kost 0,10 ct per minuut maar alleen als je klant bent hoor. Als je klant wilt worden kan je het gratis nummer bellen
-
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 11 jul 2005 16:05
Re: Heel tevree met UPC.
Wij hebben ook UPC en Chello hier..
Nu moet ik zeggen dat in Brabant de minste storingen zijn.
Maar ik ben 100% tevreden en zat haast nooit zonder internet.
In het begin jaren geleden..maar dat was altijd zo verholpen
Dus Chello krijgt deze keer van mij een warme Douche met UPC erbij
Groetjes Rosetta Goolaerts
Nu moet ik zeggen dat in Brabant de minste storingen zijn.
Maar ik ben 100% tevreden en zat haast nooit zonder internet.
In het begin jaren geleden..maar dat was altijd zo verholpen
Dus Chello krijgt deze keer van mij een warme Douche met UPC erbij
Groetjes Rosetta Goolaerts
Re: Heel tevree met UPC.
Ik kom ook uit brabant maar heb toch wel heel andere ervaringen.
-
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 11 jul 2005 16:05
Re: Heel tevree met UPC.
Agro welke stad dan..?
Ik hier uit Valkenswaard..
Ik hier uit Valkenswaard..
Re: Heel tevree met UPC.
Ongeveer 20 km van je vandaan.
Nadere info geef ik niet.
Is je man misschien monteur bij upc, er zijn diverse monteurs van upc die uit valkenswaard komen.
Nadere info geef ik niet.
Is je man misschien monteur bij upc, er zijn diverse monteurs van upc die uit valkenswaard komen.
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 08 jul 2005 19:08
Re: Heel tevree met UPC.
Kom op wie gelooft er nou nog in de integriteit van UPC. En dat de diensten bij 3 mensen goed werken, wilt toch niet zeggen dat het bij andere mensen niet fout kan zijn gelopen? Ik ben een half jaar geleden een week voor niets afgesloten. Had een aanmaning maar die wel binnen de datum betaald, maar omdat UPC drie dagen van tevoren al verwachtte dat ik toch niet op tijd zu betalen, sloten ze de boel alvast af. Na een hoop gebel en geouwehoer heb ikuiteindelijk de aansluitingskosten niet hoeven betalen.
De afgelopen 3 weken heeft mijn internet het 5 keer niet gedaan. 4 van die keren was een landelijke storing. Op zich kan dat gebeuren, maar het is niet normaal dat ik meer dan 60 minuten! met de helpdesk heb moeten bellen waarbij de verbinding twee keer verbroken werd. Omdat ik mijn woordje wel kan doen heb ik uiteindelijk een maand gratis internet gekregen om alle telefoonkosten e.d. (en onterechte herinneringskosten!) te compenseren. Hier was ik tevreden mee totdat ik de rekening kreeg, waarbij alle kosten toch in rekning waren gebracht. Sommige mensen die minder oplettend zijn zouden dit gewoon betaals hebben. Na opnieuw 40 minuten gebeld tehebben is dit rechgezet. Daarna deed mijn tv en internet het weer niet. Er bleken onderhoudswerkzaamheden (hebben van half 11 sochtends tot half 4 smiddags geduurd). Toen ik hiervoor gecrediteerd wilde worden kreeg ik te horen dat ik dit er nou eenmaal voor over moest hebben om goed internet te hebben, en dat ik niet zo vaak moest bellen. Maarja, ik moet toch achter mijn recht aan want iemand anders doet het niet.
Nou ja in ieder geval een hoop geouwehoer waarbij ik als consument niet altidj degene ben die fout zich. UPC moet toegeven dat zij ook fouten maken. En dan hoef ik niet zo'n bijdehante student met een ochtendhumeur te spreken, maar ja die zullen wel de enige zijn die nog willen werken voor dat bedrijf.
De afgelopen 3 weken heeft mijn internet het 5 keer niet gedaan. 4 van die keren was een landelijke storing. Op zich kan dat gebeuren, maar het is niet normaal dat ik meer dan 60 minuten! met de helpdesk heb moeten bellen waarbij de verbinding twee keer verbroken werd. Omdat ik mijn woordje wel kan doen heb ik uiteindelijk een maand gratis internet gekregen om alle telefoonkosten e.d. (en onterechte herinneringskosten!) te compenseren. Hier was ik tevreden mee totdat ik de rekening kreeg, waarbij alle kosten toch in rekning waren gebracht. Sommige mensen die minder oplettend zijn zouden dit gewoon betaals hebben. Na opnieuw 40 minuten gebeld tehebben is dit rechgezet. Daarna deed mijn tv en internet het weer niet. Er bleken onderhoudswerkzaamheden (hebben van half 11 sochtends tot half 4 smiddags geduurd). Toen ik hiervoor gecrediteerd wilde worden kreeg ik te horen dat ik dit er nou eenmaal voor over moest hebben om goed internet te hebben, en dat ik niet zo vaak moest bellen. Maarja, ik moet toch achter mijn recht aan want iemand anders doet het niet.
Nou ja in ieder geval een hoop geouwehoer waarbij ik als consument niet altidj degene ben die fout zich. UPC moet toegeven dat zij ook fouten maken. En dan hoef ik niet zo'n bijdehante student met een ochtendhumeur te spreken, maar ja die zullen wel de enige zijn die nog willen werken voor dat bedrijf.
Re: Heel tevree met UPC.
Vanuit Leeuwarden kan ik jullie melden dat ik over het algemeen best te spreken ben over zowel de diensten die ik van UPC afneem, alswel de service die ik van UPC krijg als ik die zo nu en dan nodig heb.
Ik beweer dus niet dat UPC helemaal geweldig is, sterker nog, er zullen vast en zeker betere alternatieven voor internet en tv/radio zijn.
Het enige nadaal wat ik ondervind momenteel is dat sinds het aansluiten van internet de ontvangst van radio via de kabel stoort.....
Ik beweer dus niet dat UPC helemaal geweldig is, sterker nog, er zullen vast en zeker betere alternatieven voor internet en tv/radio zijn.
Het enige nadaal wat ik ondervind momenteel is dat sinds het aansluiten van internet de ontvangst van radio via de kabel stoort.....
-
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 11 jul 2005 16:05
Re: Heel tevree met UPC.
Nou mijn man werkt bij Smeva Koeling en niet bij UPC
Mag niet van mij...[geintje]
Maar mijn man is Koeltechnisch ingeneer..
Mag niet van mij...[geintje]
Maar mijn man is Koeltechnisch ingeneer..
Re: Heel tevree met UPC.
Wij hebben internet en digitale telefonie van UPC.
Prima niets op aan te merken. Digitale telefonie is goed, nog nooit 1 storing gehad. Internet redelijk tevreden over!
Prima niets op aan te merken. Digitale telefonie is goed, nog nooit 1 storing gehad. Internet redelijk tevreden over!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 07 jun 2005 16:58
Re: Heel tevree met UPC.
Ben zeer tevreden over UPC heb alles wat ze aanbieden en ben over het algemeel zeer tevreden.
Groetjes Gerda
Groetjes Gerda
Re: Heel tevree met UPC.
Zoveel origineels brengt mve nou ook weer niet, het gezegde de pot verwijt de ketel is wel enigszins van toepassing.
upc is gestegen van 3 naar 2, maar dan bij de meest slechte bedrijven bij VARA - KASSA.
Voorwaar ook bij kassa is er een positieve melding binnengekomen, upc probeert dus op alle mogelijke manieren iets aan het imago te doen.
Mogelijk hebben ze extra personeel aangetrokken om kassa te bellen en te mailen, en om berichtjes bij radar te posten
Tja ze moeten wat he.
hieronder het berichtje van KASSA dd 18-7-2005
2 (3) UPC – Ook over UPC ontvangen we nog steeds veel klachten. Maar ook heel soms een positief mailtje: ‘Toch moet ik even reageren op de klachten van mensen die problemen hebben met UPC. Ik zelf nog geen klachten gehad … En als ik opbel word er gelijk opgenomen. De service is okee, en je wordt vriendelijk geholpen. Zo zie je maar weer dat het ook anders kan.’
upc is gestegen van 3 naar 2, maar dan bij de meest slechte bedrijven bij VARA - KASSA.
Voorwaar ook bij kassa is er een positieve melding binnengekomen, upc probeert dus op alle mogelijke manieren iets aan het imago te doen.
Mogelijk hebben ze extra personeel aangetrokken om kassa te bellen en te mailen, en om berichtjes bij radar te posten
Tja ze moeten wat he.
hieronder het berichtje van KASSA dd 18-7-2005
2 (3) UPC – Ook over UPC ontvangen we nog steeds veel klachten. Maar ook heel soms een positief mailtje: ‘Toch moet ik even reageren op de klachten van mensen die problemen hebben met UPC. Ik zelf nog geen klachten gehad … En als ik opbel word er gelijk opgenomen. De service is okee, en je wordt vriendelijk geholpen. Zo zie je maar weer dat het ook anders kan.’
Re: Heel tevree met UPC.
(de pot verwijt de ketel) tuurlijk agro ik heb ook niks origineels te melden ik zit alleen te lezen (stom he)
Re: Heel tevree met UPC.
De laatste 2 jaar is er veel verbeterd bij UPC en in ieder geval
werkt chello perfekt.
Ook pryoritie telefonie van UPC werkt prima ik ben en blijf een
(zeer) tevreden klant.
Lucky
werkt chello perfekt.
Ook pryoritie telefonie van UPC werkt prima ik ben en blijf een
(zeer) tevreden klant.
Lucky
Re: Heel tevree met UPC.
zo zie je maar dat er ook tevreden klanten zijn zoals lucky-nl
Re: Heel tevree met UPC.
omg wat een achterlijke helpdesk haha, ik heb ook chello en tja het is heus niet super slecht maar de routing is niet echt zo goed, en als je van FTP download op port 21 is het helemaal gaar en das bij al me vrienden ook zo, pas als je port verandert naar b.v 444 is het ´normaal´.
En dat datalimiet is pas sinds 2 maanden ofzo weg, daarvoor stond er op de site NIKS van datalimiet maar werd die wel gehanteerd met als uitgangspunt de Fair Use Policy, dus go home chello, zeker nu ik die trieste berichtjes lees van helpdesk faggots die zelf als klant gaan figureren en zelf niet meer controle hebben over het netwerk dan hun pctje met de Customer Support Module. Maarja als het jaar om is ga ik lekker naar quickslet!
En dat datalimiet is pas sinds 2 maanden ofzo weg, daarvoor stond er op de site NIKS van datalimiet maar werd die wel gehanteerd met als uitgangspunt de Fair Use Policy, dus go home chello, zeker nu ik die trieste berichtjes lees van helpdesk faggots die zelf als klant gaan figureren en zelf niet meer controle hebben over het netwerk dan hun pctje met de Customer Support Module. Maarja als het jaar om is ga ik lekker naar quickslet!
Re: Heel tevree met UPC.
Heb telefoon en chello via upc geen problemen hier in l'stad
Re: Heel tevree met UPC.
Gho Agpo, ben jij noch steeds bezig om aandeelhouder van UPC te worden, wat kan een mens toch gefrustreerd zijn, tot de volgende maand., dan lees ik toch weer hetzelfde van jouw.
UPC VERDIENT EEN PLUIM. Sevice is geweldig , gelukkig ontdekt nederland ook hun prijsvoordeel.
UPC VERDIENT EEN PLUIM. Sevice is geweldig , gelukkig ontdekt nederland ook hun prijsvoordeel.
Re: Heel tevree met UPC.
We zijn ook zeer tevreden tot nu toe over upc, alleen gaan we verhuizen naar een andere plaats en daar horen we vaak van dat men daar veel problemen heeft met upc omdat zich daar nog een oud netwerk bevind welke upc heeft overgenomen.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 05 aug 2005 13:24
Re: Heel tevree met UPC.
UPC klopt gewoon niet. Zelfs na hun geweldige aanbieding met hun pakket van 20mb internet en telefonie.
Wij hebben ons daar helaas door in laten meeslepen en hebben daardoor onze internet aansluiting verloren.
Ze hebben niet eens actie genomen om ons aan te sluiten. Zij zouden KPN voor ons opzeggen en wij Tiscali. Hebben ze dus niet gedaan net zoals ons niet het Doe-het-zelf pakket hebben gestuurd. Terugbellen deden ze ook niet en de toon waarop er wordt gesproken bij hun helpdesk is niet normaal gewoon.
Nou ik weet het wel hoor. Ik hou het wel bij KPN. Die is tenminste een stuk beter en wat internet betreft heb ik me nu aangemeld bij Casema. Ik stap lekker over op kabel.
Wat mij betreft mag UPC door de plee gespoeld mogen worden.
Wij hebben ons daar helaas door in laten meeslepen en hebben daardoor onze internet aansluiting verloren.
Ze hebben niet eens actie genomen om ons aan te sluiten. Zij zouden KPN voor ons opzeggen en wij Tiscali. Hebben ze dus niet gedaan net zoals ons niet het Doe-het-zelf pakket hebben gestuurd. Terugbellen deden ze ook niet en de toon waarop er wordt gesproken bij hun helpdesk is niet normaal gewoon.
Nou ik weet het wel hoor. Ik hou het wel bij KPN. Die is tenminste een stuk beter en wat internet betreft heb ik me nu aangemeld bij Casema. Ik stap lekker over op kabel.
Wat mij betreft mag UPC door de plee gespoeld mogen worden.
Re: Heel tevree met UPC.
Goedkoop is meestal duurkoop, dit geldt helemaal voor upc.
Sukkels zijn het die voor een paar centen vermeend voordeel overstappen naar upc.
En Har heeft zelf helemaal niet eens in de gaten hoe hij uit zijn nek zwamt, maar ja die werkt immers bij upc, en dan kan je ook niet anders verwachten.
Sukkels zijn het die voor een paar centen vermeend voordeel overstappen naar upc.
En Har heeft zelf helemaal niet eens in de gaten hoe hij uit zijn nek zwamt, maar ja die werkt immers bij upc, en dan kan je ook niet anders verwachten.