LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overstappen naar kpn een regelrechte HEL.
Re: Overstappen naar kpn een regelrechte HEL.
@Sandra 56 , klinkt heel bekend succes hoop dat die rechtswinkel wat voor je ken betekenen, maar je zal denk ik wel na een jaar opstappen bij kpn neem ik aan?
Zeker weten!tiptoo schreef:@Sandra 56 , klinkt heel bekend succes hoop dat die rechtswinkel wat voor je ken betekenen, maar je zal denk ik wel na een jaar opstappen bij kpn neem ik aan?
Tenzij kpn een TEVREDEN klant van mij kan maken, maar dat betwijfel ik.
dat betwijfel ik dat dachten ze bij mij ook dus nietsandra56 schreef:
Tenzij kpn een TEVREDEN klant van mij kan maken, maar dat betwijfel ik.
UPDATE:
Ik wacht op een uitspraak van de geschillencommissie
Ik wacht op een uitspraak van de geschillencommissie
succes hoop dat er iets goeds uitkomt voor je
-
Ongevraagd abonnementen overzetten en dan dat niks meer werkt, daar zijn ze goed in.
KPN is een communicatie bedrijf naja klantenservice zegt dat dosier gesloten is, maar de rekeningen blijven komen.
Ik heb mijn laatste aangetekende brief gestuurd, als het nu niet word opgelost sturen ze maar de incasso langs die lachen zich dood denk ik als ze zien dat ik sinds juni geen internet meer heb.
KPN ga er nooit mee in zee raad ik iedereen aan.
Wie is eigenlijk die stalker van een middedorp, als hij mij nu eens persoonlijk zou bellen en netjes uitlegde wat er bij hun misgaat, maar dat zal wel nooit gebeuren.
Ach ja we dromen allemaal weleens
KPN is een communicatie bedrijf naja klantenservice zegt dat dosier gesloten is, maar de rekeningen blijven komen.
Ik heb mijn laatste aangetekende brief gestuurd, als het nu niet word opgelost sturen ze maar de incasso langs die lachen zich dood denk ik als ze zien dat ik sinds juni geen internet meer heb.
KPN ga er nooit mee in zee raad ik iedereen aan.
Wie is eigenlijk die stalker van een middedorp, als hij mij nu eens persoonlijk zou bellen en netjes uitlegde wat er bij hun misgaat, maar dat zal wel nooit gebeuren.
Ach ja we dromen allemaal weleens
ik heb een bondgenootPjotrvrolijkhuisdier schreef: KPN ga er nooit mee in zee raad ik iedereen aan.
Now, kpn heeft gisteren(07-11) mijn internet afgesloten omdat ik vooralsnog weigert het onterechte factuur van 166,16 euro te betalen:!:
Mijn tv is niet afgesloten, wel heeft kpn het geluid eraf gehaald
Dit is echt een lachertje hoor
Ik wacht gewoon de uitspraak van de geschillencommissie af en hoop dat ik zo snel mogelijk af kom van dit oplichtersbedrijf dat KPN heet
Wordt vervolgd............
Mijn tv is niet afgesloten, wel heeft kpn het geluid eraf gehaald
Dit is echt een lachertje hoor
Ik wacht gewoon de uitspraak van de geschillencommissie af en hoop dat ik zo snel mogelijk af kom van dit oplichtersbedrijf dat KPN heet
Wordt vervolgd............
sandra56 schreef:Now, kpn heeft gisteren(07-11) mijn internet afgesloten omdat ik vooralsnog weigert het onterechte factuur van 166,16 euro te betalen:!:
geen internet , die durven , hoop voor je dat de geschillencommissie gauw uitspraak doet. wat een flutbedrijf dat kpn, ben er nu binnenkort van af gelukkig
Ik heb net op Mijn kpn gemerkt dat mijn abonnementen ongevraagt en zonder mij eerst te informeren door kpn is veranderd naar een duurdere abonnement en een langere abonnementsduur!
Ik heb InternetPlusBellen Extra en Interactieve tv met 3 maanden 15 korting voor 50 euro pm en mijn abonnement loopt tot 15 augustus 2011.
KPN heeft dit veranderd naar InternetPlusBellen en Interactieve tv-6 maanden 10 euro korting voor 70 euro en mijn abonnement eindigd dan op 26-10-2011!
Ik heb geprobeerd mijn abonnementen te veranderen omdat op 16 november a.s de drie maanden korting afgelopen is en dus ik wil een goedkoper pakket.
Opvallend genoeg krijg meteen een error melding
Ik heb het een paar keer geprobeerd en even gewacht, maar ik krijg alleen die error melding.
Straks ga ik het weer proberen.
Met mijn klachten die ik al vanaf 9 juli 2010 op allerlei manieren (tel, brief en email) kenbaar maakt en opglost wilt zien door kpn, daar doet kpn helemaal niks mee!
Het enige wat kpn probeerd te doen is mij met een kluitje in het riet te sturen en alsof dat niet genoeg is, veranderd kpn ONGEVRAAGD niet alleen mijn abonnement, maar ook nog de duur van mijn abonnement
Ik wacht het allemaal gewoon af en hoop echt dat ik zo snel mogelijk van dit OPLICHTERSBEDRIJF af ben!!
Ik heb InternetPlusBellen Extra en Interactieve tv met 3 maanden 15 korting voor 50 euro pm en mijn abonnement loopt tot 15 augustus 2011.
KPN heeft dit veranderd naar InternetPlusBellen en Interactieve tv-6 maanden 10 euro korting voor 70 euro en mijn abonnement eindigd dan op 26-10-2011!
Ik heb geprobeerd mijn abonnementen te veranderen omdat op 16 november a.s de drie maanden korting afgelopen is en dus ik wil een goedkoper pakket.
Opvallend genoeg krijg meteen een error melding
Ik heb het een paar keer geprobeerd en even gewacht, maar ik krijg alleen die error melding.
Straks ga ik het weer proberen.
Met mijn klachten die ik al vanaf 9 juli 2010 op allerlei manieren (tel, brief en email) kenbaar maakt en opglost wilt zien door kpn, daar doet kpn helemaal niks mee!
Het enige wat kpn probeerd te doen is mij met een kluitje in het riet te sturen en alsof dat niet genoeg is, veranderd kpn ONGEVRAAGD niet alleen mijn abonnement, maar ook nog de duur van mijn abonnement
Ik wacht het allemaal gewoon af en hoop echt dat ik zo snel mogelijk van dit OPLICHTERSBEDRIJF af ben!!
Laatst gewijzigd door sandra56 op 08 nov 2010 13:33, 2 keer totaal gewijzigd.
zo neem aan dat je dat niet accepteerd? ik heb kort geleden opgezegd nog geen reactie op maar echt ik blijf er toch niet , heb gelukkig iemand die in de rechten zit, zorg dat je effe naar een juridisch loket gaat die kennen beter de weg, wat je niet hebt aangevraagd hoef je ook niet te pikken. succes.sandra56 schreef: Het enige wat kpn probeerd te doen is mij met een kluitje in het riet te sturen en alsof dat niet genoeg is, veranderd kpn ONGEVRAAGD niet alleen mijn abonnement, maar ook nog de duur van mijn abonnement
ik ken al tijden niet meer bij mijn gegevens wat een provider
Daar ben ik weer!!!
Na de zoveelste telefoongesprekken met een paar KPN medewerkers kreeg ik ene Meneer walter aan de lijn die mij als klant eindelijk eens helemaal gelijk gaf en een paar dagen later heeft Meneer J.Middeldorp op 26-11-2010 via een pdf bericht ook eens toegegeven dat het factuur van 166,12€ wel onterecht was en dat ik dus 100€ gecrediteerd krijgt.
Ondertussen dreigde KPN wel mijn diensten te zullen blokkeren als ik het resterende bedrag van 93,87€ van het onterechte factuur niet voor 13 december zou betalen!
Ik heb KPN weer met een paar emails heb gebombardeerd en op 13 december werd ik door een medewerker van KPN gebelt met het zelfde verhaal dat ik het resterende bedrag van 93,87€ toch moet betalen!
Ik zei; meneer, vorig maand heb ik op aanraden van het juridisch loket een deel (72,29€) van het onterechte factuur met betaald!
Ja mevrouw, dat kan ik ook zien, maar er staat nog een bedrag van 93,87 open die betaald moet worden.
Met andere woorden; ik krijg 100€ gecrediteerd van 166,16€, blijft over 66,16€ als ik het goed hebt, 66,16-72,87= 6,13 die ik intussen dan teveel hebt betaald, wat doet KPN daarmee?
Zegt die medewerker letterlijk tegen mij; dat weet ik niet mevrouw, ik moest u bellen om alleen dit bericht aan u door te geven.
Om een lang verhaal kort te maken; vandaag ontving ik mijn factuur en er is inderdaad 100€ gecrediteerd , maar ik ben vooralsnog niet van plan het resterende bedrag van 93,87 te betalen.
Nu is het afwachten wat KPN weer gaat uitvreten zodat ik weer stappen onderneem om mijn recht te halen
Misschien komt er nog een vervolg, I DON'T KNOW!
Na de zoveelste telefoongesprekken met een paar KPN medewerkers kreeg ik ene Meneer walter aan de lijn die mij als klant eindelijk eens helemaal gelijk gaf en een paar dagen later heeft Meneer J.Middeldorp op 26-11-2010 via een pdf bericht ook eens toegegeven dat het factuur van 166,12€ wel onterecht was en dat ik dus 100€ gecrediteerd krijgt.
Ondertussen dreigde KPN wel mijn diensten te zullen blokkeren als ik het resterende bedrag van 93,87€ van het onterechte factuur niet voor 13 december zou betalen!
Ik heb KPN weer met een paar emails heb gebombardeerd en op 13 december werd ik door een medewerker van KPN gebelt met het zelfde verhaal dat ik het resterende bedrag van 93,87€ toch moet betalen!
Ik zei; meneer, vorig maand heb ik op aanraden van het juridisch loket een deel (72,29€) van het onterechte factuur met betaald!
Ja mevrouw, dat kan ik ook zien, maar er staat nog een bedrag van 93,87 open die betaald moet worden.
Met andere woorden; ik krijg 100€ gecrediteerd van 166,16€, blijft over 66,16€ als ik het goed hebt, 66,16-72,87= 6,13 die ik intussen dan teveel hebt betaald, wat doet KPN daarmee?
Zegt die medewerker letterlijk tegen mij; dat weet ik niet mevrouw, ik moest u bellen om alleen dit bericht aan u door te geven.
Om een lang verhaal kort te maken; vandaag ontving ik mijn factuur en er is inderdaad 100€ gecrediteerd , maar ik ben vooralsnog niet van plan het resterende bedrag van 93,87 te betalen.
Nu is het afwachten wat KPN weer gaat uitvreten zodat ik weer stappen onderneem om mijn recht te halen
Misschien komt er nog een vervolg, I DON'T KNOW!
jij hebt volgens mij overal problemen toch sandra 56?
tiptoo schreef:jij hebt volgens mij overal problemen toch sandra 56?
sandra56 schreef:tiptoo schreef:jij hebt volgens mij overal problemen toch sandra 56?
ben benieuwd of je over een poosje nog lacht....denk het niet
tiptoo schreef:sandra56 schreef:tiptoo schreef:jij hebt volgens mij overal problemen toch sandra 56?
ben benieuwd of je over een poosje nog lacht....denk het niet