LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prepaid Internet opwaarderen kost geld!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
hmroep
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 nov 2013 16:13

Prepaid Internet opwaarderen kost geld!

Ongelezen bericht door hmroep »

Voor de iPad heb ik een prepaid internet kaartje. Vandaag moest ik dat opwaarderen, dat moet van KPN, ongeacht of je het hebt gebruikt, ieder half jaar! Maar als je dan opwaardeert, kan je kiezen voor €. 10,-- of €. 20,--.
€. 20,-- staat natuurlijk voorgeselecteerd.
Ik kies voor €. 10,-- en controleer vervolgens op mijnkpn, op mijn laptop, of mijn tegoed is bijgewerkt. en dat was zo, maar met €. 9,99!

Nou scheelt dat maar één cent per keer, maar als 500.000 klanten dat doen en denken "Ach het is maar één cent" vangt KPN per keer €. 5.000,--!

Via de chat vraag ik om opheldering. In hun systeem staat gewoon €. 10,-- zegt de medewerker. Na controle, bij mij dus niet!

Als ik zeg dat ik dat raar vindt wordt het opgelost door €. 1,-- extra aan mijn tegoed toe te voegen. En opeens heb ik dan €. 10,99

Ik denk dat ze nu denken, dan houdt ie zich wel koest, maar ik vind het raar. Ook het feit dat de medewerker niet aanbiedt het aan de betreffende afdeling te melden.

Ik wil eigenlijk wel een klacht indienen, maar ook dat wordt ontmoedigd. Géén web-formulier (Is wel een internetprovider hè!!), om een klacht in te dienen moet je een brief schrijven! Met een postzegel er op en zo!

Ik ben wel benieuwd wat anderen daarvan denken...

In de bijlage de chatsessie.

Hans M. Roeper
Bijlagen
chathistorie.pdf
(4.41 KiB) 70 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Lady1234
Berichten: 27157
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Prepaid Internet opwaarderen kost geld!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U denkt toch niet werkelijk dat KPN 500.000 klanten heeft die een prepaid kaartje voor internet hebben?

En u de kt toch niet werkelijk dat KPN met opzet € 0,01 van klanten steelt om binnen te lopen?

Maar wel verstandig dat u dat nummer op het internet zet.

zombo
Berichten: 96
Lid geworden op: 10 aug 2015 19:22

Re: Prepaid Internet opwaarderen kost geld!

Ongelezen bericht door zombo »

Dankzij u krijgen al die 500000 klanten een extra euro.

joep873
Berichten: 394
Lid geworden op: 14 mei 2010 19:11

Re: Prepaid Internet opwaarderen kost geld!

Ongelezen bericht door joep873 »

hmroep schreef:Voor de iPad heb ik een prepaid internet kaartje. Vandaag moest ik dat opwaarderen, dat moet van KPN, ongeacht of je het hebt gebruikt, ieder half jaar!
Halfjaarlijks opwaarderen hoeft helemaal niet per se bij KPN mobiel prepaid; het is het ook voldoende dat je binnen het half jaar iets van je beltegoed verbruikt.


mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Prepaid Internet opwaarderen kost geld!

Ongelezen bericht door mahadma »

omzet KPN in 2017 € 6.497 miljoen = € 6.497.000.000,00 en miauwen over € 5.000,00.
Die € 5.000,00 zullen ze wel nodig hebben en zeker zien.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Prepaid Internet opwaarderen kost geld!

Ongelezen bericht door scontra »

hmroep schreef:Voor de iPad heb ik een prepaid internet kaartje. Vandaag moest ik dat opwaarderen, dat moet van KPN, ongeacht of je het hebt gebruikt, ieder half jaar! Maar als je dan opwaardeert, kan je kiezen voor €. 10,-- of €. 20,--.
€. 20,-- staat natuurlijk voorgeselecteerd.
Ik kies voor €. 10,-- en controleer vervolgens op mijnkpn, op mijn laptop, of mijn tegoed is bijgewerkt. en dat was zo, maar met €. 9,99!

Nou scheelt dat maar één cent per keer, maar als 500.000 klanten dat doen en denken "Ach het is maar één cent" vangt KPN per keer €. 5.000,--!

Via de chat vraag ik om opheldering. In hun systeem staat gewoon €. 10,-- zegt de medewerker. Na controle, bij mij dus niet!

Als ik zeg dat ik dat raar vindt wordt het opgelost door €. 1,-- extra aan mijn tegoed toe te voegen. En opeens heb ik dan €. 10,99

Ik denk dat ze nu denken, dan houdt ie zich wel koest, maar ik vind het raar. Ook het feit dat de medewerker niet aanbiedt het aan de betreffende afdeling te melden.

Ik wil eigenlijk wel een klacht indienen, maar ook dat wordt ontmoedigd. Géén web-formulier (Is wel een internetprovider hè!!), om een klacht in te dienen moet je een brief schrijven! Met een postzegel er op en zo!

Ik ben wel benieuwd wat anderen daarvan denken...

In de bijlage de chatsessie.

Hans M. Roeper

@Hans M. Roeper,
U doet uw naam eer aan, want éénmaal per 6 maanden uw prepaid gebruiken is al voldoende, u hoeft helemaal niet op te waarderen.
En voor die ene eurocent krijgt u: of 10 min. "gratis" bellen of 100Mb. 'gratis" internetgebruik, net wat u het beste uitkomt. Spekkoper !! :oops:

Gesloten