Hahahahaha Max, ik wacht je bericht hier wel af als het bij jou ook ongetwijfeld eerdaags misgaat.
Of je werkt zelf bij UPC of je bent (gelukkig) nog onnozel.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC Digital Opzeggen, één groot drama
Re: UPC Digital Opzeggen, één groot drama
wij hebben wel eens problemen gehad met upc digital maar er is altijd goed op gereageerd de wachtijden vallen wel mee je moet alleen niet op bepaalde tijden bellen als ik een storing heb doen ze er alles aan om het optelossen kortom upc geen probleem zelfs als ze een foutje maken bij de facturering wordt het netjes opgelost
Re: UPC Digital Opzeggen, één groot drama
dvian, ik heb helaas andere ervaringen met UPC digital. er was toevallig altijd storing op een moment dat de wachttijden ook erg lang waren. en de factuur problemen zijn na 3 jaar nog steeds niet opgelost.
Re: UPC Digital Opzeggen, één groot drama
Jantje smit met zijn heen en weer bellen is analoog.
Nooit van Voice over IP gehoord?
Nooit van Voice over IP gehoord?
Re: UPC Digital Opzeggen, één groot drama
Doe gewoon geen zaken met die persoon. ze zijn er alleen maar op uit om je een oor aan te naaien