LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WAARSCHUWING lotto clubs (ILM, JLV, ABC-Club, DSA, Dr. Geiss

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
j.greven

Re: WAARSCHUWING lotto clubs (ILM, JLV, ABC-Club, DSA, Dr. Geiss

Ongelezen bericht door j.greven »

hallo allemaal,
het is toch werkelijk schandalig dat je zomaar ongevraagd zulke post krijgt!!Ik heb nooit meegedaan aan een of andere lotto, maar toch als je zo´n brief (in dit geval van JVL) krijgt begin je best wel een beetje te twijfelen. Het staat er allemaal zo mooi in!! Uiteraard heb ik niets opgestuurd en dat ga ik ook niet doen ook!! Ik vind het een slechte zaak dat diverse instanties ( sponsorbingo enz. ) je steeds maar lastig vallen met zulke post!! Als je toch echt met zoiets mee wilt doen dan zoek je zelf wel uit waar dat kan, niet dan? Ik ben blij dat ik Internet heb en dat je vrij snel diverse info gevonden hebt over zulk soort bedrijven!! Doe er a.u.b iets aan, de consumentenbond heeft ook al om vervolging verzocht voor dit soort bedrijven, ik ben het daar echt helemaal mee eens!!!! Groetjes Jacqueline

Ruud

Re: WAARSCHUWING lotto clubs (ILM, JLV, ABC-Club, DSA, Dr. Geiss

Ongelezen bericht door Ruud »

Ik hoor wel eens verhalen dat sommige mensen af en toe wel eens een brioef krijgen met de mededeling meneer .... u heeft 45.000 euro gewonnen, of u heeft 25.000 euro gewonnen, of als u binnen 24 uur reageert krijgt u gratis een t.v.
Allemaal bedrog, ik krijg (zonder te overdrijven) zeker 2 keer per week zo'n brief. Dan van ABC- club, dan van JLV dan van puur-o- sanna, dhr. Geisler.
Ben bijna de tel kwijt.
In het begin bewaarde ik altijd die brieven, maar na +/- 40 brieven te hebben bewaard ben ik ze maar gaan weggooien, daar de eerste brief al meer dan 2 jaar geleden heb ontvangen met de mededeling x gulden te hebben gewonnen, wat blijkt (hoe kan het ook anders) heb nu 2 jaar later nog altijd geen enkele euro of gulden bijgeswchreven gekregen op mijn rekening.

Ik heb ook eens 5 euro gewonnen, ik denk dat is een reeële prijs die zal ik wel gauw ontvangen op mijn rekening; maar nee ook die 5 euro heb ik nooit mogen ontvangen (is inmiddels al meer dan een half jaar geleden).

Ik verscheur hedendage iedere brief waarin wordt aangegeven dat ik een x bedrag gewonnen zou hebben.
Wanner ik alle nog gwonnen bedragen morgen ontvang hoef ik nooit meer te werken!
Want dat is meer dan 1 miljoen euro!

Nog 1 mededeling; heb paar maanden geleden een deelnameformulier van ABC0- club opgestuurt, daar ik dan een t.v. t.w.v. 300 euro zou krijgen gegarandeerd!!
(ik hoefde geen winnend nummer op te sturen)
Ook deze t.v. heb ik nog altijd niet, kreeg wel 2 weken geleden weer een aantrekkelijk bedrag voorgeschoteld wanneer ik mijn deelnameformulier opstuurde, zeer merkwaardig daar ik al enkele maanden terug dit had gedaan.

Het enigste wat ik nu nog doe is alles op te zeggen, en brieven ongeopend weg te gooien!

Ik heb absoluut geen vertrouwen meer in bovenstaande bedrijven!

m.v.g. Ruud

Gesloten