koekoeksklok schreef: ↑05 sep 2018 20:50Voorgesteld na nietigverklaring gewoon het geleende bedrag zonder garant terug te betalen.
Geld lenen kost geld, maar geen garantkosten.
Geachte heer ,
Dank voor uw e-mail. Wij zien uw betaling 21-09-2018 tegemoet. Na ontvangst van uw betaling, zal ik aan cliënte de status van uw dossier rapporteren. Het is dan haar om een beslissing te nemen omtrent het resterende openstaande bedrag.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Trust and Law Incassoservices B.V.
Ze proberen nu zoveel mogelijk te harken om daarna alsnog (als ze al bericht sturen) ferratum gaat niet akkoord.
Als ze wel akkoord zouden gaan had ferratum dat trust and law wel aangegeven zodat iedereen die de nietig verklaring heeft gestuurd alleen de hoofsom kon betalen!
Ik heb namelijk een email onder ogen gekregen waarin duidelijk staat dat ferratum nog niet akkoord gaat met schikkingsvoorstellen en ze dus niet akkoord mogen/kunnen gaan met de nietig verklaring
Ik zou als ik jouw was even terugsturen graag wil ik eerst weten of ferratum akkoord gaat met mijn nietig verklaring.
Zolang ik hierop geen duidelijk antwoord heb ontvangen blijf ik mijn betaling opschorten tot de nietig verklaring is geaccepteerd!
mochten ze de nietig verklaring accepteren zal ik de hoofdsom aan u voldoen
Overigens raad ik iedereen aan pas de hoofdsom te betalen nadat de nietig verklaring is geaccepteerd!
zolang ze dat niet doen schort de betaling op.
Om te voorkomen dat je gezeik houd na betaling over de garant.