LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Raamsveld Wonen: flauw en niet servicegericht
Re: Raamsveld Wonen: flauw en niet servicegericht
En dan is het nog de vraag of die losse poot niet komt door uw eigen (verkeerd) gebruik.
Re: Raamsveld Wonen: flauw en niet servicegericht
Als ik post van Jeffry lees, dan is dat al een gepasseerd station, en geeft het bedrijf toe dat dit onder garantie valt....of die losse poot niet komt door uw eigen (verkeerd) gebruik
Anders geef je als bedrijf geen tegoedbon of probeer je product te laten herstellen/vervangen bij leverancier
Re: Raamsveld Wonen: flauw en niet servicegericht
Een poot herstellen gebeurt bij een goede winkel zonder discussie over de oorzaak (klant heeft toch altijd de stoel correct gebruikt).
Vervolgens is de stoel zoekgeraakt en is de winkel hoe dan ook schadeplichtig.
Je kunt ook een klant met een probleem helpen zonder direct de schuldvraag te beantwoorden.
Vervolgens is de stoel zoekgeraakt en is de winkel hoe dan ook schadeplichtig.
Je kunt ook een klant met een probleem helpen zonder direct de schuldvraag te beantwoorden.