LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom steeds zoeken naar nieuwe distributeurs?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it

Re: Waarom steeds zoeken naar nieuwe distributeurs?

Ongelezen bericht door So be it »

daarbij worden steken onder water uitgedeeld. Door iedereen, naar iedereen, ook door mij en naar mij,
Dat zou ik nou nóóit doen....
Dat is niet beschaafd........

SBI

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Heeft dus geen zin, want jij "kijkt" zonde wat te zien..... Je moet nl een speciale bril opzetten.... Het brilletje heet "onderzoek"....!
Die hadden we al een tijd niet meer gezien. Ik (mlm-er) mag alles roepen wat ik wil, maar hoef niks te bewijzen, want jij (niet mlm-er) wil het toch niet zien.
En daarna maar heel hard gaan roepen dat we geen onderzoek doen, de kwaliteiten van mlm niet zien, niet inzien dat we onszelf beroven van die geweldige contacten met mensen die ook allemaal gelukzalig worden als meneer Trump hun vertelt dat mlm helemaal fantastisch is. Mensen die daarna naar een Vinex huis gaan en meneer Trump met zijn privé helikopter zien wegvliegen naar de volgende vastgoeddeal.
Maar nee, zij zijn gelukkig met die paar euro's.
Vervolgens mogen ze op een forum als dit gaan vertellen dat er bij Amway meer mensen rondlopen die 1 miljoen per jaar verdienen dan in welk ander bedrijf ook. Bewijs hiervan is er niet, maar goed, de upline zegt het, dus zal het wel zo zijn. Dat zij niet tot die groep behoren maakt ook niet uit. Want zij zijn goed bezig. Ze doen immers hetzelfde als die mythische figuren die wel rijk zijn geworden middels mlm.
Er zijn zelfs mensen miljardair geworden met mlm, Van Andel en DeVos. Hoe kan je dat nou niet zien?
En mocht er toch nog een vraag komen, dan verwijzen we gewoon naar een filmpje van Stephen Covey op internet.

Mochten inderdaad gewoon echt alle beloftes doorgeprikt worden kunnen we ons nog gaan beroepen op infantiele reacties en heel veel smilies en als zelfs dat niet werkt gaan we vertellen dat je zo'n 10 a 12 euro verdient als je een tube tandpasta naar een vriend brengt.
Wat gelijk weer een hele serie vragen oproept, welke nog vervelender zijn dan de eerste.
Immers, als je zoveel geld verdient met een keer iets naar een klant brengen, waarom sukkel je dan voort met die paar tientjes per maand? Hoe kan het dan, dat als je hier zo gelukkig van wordt niet veel meer verdient? Goh, vier bezorgingen per dag moet mogelijk zijn, dat is al 40 euro per dag. 5 dagen per week wordt 200 euro, 52 weken per jaar is al gauw tienduizend euro.
En waarom zou mlm inefficiënt genoemd worden als je via het reguliere kanaal datzelfde voor elkaar kan boksen voor enkele centen?
Laatst gewijzigd door Maarschalk op 21 jun 2007 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.

S.

Ongelezen bericht door S. »

Hallo,

Leuke reactie van Eco! (Over zijn huis)

En verder heb ik het idee dat we hier in cirkeltjes redeneren.
Alle vragen zijn al een keer gesteld en alweer op dezelfde wijze succesvol ontweken.

Even over mijn bewering dat het MLM-systeem vooral uit kopers bestaat: iedere verkoper wordt gestimuleerd medeverkopers te werven, en moet eerst verkoopmateriaal zoals folders, testproducten en reclamemateriaal zelf inkopen. Wat je normaal 'van de baas' krijgt.
Behalve wanneer je een eigen bedrijf begint, dan niet, maar dan probeer je ook de concurrentie zoveel mogelijk te beperken.
Waar een winkel als V&D bijvoorbeeld 2000 verkopers in dienst heeft en een aantal miljoen tevveden min of meer vaste klanten, heeft een herbalife of amway duizenden distribiteurs en zijn er maar een paar honderd mensen die enkel klant zijn.

Nou, hier hou ik het maar bij. Volgens mij is alles al eens geschreven en S. zwaait af, wenst jullie allemaal veel succes en blijft nieuwsgierig naar die bijzondere kast die bij Eco in huis staat. :wink:

Groeten.

So be it

Op M reageer ik maar helemaal niet meer..., geen tijd.. en geen zin....

Nou S.....,
Denk niet dat het enig nut heeft, want zijn mening is al gevormd, en zo te zien... op basis van wat de hier aanwezige zakengoeroes voortschotelen, in al hun wijsheid....

Leuke reactie van Eco! (Over zijn huis)
Zolang het maar niet over mlm gaat kan hij wel "netjes" blijven.....
En verder heb ik het idee dat we hier in cirkeltjes redeneren.
Alle vragen zijn al een keer gesteld en alweer op dezelfde wijze succesvol ontweken.
Het is de toon, die het hem doet....
Vind jij maar eens één vraag, terzake doende vraag, die is "ontweken".....
Even over mijn bewering dat het MLM-systeem vooral uit kopers bestaat: iedere verkoper wordt gestimuleerd medeverkopers te werven,
Nee. Er wordt gewezen op de mogelijkheid.

en moet eerst verkoopmateriaal zoals folders, testproducten en reclamemateriaal zelf inkopen. Wat je normaal 'van de baas' krijgt.
Dan moet je beslist bij je baas blijven werken en nooit voor jezelf gaan werken...
Behalve wanneer je een eigen bedrijf begint, dan niet, maar dan probeer je ook de concurrentie zoveel mogelijk te beperken.
We hebben, met de BESTE produkten, voor de BESTE prijs, met de BESTE service en de beste garantie...., geen concurrenten.....
Alleen wat last van irritante strontvliegen.....
Waar een winkel als V&D bijvoorbeeld 2000 verkopers in dienst heeft en een aantal miljoen tevveden min of meer vaste klanten, heeft een herbalife of amway duizenden distribiteurs en zijn er maar een paar honderd mensen die enkel klant zijn.
Gut..., wat een wijsheid....
Van de site van mlmangel???
Er zijn vele malen meer klanten dan distr.
Nou, hier hou ik het maar bij.
Verstandig van je....
Nog meer onzin kunnen de servers niet aan....
Volgens mij is alles al eens geschreven en S. zwaait af, wenst jullie allemaal veel succes en blijft nieuwsgierig naar die bijzondere kast die bij Eco in huis staat. Wink
Een kwestie van prioriteiten.....

SBI

Maarschalk

We hebben, met de BESTE produkten, voor de BESTE prijs, met de BESTE service en de beste garantie...., geen concurrenten.....
Er zijn vele malen meer klanten dan distr.
Dus ondanks dat jullie het beste hebben aan product, prijs, service en garantie, en er vele malen meer klanten dan distributeurs (3,6 miljoen) zijn, en die distributeurs genoeg uren maken voor 450.000 full timers, komen jullie slechts tot een omzet van 6,3 miljard dollar, terwijl jullie concurrenten, waaronder Unilever, P&G, en Henkel, tot een veel hogere omzet komen, met veel minder mensen.

En dan vraag je je af wat ik onaantrekkelijk vind aan mlm en waarom ik beweer dat het merendeel geen klap verdient, mlm op de wereldeconomie niets voorstelt, Donald Trump niet instapt, en ik durf te beweren dat mlm blijkbaar slechte verkopers aantrekt.

Misschien moet ik de vraag maar eens aan sobeit stellen. Wat doen jullie fout daar bij Amway?

So be it

En dan vraag je je af wat ik onaantrekkelijk vind aan mlm en waarom ik beweer dat het merendeel geen klap verdient, mlm op de wereldeconomie niets voorstelt, Donald Trump niet instapt, en ik durf te beweren dat mlm blijkbaar slechte verkopers aantrekt.
Nee...., dat vroeg ik mij niet af......

SBI

So be it

duizenden distribiteurs en zijn er maar een paar honderd mensen die enkel klant zijn.
Jullie kijken samen niet op een leugentje, toch???

Of moeten wij nu gaan bewijzen dat jullie liegen.....?

Moeten jullie óók gaan bewijzen dat IK lieg wanneer ik vertel dat jullie vanuit de inrichting aan het posten bent en dat jullie alleen de weekenden naar huis mogen???? :lol:

SBI

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ga toch eens met een ervaren mlm-er praten, dwaas......
Dat is een goed idee. Kan jij me aan de naam en adres van zo iemand helpen? Misschien kunnen we met z'n tweeën gaan, dan kan hij jou ook gelijk vertellen wat je al die jaren verkeerd hebt gedaan.

So be it

Dat is een goed idee. Kan jij me aan de naam en adres van zo iemand helpen? Misschien kunnen we met z'n tweeën gaan,
Ja hoor...., maar het is zoals gewoonlijk alleen maar een grote b..., mond......, natuurlijk.

SBI :lol:

Maarschalk

sobeit, je zoemt weer in op de belangrijkste feiten.
Graag zou ik je mening willen weten over mijn gehele stuk betoog, wat ik heb gepost op 21 juni om 14.57 (door radar weergegeven als 13.57 uur).

Je vroeg je af wat mijn bezwaar is? Dat heb ik je gegeven in die post.

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ten eerste, dit beweert elk bedrijf ... Ten tweede, Amway heeft concurrentie zat. Ten derde, waarom slaagt Amway met 3.6 miljoen distributeurs er niet in het beter te doen dan multinationals zoals Unilever, die met veel minder verkopers een veel grotere omzet halen?

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

He Maarschalk, wou jij beweren dat jij dan wel inhoudelijk reageert. Nee, dan moet ik je toch uit die droom helpen, jij reageert namelijk enkel om je eigen stelling te verdedigen, een stelling overigens die al lang niet meer te houden is.
De enige andere reactie die je geeft zijn aanvallen op mij en vele anderen. Omdat je dat zelf niet ziet betekend nog niet dat het niet klopt. Jij ziet wel meer niet.

So be it

Dus ondanks dat jullie het beste hebben aan product, prijs, service en garantie, en er vele malen meer klanten dan distributeurs (3,6 miljoen) zijn, en die distributeurs genoeg uren maken voor 450.000 full timers, komen jullie slechts tot een omzet van 6,3 miljard dollar, terwijl jullie concurrenten, waaronder Unilever, P&G, en Henkel, tot een veel hogere omzet komen, met veel minder mensen.
BÉN je dan gefrustreerd als dat een reden is om er op deze manier tegen te knokken!?!????
Het ene bedrijf doet het, in jouw ogen, beter dan het andere, en daarom ga je mensen die daar enthousiast aan bezig zijn vernederen???
Lekker ventje.......

Je weigert mee te laten wegen dat dit bijna allemaal parttimers zijn.....
Je weigert te geloven dat verre weg de meesten WEINIG uitvoeren en nog steeds een grote groep helemaal NIETS uitvoert!!!
Die laatste groep zijn degenen die aan het einde van het jaar niet meer verlengen....
De andere doen dat wel omdat ze tóch de prod gebruiken.....
Nou en? Waar maak jij je druk over???
Ga het grote onrecht bevechten...! Hiér zit je steeds mis te kleunen.
Jullie verzinnen belachelijke zaken en dan moeten wij maar "bewijzen" dat het niet is zoals jullie het stellen?? Laat je nakijken!

Ik wacht wel op het volgende verzinsel...... :oops:

SBI

So be it

Ten eerste, dit beweert elk bedrijf ...

Ten eerste: heeft ook NIEMAND zo'n garantie om dat te staven....!
Ten tweede, Amway heeft concurrentie zat.
Nee. Ten tweede: Waarom denk je dat P&G zo in de nek van Amway zit te hijgen????:lol:
Ten derde, waarom slaagt Amway met 3.6 miljoen distributeurs er niet in het beter te doen dan multinationals zoals Unilever, die met veel minder verkopers een veel grotere omzet halen?

Ten derde, eikel, ben je weer aan het napraten......
Ook JIJ bent zo dom om de omzet van een bedrijf met fulltimers, te vergelijken met een bedrijf met uitsluitend parttimers...! En met een volkomen andere structuur....
Kssssst, terug naar je hok! (Je baas)

En je vindt het toch niet vreemd dat ik wat ongeduldig wordt door steeds weer dezelfde eikelige argumenten van jullie???

SBI

Maarschalk

Het ene bedrijf doet het, in jouw ogen, beter dan het andere
Doet het beter dan andere? Een nogal lachwekkende stelling als je nogmaals mijn betoog naleest. Bedroevend slecht lijkt me beter vertaald.
Je weigert mee te laten wegen dat dit bijna allemaal parttimers zijn.....
Je weigert te geloven dat verre weg de meesten WEINIG uitvoeren en nog steeds een grote groep helemaal NIETS uitvoert!!!
Parttime of niet, als er genoeg uren worden gemaakt voor 450.000 full timers dan gaat je argument niet meer op. Dan nog moet de omzet veel groter zijn.
En die berekening komt af van het gemiddelde van 5 uren wat jij gaf dat er besteed werd.
Bovendien hoef ik het niet te geloven, dat de meerderheid niets doet. Zolang Amway ze meldt en jij niet in staat bent aan te tonen dat ze wel of niet iets doen nemen we ze gewoon mee.

Maar om je gerust te stellen, die 450.000 full timer uren komt af van jouw cijfers. 3,6 miljoen distributeurs; gemiddeld 5 uur per week; dus met zijn achten gemiddeld 40 uur per week; 3,6 miljoen gedeeld door 8 is 450.000 full timers qua equivalent in uren.
Jullie verzinnen belachelijke zaken en dan moeten wij maar "bewijzen" dat het niet is zoals jullie het stellen?? Laat je nakijken!
Ach, als jij deze cijfers nu eens zou voorleggen aan iedereen die overweegt te gaan mlm-en. Aan meneer Trump. En dan ook vermeldt dat dit de cijfers zijn gebaseerd op wat jij en Amway ons geven, hoeveel mensen zouden dan nog overwegen in te stappen?

So be it

Ach, als jij deze cijfers nu eens zou voorleggen aan iedereen die overweegt te gaan mlm-en. Aan meneer Trump. En dan ook vermeldt dat dit de cijfers zijn gebaseerd op wat jij en Amway ons geven, hoeveel mensen zouden dan nog overwegen in te stappen?
Jij denkt dat iedereen zo dom is als jij..., om dus géén onderzoek te doen?
Om parttime en fulltime te blijven vergelijken???

Je denk dat Trumpie ook niks van zaken weet???

Je doet maar jongen..., je komt met flutargumenten.....

SBI

mrtelecom

Zou het niet prettig wezen als je eens met bewijzen kwam van hoeveel uren er gewerkt worden door de gemiddelde MLM'er. Zonder die feiten is je theorie namelijk niks meer dan een gedachtenspinsel.

So be it

hoeveel uren er gewerkt worden door de gemiddelde MLM'er.
Eigenlijk zie ik nog liever bewijs van hoelang élke distributeur per week "werkt"...... en als je dan tóch bezich bent, graag óók bewijs van de opgegeven schoenmaten...!!

SBI
:roll:
(U bent wat aan het uitdagen, Mr Telecom..., dat is niet netjes...! :wink: )

Beetje plagen, jongens.... Kunnen jullie toch wel tegen??

Maar kom nu eens met een échte objectie tegen mlm... en niet dat verhaaltje dat niet iedereen er een volledige maandinkomen uithaalt??

mrtelecom

Ach, uiteindelijk zal het er op uitkomen dat een van de tegenstanders zegt dat hij ook veel meer uren 'aanwezig' is bij zijn baas dan dat hij werkt en dat hij het op die manier wil vergelijken.

Tja, en da's echt plagen.

Maarschalk

Eigenlijk zie ik nog liever bewijs van hoelang élke distributeur per week "werkt"......
Dit zou ik ook wel eens willen zien. Maar helaas, daar heb ik nog geen data over gevonden. Wat we wel hebben is de uitspraak van sobeit dat bij Amway de distributeurs gemiddeld 5 uur per week eraan besteden.
Jij denkt dat iedereen zo dom is als jij..., om dus géén onderzoek te doen?
Om parttime en fulltime te blijven vergelijken???

Je denk dat Trumpie ook niks van zaken weet???
In de eerste plaats, waar heb ik gesteld dat de heer Trump niks van zakendoen weet? Elke keer kom je met dit soort kinderlijke "crap" aanzetten sobeit.
Doch, ik zal ingaan op jouw denkwijze. Zie mijn volgende post in deze thread.

Gesloten