LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom steeds zoeken naar nieuwe distributeurs?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it

Re: Waarom steeds zoeken naar nieuwe distributeurs?

Ongelezen bericht door So be it »

Hi Maarschalk,
Nee, en ja. Ik doelde erop dat je per klant meer verdient als dit je eigen klant is dan als het een klant van je downline is.
Als jij doelt op het meer verdienen aan alle klanten in je downline als hun aantal zo veel groter is dat zij meer opleveren dan je directe klanten dan heb je gelijk.
Precies dus wat ik zei....:
verdien je naar verhouding meer over klanten van jezelf dan van je downline!!
Jij stelt dat als je een organisatie hebt opgebouwd van 100 man je inkomsten toch doorgaan als je ziek zou worden. Dat klopt, wat ik wilde aangeven is dat zelfs met 100 mensen onder je je nog steeds geen hoge inkomsten hoeft te verwachten.

Wat heet hoog,,,,,,?
Varierenv van 1500 euri bij het ene, tot misschien wel het 2 of 3x het dubbele bij andere mlmbedrijven.....
Geen idee over wat voor soort "mlm" dit zou moeten gaan, maar pas op... een werknemer zou zijn baan bij jou kunnen opzeggen en naar een andere werkgever kunnen toestappen... en dan verdien jij niks meer aan hem! (So what?)

Wat dit betekent is dat die zekerheid van de inkomsten van je downline dus niet zo zeker zijn als je doet overkomen. Als werkgever hou je er rekening mee dat een x percentage elk jaar opstapt. Hou je als mlm-er er rekening mee dat bij (bijvoorbeeld) langdurige inactiviteit je downline niet meer jouw downline wil zijn?

Stop er nu eens mee te pretenderen dat je ook maar iets weet van mlm.
Je opm slaan nergens op....
Wanneer ik iemand in mijn downline heb die 1500 / maand verdient..., denk jij dan dat hij weer helemaal opnieuw zal willen beginnen en die 1500/maand opgeeft ondat ik al 3 maanden niks meer aan mlmactiviteiten zou ontplooien?
Denk jij écht dat iemand zo maar kan zeggen:
"Ik heb bonje met mijn upline dus stap ik met "mijn" groep over naar een andere lijn"???
Doe je huiswerk toch eens man.... (Vriendelijk bedoeld!)
Wel heel slim. Als werknemer ben je werknemer. Als de zaak op de fles gaat heb je jarenlang inkomen genoten, krijg je een uitkering, heb je pensioen opgebouwd etc. Als mlm-er blijkt dan ineens dat je eigenlijk helemaal geen ondernemer bent zoals vaak wordt gesteld, maar je gewoon een verkoper bent.

Mijn hemel! Begint het gezeik nu weer van vooraf aan??
Dus omdat mijn leverancier naar de donder gaat, kan ik mijn bedrijf niet meer uitoefenen?? Huiswerk maken, man!!! (En "ALS" de hemel op je hoofd valt, dan....)
En welke fles? Je moet eens een keer van die fles afblijven, jongen....!
Je gaat er van lallen!!
Doe je huiswerk gewoon een keer! Je trots staat je in de weg om gewoon een goede mlm-er te vragen de boel eens samen door te praten. Je mist gewoon het zelfvertrouwen. Je bent bang ergens " ingekletst" te worden.....
Wat me nu wel opvalt sobeit, is dat jij al vaker zei dat ik mlm niet mocht vergelijken met gewoon werknemerschap, terwijl jij dit nu continu wel doet.
Je hóórt het steeds te vergelijken met het reguliere bedrdijfsleven, maar dan WEL de appels met de appels vergelijken!!!!

So be it

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

je zegt wel dat het moeilijker is om uit directe verkoop verdiensten te halen dan dat je 100 man voor je laat werken en daar verdiensten uit haald.....
Wiecky, ik denk dat je hiermee een goed punt te pakken hebt.
Je moet er inderdaad niet op vertrouwen.
Verder viel me aan die uitspraak iets op. Met een dergelijke uitspraak wordt gesteld dat verkopen dus moeilijk is, en mensen werven die voor je gaan verkopen makkelijker is. Maar als men stelt dat jij niet goed zou kunnen verkopen, waarom zou het voor je downline dan wel makkelijk zijn. Maw, waarom zou voor hun niet hetzelfde gelden? Waarom zouden zij zich ook niet concentreren op het werven van 100 man voor je downline omdat dat makkelijker is dan directe verkoop.

@sobeit, hiermee heb je dus aangegeven waarom mlm zich richt op steeds nieuwe mensen werven.

So be it

Hi Wicky,
(Ga jij nu óók al mlm-ers vertellen hoe het in zijn werk gaat bij mlmbedrijven???? :wink: )
ik ben nog steeds niet overtuigd, ik hou toch het idee dat het mooier wordt voor gespiegeld dan dat het in werkelijkheid is ....
Bij een goed mlmbedrijf zou het geen ENKEL nut hebben je te overtuigen.......
je zegt wel dat het moeilijker is om uit directe verkoop verdiensten te halen dan dat je 100 man voor je laat werken en daar verdiensten uit haald.....maar ik vind het te gemakkelijk om daar op te vertrouwen .....daar heb je geen zicht op .....je kunt er nooit zeker van zijn...
Zeg maar waar ik heb gezegd dat je mensen zoekt die vóór JOU willen gaan werken in mlm!!!
Niemand wil dat!!
ook vind je je vergelijkingen naar een "normale baan" een beetje vreemd ..... bij een "normale" baan hoef ik geen bijeenkomsten bij te wonen (waar ik ook nog geld voor moet betalen)
Dan moet je NIET met zo´n bedrijf in zee gaan.., nou en???
In normale mlm kan NIEMAND jou vertellen wat je wel moet... of niet "moet"....
ik hoef geen producten in te kopen
Als jij nu geen produkten hoeft te kopen ben je een viezerik want dan was je je blijkbaar niet en als je nu geen eten koopt ben je een hongerlijer...! :lol:
daarin tegen kan ik ook niet mijn eigen tijd in delen ....maar mijn inkomen is wel zekerder...
Wat is zekerder......?
Iets waar JIJZELF invloed op kunt uitoefenen... of iets waar ALLE (belangrijke) beslissingen door een ANDER genomen worden?

Of beslis JIJ soms hoe laat je op je werk moet zijn en beslist je baas of je wél of niet naar de dierentuin gaat, a.s. weekend???
(In werkelijkheid zal zelfs vaak het bezoek aan de dierentuin van je baas afhangen..... Betaalt hij je namelijk wel genoeg om met je 12 kinderen naar de dierentuin te kunnen?? :wink: )

Als je ooit een drang naar onafhankelijkheid hebt gevoeld, kun je maar beter eens met iemand van een normaal mlmbedrijf aan tafel gaan zitten...
Niets tekenen..., niets betalen..., maar goed luisteren!!!!

So be it

Maarschalk

Zo, we zijn er weer. Iemand staat niet te juichen van mlm, dus gooit sobeit er maar een batterij beledigingen en niet ter zake doende uitspraken in.

Maar inhoudelijk gezien zijn er wel kanttekeningen te maken sobeit.
Hoeveel procent heeft een downline van 100 man? Hoeveel van dit soort downlines verdient EUR 1500 voor je? Of zelfs wel meer? Zeg het maar. Als jij dit als argument aanhaalt, kom maar met de cijfers.
Verder stel jij dat een downline dus eigendom is van zijn/haar upline? Want als je bij overstap naar een andere upline al je inkomsten kwijt bent is dat dus het probleem.
Jouw vervelende reactie daarna slaat ergens nergens op. Als bijvoorbeeld de moederorganisatie op de fles gaat of de stekker eruit trekt dan ben je alles kwijt. Kleeneze is een goed voorbeeld. Wat heb je dan nog aan "bedrijf"? Niets.
Zeg maar waar ik heb gezegd dat je mensen zoekt die vóór JOU willen gaan werken in mlm!!!
Niemand wil dat!!
Dat is weer typisch mlm. Je impliceert iets, maar zodra je er op wordt aangesproken heb je het ineens niet gezegd en klopt het niet. Doch je hebt wel degelijk de suggestie gewekt.

So be it

Wat kan een mens toch blijven zeuren.....! :?
Wiecky, ik denk dat je hiermee een goed punt te pakken hebt.
Je moet er inderdaad niet op vertrouwen.
Klopt!! Je moet JEZELF vertrouwen!!!
En wanneer je iemand kent die zakelijk is, dus NIET Maarschalk, dan neem je die méé, maar zorg dan WEL dat hij ALLE info heeft om je van advies te kunnen dienen!
M geeft je nu advies (weer) zonder gedegen kennis.
Hij is het " hulpje van de loodgieter" die OVERAL verstand van heeft! (Sorry, M, je leert het naar een keer..... :oops:)
Verder viel me aan die uitspraak iets op. Met een dergelijke uitspraak wordt gesteld dat verkopen dus moeilijk is,

NEE, Trol.... (Na je 10 maal, voor hetzelfde, terug te moeten fluiten, mag ik je trol noemen!!!)
Verkopen is NIET moeilijk.....
Maar 400 klanten per maand bedienen is zéér tijdrovend en aangezien bijna elke mlm-er een normale baan heeft is dat géén reele optie, Eikel!!
en mensen werven die voor je gaan verkopen makkelijker is.

Enkele mensen vertellen wat de mogelijkheden zijn... die op hun beurt weer enkele mensen vertellen wat de mogelijkheden zijn, (etc) is inderdaad "gemakkelijker" en is te doen in 10 tot 20 uur per week op regelmatige basis op, !!!
Wanneer eenieder 10 klantjes bedient en vertroetelt onstaat er in totaal een goede omzet!!
Maar als men stelt dat jij niet goed zou kunnen verkopen, waarom zou het voor je downline dan wel makkelijk zijn. Maw, waarom zou voor hun niet hetzelfde gelden? Waarom zouden zij zich ook niet concentreren op het werven van 100 man voor je downline omdat dat makkelijker is dan directe verkoop.
Omdat dat geen ZAK oplevert, Eikel!!!! Voor niemand!! Dat is je nu al honderd keer verteld! Ben je gestoord of zo???
@sobeit, hiermee heb je dus aangegeven waarom mlm zich richt op steeds nieuwe mensen werven.
Maarschalk, je hebt me het recht gegeven je een "Eikel" te noemen!

Ga je nu eens onderzoek doen, of niet??

So be it

Maarschalk

@sobeit, ook dank voor de beledigingen. Blijkbaar is dat een geeikte manier binnen mlm om om te gaan met mensen die wat kritischer zijn.
Maar wat je nu eigenlijk vertelt is dat je je beter kan richten op mensen werven, want dat is makkelijker dan klanten bedienen en dat dat voor je downline niet geldt, want anders verdient niemand iets.
Vanaf welk punt in de downline moeten mensen dan wel gaan verkopen? En tot waar kan je je beter richten op het bouwen van een downline?

So be it

@ Ei-,
Zo, we zijn er weer. Iemand staat niet te juichen van mlm, dus gooit sobeit er maar een batterij beledigingen en niet ter zake doende uitspraken in.
Nee, je bent weer stom aan het doen en net als met kleine kinderen wordt een mens dan wel eens ongeduldig! 8)
Hoeveel procent heeft een downline van 100 man? Hoeveel van dit soort downlines verdient EUR 1500 voor je? Of zelfs wel meer? Zeg het maar. Als jij dit als argument aanhaalt, kom maar met de cijfers.
Cijfers heb ik je al zat gegeven en jij BLIJFT je achterlijke Schoenmaat er bij optellen!!
Je bent gewoon te LUI om goed onderzoek te doen! Basta!
Verder stel jij dat een downline dus eigendom is van zijn/haar upline? Want als je bij overstap naar een andere upline al je inkomsten kwijt bent is dat dus het probleem.
Nee, stupido.
Onderzoek plegen!
Elke downliner is "eigendom" van zichzelf!
Maar de lijn van sponsorschap kan (in principe NIET onderbroken worden!!!
Jouw vervelende reactie daarna slaat ergens nergens op. Als bijvoorbeeld de moederorganisatie op de fles gaat of de stekker eruit trekt dan ben je alles kwijt. Kleeneze is een goed voorbeeld. Wat heb je dan nog aan "bedrijf"? Niets.
Had je maar éérst goed je huiswerk moeten maken, droppie, vóórdat je daar instapte!!! :roll: (Weet je nog?: Ga maar niet bij Philips werken..., als ze failliet gaan, sta je op straat!! :shock:)
Quote:
Niemand wil dat!!

Dat is weer typisch mlm. Je impliceert iets, maar zodra je er op wordt aangesproken heb je het ineens niet gezegd en klopt het niet. Doch je hebt wel degelijk de suggestie gewekt.
Ik zeg het maar recht voor zijn raap...
Je bent een leugenaar! En bewijs nu maar dat het NIET zo is!! :lol:
Vind je toch zo´n leuk spelletje?
Nog NOOIT heb ik ook maar de indruk gewekt dat een downliner voor een upliner werkt!!!

Truste....

SBI

Maarschalk

Nog NOOIT heb ik ook maar de indruk gewekt dat een downliner voor een upliner werkt!!!
Als Wiecky dit zo leest en ik ook dan heb dat blijkbaar wel gesuggereerd, of je woorden zo onduidelijk geformuleerd dat je boodschap niet overkomt.

Maar aangaande het andere punt. Jij stelt dat mlm een aantrekkelijke mogelijkheid is (vrij vertaald) omdat je als je een downline hebt opgebouwd van zo'n 100 mensen en je vanwege ziekte niks zou kunnen doen je inkomen uit de mlm zaak gewoon doorgaat.
Prima. Dan wil ik weten hoeveel procent van de distributeurs verkeert in deze omstandigheid dat ze zo'n grote downline hebben?
En hoeveel procent daarvan haalt er 1500 euro uit?
Om het je makkelijk te maken zijn de cijfers voor Amway voldoende.

So be it

Als Wiecky dit zo leest en ik ook dan heb dat blijkbaar wel gesuggereerd, of je woorden zo onduidelijk geformuleerd dat je boodschap niet overkomt.
Geen idee. Ik heb de reactie van Wiecky nog niet gelezen....
Maar aangaande het andere punt. Jij stelt dat mlm een aantrekkelijke mogelijkheid is (vrij vertaald) omdat je als je een downline hebt opgebouwd van zo'n 100 mensen en je vanwege ziekte niks zou kunnen doen je inkomen uit de mlm zaak gewoon doorgaat.
Prima. Dan wil ik weten hoeveel procent van de distributeurs verkeert in deze omstandigheid dat ze zo'n grote downline hebben?
En hoeveel procent daarvan haalt er 1500 euro uit?
Om het je makkelijk te maken zijn de cijfers voor Amway voldoende.
Om mij het gemakkelijk te maken???
Haha.....
Heb je reeds verteld dat er in Amway 10-duizenden zijn....

Je rekent ZELF maar... Mij krijg JIJ niet meer aan het werk!!!
Krijgen we datzelfde geknoei en gegoochel met getalletjes al eerst....
Moet ik WEER gaan uitleggen wat het verschil is tussen bonus OVER een bedrag of bonus VAN een bedrag!!! :lol:

Nu kun je verder de rambam krijgen......, truste.....

SBI

Maarschalk

Heb je reeds verteld dat er in Amway 10-duizenden zijn....

Je rekent ZELF maar... Mij krijg JIJ niet meer aan het werk!!!
Tienduizenden? Amway heeft zo'n 3,6 miljoen distributeurs. Tienduizend distributeurs met een downline van 100 man duidt al op (ervanuitgaande dat de downline elkaar niet overlappen) op 1 miljoen distributeurs. Heb je het over tienduizenden dan komt het aantal distributeurs op vele miljoenen. Doch als ze elkaar gaan overlappen, de downlines (bijv. iemand op niveau 1 heeft een downline van 200 man, en op niveau 3 een paar met een downline van 100 man) dan komen we al snel erachter dat het voor de rest een utopie is die downline van 100 man.

Verder had jij het over 1500 euro aan inkomsten. Als 10.000 man 1500 euro aan inkomsten hebben dan is dat een totaal van 15 miljard. terwijl de omzet van Amway slechts 6,3 miljard is.

Het klonk dus leuk, die downline van 100 man als rekenvoorbeeld en die inkomsten van 1500 euro, maar bij narekenen blijkt het plaatje ineens niet meer te kloppen.

So be it

We kwamen net thuis bij de buurtjes vandaan... en hebben nog even hartelijk gelachen om je vaardigheid met sommetjes......

Maar even serieus..., iedereen kan fouten maken, maar die JIJ maakt hebben alleen maar te maken met hufterigheid...

Déze rekenvergissing reken ik je niet aan, maar je arrogantie wél.......

So be it
ervanuitgaande dat de downline elkaar niet overlappen
En ook van DIT verhaal snap je nóg steeds geen reet! :roll: )

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Nou wiecky, ik denk dat je inmiddels een aardige indruk hebt met wat voor mensen je te maken krijgt als je het ooit in je gedachten haalt om met mlm te beginnen. Zoals je ziet zijn de 'mlm-deskundigen' hier nu niet bepaald de miljonairs die jou worden voorgespiegeld door mlm gemaakt te zijn. Het zijn wél de mensen in de regionen waar jij mee te maken krijgt als je start, die zélf jou nog nodig hebben om iets verder te komen. Dus... veel plezier!

Over mlm-miljoenen gesproken, als je toch instapt kan je dat natuurlijk het beste doen bij iemand die inderdaad grootverdiener is geworden in de mlm, beter dan bij de raadgevers die dit forum bevolken. Want die grootverdieners weten blijkbaar toch iets wat het soort types dat hier komt niet in de smiezen hebben. En van wie denk je het meeste op te kunnen steken? Het hebben van een grote bek compenseert natuurlijk niet een gebrek aan zakeninstinct, en daarom kneuteren de mlm-ers die je hier ziet maar wat in de marge en ben je voor een goede beantwoording op je vraag op dit forum niet aan het juiste adres. De sceptici kunnen je geen inside informatie geven omdat die het niet doen en volgens de 'deskundigen' er dus ook geen verstand van hebben, en van de 'deskundigen' hier heb je weinig te verwachten omdat ze zélf blijkbaar geen kans zien om het te bereiken.

En zeg nou zelf; als je het fanatisme van zo'n sobeit ziet, denk je dan dat hij het uit vrije wil alleen maar bij een bijverdienste van een paar tientjes per maand houdt?? Kom nou! Dit soort types is wat je vanuit de zijlijn zonder je zelf met de sport bezig te houden als de typische wannabees kunt aanduiden.

Mocht je overwegen om in te stappen dan wens ik je veel succes bij je speurtocht naar een echte mlm-rijkaard die je de fijne kneepjes bij kan brengen. Ze slagen er verdacht goed in zich in de anonimiteit verborgen te houden. In ieder geval is er niet één toegetreden tot de reeks BN-ers die de bladen en de boulevard-programma's vullen, en ook heb ik nooit een aankondiging gezien van zo iemand die bijvoorbeeld bij Harry Mens op bezoek kwam. Let wel, niet elke zakenman zoekt deze vormen van publiciteit en er zijn meer villawijkbewoners dan BN-ers, dus daarmee is niet gezegd dat ze ook niet kúnnen bestaan.

Ik zou zeggen, volg je upline eens naar boven en kijk of je ergens iemand tegen komt die er de schijn van heeft het wel te begrijpen, en schrijf je dan dáár in, want waarom zou je die blijkbaar waardevolle informatie die deze heeft uit de tweede, derde, vierde, of nog verdere hand moeten horen? Want blijkbaar voegt niet elk level wat informatie toe, maar raakt er juist informatie kwijt. En als je niemand tegen komt die er wat van bakt ga je gewoon naar een andere lijn die je omhoog volgt totdat je in een villawijk terecht komt voor je intakegesprek.

Als je zodoende al bij meerdere lijnen geen Bentleyjongens bent tegen gekomen dan moet je maar eens gaan afwegen of mlm misschien dan toch niet zo'n goeie grootverdienersmogelijkheid geeft, of dat je ook tevreden bent met enkele tientjes per maand bijverdienste.

S.

Ongelezen bericht door S. »

wiecky schreef:nou vraag ik me verschillende dingen af:
waarom mensen koste wat het kost binnen willen halen als ze zelf al aangeven er geen geld of tijd voor hebben of dood gewoon geen zin in hebben ....dat deze mensen geen succes zullen hebben kun je op je vingers na tellen ....

waarom je eigen concurrenten werven ...... ja daar zul je wel beter van worden want anders doe je dat niet toch?

volgens mij is het veel handiger om je product aan te prijzen en proberen dat zo goed mogelijk te verkopen ...

maar zoals ik al zei ik ben niet zo slim dus daarom zal ik het wel niet helemaal snappen.
Het gaat volgens mij niet om de verkoop (het produkt is bijzaak) maar om het werven van leden, want die kopen produkten én werven op hun beurt weer nieuwe leden. En dáár wordt aan verdiend. Want wees eerlijk; die produkten zijn knetterduur.
Alle zogenaamde verkopers zijn in feite vooral kopers.

Amen.

En ik snap het, ook al ben ook ik niet hoog opgeleid (MBO) en gigaslim. :wink:

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

je hebt geen controle over wat je team doet?! Het antwoord is ja en nee. Hoe meer kennis jij hebt hoe beter je je team kunt begeleiden, dus daar heb je zelf invloed over, net zoals over wie je binnenhaalt. Als je iemand als M binnen zou halen zul je inderdaad geen succes hebben, die is niets te leren.

Dus nogmaals, het antwoord is zowel ja als nee. Zorg ervoor dat de mensen enthusiast zijn en je zult veel meer succes hebben.
De eerste foute stap is echter al genomen door de sponsor die je probeert te overtuigen.

Maarschalk

Gewoon doorgaan he, rene, met die persoonlijke gifpijlen afvuren.
Waarom doe je dat toch? Zoals al gezegd, bewijs dan dat ik je belasterd heb, dan kan iedereen zijn/haar oordeel vormen.

Dit viel me wel op:
De eerste foute stap is echter al genomen door de sponsor die je probeert te overtuigen.
Wiecky heeft juist duidelijk aangegeven niet in te willen stappen, behalve als klant. Enthousiasme, als je het zo wil noemen, werkt in dit geval dan als een plaat voor de kop en dus averechts.

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

En weer ben jij het die de gifpijlen afschiet. Ik adviseer je om eens bij jezelf voor advies langs te gaan want je geeft advies dat je zelf zeer goed zou kunnen gebruiken.

Tuurlijk, ik snap je tactiek wel maar hij is wel erg doorzichtig.

Sterkte Maarschalk.

wiecky

Ongelezen bericht door wiecky »

ik kwam op dit forum om iets wijzer te worden over de voor en nadelen van mlm maar zoals econometrist heel goed verwoord.....ik wordt hier niet zoveel wijzer van...

@ maarschalk ....in het voorbeeld had ik het over een vriendin die alleen klant wou zijn en geen verkoper .....dat ging echt over een vriendin .....ik daar in tegen heb mlm wel eens overwogen maar ik zie vooral mensen die er niet in slagen om er een succes van te maken..

@ sobeit ....dat jij een echte voorstander liefhebber of hoe je het ook wilt noemen van mlm bent dat is me wel duidelijk ...maar echt de info maar ik op hoopte heb ik niet echt gevonden ....heb er alleen van geleerd hoe je mensen kunt uitschelden .....want daar ben je wel erg goed ....maar of je daar nu zo trots op moet zijn .....kweenie

voor nu blijf ik maar even een huismoedertje, en ga ik proberen alle ideeen die ik in mijn hoofd heb allemaal op papier te krijgen en daar in de toekomst misschien een goed ondernemensplan van te maken.
om een bedrijfje op testarten in iets waar ik echt achter sta ....in iets wat niet de hele wereld al probeert te verkopen en waar het echt om verkopen zal gaan en niet om het werven van een downline.....

Maarschalk

@ maarschalk ....in het voorbeeld had ik het over een vriendin die alleen klant wou zijn en geen verkoper .....dat ging echt over een vriendin .....ik daar in tegen heb mlm wel eens overwogen maar ik zie vooral mensen die er niet in slagen om er een succes van te maken..
Mocht je toch willen beginnen in mlm, ga dan goed met deze mensen praten waarom zij er maar niet in slagen er een succes van te maken.

So be it

Zo...., nu heb ik wat meer tijd.......

Niet tijd om op álle onzin in te gaan, maar een beetje voor de hobby van "Anti-mlm-freakjes-pesten" is nooit weg.....:wink:

Allereerst frappant dat er door, Zowel M..., als Eco...., als S....., met geen woord wordt gerept over de blamerende rekenfout die onze M neer zette als bewijs dat er geen moer wordt verdiend in mlm.....
Wat bewijst dat in mijn ogen?
Dat het helemáál geen "rekenfoutje"was..., maar een opzettelijke leugen, waar gewoon over heen gewalst wordt in de hoop dat niemand zulke gemene streken ontdekt! 8)
Er blijkt opeens ruimte ZAT te zijn voor 10-duizenden mensen die pittig, op parttime basis, kunnen verdienen in mlm.....!!
Even het geheugen opfrissen??
Verder had jij het over 1500 euro aan inkomsten. Als 10.000 man 1500 euro aan inkomsten hebben dan is dat een totaal van 15 miljard. terwijl de omzet van Amway slechts 6,3 miljard is.

Het klonk dus leuk, die downline van 100 man als rekenvoorbeeld en die inkomsten van 1500 euro, maar bij narekenen blijkt het plaatje ineens niet meer te kloppen.
En door DIT soort lieden heb jij besloten geen onderzoek te plegen, Wiecky, naar de mogelijkheden in mlm??
So be it........ Denk er maar eens over na.....
Vraag eens aan Jor of de beweringen die hier door mensen als Eco en M. gedaan worden, enige waarheid bevatten. Hij was nog een paar maanden geleden een forse "tegenstander" van het mlmgebeuren.
Na onderzoek was zijn mening gewoon realistisch geworden. En helemaal geen Halelujah verhaal!...... Zoek het maar op...

Nog even voor Wiecky,
maar ik zie vooral mensen die er niet in slagen om er een succes van te maken..
Dan zou je die mensen eens moeten vragen hoeveel maanden (weken? Dagen? Uren? Minuten?) ze zich hebben INGESPANNEN om er een "succes" van te maken!
Mensen als Eco, S. en M zullen dan antwoorden:
"Euhhhh, euh,,,,, toch wel 40 uur"! (20x 2 uur....)!!!
Dan kun je hen misschien als antwoord geven:
Meiden toch...., dan kan ik me helemaal voorstellen dat je het maar hebt opgegeven!!!
40 uur gewerkt?? En NOG geen multimilionair??? Schande!!! Mlm sucks!! :) :D :lol:

Zo..., nog even verder snuffelen......
Nog ff gauw voor Wiecky.....,
@ sobeit ....dat jij een echte voorstander liefhebber of hoe je het ook wilt noemen van mlm bent dat is me wel duidelijk ...maar echt de info maar ik op hoopte heb ik niet echt gevonden

Wat hoopte je te vinden, meid??
Mijn advies om het niet te doen want mlm sucks? Zonder bewijs? Net als de boys hier?
Heb je een bevestiging gezocht van de mening die je tóch al had?
Angst in je donder voor het onbekende?
Zorg nou maar dat je steeds verder uit je comfortabele zone komt, wanneer het alleen een kwestie is van angst overwinnen en er eigenlijk helemaal geen risico bij komt kijken....
Angst om je eigen toko te moeten uitdragen? Intervieuws te moeten doen? Met mensen praten? Ohhhhh, wat "eng"....?
....heb er alleen van geleerd hoe je mensen kunt uitschelden .....want daar ben je wel erg goed ....maar of je daar nu zo trots op moet zijn .....kweenie
Oh ja??
Kijk mijn "scheldwoorden" eens na?
Als dat het érgste zou zijn in je leven? Dan kom je er goed vanaf, toch??
Wanneer je zou gaan liegen... een leugenaar genoemd worden? "kweenie", zeg je???
Een "trol" omdat hij voor de zóveelste keer met baggerargumenten aankomt? Een "eikel".....?
Mensen, mensen wat grof!!!!????
Maar dat wij, zonder bewijzen voor bedriegers worden uitgemaakt komt wel in je straatje te pas???
voor nu blijf ik maar even een huismoedertje, en ga ik proberen alle ideeen die ik in mijn hoofd heb allemaal op papier te krijgen en daar in de toekomst misschien een goed ondernemensplan van te maken.
En zolang je daar geen onderzoek voor doet zal je óók daar niks mee doen!!!:(
om een bedrijfje op testarten in iets waar ik echt achter sta ....in iets wat niet de hele wereld al probeert te verkopen en waar het echt om verkopen zal gaan en niet om het werven van een downline.....
Ah, juist.....!
Nou, wanneer je dat gevonden hebt..., dat artikeltje waar ELKE ondernemer naar zoekt....., waarschuw dan ff...., wil je? Want dat VIND je nl niet!!!
En hoe denk je te gaan verkopen?? Achter de toonbank?
"Zegt u het maar"....?
Of ga je met mensen spreken om je toko te promoten?? Je gaat een soort van "downline" zoeken"??? :roll:
Ik wens je véél personeel!..... (Meen ik niet écht hoor! Was een grapje :wink:)

Even pauze... en dan op deze vierde weekend dag nog ff verder kijken.... Even Eco op zijn donder geven.... Is zo'n dankbaar slachtoffer...! :lol:

So be it

So be it

Zo....,
Was een lekker bakkie!!
Eerst maar ff S..., die is wat korter van stof, maar óók dat is geen garantie voor redelijkheid, blijkbaar.... Valt me tegen van S.....,
Het gaat volgens mij niet om de verkoop (het produkt is bijzaak)

Fout. Hoofdzaak. Samen met mensen zoeken om je zaken mee uit te breiden....
En JIJ gaat pas een dubbeltje verdienen.... wanneer zij éérst een euro verdienen.....!
Zonder een stukje verkoop en eigengebruik is er geen omzet veroorzaakt voor de leveranciers....
Geen omzet veroorzaakt? Geen centen! (oh..., wou je slapend rijk worden?? Ga voor een baas werken en loop de kantjes er vanaf..... Geen arbeid.. en tóch geld! Irritant hè?
maar om het werven van leden, want die kopen produkten én werven op hun beurt weer nieuwe leden. En dáár wordt aan verdiend.

Wordt daar aan verdiend??? Maar dát is niet de bedoeling in het zakenleven!!!!!
Jij haalt een stukkie zeep.... en je verwacht dat je dat niet hoeft te betalen???
Wijs mij even waar die supermarkt is! Gaan we mondreclame doen... Wedden dat hij zo failliet is???
Want wees eerlijk; die produkten zijn knetterduur.
Zooooo, S.....!
Geef je mening eens ever onze Glister? En de SA-8?
Zeur toch niet man... Je weet niet waar je over kletst.....
Alle zogenaamde verkopers zijn in feite vooral kopers.
Leuk hè?
een deel van de omzet waar je een premie over krijgt...., spoel je via het badwater, de riolering in!!!
En we mikken op 200-400 omzet per persoon, per maand..., dus een deel van je omzet koop je nu niet in de winkel maar uit je eigen toko!
Wat een slim idee, Ernie!!!
Is dat inderdáád een slim idee, Bert??
Ja, Ernie..., dat IS een slim idee!!!
En ik snap het, ook al ben ook ik niet hoog opgeleid (MBO) en gigaslim.
En de regel hierboven snap je tóch niet???
Zal ik Pino, gebruiken als voorbeeld??

Zo.., nu het makkelijke deel....., Eco.....
Bla..., vla..., die blavlavvvvvva...... numnumnummunmunmuuumnum, niet interessant.......
De sceptici kunnen je geen inside informatie geven omdat die het niet doen en volgens de 'deskundigen' er dus ook geen verstand van hebben
Hé...., hij weet toch wel wát!!!
Mocht je overwegen om in te stappen dan wens ik je veel succes bij je speurtocht naar een echte mlm-rijkaard die je de fijne kneepjes bij kan brengen. Ze slagen er verdacht goed in zich in de anonimiteit verborgen te houden.

Ze verbergen zich nl op plekken waar Eco niet komt.....
Vliegtochten, cruises, de wat betere hotels e.d., ipv trailerparken....!
I
n ieder geval is er niet één toegetreden tot de reeks BN-ers die de bladen en de boulevard-programma's vullen, en ook heb ik nooit een aankondiging gezien van zo iemand die bijvoorbeeld bij Harry Mens op bezoek kwam. Let wel, niet elke zakenman zoekt deze vormen van publiciteit en er zijn meer villawijkbewoners dan BN-ers, dus daarmee is niet gezegd dat ze ook niet kúnnen bestaan.
Gut..., meid toch... een jaartje geleden was er een mlmbedrijf bij Harry...
Heb je gemist zeker.......
Waar moeten die 10... en 10... en tienduizenden zich toch verstoppen voor Eco...?
Ik zou zeggen, volg je upline eens naar boven en kijk of je ergens iemand tegen komt die er de schijn van heeft het wel te begrijpen, en schrijf je dan dáár in, want waarom zou je die blijkbaar waardevolle informatie die deze heeft uit de tweede, derde, vierde, of nog verdere hand moeten horen?
Nee. Die persoon zou je weigeren.
Je bent gewend aan het reguliere zakenleven waar bedrog en achterklap normaal is.
Die "upliner" zal je ten ALLE TIJDEN terug sturen naar de persoon die jou heeft geintroduceerd!
WEL kun je je hulp bij die "upliner gaan halen!!
Het maakt die "upliner" nl, financieel, geen zak uit of JIJ er eens succes van maakt...... of diegene die jou heeft ingeschreven!!
Maar ik weet dat je dat tóch niet snapt..., want je ziet ook geen verschil tussen een bonus OVER een bedrag... en een bonus VAN een bedrag!!!
Want blijkbaar voegt niet elk level wat informatie toe, maar raakt er juist informatie kwijt.

Aha!!!!
De jongen van 16 jaar die op de postkamer van Philips gaat werken voegt wat TOE aan de structuur en het beleid en de zeggenschap vcan Philips!!!
Hij wordt daar helemaal niet opgeleid!! Hij moet daar wat "brengen".....!
:shock: ...... :roll:
En als je niemand tegen komt die er wat van bakt ga je gewoon naar een andere lijn die je omhoog volgt totdat je in een villawijk terecht komt voor je intakegesprek.
Simpel....!....:wink:
Als je zodoende al bij meerdere lijnen geen Bentleyjongens bent tegen gekomen dan moet je maar eens gaan afwegen of mlm misschien dan toch niet zo'n goeie grootverdienersmogelijkheid geeft, of dat je ook tevreden bent met enkele tientjes per maand bijverdienste.
"Als"...... "Wanneer"....... Straks".......
De standaard woorden van anti-mlmertjes......

Nou...., het was wel wat entertaining, deze keer, Eco.....
Deze keer wat onzin waar ik je helemaal belachelijk mee zou kunnen maken...., maar dat is niet leuk..... Spartel nog maar wat....
Heb je nog meer onzinnigs?
Geef je mening nog eens over meer dingen waar je geen *** van weet???

Fijne avond....

So be it

Gesloten