Je blijft domme vragen stellen hè...?Zoals hij al stelt, waarom naar iemand toegaan die niet het grote geldschip heeft zien binnenlopen met mlm?
SBI..
(Wist het wel....! )
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Je blijft domme vragen stellen hè...?Zoals hij al stelt, waarom naar iemand toegaan die niet het grote geldschip heeft zien binnenlopen met mlm?
Goed..., dat is MIJN halve punt....Je hebt hier een punt sobeit. Doch slechts een half punt.
Inderdaad heb je gelijk dat als iemand de producten die hij/zij promoot zelf niet ook gebruikt deze persoon geen vertrouwen uitstraalt over hetgeen hij/zij verkoopt.
waanzinnig...!! WAT een ontdekking!!!Maar je vergelijking gaat mank zodra het de orde van grootte betreft. Een bakker die zijn eigen gebakken brood consumeert neemt hiermee een zeer klein deel van zijn eigen omzet af. Een mlm-er heeft gemiddeld zo weinig omzet (en dus inkomsten) dat zijn eigen consumptie een substantieel deel van zijn omzet uitmaakt.
Hoezo?? vervuilt?? Jullie beweren steeds dat wij geroutineerde "verkopers" moeten zijn!!Zijn eigen consumptie vervuilt de omzetcijfers die we kunnen uitrekekenen.
Wat ik denk of wat jij zeker denkt te weten dat ik denk, is hier niet van belang. Het gaat hier om kennisoverdracht van de upliner naar de downliner, en kennis kan pas worden overgedragen indien men er zelf over beschikt. De mlm-er die er een villa van bewoont heeft de benodigde kennis met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid in huis. En van jou is dat nog maar de vraag. Aantoonbaar met resultaten is het in ieder geval niet, en dan schaar ik de beschikking over de deskundigheid die jij hier voordoet te hebben daar niet onder.Ik weet zéker dat jij nog altijd denkt dat de downline voor de upline werkt!!!
Vanuit amway naar beneden beschouwd misschien niet, zolang er maar mensen inschrijven en hun eigen zeepjes afnemen borrelen de inkomsten vanzelf wel naar boven, richting Ada, Michigan. Maar de nieuwe toetreder kijkt naar boven, en repliceert liever een winner dan een loser. Dat moet jou toch niet tot onbegrip leiden, is het wel? De eerste taak voor een nieuwe starter is dan ook het zoeken van een vakman om de esoterische kennis van overgebracht te krijgen. Nu lees ik van jou het feit dat 10.000 mensen behoorlijk verdienen, en 100.000 enigzins iets verdienen. Dan blijven er toch nog 3.490.000 mensen over waarvan het me niet verstandig lijkt om er vanuit te gaan dat uitgerekend ZIJ de kennis over weten te brengen die je tot succes moeten leiden.Het maakt voor jou geen MOER uit wie jou inschrijft knul.....
Ja, ik denk dat het alleen te leren valt van de meester die het zelf ook heeft gedaan dan van de dromer die het ooit hóópt te kunnen gaan doen...Je denkt dat het je wél lukt in het éne geval en niet in het andere?
Dát weten we inmiddels wel, econometrist.....,en verder heb ik weinig in te brengen....
Ik weet zéker dat jij nog altijd denkt dat de downline voor de upline werkt!!!
Wat ik denk of wat jij zeker denkt te weten dat ik denk, is hier niet van belang.
Het gaat hier om kennisoverdracht van de upliner naar de downliner, en kennis kan pas worden overgedragen indien men er zelf over beschikt.
De mlm-er die bla.bla.blavalbladiebla.....
Weer even zeuren en dreinen....
Het maakt voor jou geen MOER uit wie jou inschrijft knul.....
Vanuit amway naar beneden beschouwd misschien niet, zolang er maar mensen inschrijven en hun eigen zeepjes afnemen borrelen de inkomsten vanzelf wel naar boven, richting Ada, Michigan.
Ga toch eens met een ervaren mlm-er praten, dwaas......Maar de nieuwe toetreder kijkt naar boven, en repliceert liever een winner dan een loser. Dat moet jou toch niet tot onbegrip leiden, is het wel? De eerste taak voor een nieuwe starter is dan ook het zoeken van een vakman om de esoterische kennis van overgebracht te krijgen. Nu lees ik van jou het feit dat 10.000 mensen behoorlijk verdienen, en 100.000 enigzins iets verdienen. Dan blijven er toch nog 3.490.000 mensen over waarvan het me niet verstandig lijkt om er vanuit te gaan dat uitgerekend ZIJ de kennis over weten te brengen die je tot succes moeten leiden.
Heb IK geen probleem mee...... Maar jij krijgt wél een probleem....Nee, doe mij maar de upliner die er zelf een villa van bewoont, en laat de noeste arbeider die in zijn schaarse tijd onbetekenende berichtjes met veel smiley denkt te moeten plaatsen maar voor wat hij is...
Dan ben je nog dommewr dan ik al dacht.Je denkt dat het je wél lukt in het éne geval en niet in het andere?
Ja, ik denk dat het alleen te leren valt van de meester die het zelf ook heeft gedaan dan van de dromer die het ooit hóópt te kunnen gaan doen...
Dat is natuurlijk geen advies dat je serieus moet nemen. Net zo iets als wanneer je zit te overwegen bedrijfskundige te worden advies in te winnen bij iemand die niet geslaagd is een baan te vinden in dat vakgebied.Mocht je toch willen beginnen in mlm, ga dan goed met deze mensen praten waarom zij er maar niet in slagen er een succes van te maken.
ja goed idee. maar hoe controleer je of iemand echt succesvol is of alleen maar heel erg zijn best doet dat zo te laten lijken??Goed advies is om te praten met mensen die wel succesvol zijn en dan kritisch kijken of zij je ook op de valkuilen wijzen die je moet vermijden.
Moeilijkheden met leren, Walter???ja goed idee. maar hoe controleer je of iemand echt succesvol is of alleen maar heel erg zijn best doet dat zo te laten lijken??
Jaha...., want tante Pien kwam zo vaak op visite en daardoor konden ze niks doen!!!en daarnaast is het altijd zinvol mensen die het niet gelukt is te spreken, niet alleen voor de valkuilen overigens. Want dat het niet gelukt is hoeft echt niet aan die mensen zelf te liggen, daar kunnen meerdere factioren een rol spelen.
Ze zijn aandoenlijk, jouw pogingen om net te doen alsof je het niet snapt. Jouw upliner en van Andel verkrijgen inderdaad hun inkomsten wel van de zeep die ik voor mezelf koop. Voor hun is dat het probleem niet. Maar ik wil véél verkopen, een villa ermee verdienen. En wie gaat me vertellen hoe dat moet? Ik weet er tenslotte niks van!Juist... EN richting de man in de villa... want hem maakt het niks uit WIE hij, in één lijn, naar succes helpt..., maar hoe zou jij dat kunnen weten....?? Je weet nog steeds geen reeet van mlm en dan zal JIJ wel ff iedereen gaan vertellen hoe het werkt...??
Oh ja, en hoeveel doen dat? Een verwaarloosbaar percentage. De rest? Verdient misschien een grijpstuiver meer dan hun eigen uitgaven.NOU EN????? Fantastisch toch??? Met een kleine omzet..... en een klein persoonlijk verbruik... is het MOGELIJK een TON per maand te verdienen!!!
Jij bent er ook niet rijk mee geworden, maar jij kan het ons wel vertellen? Als jij het zo goed weet, waarom ben jij er dan niet rijk door?Je weet nog steeds geen reeet van mlm en dan zal JIJ wel ff iedereen gaan vertellen hoe het werkt...??
Dit heb je al eerder geroepen, maar nooit bewezen. We kunnen ook stellen dat in geen enkel bedrijf zoveel mensen niets verdienen.Ik garandeer je dat in dit bedrijf er meer mensen 1 miljoen per jaar verdienen, dan in welk ander bedrijf dan ook..... Microsoft misschien uitgezonderd.
Snap jij het wel? Wat heeft iemand die zelf niet rijk wordt van mlm dan te vertellen? Welk geweldig inzicht heeft de persoon die er zelf ook niet van kan rondkomen dan dat wij ineens de merites van mlm gaan zien?Ga toch eens met een ervaren mlm-er praten, dwaas......
NEE. Het advies was om te gaan praten met mensen die niet geslaagd zijn in dit vakgebied.Tuurlijk is het verstandig met die mensen te praten maar we hadden het hier over om advies vragen.
Zooo, jij hebt het licht gezien. probleem is alleen dat er niet zoiets bestaat als een vakgebied bedrijfskunde. Tijdens de opleiding krijg je ene veelheid aan vakken. Waarmee je daarna elke richting op kan. En dus binnen je vakgebied blijft, of buiten je vakgebied met je brede opleiding een vbrede blik houdt.Net zo iets als wanneer je zit te overwegen bedrijfskundige te worden advies in te winnen bij iemand die niet geslaagd is een baan te vinden in dat vakgebied.
Ik garandeer je dat in dit bedrijf er meer mensen 1 miljoen per jaar verdienen, dan in welk ander bedrijf dan ook..... Microsoft misschien uitgezonderd.
Dit heb je al eerder geroepen, maar nooit bewezen. We kunnen ook stellen dat in geen enkel bedrijf zoveel mensen niets verdienen.
Oh...? Dacht je dat ik dat wél had?Er worden wat dingen duidelijk. Ook sobeit heeft de wijsheid niet in pacht.
Maar econometrist heeft een pijnlijk, doch zeer valide punt geraakt.
En weet je wat nu het leuke is??? (en niet zo pijnlijk...)Als je iets wil weten en wil leren, dan ga je naar de persoon die heeft bewezen er al succes mee te hebben gehad. In dit geval de persoon die in een villawijk woont door zijn verdiensten in mlm.
Ja, dat zou kunnen...En als ik nu succesvol wil worden in mlm, moet ik dan van deze persoon leren hoe het moet?
Zóó..., vertel eens wáár ik dat zeg???? (heerlijk..., WAT een dombo!!)Maar sobeit, stelt nu dat iemand die rijk is geworden middels mlm dat net zo goed kan als iemand die een paar tientjes per maand verdient.
Al het onderzoek dat we doen, en vervolgens spreekt men elkaar tegen. Ik zou dan afgaan op de verhalen van een rijke mlm-er, maar helaas, so weigert inzage te geven of hij dat is. Dan kan ik wel gaan kijken naar video's van meneer Trump of een filmpje op youTube waarin Stephen Covey figureert. Alleen zij doen ook niet aan mlm. Ze verdienen geld met promotionele filmpjes, maar niet als distributeur.
Ze zijn aandoenlijk, jouw pogingen om net te doen alsof je het niet snapt.
Sorry, knul..., maar dat kan NIEMAND je vertellen.., want het KAN niet!!!Maar ik wil véél verkopen, een villa ermee verdienen. En wie gaat me vertellen hoe dat moet?
DAT heb je goed gezien...Ik weet er tenslotte niks van!
Eén ding is zeker: JIJ gaat me dat niet vertellen! Je weet zélf niet eens hoe het moet!!
Bewijzen??Laat ik het gewoon bold hier neerzetten zonder er verder omheen te draaien: JIJ WEET NIET HOE HET MOET, JIJ HEBT HET NOG NOOIT GEDAAN, JIJ HEBT GEEN VERSTAND VAN MLM!!!
Wil je wel je toon eens matigen???Zo, het is eruit. Niet dat ik het dan wel weet, dat is juist mijn hele punt. En om het te leren moet je dus niet bij jou zijn, want jij hebt het zelf nog nooit goed gedaan. Je bent ongetwijfeld goed in veel andere dingen, maar niet in mlm verkoop. En om te leren schaatsen stap je toch ook niet naar Johan Cruyff?! Nee, die bewoont een villa van iets anders waar hij veel van weet dus als je dat wil leren ben je bij hem aan het goede adres. Zelfs als jij me alles zou leren wat jij erover weet, kom ik nog niet verder dan enkele tientjes per maand en een half miljoen smileys op de diverse fora. Als ik het dus écht wil weten dan leer ik het wel van de man in de villa. Want prutsers als leermeester kunnen niet anders dan prutsers voortbrengen!!
Dan heeft iedereen hier dat gemist dan. Laat maar zien zou ik zo zeggen.Dat IS al bewezen.., maar jij wil niet kijken naar het bewijs....
Helaas. De enige mensen die ik continu op zoek zie zijn naar nieuwe distributeurs zijn de mensen die er zelf nauwelijks iets aan overhouden. Die komen naar me toe. Zij die juist niet in een villawijk wonen omdat ze te weinig verdienen met mlm. Maar wel mij vertellen dat ik mijn dromen waar kan maken.Hij komt naar jou toe...
Het enige lulletje hier ben jij. Alsmede alle mlm-ers die zichzelf op de borst kloppen dat meneer Covey in een filmpje op YouTube figureert waar zij een goed gevoel van krijgen en hij vervolgens zijn geld verdient met alles behalve mlm.Het zijn toch allemaal lulletjes joh..., S. Covey, W. Buffett, etc.. allemaal eik*els, joh....
Allemaal bij ons op de loonlijst....
Je baas ook..., echt waar!!!
Maar zoek dan wel de mensen die zo goed hebben gezocht dat ze er rijk mee zijn geworden en niet de mensen die voor een paar tientjes per maand er een gelukzalige glimlach op het gezicht bij moeten toveren.Sorry, knul..., maar dat kan NIEMAND je vertellen.., want het KAN niet!!!
Je zult ALTIJD mensen moeten inschakelen om uit te breiden zodat je meer gaat verdienen......
Heeft dus geen zin, want jij "kijkt" zonde wat te zien..... Je moet nl een speciale bril opzetten.... Het brilletje heet "onderzoek"....!Dat IS al bewezen.., maar jij wil niet kijken naar het bewijs....
Dan heeft iedereen hier dat gemist dan. Laat maar zien zou ik zo zeggen.
Hm...., je hebt blijkbaar weer wat gemist...! Voorbeeld:Helaas. De enige mensen die ik continu op zoek zie zijn naar nieuwe distributeurs zijn de mensen die er zelf nauwelijks iets aan overhouden. Die komen naar me toe. Zij die juist niet in een villawijk wonen omdat ze te weinig verdienen met mlm. Maar wel mij vertellen dat ik mijn dromen waar kan maken.
Quote:
Het zijn toch allemaal lulletjes joh..., S. Covey, W. Buffett, etc.. allemaal eik*els, joh....
Allemaal bij ons op de loonlijst....
Je baas ook..., echt waar!!!
Het enige lulletje hier ben jij.
Wat BEN jij boos.....!Alsmede alle mlm-ers die zichzelf op de borst kloppen dat meneer Covey in een filmpje op YouTube figureert waar zij een goed gevoel van krijgen en hij vervolgens zijn geld verdient met alles behalve mlm.
En die daarna hier op dit forum gaan vertellen dat mlm geweldig is terwijl ze er zself niet rijk van worden, maar toch goed bezig zijn, want Stephen Covey zegt het.
Jajajajajaha!!!!!Sorry, knul..., maar dat kan NIEMAND je vertellen.., want het KAN niet!!!
Je zult ALTIJD mensen moeten inschakelen om uit te breiden zodat je meer gaat verdienen......
Maar zoek dan wel de mensen die zo goed hebben gezocht dat ze er rijk mee zijn geworden en niet de mensen die voor een paar tientjes per maand er een gelukzalige glimlach op het gezicht bij moeten toveren.