Pfff:Ik heb hier nooit beweerd dat Tupperware geen MLM onderneming is. Voor zover ik weet is ook hier een piramidestructuur te vinden, wat ook door Wikipedia en talloze pro-MLM sites wordt bevestigd. Ik wil Tupperware best weghalen hoor
Als je dit overigens een "enorme fout op mijn website" vindt, is dit nou echt belangrijk? Het gaat om MLM en de ideeen daarover, niet over of de naam van een bedrijf op zijn plaats is lijkt mij.
1. Je bevestigd wat er gezegd word, nl. dat jij Tupperware als MLM organisatie ziet, terwijl er juist gezegd word dat het geen Multi maar Single Level Marketing Methode is.
2. Er word duidelijk gezegd dat het een klein foutje is, maar jij maakt er promt een "enorme fout" van.
Jaja, wederom scoort student een enorme 0 op het gebied van lezen van andermans commentaar. En maar hakken op dat anderen dat doen.
Nee, student, het word keer op keer bewezen dat JIJ degene bent die faalt op de punten waar je ANDEREN op aanvalt, maar je schijnt zo'n enorme plank voor je kop te hebben dat je het nu niet en nooit niet door zult hebben.
Blijf lekker bezig je eigen verhaaltjes te geloven (er schijnen zelf een aantal mensen te zijn die je in je beweringen volgen), maar degenen die een beetje zelfstandig na kunnen denken, laten je mooi links liggen.