Het concept ketting verkoop is verboden en dus ook niet toegestaan bij Amway. over de details moet je me niet vragen, want ik werk niet bij amway
Kettingverkoop is dan wel verboden, maar dat betekent niet automatisch dat het dus niet voorkomt. Zie de analogie met moorden, verkrachten enzovoorts. Ik mag ook niet te hard rijden, maar dat doe ik ook wel eens
Ok. in dit geval heb je gelijk, zelfstandig, maar niet onafhankelijk, want je haalt je producten bij het bedrijf vandaan wwar je bij bent aangesloten.......maar ik zie niet in, wat dit te maken heeft met een gebrek aan objectieviteit. Als je bij de HEMA werkt, ben je toch ook niet onafhankelijk, zelfs niet als directeur. Wil je misschien hiermee zeggen, dat jer als MLMer (wat volgens de meeste tegenstanders toch al als laag bij de gronds wordt beschouwd) niet objectief kan zijn, alleen al door de aard van het bedrijf???
Nee, je begrijpt me verkeerd. Kristina noemde zichzelf onafhankelijk. Maar in feite is ze dat niet (aannemende dat ze alleen HL doet). En dat geldt voor alle MLM'ers eigenlijk wel. Dus ze zijn wel zelfstandig, maar niet onafhankelijk. En omdat ze niet onafhankelijk zijn, zouden ze zichzelf dus ook niet zo moeten noemen, omdat dit bij de consument dan onterecht een gevoel van objectiviteit oproept.
De HEMA medewerker is niet zelfstandig, en ook niet onafhankelijk. Maar!!! zij noemen zichzelf dat ook niet, en roepen dus ook niet onterecht een gevoel van objectiviteit op!
Op ieder ander gebied kan de MLM'er natuurlijk wel objectief zijn, maar niet met betrekking tot MLM of de onderneming waar hij voor werkt.