@ Kristina:
Het menselijk lichaam is een stuk ingewikkelder dan een of ander debiele auto.
Dat zal ik zeker niet ontkennen. Alleen de rest van je verhaal is gewoon onzin. Ik ken persoonlijk een aantal mensen die HL gebruiken of gebruikt hebben. Geen van hen heeft ooit intensieve begeleiding o.i.d. gehad. Ik kan me voorstellen dat je in eerste instantie als klant kijkt welke producten bij je passen. Maar intensieve begeleiding? Kom op zeg, je doet nu net of je biologie gestudeerd moet hebben om HL te kunnen verkopen.
@ MicheLM:
Dit is nu klink klare onzin, ik heb nog nooit een product in de winkel kunnen kopen die ik
-eerst een week kon testen voor ik tot aankoop overging (NSA)
-op mijn gemakje kunnen bekijken en testen voor ik hem kocht (amway)
-of een 30 dagen geld terug garantie (zonder vragen) (herbalife) en gratis begeleiding.
Daar hadden we het niet over. Je had het over "Je laat zien wat het product doet,/ kan,/ voor je kan betekenen en als de klant tevreden is gaat men over tot de verkoop. werkt bij elk mlm bedrijf anders( product afhankelijk)."
In conventionele retail laat je ook zien wat het product doet enzovoorts en als de klant tevreden is gaat men over tot verkoop. Je had het niet over testen van aankopen door de consument of geld terug garanties.
Nu draai je het weer zo dat ik een raar antwoord zou hebben gegeven op iets, terwijl je dat niet eens gezegd hebt. Fijn dicussieren zo. Ik ken overigens NSA niet. Bij Amway is geen sprake van eerst testen e.d. Er zijn zat bedrijven/winkels die geld terug geven en begeleiding bieden, ook gratis (dat wil zeggen, dat zit uiteraard gewoon bij de prijs inbegrepen, net zo goed als bij MLM). Geen enkel verschil met conventionele retail dus.
Dus wederom. je l*u*l*t maar weer wat.
Dus wederom, je verdraait maar wat.
Als je tevreden bent met max. 2000€ ja.... dan wel.
Ok, dus het "grote geld" is alleen te verdienen door een netwerk op te bouwen. Doet de MLM zaak weer geen goed.
Ik sluit me bij kristina aan......waar heb je het in godsnaam over
Zo ondoorgrondelijk heb ik het dacht ik niet geformuleerd, maar goed, speciaal voor jou een uitleg dan:
Je zei dat anderen binnen de MLM geen concurrenten van je zijn. Dat beargumenteer je door te zeggen dat je begeleiding krijgt van je upline en begeleiding geeft aan je downline. Het "je bent pas succesvol als je downline dat is"-verhaal.
Maar er zijn ook anderen binnen de MLM die in andere lijnen zitten, en dus geen zier met jou en je up- en downline te maken hebben. Uiteindelijk zit je allemaal onder dezelfde top, maar de begeleiding kun je niet over oneindig veel levels volhouden. Die andere lijnen met distributeurs staan dus volledig los van jou.
Zou het dus al zo zijn dat je up- en downline niet met jou concurreren (wat ze wel doen, ze verkopen hetzelfde product en zijn gebaat bij eigen klanten), dan zou je al concurrentie ondervinden van alle andere lijnen met distributeurs. Allemaal mensen die jij niet kent en die in dezelfde vijver vissen.
En over die begeleiding: je schrijft het alsof je iedere dag college staat te geven aan je downline. Ook dat slaat als een l*l op een drumstel. Wat houdt die begeleiding nou helemaal in? Je legt uit hoe ze een formulier in moeten vullen en waar ze klanten zouden kunnen vinden. Big Deal zeg.