LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door student26 »

Het probleem met jou is dat je simpelweg niet goed leest.
Mijn eigen manier van werken??? van wie denk je dat ik het gedupliceerd heb??
Wat maakt dat nou uit voor het betoog? 1 upliner?! En al die anderen?
Oh, vertel dat maar aan mijn huisarts dan...die ****** wist het niet eens.
Een huisarts die niet weet dat steeds aankomen en afvallen niet goed voor je lichaam is?! Loop jij bij een MLM huisarts of zo?
Inhoudelijk reageren a.u.b.
?! Het gaat toch over MLM hier?!
Zoals gewoonlijk,denk jij alles beter te weten. Er zijn wel meerdere manieren om klanten te werven.
Geef eens voorbeelden?
Nogmaals: meerdere manieren om distributeurs te werven.
Ja, en? Je gaat me nu vertellen dat je er nog niet achter bent welke methode het best werkt en je dus alle mogelijke methodes aan je downline gaat uitleggen? Dus je gaat ze vertellen dat het zo en zo kan, terwijl dat dan een manier is die je zelf niet gebruikt? En wat valt er nou uit te leggen? Mensen aanspreken, uitleggen hoe het werkt, vragen of ze interesse hebben, eventueel verdere uitleg geven, inschrijven of niet. Punt. In welgeteld 10 seconden ingetikt en uitgelegd.
Ja, er zijn tientallen trainingen!! Dat jij niet meer bijkomt?? Ach ja, what's new?
Ik moet hier inderdaad regelmatig lachen om de bespottelijke uitspraken die hier gedaan worden (soms ook van tegenstanders overigens ;-)). Al dat grote gedoe om zoiets simpels als het uitleggen hoe je een shake verkoopt, tsja, wie moet daar nou niet om lachen :)
Daar ben ik mee eens, en dat doen we ook niet. Wij weten alles van de HBL producten af. Daarbij adviseren wij mensen gezonde tussendoortjes te nemen en uiteraard je maaltijd zo gezond mogelijk te maken/eten. Verse fruit/groenten, vis, minder koolhydraten meer proteïne. snap ie
Goh geweldig. Dat wist de Nederlandse bevolking nog niet, dat we gezonde tussendoortjes moeten eten en gezond moeten dineren. Eureka. Nee, je hebt helemaal gelijk, daar hebben we echt de HL adviseurs voor nodig.
Een hype is iets van korte duur, madeleine. Hoe verklaar je dan dat HBL al 25 jaar bestaat??
Daar heb je gelijk in, het is inmiddels geen hype meer. De hype is eigenlijk voorbij, ik hoor zelden meer iemand over dit soort dingen praten. Dat HL al langer bestaat heeft daar niets mee te maken, het is korte tijd ontzettend het gesprek van de dag geweest, nu niet meer. Nu zijn het een paar groepen die er nog mee bezig zijn. Overigens ben ik met Madeleine eens dat heel dat vitaminengedoe onzinnig is. Iedereen die normaal eet krijgt ruim voldoende vitaminen e.d. binnen.
Dat klopt. Daarom zijn de shakes uitgebalanceerd. Je krijgt elke dag precies de juiste hoeveelheid binnen.
Wel als je verder niets eet, dan heb je gelijk. Zijn er mensen die echt alleen maar dergelijke shakes en zo naar binnenwerken?
Je haalt zelf aan dat tegenwoordig alle groenten en fruit het hele jaar door te verkrijgen zijn. Denk je dat er dan ook echt alle vitaminen en mineralen in de bodem zitten en dus ook in de groente en fruit?
Nee, daarom eet je ook andere dingen dan groente en fruit ;-) Als je normaal eet krijg je gewoon alles binnen wat je nodig hebt.
Hoe komt het dat 60 - 70% van de wereld bevolking te dik is?
Of hoe zou het kunnen dat er over 10 jaar een verdubbeling van Kanker patienten zullen zijn? (Is uitgebreid op radio en tv geweest)
Volgens mij ging dat over het aantal EX-kankerpatienten dat artsen in de toekomst zullen hebben. Wat aangeeft dat de medische zorg steeds beter wordt (anders zouden ze dood zijn namelijk). Iets heel anders dan jij hier impliceert dus. En waarom zoveel mensen kanker krijgen? Echt niet door groente en fruit. Ligt aan roken, drinken, erfelijkheid, te veel zon enzovoorts. En te dik? Wat dacht je van overmatig eten? Fastfood? Frisdrank? Ik zie het verband niet met normaal eten en HL shakes?!
Je bent zeker ook iemand die gelooft dat melk goed voor je is?
Gut gaan we dat weer krijgen... En eieren ook niet goed, wel goed, niet goed, enzovoorts.

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Kristina »

En al die anderen?
Die moeten toch ook weer een voorbeeld hebben. Nee, laat maar. Dit gedeelte snap je niet.
Loop jij bij een MLM huisarts of zo?
Als dat zou kunnen! :lol:
Het gaat toch over MLM hier?!
Ja, dat heb je goed gezien :!: Maar dát vroeg ik niet.
Geef eens voorbeelden?


Hoezo, jij weet ze toch al????
Je gaat me nu vertellen dat je er nog niet achter bent welke methode het best werkt en je dus alle mogelijke methodes aan je downline gaat uitleggen?
Ja, ik ben er allang achter. Ik leer alle methodes aan mijn downline, zodat ze zelf kunnen kijken welke het beste bij hun past.
Mensen aanspreken, uitleggen hoe het werkt, vragen of ze interesse hebben, eventueel verdere uitleg geven, inschrijven of niet. Punt. In welgeteld 10 seconden ingetikt en uitgelegd.
Kijk, dat bedoel ik. Dit is mijn methode niet: mensen aanspreken. Of ze interesse hebben, hoef je niet te vragen, dat geven mensen zelf wel aan. "eventuele uitleg"?? Altijd uitleg, zul je bedoelen. Dan een selectieprocedure, vervolgens een bedrijfspresentatie, dan pas inschrijven of niet. Niks punt. Dan begint het pas!
In welgeteld 10 dagen een nieuwe distributeur.
Ik moet hier inderdaad regelmatig lachen om de bespottelijke uitspraken die hier gedaan worden
Tja, en dan te bedenken dat jij voor de meeste verantwoordelijk bent.
daar hebben we echt de HL adviseurs voor nodig.


Nee hoor, daar heb je ons niet voor nodig. Dat maak jij er weer van....pff om moe van te worden.

Madeleine

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Madeleine »

Ik beweer niet dat ik voedingsdeskundige ben, maar ik weet wel (en daar is tegenwoordig meer dan genoeg informatie over) hoe je goed en verstandig eet. En ik mag aannemen dat iedereen dat tegenwoordig weet.

Bestrijdingsmiddelen zijn er al jaren, gelukkig zijn veel middelen inmiddels verboden en vinden er controles plaats dat normen niet worden overschreden. En planten op glaswol, zouden die geen plantenvoeding krijgen? Doe ik bij mijn eigen plantjes ook. Want van alleen glaswol krijg je geen tomaatjes!

Dat de wereldbevolking te dik is heeft alles te maken met de overvloed van tegenwoordig. Vroeger werd er 2 keer in de week vlees gegeten en als je dorst had, dronk je maar een glas water. Het leven was veel soberder.

Maar in plaats van het promoten van een of ander vitaminepreparaatje voor heel veel geld, moet iemand gewoon minder en verstandiger gaan eten. En de claims van HL? Als je dan toch met alle geweld extra vitamine wilt gebruiken, koop dan een potje Davitamon o.i.d. Scheelt in ieder geval in de knip en wat erop staat zit er in iedergeval in.

En dan nu jouw opmerking over kanker:

Daar de wereldbevolking steeds ouder wordt, zullen er steeds meer mensen na hun 60ste overlijden aan kanker.
Vroeger was de gemiddelde leeftijdsverwachting 40 jaar, dus had je lijf geen tijd om kanker te ontwikkelen. Waarom denk je dat vrouwen vanaf hun 50ste een oproep borstkankeronderzoek krijgen? Hoe dan ook, kanker is een ouderdomsziekte (uitzonderingen zijn jeugdkanker). Dus je moet niet de zaken uit hun verband halen, dan moet je het hele verhaaltje erbij vertellen. En daarnaast zijn er natuurlijk de vormen van kanker die gerelateerd zijn aan gewoontes, zoals roken, alcohol, etc.

Zo ken ik er nog wel een paar, mijnheer de alternatieve voedingsconsulent.

Verwacht wordt dat over 20 jaar dementie/alzheimer-patiënten een veelvoud zal zijn van nu. Zou dat ook niet te maken hebben dat de mensen veel ouder worden?

Osiris
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 okt 2004 09:08

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Osiris »

Nu we het toch over voeding, vitaminen en mineralen gaan hebben!!

Ouderdoms ziekten zoals kanker, alzheimer, parkinson e.d zijn allemaal voeding gerelateerd.

Waarom denk je dat oudere mensen B12 injecties krijgen? Voor de lol?
Neen, B12 kan ervoor zorgen dat mensen fitter zijn, dat de rode bloedlichaampjes beter aangemaakt worden en dat je geheugen beter werkt. Dat doet het niet meer zo goed bij alzheimer. Ooit gehoord van de intrinsieke factor?

Deze zorgt ervoor dat B12 uit vlees opgenomen kan worden. na een bepaalde leeftijd - volgens de geleerde 32 jaar - neemt de intrinsieke factor af en kan zo dus geen B12 meer opgenomen worden.

voor de andere ouderdoms kwalen geld precies het zelfde: Zorg ik er in mijn jonge jaren er niet voor dat ik de -voor mijn lichaam - juiste nutriënten binnen krijg zal ik er later last van hebben. Andere factoren zoals erfelijkheid en dergelijke spelen ook een rol maar zijn absoluut niet de enige.

Doe eens een onderzoek naar Selenium (een mineraal) en prostaat kanker. Of Foliumzuur. Zul je versteld staan!

Bronnen zat te vinden via Google.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door student26 »

Quote: En al die anderen?

Die moeten toch ook weer een voorbeeld hebben. Nee, laat maar. Dit gedeelte snap je niet.
Ik snap best waar je naartoe wilt. Maar het vreemde is dat VELEN het niet op die manier doen. Dus ergens gaat er iets fout in het systeem. Dan nog, het is maar een manier die je van je upline afkijkt. Er zitten gewoon mensen in die zelf manieren bedenken. Als het zou gaan zoals jij impliceert, zou IEDEREEN het op dezelfde manier doen. De praktijk wijst uit dat dat niet zo is, dus je verhaal houdt geen stand.
Quote: Loop jij bij een MLM huisarts of zo?

Als dat zou kunnen!
Tsja, dan had je nu een huisarts die niet snapt dat veelvuldig afvallen en aankomen niet goed voor je lichaam is. Als je daar blij mee bent...
Quote: Het gaat toch over MLM hier?!

Ja, dat heb je goed gezien Maar dát vroeg ik niet.
Je vroeg inhoudelijk te reageren. Dus reageer ik inhoudelijk, namelijk over MLM.
Quote: Geef eens voorbeelden?

Hoezo, jij weet ze toch al????
Ah, de terugketsstrategie, das lang geleden dat ik die hier gezien heb.
Quote: Je gaat me nu vertellen dat je er nog niet achter bent welke methode het best werkt en je dus alle mogelijke methodes aan je downline gaat uitleggen?

Ja, ik ben er allang achter. Ik leer alle methodes aan mijn downline, zodat ze zelf kunnen kijken welke het beste bij hun past.
Ok, en hoeveel methodes zijn er dan zo tesaam?
Quote: Mensen aanspreken, uitleggen hoe het werkt, vragen of ze interesse hebben, eventueel verdere uitleg geven, inschrijven of niet. Punt. In welgeteld 10 seconden ingetikt en uitgelegd.

Kijk, dat bedoel ik. Dit is mijn methode niet: mensen aanspreken. Of ze interesse hebben, hoef je niet te vragen, dat geven mensen zelf wel aan. "eventuele uitleg"?? Altijd uitleg, zul je bedoelen. Dan een selectieprocedure, vervolgens een bedrijfspresentatie, dan pas inschrijven of niet. Niks punt. Dan begint het pas!
In welgeteld 10 dagen een nieuwe distributeur.
Ok, dus je spreekt er niemand over aan. Mensen komen ineens spontaan uit het niets naar jou toe of je toevallig HL distributeur bent en of zij dat ook kunnen worden? Tuurlijk.

Vragen of ze interesse hebben doe je automatisch als het niet blijkt uit hun houding. Of je het nou vraagt of afleid, tsjonge, wat een verschil. Echt een goed punt van je.

Altijd uitleg? Lijkt mij niet. Ik schreef namelijk eventueel VERDERE uitleg, als blijkt dat men geinteresseerd is. Of ga jij niet geinteresseerden ook nog vrolijk extra uitleg geven?

Selectieprocedure: "goh, zou meneer/mevrouw x dit kunnen? Vast wel"

Echt wereldschokkende verschillen zeg, tussen de manier die ik beschreef en die jij beschrijft. Nou nou.
Quote: Ik moet hier inderdaad regelmatig lachen om de bespottelijke uitspraken die hier gedaan worden

Tja, en dan te bedenken dat jij voor de meeste verantwoordelijk bent.
Zeker te lang met je hoofd in je achterwerk gezeten?
Quote: daar hebben we echt de HL adviseurs voor nodig.

Nee hoor, daar heb je ons niet voor nodig. Dat maak jij er weer van....
Nee joh, dat hoort allemaal tot die uitgebreide begeleiding die jij je klanten geeft.
pff om moe van te worden.
Werkt het niet dan, die shakes?

Osiris
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 okt 2004 09:08

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Osiris »

Hier diverse bronnen:

www.soe.nl/voedrapp.htm

www.mbog.nl

www.voedingsadvies.info

lees eens het boek :"wat artsen u niet vertellen" van Lynne Mactaggart. Te verkrijgen bij Bol.com en de betere boekenzaken.

www.kerngezond.nl/voedingsinfo/extravit.htm

www.kerngezond.nl/voedingsinfo

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Kristina »

Er zitten gewoon mensen in die zelf manieren bedenken
Dit heet: Opnieuw het wiel uitvinden. Heb ik zelf ook lekker eigenwijs geprobeerd in het begin, het werkt niet. LUISTER naar je upline, die zijn er niet voor niks en hebben véél langer ervaring.
De praktijk wijst uit dat dat niet zo is, dus je verhaal houdt geen stand.
Mmm, nu ben jij "praktijk expert". Ja, nu kom ik niet meer bij!! :lol:
Tsja, dan had je nu een huisarts die niet snapt dat veelvuldig afvallen en aankomen niet goed voor je lichaam is. Als je daar blij mee bent...
My point exactly. Nee, ben ik niet blij mee.
Ah, de terugketsstrategie
Ja, irritant hè :D
Ok, dus je spreekt er niemand over aan. Mensen komen ineens spontaan uit het niets naar jou toe of je toevallig HL distributeur bent en of zij dat ook kunnen worden? Tuurlijk.
Nee, ik stap niet zomaar op iemand af. Vind ik zelf aso en niet professioneel.
Naar aanleiding van een advertentie (of in mijn geval, reclame op mijn auto) komen mensen spontaan naar me toe of ze bellen.
Vragen of ze interesse hebben doe je automatisch als het niet blijkt uit hun houding.
Als het niet blijkt uit hun houding, weet ik al voldoende.
Zeker te lang met je hoofd in je achterwerk gezeten?
Daar hebben we producten voor weet je nog :wink:

Gast

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Gast »

Ik wil afslanken hoe kan ik met je in contact komen ??

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door student26 »

Quote: Er zitten gewoon mensen in die zelf manieren bedenken

Dit heet: Opnieuw het wiel uitvinden. Heb ik zelf ook lekker eigenwijs geprobeerd in het begin, het werkt niet. LUISTER naar je upline, die zijn er niet voor niks en hebben véél langer ervaring.
Ok, dus het komt neer op een manier die iedereen doet (wat dus niet zo is, maar affijn). En daar moet jij urenlange trainingen over geven. Misschien kan ik beter zeggen overgeven :) Het gaat er bij mij gewoon niet in, klaar. Allemaal dikdoenerij, kijk eens wat een geweldig werk, mensen begeleiden hoe ze een shake naar binnen moeten werken en anderen uitleggen hoe ze nog meer mensen in op zijn minst discutabele claims kunnen laten geloven. Waar het gewoon op neerkomt is het verkopen van een product aan mensen die die producten eigenlijk totaal niet nodig hebben en anderen uitleggen hoe ze zulke mensen kunnen overtuigen. Daar moet ik dus echt van overgeven.
Quote: De praktijk wijst uit dat dat niet zo is, dus je verhaal houdt geen stand.

Mmm, nu ben jij "praktijk expert". Ja, nu kom ik niet meer bij!!
Komt vast door een vitaminentekort :-)

Leg mij maar eens uit waarom HL zo'n negatieve klank heeft.
Quote: Ah, de terugketsstrategie

Ja, irritant h
Ontzettend, vandaar dat ik die nooit gebruik.
Nee, ik stap niet zomaar op iemand af. Vind ik zelf aso en niet professioneel. Naar aanleiding van een advertentie (of in mijn geval, reclame op mijn auto) komen mensen spontaan naar me toe of ze bellen.
En daar rooi je het mee? Met die paar mensen die je nummer van je auto halen en je bellen?!

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door student26 »

Ik wil afslanken hoe kan ik met je in contact komen ??
Gewoon normaal eten en gaan sporten. Simpel he?

Madeleine

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Madeleine »

@ Osiris

Mijn grootmoeder zaliger begon ook dement te worden. Op een gegeven ogenblik is besloten dat zij opgenomen moest worden in een verpleeghuis.

En wat gebeurde er:
Doordat zij weer fatsoenlijk en regelmatig at, verdween haar "dementie" als sneeuw voor de zon en is zij overgeplaatst naar een gewoon bejaardentehuis.

De arts in het verpleeghuis vertelde ons dat dit vaker voorkomt. Veel ouderen nemen niet meer de moeite om te koken en krijgen een vitaminegebrek wat symptomen geeft van dementie.

Gewoon iedere dag groente, fruit, een stukje vlees en een bruine boterham met kaas. Doet wonderen.

Voor alle duidelijkheid, anders krijg ik daar weer commentaar op. Zij was wel aangesloten bij "tafeltje dek je", maar at ook die maaltijden niet, omdat zij in de war was.

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Slim »

Ooit eens van Milliuevervuilling gehoord? Of overproduktie? Van bestrijdingsmiddelen? Overbemesting? en ga maar door.

Je haalt zelf aan dat tegenwoordig alle groenten en fruit het hele jaar door te verkrijgen zijn. Denk je dat er dan ook echt alle vitaminen en mineralen in de bodem zitten en dus ook in de groente en fruit?
Sorry Osiris, maar wat hier staat is niet waar. Vitaminen zitten helemaal niet in de bodem; de plant (waaraan je fruit hangt) maakt die namelijk helemaal zelf op basis van de genetische basiscode in het DNA. En de grondstof voor vitaminen komen gewoon uit de lucht, namelijk CO2, en uit de grond in de vorm van mineralen. Elk biochemie/biologieboek zal je dit vertellen.
Kijk, en omdat veel mensen niet op de hoogte zijn van hoe het werkelijk zit met vitamines en andere zaken die met gezondheid te maken hebben, is het zo gemakkelijk om met onwaarheden geld te verdienen.

Osiris
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 okt 2004 09:08

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Osiris »

klopt Slim,


De plant maakt zijn vitaminen zelf aan. Was ik vergeten te vermelden.
Veel ouderen nemen niet meer de moeite om te koken en krijgen een vitaminegebrek wat symptomen geeft van dementie.
En dit geldt niet alleen voor de oudere. De jeugd gaat toch ook liever naar de Mac. enz. enz. En als ze ouder zijn komen ze erachter dat ze verkeerd bezig waren. Gaan ze dan hun eet gewoontes aanpassen? 75 - 85% niet. Ze gaan gewoon door en nemen daarnaast supplementen. Is toch veel makkelijker tegenwoordig dan zelf koken enz. de andere genoemde factoren en nog meer spelen daarbij ook nog een rol.

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Kristina »

En daar moet jij urenlange trainingen over geven. Misschien kan ik beter zeggen overgeven Het gaat er bij mij gewoon niet in, klaar
Ik ben hier niet om jou te overtuigen. Het gaat er bij jou niet in...prima toch!
Jij komt met een mening, ik kom met feiten: hoe ik werk, hoe ik begeleid enzovoort.
Waar het gewoon op neerkomt is het verkopen van een product aan mensen die die producten eigenlijk totaal niet nodig hebben en anderen uitleggen hoe ze zulke mensen kunnen overtuigen. Daar moet ik dus echt van overgeven.
En jij bepaalt wie het wel en niet nodig heeft?? Nou doe je wel heel erg uit de hoogte.
Anderen uitleggen hoe ze klanten werven niet OVERTUIGEN. Zie je wel, jij leest gewoon niet goed.
Jij overgeven?? Zeker vitaminentekort.
En daar rooi je het mee? Met die paar mensen die je nummer van je auto halen en je bellen?!
Reclame op mijn auto is 1 manier...zoals al eerder aan jou uitgelegd zijn er meer wegen die naar rome leiden! :wink:

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door MicheLM »

En tegenwoordig weet iedereen heel goed dat je bruin brood, fruit en veel groente moet eten. Dan krijg je meer dan voldoende mineralen, vitamines en voedingstoffen binnen. HL heb je dan helemaal niet nodig. Wil je echt afvallen of aankomen, ga dan naar een diëtiste. Wordt betaald door de verzekering en krijg je gratis en voor niets een lijstje mee wat wel/niet mag/moet én je krijgt professionele begeleiding.

Die hele vitaminebranche is gewoon een hype, de mensen van tegenwoordig hebben geen vitamine- of mineralengebrek meer, omdat ook in de winter verse groente en fruit verkrijgbaar is en er genoeg te eten is.
slap geouwe****

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door MicheLM »

@ student

Je bent op het moment bot, arrogant en gaat mensen ook nog voor leugenaar uitmaken. :lol:
Jij moet nodig wat zeggen over ethiek .
Misschien ben jij wel degene die niet de waarheid spreekt.
heb je geen studie gedaan en werk je als kopjes wasser op het heren- toilet van de bijenkorf, of ben je geen homo, maar zeg je dit omdat het modieus is, ben je geen man maar een vrouw en laat je je kleine broertje je teksten verzinnen
misschien teveel Madeleine koekjes gegeten???? :wink:

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door student26 »

Ik ben hier niet om jou te overtuigen. Het gaat er bij jou niet in...prima toch!
Goed, laten we hier maar over ophouden dan.
En jij bepaalt wie het wel en niet nodig heeft?? Nou doe je wel heel erg uit de hoogte.
Waarom dat nou uit de hoogte doen wordt genoemd is mij weer onduidelijk. NIEMAND, behalve mensen die bepaalde ziekten hebben, heeft extra vitaminen e.d. nodig, MITS ze normaal eten en drinken. Heeft niks met uit de hoogte doen te maken, maar alles met bewijs en feiten.
Anderen uitleggen hoe ze klanten werven niet OVERTUIGEN. Zie je wel, jij leest gewoon niet goed.
Hier is al eens een discussie over geweest. Iedere verkoper overtuigt zijn potentiele klanten. Overtuigen is niet een negatieve actie, zoals jij er nu van maakt.

@ MicheLM:
slap geouwe****
Je bent op het moment bot, arrogant en gaat mensen ook nog voor leugenaar uitmaken. Jij moet nodig wat zeggen over ethiek .
Nee, jouw opmerking hierboven, die is lekker "politiek correct". Je onderbouwt je uitspraak niet eens, je beledigt Madeleine weer eens en je doet weer net of jij er alles van afweet. Das pas bot en arrogant.
heb je geen studie gedaan
Kan ik bewijzen.
en werk je als kopjes wasser op het heren- toilet van de bijenkorf,
Die hebben we hier niet, dus dat wordt moeilijk.
of ben je geen homo, maar zeg je dit omdat het modieus is,
Dit kan ik ook bewijzen.
ben je geen man maar een vrouw
Kan ik bewijzen.
en laat je je kleine broertje je teksten verzinnen
Die heb ik niet, dus kan ik bewijzen.
misschien teveel Madeleine koekjes gegeten????
Ik ken haar niet persoonlijk, ik heb dus geen idee of ze wel koekjes kan bakken.

Alles wat je hier zegt kan ik BEWIJZEN. Dat is al een stuk meer dan jij kan.

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door MicheLM »

Alles wat je hier zegt kan ik BEWIJZEN. Dat is al een stuk meer dan jij kan.
Je zegt wel vaker dat je het een en ander kan bewijzen, ik heb dit alleen nog nooit gezien, behalve beschuldigingen en halve waarheden kom ook jij niet veel verder.
en ja, ook jij doet bot en arrogant en het ergste is dat je mede discussie genoten uitmaakt voor leugenaar. :oops:

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Kristina »

Goed, laten we hier maar over ophouden dan.
Good idea!, ik ben het ook spuugzat.

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door MicheLM »

Misschien ben jij wel degene die niet de waarheid spreekt.
heb je geen studie gedaan en werk je als kopjes wasser op het heren- toilet van de bijenkorf, of ben je geen homo, maar zeg je dit omdat het modieus is, ben je geen man maar een vrouw en laat je je kleine broertje je teksten verzinnenmisschien teveel Madeleine koekjes gegeten????
Even ter verduidelijking, het was sarcastischc bedoeld, niet dat ik aan je homo zijn twijfel of zo.
Ik wilde alleen duidelijk maken dat het heel eenvoudig is om iemand een leugenaar te noemen terwijl je weet dat je op het forum niets kan doen om dat te weerleggen.
Ik kan hier alles wat jij doet en zegt in twijfel trekken en je kan nooit bewijzen of ik ongelijk heb of niet.
:wink: niet leuk, maar jij doet hier bijna niet anders.

Gesloten