Wat maakt dat nou uit voor het betoog? 1 upliner?! En al die anderen?Het probleem met jou is dat je simpelweg niet goed leest.
Mijn eigen manier van werken??? van wie denk je dat ik het gedupliceerd heb??
Een huisarts die niet weet dat steeds aankomen en afvallen niet goed voor je lichaam is?! Loop jij bij een MLM huisarts of zo?Oh, vertel dat maar aan mijn huisarts dan...die ****** wist het niet eens.
?! Het gaat toch over MLM hier?!Inhoudelijk reageren a.u.b.
Geef eens voorbeelden?Zoals gewoonlijk,denk jij alles beter te weten. Er zijn wel meerdere manieren om klanten te werven.
Ja, en? Je gaat me nu vertellen dat je er nog niet achter bent welke methode het best werkt en je dus alle mogelijke methodes aan je downline gaat uitleggen? Dus je gaat ze vertellen dat het zo en zo kan, terwijl dat dan een manier is die je zelf niet gebruikt? En wat valt er nou uit te leggen? Mensen aanspreken, uitleggen hoe het werkt, vragen of ze interesse hebben, eventueel verdere uitleg geven, inschrijven of niet. Punt. In welgeteld 10 seconden ingetikt en uitgelegd.Nogmaals: meerdere manieren om distributeurs te werven.
Ik moet hier inderdaad regelmatig lachen om de bespottelijke uitspraken die hier gedaan worden (soms ook van tegenstanders overigens ). Al dat grote gedoe om zoiets simpels als het uitleggen hoe je een shake verkoopt, tsja, wie moet daar nou niet om lachenJa, er zijn tientallen trainingen!! Dat jij niet meer bijkomt?? Ach ja, what's new?
Goh geweldig. Dat wist de Nederlandse bevolking nog niet, dat we gezonde tussendoortjes moeten eten en gezond moeten dineren. Eureka. Nee, je hebt helemaal gelijk, daar hebben we echt de HL adviseurs voor nodig.Daar ben ik mee eens, en dat doen we ook niet. Wij weten alles van de HBL producten af. Daarbij adviseren wij mensen gezonde tussendoortjes te nemen en uiteraard je maaltijd zo gezond mogelijk te maken/eten. Verse fruit/groenten, vis, minder koolhydraten meer proteïne. snap ie
Daar heb je gelijk in, het is inmiddels geen hype meer. De hype is eigenlijk voorbij, ik hoor zelden meer iemand over dit soort dingen praten. Dat HL al langer bestaat heeft daar niets mee te maken, het is korte tijd ontzettend het gesprek van de dag geweest, nu niet meer. Nu zijn het een paar groepen die er nog mee bezig zijn. Overigens ben ik met Madeleine eens dat heel dat vitaminengedoe onzinnig is. Iedereen die normaal eet krijgt ruim voldoende vitaminen e.d. binnen.Een hype is iets van korte duur, madeleine. Hoe verklaar je dan dat HBL al 25 jaar bestaat??
Wel als je verder niets eet, dan heb je gelijk. Zijn er mensen die echt alleen maar dergelijke shakes en zo naar binnenwerken?Dat klopt. Daarom zijn de shakes uitgebalanceerd. Je krijgt elke dag precies de juiste hoeveelheid binnen.
Nee, daarom eet je ook andere dingen dan groente en fruit Als je normaal eet krijg je gewoon alles binnen wat je nodig hebt.Je haalt zelf aan dat tegenwoordig alle groenten en fruit het hele jaar door te verkrijgen zijn. Denk je dat er dan ook echt alle vitaminen en mineralen in de bodem zitten en dus ook in de groente en fruit?
Volgens mij ging dat over het aantal EX-kankerpatienten dat artsen in de toekomst zullen hebben. Wat aangeeft dat de medische zorg steeds beter wordt (anders zouden ze dood zijn namelijk). Iets heel anders dan jij hier impliceert dus. En waarom zoveel mensen kanker krijgen? Echt niet door groente en fruit. Ligt aan roken, drinken, erfelijkheid, te veel zon enzovoorts. En te dik? Wat dacht je van overmatig eten? Fastfood? Frisdrank? Ik zie het verband niet met normaal eten en HL shakes?!Hoe komt het dat 60 - 70% van de wereld bevolking te dik is?
Of hoe zou het kunnen dat er over 10 jaar een verdubbeling van Kanker patienten zullen zijn? (Is uitgebreid op radio en tv geweest)
Gut gaan we dat weer krijgen... En eieren ook niet goed, wel goed, niet goed, enzovoorts.Je bent zeker ook iemand die gelooft dat melk goed voor je is?