LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door student26 »

Je zegt wel vaker dat je het een en ander kan bewijzen, ik heb dit alleen nog nooit gezien, behalve beschuldigingen en halve waarheden kom ook jij niet veel verder.
Ik beschuldig hier niemand. Ik twijfel aan bepaalde zaken die men hier beweert ja. Geef maar voorbeelden van zaken die ik gezegd heb en die jij onder halve waarheden vindt vallen of zaken waarvan ik gezegd heb dat ik ze kan bewijzen maar dat niet heb gedaan. En quotes graag, geen onderuitgekrabbel deze keer.
niet leuk, maar jij doet hier bijna niet anders.
Het zijn dit soort opmerkingen waarmee je echt het bloed vanonder m'n nagels haalt, van het Jan van Eechoud niveau.

Hetgeen je op doelt, wat het enige KAN zijn waar je op doelt, is de discussie met Kristina over de manier waarop zij haar distributeurschap uitoefent. Natuurlijk kan ze dit niet bewijzen, dat vraag ik haar ook niet. Maar is het nou echt zo raar dat ik er nogal grote vraagtekens bijzet? Ik vind het behoorlijk vreemd dat ik nog nooit een HL gebruiker heb horen zeggen dat ie zo goed begeleid wordt. Precies hetgeen ik in de discussie met haar gezegd heb.

Waar ik zo vreselijk moe van wordt is dat de tegenstanders hier alles moeten bewijzen (lopend van "of we elkaar kennen of niet" tot verzin het maar) terwijl de voorstanders hier, en met name jijzelf, wegkomen met het neerzetten van oneliners als "bullsh*t". Als ik een rare uitspraak van een mede-tegenstander zie waar ik het niet mee eens ben, of waarvan ik vind dat het niet goed onderbouwd is zeg ik dat. En de voorstanders? Die nemen alles maar van elkaar aan en zijn het ooooveral over eens. Die goedgelovigheid heb ik niet, het spijt me zeer.

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door MicheLM »

Student26

Nog even Anti mlm samenvattend:

- vindt het normaal om mensen uit te schelden
- vindt het normaal als mensen met een andere mening bedreigd worden (brrrrr)
- vindt Madeleine overdreven en sarcastisch, maar heeft blijkbaar geen benul van zijn/haar eigen sarcasme
- geeft meningen weer alsof deze de enige ware zijn.
- praat alsof hij/zij de mening van de lezers van dit forum weergeeft (typisch puberaal gedrag)
- schrijft toch redelijk netjes nederlands

Een volwassene met puberale neigingen en een blinde vlek in zijn/haar geweten?

Nee. Wel van een aantal voorstanders, zoals gasten met inhoudsloze opmerkingen en mensen

zal ik je toch maar weer verblijden met een reactie, heb je in ieder geval nog iets in je zielige leventje.

En weet je wat erg is? Dat ik die site best op mijn eigen webserver thuis zou kunnen draaien, maar dat ik geen zin heb in hackers, die ongetwijfeld pogingen zouden gaan doen, omdat dat soort types echt alles doen om MLM te verdedigen, TRIEST!.

Ik trap niet in dergelijke stemmingmakerij door verkopers van health products.

Ik dacht dat we nu weer gewoon normaal konden discussieren, maar door o.a. jouw bemoeienis is die kans weer verkeken.

Ik weet van jou dat je MLM'er bent. Dat zegt al meer dan genoeg.

en je trekt een verkeerde conclusie met betrekking tot mijn geloofwaardigheid als gevolg van jouw beperkte kennis. Hou je nu op met jezelf belachelijk maken?!

Zeg ik dat dan? Woon je soms samen met Floris?!

En die s*kkel met die achterlijke naam (en dat is wel een belediging), ik vroeg om quotes. BEWIJS het gewoon eens,

Ik bepaal dat niet nee, maar ik vind dat wel, gezien je a-sociale houding en denkbeelden.

Je bent wel een meester in dingen lezen die er niet staan.

Klets niet zo uit je nek man. Ik ben afgestudeerd dus helemaal geen student meer. Als je me zou kennen zou je dat weten, s*kkel.

Want? Je werkt voor een overheidsdienst die onderzoek doet naar dergelijke praktijken of zo?

Kom op zeg, je doet nu net of je biologie gestudeerd moet hebben om HL te kunnen verkopen.

Ah, de terugketsstrategie, das lang geleden dat ik die hier gezien heb.

en anderen uitleggen hoe ze zulke mensen kunnen overtuigen. Daar moet ik dus echt van overgeven.

De tegenstanders zijn immers van mening dat MLM geen respect verdient door de manier waarop het werkt.

terwijl de voorstanders hier, en met name jijzelf, wegkomen met het neerzetten van oneliners als "bullsh*t".
voldoende zo of moet ik er nog een paar opzoeken.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door student26 »

Lekker makkelijk, uitspraken van mij hier neerzetten, geheel uit de context gehaald.

Morgen reactie, ik ga nu tv kijken.

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door MicheLM »

Lekker makkelijk, uitspraken van mij hier neerzetten, geheel uit de context gehaald.
Ik heb niets uit hun context gehaald, het zijn je eigen quotes.
Je vroeg zelf om bewijs te zien over je uitspraken ( je deed altijd netjes ).
ziehier het bewijs, maar als het niet voldoende is weet ik er nog wel een paar. zeg het maar, ik hoef niet eens zo ver te zoeken.

Je kan nu in ieder geval niet meer zeggen dat je altijd "netjes" bleef
en "bewijs graag", was ook een van je favorieten.
Dus kom niet meer met die dood doeners.

G.rapjas

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door G.rapjas »

Good idea!, ik ben het ook spuugzat.



Madeleine heeft wel een bakje :lol:
Waarschijnlijk van Tupperware :shock:

Gast

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Gast »

Morgen reactie, ik ga nu tv kijken.
Daar verdien je geen geld mee student 8) Ikke wel :lol:

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door student26 »

Goed, je wilde hier een reactie op, die kun je krijgen ook natuurlijk.
Ik vroeg je om quotes van mij te plaatsen die je onder halve waarheden vindt vallen of waarvan ik gezegd heb dat ik er bewijs voor had maar dat bewijs niet geplaatst heb. Hier is wat je gevonden hebt:
Nog even Anti mlm samenvattend:
- vindt het normaal om mensen uit te schelden
- vindt het normaal als mensen met een andere mening bedreigd worden (brrrrr)
- vindt Madeleine overdreven en sarcastisch, maar heeft blijkbaar geen benul van zijn/haar eigen sarcasme
- geeft meningen weer alsof deze de enige ware zijn.
- praat alsof hij/zij de mening van de lezers van dit forum weergeeft (typisch puberaal gedrag)
- schrijft toch redelijk netjes nederlands

Een volwassene met puberale neigingen en een blinde vlek in zijn/haar geweten?
Dit is geen uitspraak van mij, maar van Noordeling63. Het duurde even voordat ik het gevonden had, ik wist vooraf natuurlijk al dat dit niet van mijn hand was. Terug te vinden op bladzijde 9 van de thread "Lifeplus".
Overigens hoop ik dat je ook de berichten van deze anti MLM hebt gelezen. In dat opzicht heeft Noordeling63 namelijk groot gelijk met wat hij hier gezegd heeft...

HALVE WAARHEID? Verre van, gezien de berichten van anti-MLM.
BEWIJS NODIG? Zie de betreffende thread, met name de berichten van deze persoon.
Nee. Wel van een aantal voorstanders, zoals gasten met inhoudsloze opmerkingen en mensen
Fijn gequoot. Ik zie hier nou niet bepaald van in wat hier zo vreselijk aan is.

HALVE WAARHEID? Waarschijnlijk niet, maar ja, dat kun je ook niet afleiden van een halve quoot.
BEWIJS NODIG? Ja graag, waar het vandaan komt en wat de context was.
zal ik je toch maar weer verblijden met een reactie, heb je in ieder geval nog iets in je zielige leventje.
Deze kan ik niet meer terugvinden. Het begint iedereen inmiddels ook wel duidelijk te worden dat je mijn vraag niet beantwoord? Ik vroeg namelijk om halve waarheden en niet bewezen stellingen. Jij komt met uitspraken van mij waarin ik "uit m'n slof schiet" om het zo maar te noemen. Het l*llige is alleen dat je consequent, zoals ik al gezegd heb, de context van uitspraken weglaat. Ik kan van jou ook zo'n hele rits uitspraken neerzetten.
En weet je wat erg is? Dat ik die site best op mijn eigen webserver thuis zou kunnen draaien, maar dat ik geen zin heb in hackers, die ongetwijfeld pogingen zouden gaan doen, omdat dat soort types echt alles doen om MLM te verdedigen, TRIEST!.
Wat is hier zo erg aan? Ik HEB namelijk een eigen thuisserver (mail/www/ftp). Deze gebruik ik voor diverse persoonlijke sites. Ik ben alleen geen expert in beveiliging van dergelijke servers. In die van mij zitten dus hoogstwaarschijnlijk lekken waar misbruik van kan worden gemaakt. Ik ben hier op het forum inmiddels al bijna aangeklaagd (wat later weer werd ingetrokken), met de dood bedreigd en uitgemaakt voor hondenverkrachter. Het hacken van mijn webserver verwacht ik weldegelijk als ik daar mijn ("anti-") MLM site op plaats.
Ik trap niet in dergelijke stemmingmakerij door verkopers van health products.
Ja en? Ik sta volledig achter deze uitspraak.
Ik dacht dat we nu weer gewoon normaal konden discussieren, maar door o.a. jouw bemoeienis is die kans weer verkeken.
Context?
Ik weet van jou dat je MLM'er bent. Dat zegt al meer dan genoeg.
Context?

En dat geldt eigenlijk voor alle uitspraken die je verder noemt.
en je trekt een verkeerde conclusie met betrekking tot mijn geloofwaardigheid als gevolg van jouw beperkte kennis. Hou je nu op met jezelf belachelijk maken?!
Deze persoon MAAKTE zichzelf ook belachelijk. Sta ik dus volledig achter.
Zeg ik dat dan? Woon je soms samen met Floris?!
OOOOH Wat een vreselijke uitspraak. Ik schaam me diep (sarcastisch bedoeld uiteraard).
En die s*kkel met die achterlijke naam (en dat is wel een belediging), ik vroeg om quotes. BEWIJS het gewoon eens,
Wat was de naam van de persoon die ik aansprak? Daar al eens naar gekeken?
Ik bepaal dat niet nee, maar ik vind dat wel, gezien je a-sociale houding en denkbeelden.
Sta ik nog steeds volledig achter.
Je bent wel een meester in dingen lezen die er niet staan.
Klopt als een bus, zoek maar op.
Klets niet zo uit je nek man. Ik ben afgestudeerd dus helemaal geen student meer. Als je me zou kennen zou je dat weten, s*kkel.
Gezien ook op welke belachelijke uitspraak ik hiermee reageerde? Mag ik me ook nog verdedigen misschien?!
Want? Je werkt voor een overheidsdienst die onderzoek doet naar dergelijke praktijken of zo?
Lijkt mij een doodnormale vraag.
Kom op zeg, je doet nu net of je biologie gestudeerd moet hebben om HL te kunnen verkopen.
Ik sta volledig achter deze uitspraak.
Ah, de terugketsstrategie, das lang geleden dat ik die hier gezien heb.
Dat gebeurde toch? Er werd zelfs gereageerd met "ja irritant he?"
en anderen uitleggen hoe ze zulke mensen kunnen overtuigen. Daar moet ik dus echt van overgeven.
Het woordgrapje zeker gemist?
De tegenstanders zijn immers van mening dat MLM geen respect verdient door de manier waarop het werkt.
DAAR DRAAIT DE HELE DISCUSSIE OM!!! HIER STA IK DUS VOLLEDIG ACHTER!
terwijl de voorstanders hier, en met name jijzelf, wegkomen met het neerzetten van oneliners als "bullsh*t".
Ok, excuses, het was "geouwe****" en niet "bullsh*t".........

Kun je nu ook mijn vraag nog beantwoorden, of kon je die quotes nou net niet vinden?

Gast

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Gast »

Gast
Gast

Geplaatst op 12 Aug 2004 13:51 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

universiteit. ? domme opmerking over verzadiging.
jullie horen je zelf graag praten. Ja praten. Ik heb mijn kennis wel om bepaalde zaken te gaan concluderen. Kennis zegt niets.
toegepaste kennis zegt wat. anders niet. Daar hebben veel mensen last van die zgn hebben gestudeerd.

Naar boven


Maarschalk
Gast

Geplaatst op 12 Aug 2004 13:57 door Maarschalk


--------------------------------------------------------------------------------

Je moet toch ergens kennis opdoen voordat je die gaat toepassen?
Waar doe jij je kennis dan op? Op MLM bijeenkomsten?

Sorry, nu moet ik lachen.

Naar boven


Gast
Gast

Geplaatst op 12 Aug 2004 13:58 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Waarom ik mijn vertourwen verloor, en zo snel al, was dat er stellingen worden geponeerd zonder onderbouwing of bronvermelding.
Verder wordt er nadrukkelijk vermeld dat het niet uitmaakt hoeveel mensen er boven je staan, terwijl dit ingaat tegen het concept van marktverzadiging en dat als iedereen deelneemt je aan niemand meer kan verkopen.



Je bent nog dommer dan ik al dacht!!
Verzadiding in MLM zal NOOIT optreden. Daar zijn boeken over geschreven. Boeken die JIJ niet leest. Niet iedereen begint met mlm, net zo als niet iedereen bakker wordt. Universiteit.....pffffff.

Naar boven


Madeleine
Gast

Geplaatst op 12 Aug 2004 14:00 door Madeleine


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
vraagje: hoeveel mensen ken je GEEN koelkast hebben?

Toch worden er nog koelkasten verkocht. rara. Dat noemen ze vervangingsmarkt.


Ik ken niemand die geen koelkast heeft. Maar, een koelkast gaat gemiddeld 15 jaar mee.

6,0 mio huishoudens = 6,0 mio koelkasten. Koelkast gaat 15 jaar mee.

Als in één jaar (dit is jaar één) 1,0 mio huishoudens een koelkast kopen, duurt het 6 jaar eer iedereen een koelkast heeft. Een koelkast gaat gemiddeld 15 jaar meer (sommige 30 jaar, andere 8 jaar) heb je tussen 6 jaar omzet en 15 jaar als de eerste ploeg weer gaat kopen een gat van 9 jaar.

Dit voorbeeld klopt natuurlijk niet helemaal, maar er zijn zaken die koelkasten verkopen als bijzaak. Zij hebben ook tv's, wasmachines, etc. Juist de verschillende producten zorgen dat deze bedrijven omzet hebben.

Ken jij één bedrijf die 600 filialen heeft die alleen koelkasten verkoopt? Ken jij zowiezo één bedrijf/winkel die alleen koelkasten verkoopt?

Nee, want die bestaan niet. Een normaal bedrijfstak weet wat marktverzadiging is en breidt zijn assortiment uit zodat ze altijd wat van de vervangingsmarkt meenemen. Starters en vervangers met een uitgebreid assortiment van produkten. Want dat wil de consument.

Naar boven


Slim
Gast

Geplaatst op 12 Aug 2004 14:05 door Slim


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Daar hebben veel mensen last van die zgn hebben gestudeerd.


Quote:
Universiteit.....pffffff


Beetje jaloers?

Naar boven


ondernemer_2004


Geplaatst op 12 Aug 2004 14:07 door ondernemer_2004


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Ken jij één bedrijf die 600 filialen heeft die alleen koelkasten verkoopt? Ken jij zowiezo één bedrijf/winkel die alleen koelkasten verkoopt


Nee, dus moet je breed assortiment aan produkten dan wel diensten hebben. Maar ook voor deze markt geldt dat er nooit verzadiging op zal treden. Het zelfde geldt voor MLM. Mensen beginnen, mensen stoppen, er worden mensen geboren, er gaan mensen dood.

Als jij gelooft dat er verzadiging zal optreden, dan heb je helemaal gelijk en gaat MLM nooit voor jou werken. Begin er su ook maar niet aan . Bespaar je een boel tijd en dus geld mee.

suc6 en we zullen zien hoe we er over 10 jaar voor staan


ps ook voor franchising werd door tegenstanders het argument van verzadiging aangedragen. Toch worden er nog steeds Mc Donalds'en geopend.

Naar boven


Gast
Gast

Geplaatst op 12 Aug 2004 14:08 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Waar doe jij je kennis dan op?


toe te passen van mensen die al het ook toegepast hebben en zeer succesvol mee zijn geworden. klopt werkt!

Vele mensen denken wanneer een goede opleiding hebt gevolgt succesvol wordt. Je hebt alleen een grotere kans op een goede baan te krijgen. heeft Niets te maken dat je succesvol wordt.

je mag alles weten hoe mlm werkt. als je het niet toepast werkt het niet!

Naar boven


Maarschalk
Gast

Geplaatst op 12 Aug 2004 14:13 door Maarschalk


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Waar doe jij je kennis dan op?


toe te passen van mensen die al het ook toegepast hebben en zeer succesvol mee zijn geworden. klopt werkt!

Vele mensen denken wanneer een goede opleiding hebt gevolgt succesvol wordt. Je hebt alleen een grotere kans op een goede baan te krijgen. heeft Niets te maken dat je succesvol wordt.

je mag alles weten hoe mlm werkt. als je het niet toepast werkt het niet!


Als ik het dus goed lees, leer jij van anderen met meer ervaring.
Goede methode, op de universiteit kregen we les van ervaren docenten.
Je hebt gelijk als je zegt dat veel mensen denken dat een hoge opleiding succes garandeert. Maar dat heb ik nooit beweerd.
Het is inderdaad niet waar.

Jouw opmerking aangaande MLM is wat onduidelijk maar waar. dat geldt echter ook voor een universitaire titel behalen.

Naar boven


student26


Geplaatst op 12 Aug 2004 21:31 door student26


--------------------------------------------------------------------------------

Er is niet alleen een probleem met verzadiging op het gebied van het product, maar ook op het gebied van de aanbieders. Dat is nou precies de reden dat niet iedereen een bakkerij begint, en ook de reden dat MacD niet overal lukraak vestigingen opent. Die beperking heeft MLM niet (ik ken tenminste geen MLM's die wel een regiobescherming hebben).

Naar boven


Gast
Gast

Geplaatst op 13 Aug 2004 09:52 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Nee, want die bestaan niet. Een normaal bedrijfstak weet wat marktverzadiging is en breidt zijn assortiment uit zodat ze altijd wat van de vervangingsmarkt meenemen. Starters en vervangers met een uitgebreid assortiment van produkten. Want dat wil de consument.



Ten eerste: MLM is een normale bedrijfstak. Denk je nu echt dateen MLM-bedrijf dom is en geen rekening houdt met verzadiging?Een beetje MLM-bedrijf heeft tientallen produkten.MLM draait nu zo'n 50jaar en er zijn ondertussen 1500bedrijven die met MLM werken.En nog is niet een verzadiging opgetreden. Leg je er nu maar bij neer, MLM verzadigt niet! Jij moet eens de moeite nemen om een goed boek te lezen over MLM. Maar de reden dat je dat niet doet, is gewoon pure angst voor de waarheid.

Naar boven


Maarschalk
Gast

Geplaatst op 13 Aug 2004 09:57 door Maarschalk


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Ten eerste: MLM is een normale bedrijfstak. Denk je nu echt dateen MLM-bedrijf dom is en geen rekening houdt met verzadiging?Een beetje MLM-bedrijf heeft tientallen produkten.MLM draait nu zo'n 50jaar en er zijn ondertussen 1500bedrijven die met MLM werken.En nog is niet een verzadiging opgetreden. Leg je er nu maar bij neer, MLM verzadigt niet! Jij moet eens de moeite nemen om een goed boek te lezen over MLM. Maar de reden dat je dat niet doet, is gewoon pure angst voor de waarheid.


Een goed boek lezen? Hebben we al gedaan. Goede boeken aangaande economie.
dat MLM niet verzadigt is dus een uitspraak die ingaat tegen de economische wetten.
Maar ja, waarom zou je wetenschappers geloven als je je MLM leider kan geloven?

Naar boven


Gast
Gast

Geplaatst op 13 Aug 2004 10:02 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
niet overal lukraak vestigingen opent. Die beperking heeft MLM niet (ik ken tenminste geen MLM's die wel een regiobescherming hebben).



Nee, hebben ze ook niet. Maar als je begrijpt hoe mlm werkt, zal je ook zien dat het dus niet nodig is.Als een MLM-bedrijf jou een regio biedt, haal je direct het concept onderuit. En DAN kun je rekenen op verzadiging en dat er DAN wel verliezers komen. Als ik een regio zou krijgen van slechts 15000 mensen, ben je met een paar jaar klaar.En wat is het nut van regiobescherming? Ik zie alleen het nadeel, je kunt niet groter groeien dan het gebied wat jou is opgelegt. Daarom is MLM zo mooi, je kunt werken waar je wilt, heel Nederland, Europa en zelfs is andere wereldelen.
Door deze niet al te slimme opmerking van jou, ben ik er inmiddels wel achter dat de defenitie van MLM jou niet helemaal bekend is.

Naar boven


Gast
Gast

Geplaatst op 13 Aug 2004 10:11 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Maar ja, waarom zou je wetenschappers geloven als je je MLM leider kan geloven?




Misschien omdat een 'wetenschapper' het met een theoretisch oog bekijkt en een MLM-leider in de praktijk werkt?
Geloven is : iets aannemen wat je zelf niet hebt gezien.
MLM is te zien in de praktijk (cijfer, omzet,rijke mensen, mensen met een leuk extra inkomen, mensen die niks verdien,etc.).Dus MLM heeft niks met GELOVEN te maken, maar met keiharde feiten! Had jij toch moeten wetten met dat bulletje van je!

Naar boven


Maarschalk
Gast

Geplaatst op 13 Aug 2004 10:25 door Maarschalk


--------------------------------------------------------------------------------

Laten we het nog een keer proberen.
Het gaat niet om verzadiging qua regio, maar wel om een verzadiging qua aantal aanbieders.
Als je mensen begint te werven voor je downline of als klant dan zoek je bekenden. Daar horen je buren en mensen van je sociale verenigingen ook bij.
Als al deze mensen al meedoen, bij wie moet je dan nog gaan werven?
Via een krantenadvertentie?

Een deel van je (sociale) netwerk bestaat uit mensen in jouw regio.

Naar boven


Gast
Gast

Geplaatst op 13 Aug 2004 10:40 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Het begint te lijken op een rondritje op Walcheren. Daar staat bij iedere boerderij een bordje 'aardappelen en uien te koop'.
Je vraagt je dan af wat ze daarmee doen. Onderling ruilen?

Naar boven


Berichten van afgelopen: Alle berichten1 Dag7 Dagen2 Weken1 Maand3 Maanden6 Maanden1 Jaar Oudste eerstNieuwste eerst

Overzicht forums/Multi Level Marketing (MLM)/Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd


Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4 ... 23, 24, 25 Volgende Pagina 3 van 25



Ga naar: Kies Forum Actueel----------------GedragsregelsRadar uitzendingenOproepen telefoonteamVrijetijdsbestedingKopen op afstandLegio LeaseLoden Leeuw Wonen/interieur----------------VloerenMeubelsKeukensAannemers / installateursMakelaarsEnergiebedrijvenHuren Vakantie/vrijetijd----------------Touroperators/vliegmaatschappijenVakantieparken / campings Telefoon/internet----------------UPC internetUPC telefoonInternetTelefonie Reclame/acties----------------Acties / ReclameKansspelen Juridisch/financieel----------------Banken / FinanciënLetselschadeOverheid / regelgevingPiramidespelenVerzekeraarsEuroLegio Lease (oudere topics)IncassoSpaarbeleg / SprintplanMulti Level Marketing (MLM) Producten----------------Huishoudelijke apparatuurAudio/VideoComputersSpeelgoedGarantieDiverse producten Vervoer----------------Openbaar vervoerGehandicapten vervoerAuto/motor/fietsAutobanden Gezondheid----------------VoedingMedicijnenGezondheidszorg Dieren----------------ZeehondenjachtDieren Overig----------------DiversenRadar Testpanel


Powered by phpBB
TROS

© TROS, alle rechten voorbehouden
Disclaimer en privacy statement

en de ballen

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door MicheLM »

en de ballen
geweldig hoor..held :roll:

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door student26 »

Wat een heerlijk inhoudelijke reactie was dat weer. Het wordt toch wel eens tijd dat Radar het aanmaken van een account verplicht stelt.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door student26 »

Deze had ik nog over het hoofd gezien trouwens.
Ik heb niets uit hun context gehaald, het zijn je eigen quotes.
En dat sluit elkaar uit of zo? Een quote kun je uit de context halen, en dat is precies wat je doet.
Je vroeg zelf om bewijs te zien over je uitspraken ( je deed altijd netjes ).
Dat laatste heb ik niet gezegd, noch gevraagd.
en "bewijs graag", was ook een van je favorieten.
Dus kom niet meer met die dood doeners.
Dus om bewijs vragen is een dooddoener? Tsja, dan is de discussie snel klaar ja.

Madeleine

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Madeleine »

Als een MLM-bedrijf jou een regio biedt, haal je direct het concept onderuit. En DAN kun je rekenen op verzadiging en dat er DAN wel verliezers komen. Als ik een regio zou krijgen van slechts 15000 mensen, ben je met een paar jaar klaar
Ik haal er toch wel leuke dingen uit! 15.000 mensen is toch een leuk potentioneel. Ik weet niet wie deze quote heeft geschreven, maar zegt dus alles van MLM.

15.000 mensen is ongeveer 1% van de Nederlandse bevolking. 1%!!!!! En is inclusief kinderen tot 15 jaar!! En zo´n regio is niets. Dus m.a.w. er zijn maar maximaal 100 distributeurs die een regio hebben -0,15 mio ieder - en ieder is ontevreden. Waar zijn al die andere distributeurs, die met een regiootje zitten opgescheept van 10 man-

Deze uitspraak is al het bewijs dat MLM niet werkt. 15.000 personen is niet genoeg, daar is geen geld aan te verdienen, minimaal moeten zij een regio hebben van 100.000 mensen en die krijgen ze niet omdat iedereen al distributeur is.

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door MicheLM »

Wat een heerlijk inhoudelijke reactie was dat weer. Het wordt toch wel eens tijd dat Radar het aanmaken van een account verplicht stelt.
Wat dat betreft ben ik het met je eens, zijn we ook meteen van al die "gasten"af, die het leuk vinden om te zieken, maar niet te traceren zijn.

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door MicheLM »

Dat laatste heb ik niet gezegd, noch gevraagd.
heb ik zeker ergens wat fout gelezen.
Dus om bewijs vragen is een dooddoener? Tsja, dan is de discussie snel klaar ja.
Jij bent een van diegenen die snel klaar staat met "dat klopt niet" of "dat is niet waar.
Hoe kun je in godsnaam op een forum een bewijs leveren ( we kennen niet elkaars adres of e-mail adres) als je bij voorbaat al niet wordt geloofd en er wordt om bewijs gevraagt.
Het is niet te doen, als alles wat je zegt in twijfel wordt getrokken, wat heeft het dan voor zin om bewijslast te vragen. terwijl je al weet dat je niet zult geloven, wat deze persoon zegt.

Dat is geen discussie maar dan zijn het twee monologen, die mekaar het licht in de ogen niet gunnen.
(dit is geen bedreiging, maar een uitdrukking)

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door student26 »

Quote: Dat laatste heb ik niet gezegd, noch gevraagd.

heb ik zeker ergens wat fout gelezen.
Erger nog, je weet kennelijk al niet eens maar wat je zelf hebt gezegd.
Quote: Dus om bewijs vragen is een dooddoener? Tsja, dan is de discussie snel klaar ja.

Jij bent een van diegenen die snel klaar staat met "dat klopt niet" of "dat is niet waar.
Alleen als ik andere feiten ken en daarbij beargumenteer ik ook meteen waarom het niet klopt.
Hoe kun je in godsnaam op een forum een bewijs leveren ( we kennen niet elkaars adres of e-mail adres) als je bij voorbaat al niet wordt geloofd en er wordt om bewijs gevraagt.
Mijn emailadres staat bij ieder bericht wat ik hier plaats. En waarom kun je iets wel per e-mail bewijzen maar niet hier op het forum? Bewijzen doe je door feiten te geven, feiten die uit betrouwbare, objectieve bronnen komen en die door iedereen nagetrokken danwel opgezocht kunnen worden. Als jij hier bijvoorbeeld beweert dat MLM exponentieel groeit, dan wil ik daar cijfermatig bewijs van zien. Als je dat bewijs niet hebt, dus als de cijfers nergens te vinden zijn, dan had je ook je uitspraak niet kunnen doen.
Het is niet te doen, als alles wat je zegt in twijfel wordt getrokken, wat heeft het dan voor zin om bewijslast te vragen. terwijl je al weet dat je niet zult geloven, wat deze persoon zegt.
Dat hangt volledig af van hetgeen waar bewijs voor wordt gevraagd. Natuurlijk kan iemand niet bewijzen dat hij het op die of die manier doet, in dat soort gevallen vraag ik dan ook NOOIT om bewijs.

Jij stelde dat ik hier halve waarheden verkondig of onbewezen uitspraken heb gedaan. Daar wil ik dan bewijs van zien. Jij baseert die stelling ergens op dus dat bewijs moet makkelijk voor jou en mij te vinden zijn.

Gast

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn emailadres staat bij ieder bericht wat ik hier plaats. En waarom kun je iets wel per e-mail bewijzen maar niet hier op het forum? Bewijzen doe je door feiten te geven
Nee kkl*oj**(o, je e.mail is alleen bekend bij de tros en staat dus niet op de site.
Heet jij toevallig nie Mohammed 26 i.p.v. student 26
Je bent irritant en te denkt de wijsheid in pacht te hebben, veroordeeld anderen zonder ze te kennen en verteld je eigen waarheden als zijnde de enige.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door student26 »

Nee kkl*oj**o, je e.mail is alleen bekend bij de tros en staat dus niet op de site.
Dat jij nou niet zo intelligent bent moet je niet op mij gaan projecteren natuurlijk... Wel eens het envelopje bij mijn posts zien staan? Ga er voor de grap eens met je muis overheen...
Heet jij toevallig nie Mohammed 26 i.p.v. student 26
Ja, toevallig niet.
Je bent irritant
Die kwalificatie had ik meer voor jou in gedachten.
en te denkt de wijsheid in pacht te hebben, veroordeeld anderen zonder ze te kennen en verteld je eigen waarheden als zijnde de enige.
Blablabla... Gaap.

Radar
Site Admin
Berichten: 5516
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is....

Ongelezen bericht door Radar »

Wegens chatgedrag is dit onderwerp gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten