LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft het lef.....???

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: Wie heeft het lef.....???

Ongelezen bericht door Gast »

je boot is toch afbetaald. Jullie willen het weten.
jullie zoeken toch alles uit op internet,blijkbaar alleen als in het voordeel is voor tegenstanders.
naar de kvk online opvragen doen jullie niet! DOEi!!!!!!!!!!!!

student26

Ongelezen bericht door student26 »

je boot is toch afbetaald. Jullie willen het weten.
Waar ik meteen uit kan afleiden dat JIJ geen boot hebt. Want dan zou je weten wat het kost om een boot te onderhouden.
jullie zoeken toch alles uit op internet,blijkbaar alleen als in het voordeel is voor tegenstanders.
Nee, er is verrekte weinig te vinden in het voordeel van de voorstanders, dat is het probleem.
naar de kvk online opvragen doen jullie niet! DOEi!!!!!!!!!!!!
Nee, omdat ik niet bereid ben hier geld aan te spenderen.

Gast

Geplaatst op 09 Aug 2004 00:24 door Keesjan

--------------------------------------------------------------------------------

Ik doe het niet zelf omdat ik niet degene ben die beweert dat een concept werkt. Als iemand naar me toe komt met een sterk verhaal over rijk worden via een concept, dan zal die persoon ook aannemelijk moeten aantonen dat het zo is. Anders ben je niet meer dan 1 van de velen reclame mannetjes die sterke verhalen ophangt.

Ik wil je dat ook laten zien, maar je draait overal omheen.Maak even tijd vrij en ik geef je een rondleiding hoe en waar je maar wilt.Je mag mijn huis zien, mijn auto, mijn boot, noem maar op.Alles. En vervolgens gaan we even lekker door de boekhouding van het bedrijf waar ik mee werk.Neem je eigen boekhouder mee.Neem student, madeleine en weet ik veel wie mee.KOM DAN!
Wanneer kunnen jullie?

succesvolle netwerker

Ongelezen bericht door succesvolle netwerker »

Was mijn naam even vergeten.

ntwrkr

Ongelezen bericht door ntwrkr »

nu?

Gast

niks bereid bent. hoe je smoel eens. Wel aannames maken.
altijd hetzelfde met tegenstanders grootste bek....niet bereid in AKTIE te komen. radar kassa volk...

succesvolle netwerker

Geplaatst op 07 Aug 2004 23:41 door succesvolle netwerker

--------------------------------------------------------------------------------

Poeh, ik ben er een tijdje tussenuit geweest, maar ik lees dat de anti's nog steeds op zoek zijn naar harde bewijzen. Nou, dat kan.

Ik zal even aangeven wat ik heb bereikt na 6 jaar mlm.
Ik werk ongeveer 20uur per week.Mijn inkomen is op dit moment 21000euro per maand.Ik werk in 8 landen.Ik rij in een mercedes 500CL.
Ik betaal een vermogen aan de belasting. Ik zorg dus dat een ww-er toch nog een paar centjes krijgt. In woon vrijstaand.Mijn huis is op dit moment ongeveer 975000 euro waard. Ik heb voor mijn hypotheek dus moeten aantonen dat ik daadwerkelijk een paar beste centen verdien.
Ik heb op mijn kantoor 7 mensen werken, die zorg dragen voor mijn organisatie.Mooi he, dat ik dankzij mlm 7 gezinnen te eten geef? Ok, wat willen jullie nog meer weten?

Zet je punten maar hier neer.
Vervolgens nodig ik je uit om alles wat je hier leest met je eigen ogen te aanschouwen.

Wie heeft het lef? Madeleine misschien......?

PS. Niet zeuren dat ik alles maar op het forum moet laten zien. Dat gaat natuurlijk niet.

Nog maar een keer proberen.
Wie, waar, wanneer, hoelaat?

Madeleine

Ongelezen bericht door Madeleine »

Nee, er is verrekte weinig te vinden in het voordeel van de voorstanders, dat is het probleem.
Search in Google:

ACN Problemen en een Duitse kreet er achter, Ich habe oder Problemen mit, verzin maar.

Dan krijg de de Duitse klagers! Ellenlange verhalen! Wel leuk.

Madeleine

Wie heeft het lef? Madeleine misschien......?
Ja hoor. Wat is je kvk-nummer? Als je mensen in dienst hebt moet je een nummer hebben i.v.m. de loonbelasting (die is daaraan gekoppeld) en de omzetbelasting. Graag even een antwoord dan kan ik e.e.a. verifiëren. En jouw KvK-nummer moet toch niet zo'n probleem zijn, is openbaar. Of toch wel omdat je loopt te fantaseren en helemaal geen kvk-nummer hebt.
Dus geen omzetbelasting betaald, geen sociale lasten betaald, etc.

student26

En weer dat gez**k dat we naar z'n huis moeten komen kijken. Man, wat interesseert je huis me nou. Ik wil weten hoe alle distributeurs verdienen, ik wil een verdeling zien van de inkomsten.

Ik heb de lotto gewonnen. Wil je mijn huis zien, mijn auto, mijn boot, mijn eiland, mijn gouden koets? Want dan kun je zien dat ik de lotto echt gewonnen heb, en dat de lotto dus de perfecte zakelijke kans is want iedereen kan er rijk mee worden.

Zo'n uitspraak heeft toch geen waarde? Het heeft pas waarde als je weet hoe groot de kans is dat je de lotto wint. Zo ook heeft het geen zin om naar jouw huis te komen kijken, het heeft pas zin als ik weet hoe groot de kans is dat een willekeurige MLM-beginner dat ook bereikt. Vandaar: geef een verdeling van de volledige uitbetaling over percentielen. Dan zijn we klaar met het gez**k.

succesvolle netwerker

Zucht...............................
Volgens mij begrijp je mijn aanbod niet helemaal.Ik wil je ALLES laten zien.Dit om alle JA MAARS uit te sluiten. Wel een beetje snel, want ik heb meer te doen.

student26

Volgens mij begrijp je mijn aanbod niet helemaal.Ik wil je ALLES laten zien.Dit om alle JA MAARS uit te sluiten. Wel een beetje snel, want ik heb meer te doen.
Hoezo, ben je directeur bij Euphony?

Madeleine

Zucht...............................
Mmm, grasspriet wilde mij ook al alles laten "zien". Toch 2 dezelfde?

student26

Als hij niet de directeur van Euphony is heeft het toch geen zin. Als hij de cijfers die ik vraag niet hier kan plaatsen dan heeft hij ze gewoon niet.

Gast

Geplaatst op 09 Aug 2004 13:43 door student26

En weer dat gez**k dat we naar z'n huis moeten komen kijken. Man, wat interesseert je huis me nou. Ik wil weten hoe alle distributeurs verdienen, ik wil een verdeling zien van de inkomsten.

Ik heb de lotto gewonnen. Wil je mijn huis zien, mijn auto, mijn boot, mijn eiland, mijn gouden koets? Want dan kun je zien dat ik de lotto echt gewonnen heb, en dat de lotto dus de perfecte zakelijke kans is want iedereen kan er rijk mee worden.

Zo'n uitspraak heeft toch geen waarde? Het heeft pas waarde als je weet hoe groot de kans is dat je de lotto wint. Zo ook heeft het geen zin om naar jouw huis te komen kijken, het heeft pas zin als ik weet hoe groot de kans is dat een willekeurige MLM-beginner dat ook bereikt. Vandaar: geef een verdeling van de volledige uitbetaling over percentielen. Dan zijn we klaar met het gez**k.

Pfffffff, ik wordt echt een beetje moe van jullie.
Ik wil je alles laten zien. Face to face.En je kunt dan ook met je eigen ogen zien dat honderden mensen in mijn downline een leuk inkomen verdienen.Zelfs een lijstje krijg je van mij mee, met alle telefoonnummers van mijn downline.Kun je ze allemaal bellen.
En ik ben echt geen uitzondering.Het bedrijf waar ik mee werk, heeft al meer als 5000miljonairs opgeleverd.
Dus.....

Madeleine

Hoezo, ben je directeur bij Euphony?
Ja natuurlijk, het zijn allemaal "zelfstandig" ondernemers. Ben je toch directeur van je eigen bedrijf? Volgens mij denken zij echt zo.

student26

Pfffffff, ik wordt echt een beetje moe van jullie. Ik wil je alles laten zien. Face to face.En je kunt dan ook met je eigen ogen zien dat honderden mensen in mijn downline een leuk inkomen verdienen.Zelfs een lijstje krijg je van mij mee, met alle telefoonnummers van mijn downline.Kun je ze allemaal bellen.
Ik word echt een beetje moe van jou. Ik heb nou al tig keer gezegd welke cijfers ik wil zien. Ik wil niet jouw inkomen weten, ik wil niet een lijstje met namen die ik allemaal moet gaan bellen. Overigens verdienen die ineens weer "een leuk inkomen". Lekker vaag.
En ik ben echt geen uitzondering.Het bedrijf waar ik mee werk, heeft al meer als 5000miljonairs opgeleverd.
Je zegt al "waar ik mee werk". Je bent dus niet de directeur of iets dergelijks. Daardoor twijfel ik er al aan of je mij de cijfers kunt geven die ik wil zien. Als je ze hebt kun je ze ook gewoon hier plaatsen, of naar mij emailen. En 5000 miljonairs? Dat lijkt me ook wat overdreven. Geef eens een bedrijfsnaam dan?
Ja natuurlijk, het zijn allemaal "zelfstandig" ondernemers. Ben je toch directeur van je eigen bedrijf? Volgens mij denken zij echt zo.
Zo denken ze inderdaad, maar dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel de echte directeur. Degene die aan de top van het bedrijf zelf staat. Niet aan de top van een netwerk van distributeurs.

Madeleine

Ik bedoel de echte directeur. Degene die aan de top van het bedrijf zelf staat.

En dat weten zij niet omdat zij geen idee hebben wat er in het bedrijf gebeurd en wat de policy is. Volgens mij is de directeur een vaag figuur ingedekt in Amerika.

Ik heb nog even naar Amway gekeken op internet. Daar wordt verwezen dan hun directeur, Van Andel, voorzitter is van de KvK Amerika. Als je even goed doorklikt, kom je erachter dat dit van juni 2001 tot juni 2002 is geweest. Dat vergeten ze voor het gemak er even bij te vertellen.

Ook het voorzitterschap van de KvK in Rotterdam is een erebaantje. Echt veel invloed kun je niet uitoefenen en je kunt ook niet radicaal de koers wijzigen. Dus als je voorzitter bent, kun je er niet voor zorgen dat de KvK ineens MLM als de manier van handel in de toekomst gaat zien.

student26

En dat weten zij niet omdat zij geen idee hebben wat er in het bedrijf gebeurd en wat de policy is. Volgens mij is de directeur een vaag figuur ingedekt in Amerika.
Dat valt wel mee denk ik. In principe zijn het gewone reguliere ondernemingen die een normaal product verkopen. De distributiemethode is hetgeen dat afwijkt, maar zolang ze binnen de grenzen van de wet blijven is er geen reden om vaag te doen. Het is alleen jammer dat er wel vaag wordt gedaan, met name op het gebied van cijfermateriaal. Dat wekt imho alleen maar meer tegenstand op.
Ik heb nog even naar Amway gekeken op internet. Daar wordt verwezen dan hun directeur, Van Andel, voorzitter is van de KvK Amerika. Als je even goed doorklikt, kom je erachter dat dit van juni 2001 tot juni 2002 is geweest. Dat vergeten ze voor het gemak er even bij te vertellen.
Wat veel leuker is, maar er meestal niet bij wordt verteld, is dat Amway vertegenwoordigd is in de zogenaamd objectieve "Direct Selling Association", de Amerikaanse tegenhanger van de Vereniging Directe Verkoop". Als je daarbij aangesloten bent heb je een soort keurmerk, is de gedachte. Maar objectief zijn ze dus allerminst.

Madeleine

Direct Selling Association
Dus eigenlijk net zoiets als de colporteursvereniging in Nederland die zich aan een aantal regels moet houden, zoals dat je binnen 8 dagen de overeenkomst teniet kan laten verklaren?

Gesloten