LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de snip voor de armen

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Hydrocephalus

Re: de snip voor de armen

Ongelezen bericht door Hydrocephalus »

En dan hebben de minima nog HET GORE LEF OM TE KLAGEN DAT 'HUN SNIP' wordt afgenomen? DIE TERING SNIP HEB IK BETAALD, JA!!!! OPZOUTEN MET JULLIE! Jullie zijn geen snip voor de neus waard.
Zo, zo gast! Jaloers op iemand met een minimum inkomen/uitkering welke gebruik maakt van de geboden regelingen ?? Vooral bij de volgende verkiezingen op zalm, de geus of balkellende stemmen. Weten we bijna zeker, dat er geen sociale zekerheid overblijft. Mocht je dan ooit zelf werkloos worden (ik gun het je niet hoor), krijg je misschien nog wat zakgeld en als je honger hebt, kun je naar een gaarkeuken. Ik ben 1 van die personen die jij geen snip voor de neus waard vindt; ik heb al bijna 30 jaar een wao die net boven het minimum zit: GEEN kerstpakket, GEEN wasmachine, GEEN ontheffingen voor gemeentelijke belastingen e.d. Klagen ? Niet over dat niet krijgen van.... WEL vindt ik het Godgeklaagd, dat er mensen zoals jij schijnen te denken, dat ze Onze Lieve Heer zelf zijn en menen te moeten bepalen wie moet "opzouten" Zielig hoor !!!

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: de snip voor de armen

Ongelezen bericht door Inter »

Ik kan het haast niet beter zeggen .Krijg ook nooit geen kwijtschelding of nog wat .Zit net boven de grens.
Is al bezitter van een koophuis ook onmogelijk .Geen duur huis en heus geen meer luxe omdat ik niet huur.

Verder de maar steeds stijgende ziektekosten waarmee je te maken krijgt maakt het ook niet makelijker.
En laatste gasten zonder naam inclusief janssen , ik heb er jaren allemaal al premie voor betaald .
Het schelden op iemand zonder dat je weet wat er aan de hand is altijd weer zo makkelijk.
Natuurlijk ben ik voor het keihard aanpakken voor fraudeurs maar dat is heel wat anders.
Maar voorlopig gaat het misbruik met passen voor het ziekenfonds gewoon door en daarnaast nog veel te veel geld naar plekken waar het niet hoort .

Son of god
Berichten: 105
Lid geworden op: 06 aug 2004 16:17

Re: de snip voor de armen

Ongelezen bericht door Son of god »

ik heb al bijna 30 jaar een wao die net boven het minimum zit
Wat is er in godesnaam aan de hand met u dat u al 30!! jaar een WAO uitkering hebt? Hoe oud bent u?
GEEN kerstpakket, GEEN wasmachine, GEEN ontheffingen voor gemeentelijke belastingen e.d
Maar wel een computer blijkbaar. Aparte prioriteiten, geen wasmachine maar wel een computer maar alla dat is uw eigen keus.

Hydrocephalus

Re: de snip voor de armen

Ongelezen bericht door Hydrocephalus »

Wat is er in godesnaam aan de hand met u dat u al 30!! jaar een WAO uitkering hebt? Hoe oud bent u?
Beste *****??? (son of god?!?!), Als u enige kennis van Latijn had gehad, had u begrepen waarom. Het lijkt me overgens, dat dit prive zaken zijn, waarover ik hier niet wens uit te weiden. Jaloers, dat ik een computer heb ? (en ook een wasmachine e.d.) ? Ooit geweten, dat men ook nog een werkende partner zou kunnen hebben ? (Of dat werkelijk wel of niet zo is, weet de ECHTE zoon van God wel)

Gast

Re: de snip voor de armen

Ongelezen bericht door Gast »

Ach wat erg, u heeft een water-pen is? Dat klinkt als een zware aandoening...

Hydrocephalus

Re: de snip voor de armen

Ongelezen bericht door Hydrocephalus »

Dat klinkt als een zware aandoening...
Yep, LOODZWAAR ! 't zaakje hangr zowat op de grond......... NU tevreden gast ?

Gast

Re: de snip voor de armen

Ongelezen bericht door Gast »

Met mensen zoals Son of god kan je nauwelijks iets mee.
Ben gedeeltelijk afgekeurd maar wordt gewoon ontslagen .
Mijn werkgever zoekt geen werk voor mij en het advies van het UWV (verplicht bij ontslag op gronde van ziekte) wordt gewoon klakkeloos overgenomen .
Wat moet je dan nog meer?

Het allemaal je eigen schuld en nu klussen je zeker maar zwart wat bij.
Je kan zo weer ergens anders werken. Vacatures genoeg .

En nog meer van die onzin .Die hebben nog steeds niet door dat er wel wat veranderd is de laatste jaren .
Maar ik hou er maar mee op want wat moet je hier nou mee.

Son of god
Berichten: 105
Lid geworden op: 06 aug 2004 16:17

Re: de snip voor de armen

Ongelezen bericht door Son of god »

Ik heb wel iets beters te doen dan mij bezig houden met al die nietige mensjes :wink:

Ik verbaas mij erover dat mensen 30 jaar in de WAO kunnen zitten, kort door de bocht gesteld bent u 65 jaar, 30 jaar WAO betekent dus dat u maximaal op 35 jarige leeftijd in de WAO terecht bent gekomen en dus zeker geen 30 jarig arbeidsverleden heeft.
Waarom dan wel 30 jaar WAO, zeker met een werkende en verdienende partner (wordt dat bedrag in mindering op de uitkering gebracht?). Op dit moment bent u een tweeverdiener met 70% van u laatst verdiende salaris zonder ervoor te hoeven werken.


PS Mijn latijns is een beetje roestig dus ik kan u ziekte niet ontcijferen (is hij werkgerelateerd?)

Gast

Re: de snip voor de armen

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb wel iets beters te doen dan mij bezig houden met al die nietige mensjes
Zoiets als dit ook weer niet dus.

janssen

Re: de snip voor de armen

Ongelezen bericht door janssen »

DE meeste mensen dus 95% die in de W.A.O komen hebben geen beroepsopleiding gehad ,maar zijn naar de toneelschool gegaan om afgekeurd te geraken.Want je moet immers een goede toneelschool gehad hebben om voor afkeuring in aanmerking te komen. :D :D :D :evil: :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted:

Gast

Re: de snip voor de armen

Ongelezen bericht door Gast »


Geplaatst op 26 Aug 2004 11:26 door janssen
DE meeste mensen dus 95% die in de W.A.O komen hebben geen beroepsopleiding gehad ,maar zijn naar de toneelschool gegaan om afgekeurd te geraken.Want je moet immers een goede toneelschool gehad hebben om voor afkeuring in aanmerking te komen
Nog meer van die onzin .

http://smile.smilies.nl/424.gif/] :x :x :x [/url]

[/url]

janssen

Re: de snip voor de armen

Ongelezen bericht door janssen »

Helaas gast,
Het is de volle waarheid,bovendien klust zeker 50% van deze groep er zwart bij,bent u toevallig ook op de toneelschool geweest??? :D :D :D :D

Gast

Re: de snip voor de armen

Ongelezen bericht door Gast »

Waar haal je die onzin vandaan.
Nooit van keuringen gehoord zeker.
Die daarnaast ook nog medische rapporten opvraagd met toestemming van de patient.
En helaas zit ik er niet voor me plezier in dankzij me werkgever die geen passende arbeid aan me wilde geven.

janssen

Re: de snip voor de armen

Ongelezen bericht door janssen »

Daarom blijf je nu zeker lekker thuis,en misschien ook nog wat zwart werk erbij.

janssen

Re: de snip voor de armen

Ongelezen bericht door janssen »

Natuurlijk vraagt een keuringsamtenaar Uw medisch rapport op.
Uit ervaring weet ik dat de behandelde geneesheer uw arts bijv ook sjoemelt met deze rapporten,om iemand afgekeurd te krijgen.
Durft u in opdracht van een keurings arts nog eens een hertaxatie van uw gezondheid aan,zodat deze arts daadwerkelijk kan controleren of een en ander werkelijk waar is.
Bij mij ben je pas afgekeurd als je werkelijk bijna niets meer kunt,u bent iemand die zegt,mijn werkgever had geen aangepast werk voor mijdus dan laat ik mij maar afkeuren. :D :D :twisted: :twisted: :twisted:

Gast

Re: de snip voor de armen

Ongelezen bericht door Gast »

Nee ik kan niet zwart werken.
Je kan niet eens lezen want dan reageer je niet zo dom.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Gast

Re: de snip voor de armen

Ongelezen bericht door Gast »

Bij mij ben je pas afgekeurd als je werkelijk bijna niets meer kunt,u bent iemand die zegt,mijn werkgever had geen aangepast werk voor mijdus dan laat ik mij maar afkeuren.
Nee, zo is het niet .Die werkgever me wil me gewoon niet meer in dienst omdat ik na jaren trouwe dienst wat mankeeert .
Ben voor 65%-80% afgekeurd maar die 20% is ook nog te veel voor hem..

Gast

Re: de snip voor de armen

Ongelezen bericht door Gast »

Durft u in opdracht van een keurings arts nog eens een hertaxatie van uw gezondheid aan,zodat deze arts daadwerkelijk kan controleren of een en ander werkelijk waar is.
Dat hoef ik niet aan te vragen want na 1 oktober krijg iedereen onder de 45 dat waar ik nog net onder valt.
Er zijn in de jaren 90 tot 1997 ook al herkeuringen geweest
Met het verschil dat ze nu meer kijken wat je mankeert dat was toen van jong naar oud .

Weet je nu echt wel wat er gaat gebeuren met de WAO?
En wat er al veel eerder is gebeurd.
Denk het niet .

janssen

Re: de snip voor de armen

Ongelezen bericht door janssen »

Enne,een beetje pissig geworden ,kun je niet tegen de waarheid.
Let op, ik woon in een straat waar meerdere gasten wonen die afgekeurd zijn voor op de straat stappen ze kreunend en steunend uit de auto en en lopen hortend en kreundend bijna hinkend achterom, in het voetpad aangekomen trekken ze ineens een sprintje,of lopen met hele zware dingen te sjouwen,als ik sávonds van mijn werk thuiskom komen deze gasten ook terug van de arbeid,rijden in dikke auto's en ze zijn afgekeurd hoe kan dat dan, ik ben niet jaloers op die mensen maar ze profiteren wel van mijn rug.Als dit zo doorgaat heeft Nederland over een paar jaren alleen nog van dit soort mensen,waarschijn lijk ben u er ook zo een tje. En wij maar betalen. :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted: :cry: :cry:

janssen

Re: de snip voor de armen

Ongelezen bericht door janssen »

en die zijn allemaal 80 tot 100% afgekeurd rara hoe kan dat :roll: :roll: :roll:

Gesloten