Kennelijk gebruik jij een andere zoekmachine dan wij, en ik had al aangegeven dat het stom is.kuklos schreef: ↑02 dec 2021 20:29Dit dus.Nijogeth schreef: ↑02 dec 2021 20:09Maar die post om kwart voor drie gaf helemaal geen uitsluitsel.
Ik (en ik denk de meesten hier) ging er vanuit dat je KVK gegevens wilde weten van een bedrijf (bijvoorbeeld een webshop) die je niet kende en de gegevens die erbij stonden niet overeen kwamen met hetgeen er op de website stond.
Ik denk dat niemand er vanuit ging dat je gegevens ging opvragen die je al had en daar ook nog eens voor betaalde.
En dan ook nog eens terechtkomt bij een website die ergens als nummer 10 in de zoekresultaten terug te vinden is.
Volgens mij maakt het niet uit of het een mij bekend bedrijf/vereniging is. Als er niet-kloppend A4-tje gestuurd wordt, zonder KvK-logo; er een mega-hoeveelheid handelsnamen onder hangt en de KvK laat weten dat ze een rechtszaak aan het voorbereiden zijn, dan verbaast het mij dat diverse mensen nog steeds denken dat het toch wel een bonafide bedrijf zal zijn.
Maar ik zal mijn best doen om heel duidelijk te formuleren en de termen die ik gebruik eerst opzoeken in de Dikke van Dale.