Pinautomaat bij afhaalkluis Apotheek

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Speedy123

Re: Pinautomaat bij afhaalkluis Apotheek

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Moneyman schreef:
15 jul 2025 13:31
Je haalt hier sowieso al AI en LMM door elkaar. Ik deel je inschattingen maar zeer beperkt. Maar dit topic gaat over een afhaalkluis, al is het inmiddels bijna jouw persoonlijke huiskamer geworden :wink:
LLM valt onder de generatieve AI.

Maar ik deel uw mening wel, het is inderdaad bijna mijn persoonlijke huiskamer geworden en dat is nu ook weer niet de bedoeling. Dus laat ik het hier maar bij.

TS heeft zijn antwoord, PIN bij afhaalkluis is toegestaan, ook als er in de bestelling medicatie zit waar geen vergoeding voor noodzakelijk is. En dat is verder niet raar of bizar.

Ron gaf al een prima oplossing:
Bij de volgende keer medicijnen aanvragen kunt u er voor kiezen om de medicijnen los van elkaar aan te vragen dus de ene dag de wel vergoede medicijnen en de andere dag de niet vergoede medicijnen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Tijd voor koffie, denk ik.

Of nee, eerst een hapje eten.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

witte angora schreef:
15 jul 2025 17:57
Tijd voor koffie, denk ik.

Of nee, eerst een hapje eten.
Koffietijd hebben we gehad.

Hennessy VSOP, uiteraard op kamertemperatuur en zonder ijs.

wikop

Ongelezen bericht door wikop »

Eerst een ontbijtje nu
En schande,ik merk net dat ik eigenlijk geniet van deze discussie

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

angel1978 schreef:
15 jul 2025 07:29
En zo worden elke keer de doelpalen een klein beetje verzet om toch maar te kunnen zeggen dat men gelijk heeft...
Leuk toch, pagina na pagina. Het lijkt toch een soort tijdsverdrijf: kibbelen. En dan gaat iemand zijn stokpaardje berijden: alles wordt AI!!!

Practice as AI preach: bemoei je niet met zaken waar je geen verstand van hebt. :mrgreen:

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Consumenneke schreef:
29 jul 2025 20:34
angel1978 schreef:
15 jul 2025 07:29
En zo worden elke keer de doelpalen een klein beetje verzet om toch maar te kunnen zeggen dat men gelijk heeft...
Leuk toch, pagina na pagina. Het lijkt toch een soort tijdsverdrijf: kibbelen. En dan gaat iemand zijn stokpaardje berijden: alles wordt AI!!!

Practice as AI preach: bemoei je niet met zaken waar je geen verstand van hebt. :mrgreen:
Tot zover weer het zoveelste bewijs dat je zelf niet in staat bent te doen wat je continu van anderen vraagt..

Daar kunnen we nu dit en oude topics ophalen zonder iets toe te voegen aan toevoegen. Typisch trollgedrag

Gesloten