ECCO schoenprijzen
-
J. Deltoer
- Berichten: 3444
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: ECCO schoenprijzen
Begint dit niet een beetje (veel) reclame te worden voor dit merk?
Ik zal ze overigens niet kopen. Sowieso niet bij zo'n goedkopere webwinkel. Voor je het weet loop je op chinese of turkse nep. Als je al iets ontvangt overigens.
Ik zal ze overigens niet kopen. Sowieso niet bij zo'n goedkopere webwinkel. Voor je het weet loop je op chinese of turkse nep. Als je al iets ontvangt overigens.
-
Consumenneke
- Berichten: 2074
- Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50
Re: ECCO schoenprijzen
Het klopt dat je op internet steeds beter op je tellen moet passen.J. Deltoer schreef: ↑22 apr 2026 19:23Ik zal ze overigens niet kopen. Sowieso niet bij zo'n goedkopere webwinkel. Voor je het weet loop je op chinese of turkse nep. Als je al iets ontvangt overigens.
Voorheen bekende winkels zoals V&D of Neckermann worden overgenomen en voor je het weet zit er een dumphandelaar achter. Dat geldt ook voor vroeger bekende merken. Ik zag de laatste jaren ineens fietsen van Kreidler en Zündap in de discountwinkel. Grundig en Philips zakken ook snel af.
Maar dat geldt ook voor gewone winkels en eens grote merken. De kwaliteit van nieuwe Converse Allstars is heel anders dan die van de ouwe gympies die gewoon in de USA werden gemaakt.
Ik noemde eerder al MFO. Dan wordt je dus door de oorspronkelijke merkeigenaar genept met mindere kwaliteit.
Daarom is het belangrijk dat Radar en Kassa! blijven bestaan zodat zoekende consumenten zoals u ergens terecht kunnen met vragen.
Je kan ook zeggen dat de gedeelde ervaring van BL2 heel leerzaam was!
BL2
vindt dit leuk
-
J. Deltoer
- Berichten: 3444
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: ECCO schoenprijzen
Kassa kan weg. Ruikt mij een beetje te woke tegenwoordig met die Amber. Had vroeger toen Meurders het presenteerde impact, zeker tijdens de spaarbelegaffaire.Consumenneke schreef: ↑22 apr 2026 19:34Daarom is het belangrijk dat Radar en Kassa! blijven bestaan zodat zoekende consumenten zoals u ergens terecht kunnen met vragen.![]()
Je kan ook zeggen dat de gedeelde ervaring van BL2 heel leerzaam was!
Ik weet niet of ik zoekende ben of meer dolende.
Ervaringen van BL2 worden alom geprezen en gerespecteerd.
BL2
vindt dit leuk
