ECCO schoenprijzen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
J. Deltoer
Berichten: 3444
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: ECCO schoenprijzen

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Begint dit niet een beetje (veel) reclame te worden voor dit merk?
Ik zal ze overigens niet kopen. Sowieso niet bij zo'n goedkopere webwinkel. Voor je het weet loop je op chinese of turkse nep. Als je al iets ontvangt overigens.

Consumenneke
Berichten: 2074
Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50

Re: ECCO schoenprijzen

Ongelezen bericht door Consumenneke »

J. Deltoer schreef:
22 apr 2026 19:23
Ik zal ze overigens niet kopen. Sowieso niet bij zo'n goedkopere webwinkel. Voor je het weet loop je op chinese of turkse nep. Als je al iets ontvangt overigens.
Het klopt dat je op internet steeds beter op je tellen moet passen.

Voorheen bekende winkels zoals V&D of Neckermann worden overgenomen en voor je het weet zit er een dumphandelaar achter. Dat geldt ook voor vroeger bekende merken. Ik zag de laatste jaren ineens fietsen van Kreidler en Zündap in de discountwinkel. Grundig en Philips zakken ook snel af.

Maar dat geldt ook voor gewone winkels en eens grote merken. De kwaliteit van nieuwe Converse Allstars is heel anders dan die van de ouwe gympies die gewoon in de USA werden gemaakt.

Ik noemde eerder al MFO. Dan wordt je dus door de oorspronkelijke merkeigenaar genept met mindere kwaliteit.

Daarom is het belangrijk dat Radar en Kassa! blijven bestaan zodat zoekende consumenten zoals u ergens terecht kunnen met vragen. :wink:

Je kan ook zeggen dat de gedeelde ervaring van BL2 heel leerzaam was!

J. Deltoer
Berichten: 3444
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: ECCO schoenprijzen

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Consumenneke schreef:
22 apr 2026 19:34
Daarom is het belangrijk dat Radar en Kassa! blijven bestaan zodat zoekende consumenten zoals u ergens terecht kunnen met vragen. :wink:

Je kan ook zeggen dat de gedeelde ervaring van BL2 heel leerzaam was!
Kassa kan weg. Ruikt mij een beetje te woke tegenwoordig met die Amber. Had vroeger toen Meurders het presenteerde impact, zeker tijdens de spaarbelegaffaire.

Ik weet niet of ik zoekende ben of meer dolende.

Ervaringen van BL2 worden alom geprezen en gerespecteerd.

Plaats reactie