LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LYCOS

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

lief hoor 8)

Puzzeled

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Puzzeled »

Ik snap niet dat mensen zich zo druk kunnen maken over iets als chat en vooral betaalde chat(wie betaald er nou voor iets wat op veel andere sites gratis aangeboden wordt bijv. http://chat.ilse.nl).

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

reaktie vorig:
helaas je linkt werkt niet!!
maar ik kom niet alleen voor lycos om te chatten , het gaat mij om de loggies die je kunt maken/ontvangen/versturen.(als het werkt)
maar indien je een chat weet, waar ik mijn profiel kan hebben en tevens kan loggen, geef mij aub dan de (juiste) link en ik ben weg van lycos en tja dan velen met mij , omdat wij met een hele grote groep allang op zoek zijn naar een soort gelijke chat.
maar helaas, lijkt wel of lycos hiermee uniek is , wij hebben het nog niet kunnen vinden !!!

Roadkillzz

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Roadkillzz »

Lycos IS een gratis chat...

Ze hebben het alleen voor elkaar gekregen om oekels te laten betalen voor nietszeggende onderdelen van de chat, die toch niet werken en die niet nodig zijn.... Slim toch..???!!

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

Lycos werkt prima hoor.

Xje

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Xje »

Ben blij dat ik daar nie meer kom op lycos chat Klere chat is het. Je word slecht geholpen door de navies het belangrijkste is voor hun me vriendjes en vriendinnetjes als je daar nie bij hoor jammer dan. Dus LYCOS bekijk het maar lekker

XJe

edje1961

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door edje1961 »

:arrow: zo 1 week na begin van dit forum .........
er is veel geschreven en veel geklaagd en veel met modder gegooid naar elkaar merk ik wel

ik zelf merk dat er nu wel dingen gedaan worden door de leiding van Lycos

Lees BRUG maar eens , daar is een "begin " gemaakt om 1 en ander beter te laten lopen
zelfs kan je door het profiel van : chat-foutmelding je fouten die je krijg melden ........ is een stap vooruit al vind ik
tevens is er besloten om diegenen met pakket te compenseren met 1 maand extra pakket .......... helaas voor diegenen die er inmiddels al a fzijn en dit niet hebben dus :shock:
misschien een idee : om ALLE pakketbezitters hiervan door middel van een :roll: SCHEEPSPOSTJE :lol: op de hoogten hiervan te stellen , daar niet iedereen de BRUG leest ........... mede doordat voorheen de INFO :shock: daar te wensen overliet

denk dat je niet vaak genoeg dingen kan melden op de chat als er iets is ........ beter teveel info dan GEEN info :o

heb zelf gemerkt dat openen van Loggies en profielen nu wel beter werkt , heb pas 1 keer een error gehad in die week en dat was doordat
SERVER16 weer eens kuren had , ook daardoor de achtergrond kleuren weg waren dus

maar heb nog steeds wel dat een aantal chatters OF er niet opkomen op de chat OF nog steeds geen loggies kunnen maken OF half beeld hebben steeds :evil: :roll:

conclusie wat mij betreft is dat nu dit Forum er is er WEL dingen gedaan worden om de chat beter te laten lopen , iets wat voorheen niet gelooft werd naar de chatters toe en is besloten deze maatregel te nemen

dank aan al diegenen die hun mening hebben gegeven en aan al diegenen die WEL begrip hebben dat we graag de chat beter willen laten lopen
ALS er wat eerder wat met het geklaag gedaan was , had dit niet nodig geweest
IK heb begrip voor anderen en hopelijk anderen ook voor mijn mening

Fijn dat velen op eigen naam heb gereageerd en wat ik denk een TOPpersoon van Lycos zelf dit niet heeft gedaan , maar das ook weer ieders keuze

Hopend dat alle lopende klachten netjes worden verholpen voor diegenen en wat betreft de compensatie van de chatpakketten zou ik zeggen : GEEN WOORDEN MAAR DADEN , hoop dat dit waargemaakt gaat worden

wens jullie fijne avond verder en hopelijk veel chatplezier op Lycos verder Edje :lol: :lol: :lol: :lol:

oja en wat betreft dat SPAMMEN van de kapitein nu he
is allemaal te danken aan die *****'s die alleen maar in een room gingen zitten flooden om zo hoger te komen in rang ....... heb je aan die *****'s te danken dus

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

edje /mee eens :D

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

nou ja zeg, lycos gaat weer ouderwets,
en dit houdt in: het werkt weer niet :twisted:
iedereen zei al , ach lycos werkt maar voor hoe lang?
ikke dacht haha het werkt dus,....
maar ja heb sinds gisteren alweer de balen want kan nog steeds niet de logboekjes komen !!
tja dus misschien te vroeg gejuigd???
nou ik ga geen tijd meer verliezen aan de loggies of de chat of wat dat ook, ik ga me tijd besteden om een andere chat te vinden waar ik wel kan chatten en loggies maken!!
ik wens julie sterkte met lycos enuh, tja,,.. tot spreken
gretes kudddddddddd nadia

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

vorige laatste zin is natuurlijk kusssssssssssssssssss
en groetjes hihihi
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

sweettaste

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door sweettaste »

geen idee of het helpt, tik al bijna 1 jaar onder deze naam met helaas het chatpakket, dit is de zoveelste keer dat ik de scroll niet kan opkomen met mijn profiel :oops: zit dus groen en geel te ergeren :(
mis mijn vriendjes en contacten om even te kunnen dollen en keten . :roll: Chatpakket werkt ook niet zoals het hoort, blij dat ik ze maar voor 3 maanden neem, Helaas geen vooruitgang van lycos, mijn vriend heeft nog op oude lycos gezeten van anderhalf jaar terug, maar heeft het al voorspeld, schip gaat ten onder aan zijn eigen reorganistatie en neemt onschuldige slachtoffers mee

groetjes sweettaste :D

sweettaste

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door sweettaste »

nog even dit, dit is ook mijn chatnaam ten alle tijden, is lycos wel bekend .. dus reakties etc welkom op mijn profiel of msn adres
voor diegene die ze hebben . :(
Heb niets te verbergen, maar als lycos zijn werk niet goed doet, vind je het gek dat er mensen gaan klagen.. Ook al betaal je er niet voor je moet gewoon met je profiel ten alle tijden de scroll op komen ..

Dat doet lycos ook niet .. 8) :evil:

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

goedenmorgen
daar ben ik weer, ik ging het nogmaals op lycos proberen,
omdat een van mijn vriendjes zei dat er een profiel chat-foutmeldingis, waar je je klachten kan neer zetten,
tja heb het geprobeerd,maar ja mijn klacht is , ik kom de logboeken niet in, dus ook die niet :(
nou ja, dus,......... idd waren ff paar dagen , goed werken, maar
is nu alweer THE SAME OLD SONG

de groetjes
ennuh suc6

missmisty

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door missmisty »

:evil: ik ben het er helemaal mee eens .

sinds lycos is veranderd kan ik niet eens meer mijn profiel veranderen ,en ik betaal er wel voor ,na herhadelijk bellen naar ze krijg je ze aan de lijn ze zullen het wel veranderen mooi niet dus zit er al bijna 2 mnd op tewachten ,dus maar weer gebeld nu krijg je een vocemail en dan kan je in spreken ze bellen dan terug maar dat fatsoen hebben ze niet eens maar we duur betalen voor dat gesprek ,ik hoop dat ze nu eens goed aangepakt worden

groetjes allemaal

nibbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nibbie »

:wink: is ze weer. :wink:

Leuk dat profiel chat_foutmelding hoor maar daar halen ze alles weg na afhandeling, mag dus niet zichbaar zijn wat voor klachten mensen hebben. ? En ja wat als je niks kan zenden of lycos eruit ligt :wink: Hebben ze overnagedacht maar alla was leuk idee :idea:

Ik hou t voorlopig ff hier maar want dit werkt tenminste :P

En missmisty op de brug staat een stukje waarom je misschien profiel niet kan wijzigen misschien is dat het ? :idea:

Afin zond net een loggie, echt waar, geloof niet dat ie aankwam, komt nog als je wind mee hebben denk ik. :P

Nadia ; scheepspost zenden mag ook naar dat profiel he :P
Kweet ut meis, mis je loggies ook :cry:



Timeout

The operation timed out.

This might be caused by heavy load on the site.
Please go back and try again.

This error was encountered on server 14
All errors are logged for further investigation.

Regards
ChatTeam

wendy.vaneldijk

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door wendy.vaneldijk »

het is idd zo dat niemand je verplicht om zo,n pakket te kopen .ik heb dat dus niet gedaan en kan soms geen loggies sturen maar wat heb je er aan om daar verder over te gaan klagen helemaal niks dus ik heb zoiets van ze proberen het allemaal wel maar ja je weet zelf ook wel dat zoiets groots opgezet gewoon tijd nodig heeft om het goed te laten draaien !!
ik geloof echt wel dat ze er mee bezig zijn hoor!!
dus geduld is een schone zaak!!! :!:

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

ja nibb ik weet dat je ook scheepspost kan sturen,
maar net als jij zag al dat een ieder die gaat loggen gaat denken dat ie de 1ste is die klaagt!! daar klachten worden verwijderd/in behandeling wordt genomen.
dan kan ik wel scheeps sturen maar vind dat zoiets openlijk moet zijn, net als hier gewoon je reaktie kunnen zetten.
nou ik ben al vanaf 2uur bezig met een loggie en ga d'r zo maar weer mee stoppen want, is onbegonnen werk.
ik had nu ff een kopie van mijn connection timed out willen zetten , maar helaas mijn loggie zit nog "geplakt"en anders ben ik die kwijt :-(
ik heb trouwens buiten het feit om dat je niet meer kunt zien wie er in welke room is, nog iets waar ik van baal.
er zijn mensen die , ook al ken je ze niet, aan je vriendenlijstje willen worden toegevoegd, maar nu wou ik dus de knop gebruiken om die persoon te weigeren, maar helaas is die knop ook weg,
hoop dus dat er niet te veel mensen mijn vriendje willen worden anders heb ik zo'n waslijst als ik de chatruimte in kom (haha als ik erin kom)
nou de groeten maar weer
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
/nadia je spamt weer !!!!!! ow ja sorry kappie
:roll:

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

sorry nibb.it
ik heb weer je 00 ste loggie moeten missen :cry:
hoop dat lycos gauw hersteld, want nu heb ik je weer die log niet kunnen sturen :twisted:
nou metal feli dan maar weer :?
alleen om die reden vind ik dat lycos MOT gaan werken!!!

hahahaha (no spam)
groetjes ennuh ja zie / spreek jullie over een paar dagen wel weer :(
love you @

goldielock

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door goldielock »

Hallo Tros radar,

Lycos zegt dus dat mensen met internet explorer 5.5 of lager zoveel problemen hebben met inloggen en loggies maken, nou dat klopt dus niet helemaal want ik heb internet explorer 6.0. Ik stuur al geen loggies meer zodat ik tenminste daarover geen ergernis meer heb ondanks dat ik het altijd ontzettend leuk heb gevonden om loggies te maken. Maar sinds gisteren heb ik zelfs problemen met inloggen en krijg hier nu zelfs al de errors.

Het antwoord wat jullie hebben ontvangen van lycos is meestal zo'n standaardantwoord wat ze geven en het leuke hieraan is dat ze het dus ook vaak proberen af te schuiven op andere dingen zoals nu op interner explorer 5.5 of lager. Soms zeggen ze zelfs dat het aan je pc ligt omdat lycos grafisch erg zwaar, hahahahhaa dan moet ik dus werkelijk lachen want dat kan mijn pc beslist wel aan.

We moeten de klachten blijven sturen naar de navigatoren??????
Nou ik heb al een paar keer scheepspost gestuurd naar de beheerder van lycos, maar die meneer leest dus niet eens zijn scheepspost.
Wauwwwwww dat is een goede beheerder he en wat heeft het dan nog voor nut om de klachten op te sturen als zelfs de beheerder het niet interesseert?

Groetjes,
Miriam

Gesloten