LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LYCOS

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Ellen

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Ellen »

Heb vanmorgen gesproken met een medewerker van lycos. Heeft me te verstaan gegeven dat met het nieuwe beta systeem het voor 30% van de chatters niet meer mogelijk is om te chatten. Dit ivm het niet kunnen upgraden van hun al wat oudere pc's!!!!

In mijn ogen wordt Lycos zo een elite chat die alleen nog maar toegang geeft aan mensen met een snelle pc.
Dit maakt me erg boos :evil: , plaatst de maatschappij je niet in een hokje dan doe Lycos het wel!!

Theo._D

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Theo._D »

Ook ik heb een logboekpakket, en kan daar dus niets mee, omdat je niets als errors krijgt tja en daar betaal ik dan voor, maar ik niet alleen vele anderen met mijn. er word maar beslist door het lycos chatteam wat er gaat gebeuren, zonder eens een poll tehouden wat chatters eigenlijk willen. We moesten maar eens een soort staking houden om bv 1 dag met zijn allen niet op lycos te verschijnen, en ook ben ik van mening dat lycos de betalende chatters eens tegemoed moet komen doormiddel van een maand gratis het chatpakket te verstrijken, maar daar zullen ze wel niet in thuis zijn. kortom het gaat hier over een chat wat op een schip afspeeld, maar moet zeggen het is net als de titanic zinkende.
oja mijn naam is Theo._D

Goldielock

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Goldielock »

Lycos was in het begin een prachtige chat waar je gezellig kon chatten en gebruik kon maken van alle mogelijkheden die je geboden kreeg en alles werkte prima. Maar toen het drukker werd op de chat zagen ze bij lycos opeens dollartekens in de ogen en daarna begon de hele ellende.
Nu is het dus een grote zooi op heel lycos, niks werkt meer goed.
Ik kan onder mijn chatnaam goldielock amper nog loggen, daarom moet ik met een profiel loggen waar ik niet mee chat maar alleen daarvoor gebruik en dat lukt vaak zelfs nog niet. Dan heb je eindelijk een loggie klaar dan blijkt dat je het niet kunt versturen.
En nu door de stroomstoring ahum ahum, lekkere smoes he, zijn we opeens weer loggies kwijt. Dat betekent dus dat ze weer een oude backup eroverheen hebben moeten doen, want anders raak je niet zomaar loggies kwijt. Dat is dus de zoveelste keer al geweest. Als ik alle loggies bijelkaar moet tellen die ik al kwijtgeraakt ben door fouten van lycos pfffff dat zijn er dus echt veel.
Nou voor mij is de lol eraf en maak dus geen loggies meer.
Lycos verpest het voor alle chatters en voor zichzelf want lycos is een zinkende schip en zouden ze moeten omdopen in TITANIC.

Groetjes, Miriam

mw.kemper

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door mw.kemper »

hellas, ook pakketten besteld , komt niets van terecht -- of ze werken niet, of de takken worden niet goed volbracht...


we mogen wel betalen, maar worden gewoon belazeerd, tenminste zo voelen wij chatters ervan :( :(

en klagen bij de navigatoren.......... tja wat moeten ze zeggen ook alleen maar wat ze mogen zeggen en junnen alleen het vele geklaag aanhoren en dat voor hun liefdewerk/oudpapier

gisteren een server uiT Denemarken kapot............... wat die daar, hebben we geen genoeg geld betaald voor een nederlandse server?
tel maar eens bij elkaar op, wat de mensen tot nu toe hebben betaald........pffffffffffft kun je heel wat mee doen hoor.


maar ja......HEBBEN WIJ ALS CHATTERS WEL RECHTEN?????

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

:twisted: :twisted: :twisted:
haha hallo allemaal
ik wou net ff zeggen dat cabby niet bekend is op lycos!! maar ja dat viel anderen ook al op :-(
wat mij hier op valt is dat niemand het over de onkosten vd telefoon heeft, dus spring ik daar graag even op in,
ja ikke die verstandige meid , die meteen zei, ikke lekker niet betalen voor waar wat niet deugd,vond dat ik niks kon zeggen omdat lycos voor mij gratis was, en ja dacht dat lycos de klagers DAN nog wel meer ging dwarszitten, maar wat vinden jullie nu van dat dure 0900 nr?????
je mot bellen omdat het niet werkt, en ja als je zo'n slecht produkt afleverd wordt er nog al vaak gebeld , dus dit is een extraatje voor lycos !!!! snap dat dan, waarom zullen ze zich dan druk maken?
ze hebben geen fatsoen, dus denk nu maar niet dat ze zullen zeggen:OKAY WIJ LEVEREN **** VOOR JULLIE GELD, DUS DAS ONZE FOUT DUS ALS HET NIET WERKT EN U BELT, DAN EEN GRATIS NUMMER TOCH?????
MAAR FF ALLE GEKHEID OP EEN STOKJE, ER ZIJN ZOVEEL MENSEN DIE EEN
LEUKE TIJD WILLEN HEBBEN , MAAR LYCOS DRIJFT EEN IEDER UITEEN
ALS JE KLAAGT **** JE, ALS IE HET NIET DOET, ZEGT MEN NEEM EEN PAKKET, EN ALS JE PAKKET WILT MAG JE NIET ALS JE EEN GIRO HEBT , (OMDAT DIE TERUGBOEKT ALS JE NIET TEVREDEN BENT) DUS MOET JE EEN BANKREKENING OPENEN,
EN JA NIKS DOET HET DUS ALS JE VRIENDJES HEBT, RAAK JE ZE OOK WEER KWIJT DUS JE TIJD IN VRIENDEN STEKEN HEEFT GEEN NUT, REKLAMES DIE ZORGEN DAT ER VEEL **** EN VIRUSSEN OP JE PP KOMT, EN DAN NOG MAAR DE VRAAG WAT MEN MET JE PRIVEGEGEVENS DOET!! WANT ALS ZE JE AL ALS STUK VUIL BEHANDELEN, WAAROM DAN NIET JE GEGEVENS AAN DERDE GEVEN??
JA SORRY HOOR, WAT EEN JAAR GELEDEN ALS IETS HEEL LEUKS EN MOOIS BEGON IS NU ENE GROTE TERINGZOOI(SORRY VOOR MIJN WOORDEN)
LYCOS GEEFT ZELFS MAFKEZEN DE KANS OM EEN ANDER ZIJN NAAM TE GEBRUIKEN, IK MOET EEN NAVI VRAGEN OM MIJ EEN LOGGIE TE STUREN OPDAT IK WEER IN MIJN EIGEN LOGBOEK KAN, IK BEN IN MIJN LOGBOEKEN BEN BEZIG EN KRIJG, JE BENT NIET INGELOGD, EN DAN NOG MAAR NIET OVER DE ERRORS ENZOVOORT BLA BLA BLA , NOU LYCOS JE KAN VAN MIJ DE POT OP !!!!!!
EN HOOP DAT JE ER OF IETS AAN DOET, OF LEKKER NAAR DE BODEM ZINKT!!
WANT HET SPREEKWOORD LUIDT: ALLES BELOVEN MAAR NIETS GEVEN DOET EEN GEK IN VREUGDE LEVEN!!!
ZIJN WIJ DIE GEKKEN, OF JULLIE??
JA IK STOP MAAR WANT HEB GEEN ZIN !!!!!!

betty13313

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door betty13313 »

nou als het al niet om de chat pakketen ga.
dan komt ook iedere keer de kapitein met de woorden dat je je zin niet iedere keer mag herhalen terwijl je dat nog niet eens doet.
ik ben geloof ik nog wel een gelukkige met het versturen van loggie's.
want ik heb er pas 1 keer problemen mee gehad.
ik zal niet achter wegen laten dat het me niet meer zal gebeuren want je weet maar nooit.
ik kan me voorstellen dan er mensen zijn die er :mrgreen: groen van gaan zien van kwaatheid en niet zo als dit poppetje met een lach.
lycos ga wat doen aan die chat is beter voor jullie en iedereen.
als er werkzaam heden verricht moet worden doe het dan in 1 keer zo dat we niet iedere keer voor verassingen komen te staan.
doe het anders allemaal in 1 dag en niet iedere dag weer iets.
geef dan de mensen door dan ze 1 dag niet kunnen chatten of zo.
dan weten we waar we aan toe zijn.
:twisted:
of jullie zetten je :shock: even op zo dat jullie kunnen lezen.

afz:betty13313 :twisted:

elisabeth.e

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door elisabeth.e »

lycos (chat) maakt er echt een potje van steeds maar storingen terwijl je betaald voor paketten hoop dat er snel iets aan gedaan wordt ben het goed zat

nibbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nibbie »

nadia.elmouni !!! :D

Pff meid zo lang geleden dat ik wat van je heb kunnen lezen ;) blij dat ik je hier dan nog vind he :P sjeeeeeeeeee

Goh dit logboek werkt wel :wink:

whahaha kusssss (oe spammen teveel ssssss :oops: )

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

haha nibb.it

ben blij nog eens wat van je te horen, ja helaas we zitten wel allebei op lycos, maar ja elkaar bereiken kan dus niet,en post sturen ook minder .
hoop dus bij deze ook dat lycos een advies aan tros radar vraagt hoe het kan dat we hier wel met elkaar kunnen praten , en op de chat niet !!
nou hoe gaat het met je? geniet je van je vakantie?
tja zolang gewacht tot je vakantie had en nu werkt lycos weer niet mee.

nou ja ach wie weet helpt dit!!
laat lycos dus aub geen geld voor die **** vragen en anders als men wel geld wil zien, eerst alles gratis tot het werkt en dan als het produkt deugdelijk is er geld voor durven vragen.

haha ben benieuwd of ik lycos uberhaubt nog wel kan gebruiken na deze uitlatingen hahaha (maar ja heb d'r nu ook niks aan dus,.. so what! )
nou nibb tot ziens he op de uk lycos, die doet het wel en is ook nog eens supersnel
kus lieverd
gauw tot horens :twisted:

elisabeth.e

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door elisabeth.e »

:evil: :evil: :evil: :( :( :(

ikhoop dat het progamma radar lycos aan gaat pakken en dat er verbeteringen zullen komen want zo kan het niet langer

love.jan

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door love.jan »

tja nibbi en nadia wat moet ik er verder nog van zeggen ik denk het zelfde als jullie :lol: en ook als edje natuurlijk niet te vergeten :oops:
tja lycos word wakker en anders truste zal jammer zijn wnat het is bijna 1 grote familie.groetjes love.jan

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

haha familie flodder zeker?????

colorist

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door colorist »

ik amg wel zeggen dat hoe meer lycoschat veranderd hoe slechter het wordt. waar zijn mijn ongeveer 20 of 30 verjaardag loggie's gebleven
waarom worden we er gewoon afgedonderd iedere keer waarom altijd zoveel problemen met het logboek
waar heb ik in hemels naam nou zo'n chatpakket voor als ik het toch maar af en toe kan gebruiken
LYCOS KAP NOU IS met ons te zieken.

o eh ja mijn naam COLORIST

HaatLykots

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door HaatLykots »

Bedankt Lykots voor al dat plezier dat we aan je mogen beleven
Kijk es naar de mensen die chatten en nie naar dat geile geld !!!!!
Zal wel nix helpen dit geklaag maar hep me zeggie tog maar gedaan
En kappie mag wel opdoeken die ouwe L*L speelt tog nix meer klaar
Los ballos

:evil: :twisted: :evil: :twisted:

aqua1955

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door aqua1955 »

berichten over verhuizen van servers om een betere kwaliteit te waarborgen naar denemarken was de eerste aanzet tot alle ellende waar we vandaag aan de dag met lycos te maken hebben.
omdat er mensen waren die mijn loggies leuk vonden en er elke dag naar uitkeken heb ik een logboek pakket aangeschaft. No problems sofar. maar dan begint de ellende.
je berichten blijven ineens beperkt geldig, sommigen komen niet eens aan. mensen spreken je aan: krijgen we geen log meer van je.
als je dan zegt dat je wel zeker een afbeelding in hun log gezet hebt wordt je voor leugenaar uitgemaakt. jammer , want wat voor een plezier moet zorgen wordt zo ineens een heel stuk ellende.
oproepen en berichtgevingen naar de leiding van lycos worden beantwoord met we doen der wat aan en maanden later kun je er weer om vragen en blijkt dat ze vergeten waren.
lycos is zeker niet meer wat het was. commercie rules alleen de dingen die erbij horen bij die commercie worden vergeten. de mensen die uiteindelijk het produkt lycos maken.
rigoreus wordt daar aan voorbij gegaan. starwars een van de produkten verdween plots ondaks dat verschillende mensen een paket hiervoor kochten. loggen gaat vaak niet omdat de server eruit ligt. vernieuwen is goed en houd mensen bezig, maar je moet die mens uiteindelijk niet uit het oog verliezen.
tijd voor aktie en ze eens flink wakker te maken met een koude douche

joliedokie de achtenveert

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door joliedokie de achtenveert »

Loggies weg mama way papa way

oliedokie de achtenveertigste.

apache.woman

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door apache.woman »

dan wil ik ook ff wat kwijt,ik maak een massaloggy voor de hele groep en als ik hem verstuur heeft lycos storing!!!wil ik dan nog eens sturen dan mag het niet meer want ik mag maar 1x per dag loggen??? gek he niemand een loggy en ik betaal voor t pakket!!!
ten tweede als iemand je in je prive aanvalt kan je er niets mee doen want lycos heeft voorkomen dat je nog vanuit de pagina kan copieeren ,netjes gedaan lycos !!dat bespaart de navis een hoop werk en geeft je klanten een hoop frustratie!!!
kunnen jullie geen chaatersgroep aanstellen die de klachten serieus neemt en er iets mee doet?
en als laatste ,ik betaal voor het loggypakket ,jullie kunnen na drie maanden toch niet iets weghalen waarvoor ik heb betaald??? of krijg ik dan ook mijn geld terug?
dat was het ik hoop echt dat er iets mee gedaan word
groetjes en tot ziens maar weer [/b][/i]

richard_joze

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door richard_joze »

IK WIL OOK GRAAG FF REAGEREN OP WAT ER OP LYCOS
AAN DE HAND IS.
IK ZIT HIER NU AL 1 JAAR EN BIJNA 9 MAANDEN OP DE CHAT
EN DAT ER IN HET BEGIN KINDERZIEKTES WAREN , DAAR HEB IK MIJN BEDENKEN AL TEGEN .
WANT DEZE CHAT IS IN EEN RAP TEMPO IN ELKAAR GEZET.
EN ER ZIJN GEEN TESTEN GEDAAN OF ALLES WEL GOED WERKTE.
ALS ER WAT FOUT GING EN JE GING VRAGEN WAT ER AAN DE HAND WAS WISTEN DE NAVI'S HET OOK NIET.
KLAGEN WERDEN TOEN AL NIET SERIEUS GENOMEN TOT OP DE DAG VAN VANDAAG DOET LYCOS NIETS MET DE KLACHTEN .
EN ELKE KEER GING LYCOS DE CHAT VERANDEREN ZONDER OOK MAAR IEST TELATEN WETEN , WORDT ER GEZEGT KIJK OP DE BRUG DAAR STAAT DAN NOG OUD NIEUWS DAT HELPT OOK DAN NIET .
EN LYCOS MOET EENS MEER MET DE CHATTERS GAAN PRATEN DIE CHATTEN EN WETEN WAT ER GOED OF FOUT IS .
EN DAN HEBBEN ZE CHATPAKKETTEN IN GEVOERD GEEN BEZWAAR TEGEN , MOETEN ZE HET WEL DOEN HE. DAAR BETAAL IK MIJN GELD NIET VOOR, NU HEBBEN ZE BEDACHT OM RUIMTE TE BESPAREN OM DE LOGGIE'S MAAR WEG TEHALEN .
HOE HALEN ZE HET IN HUN HOOFD OM ZO IETS TEDOEN.
WE BETALEN VOOR EEN GOED PRODUKT DUS MOETEN ZE VAN ONS LOGGIE'S AFBLIJVEN .
IK HOOP DAT LYCOS EEN MET ZIJN CHATTERS PRAAT WANT DIE
HOUDEN DE CHAT INSTAND OF HEEFT LYCOS ONS LIEVER ERGENS ANDERS CHATTEN. IK WEET NOG GOED DEZE CHAT WAS EENS DE BESTE CHATBOX VAN NEDERLAND EN IK HOOP OOK DAT LYCOS BESEFT DAT WIJ DE CHATTERS OOK IETS MOGEN ZEGGEN OVER DE CHAT , WIJ CHATTEN ER EN NIET ZIJ.
GROETJES RICHARD_JOZE[/b]

petra1964

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door petra1964 »

:twisted: ik ben het helemaal eens met jullie lycos werkt slecht en je word er vaak afgegooid zomaar zonder reden of je kunt weer eens helemaal niet inloggen je kunt soms niet eens loggie sturen kun je het wel ben je er mee bezig geweest wil hij ze niet verzenden zo ook met de scheepspost van mij verdienen ze ook een hele koude douche

DemolitionBigBoy

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door DemolitionBigBoy »

Ach ja, het ging over lycos, of wat nu al in de volksmond LYKOTS wordt genoemd. :roll: Ja er zijn grote problemen met de chat ook ik ben daar de dupe van. Wat mijn error steeds is krijg ik niet eens te zien zo snel wordt ik er alweer af gegooit. (let ff niet op de spelfouten, /spellen demolitionbigboy) LOL!!!! Nog een kleine lach kan wel, maar dan om me zelf en niet om lycos. Zelfs ik ben een van de vele personen die net voor de beruchte datum 8 augustus een pakket aanschafte, tijdens die test V5 had ik geen problemen, maar toen DE dag die ons allen zal acher volgen tot op de dag van vandaag, heb ik alleen maar problemen. Ik kan met moeite inloggen, en als ik al inlog kan ik alleen in me logboek rond kijken en daar houd het mee op. ik kan als ik geluk heb nog een log versturen die wij alleen zeer waarden van de mede chatter. Maar deze log verdwijnt ook al binnen 3 maanden, of zelfs sneller al. Binnen 1 dag. Wat is nu het nut van de V5.......... :?: als iemand mij dat kan uitleggen graag........................ :?:

Het valt me ook op dat er nog geen 1 voor mij bekende NAVIGATOR heeft gereageerd heeft hier op. Val me wel tegen. :?
Deze mensen moeten je toch helpen...... waar zijn ze dan...??

Ach ja, kan het verhaal lang en kort maken, maar het is voor ons allen erg duidleijk.

Lycos wordt er niet beter op....... Het daalt naar een diepte punt..... en als die nog verder gaat zit er voor mij, net als bij vele andere, niks anders op dan een punt achter LYCOSCHAT te zetten. En te zoeken naar misschien een andere..... Ik zou dit persoonlijk jammer vinden, want de ideeen en de mogelijkheden die lycos te bieden hebbe, als alles werkt, is goed. ze moeten het alleen waar maken.


Met ONvriendelijke groet,

DEMOLITIONBIGBOY.

Ik groet u allen, en misschien wel tot snel op de bekende lycoschat, al heb ik daar een hard hoofd in.

DOEI

Gesloten