LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LYCOS

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
nibbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nibbie »

:D

Wat cabbie eigenlijk zegt is ........ ??? klagen helpt niet want ze doen er geen F*** aan en luisteren toch niet, zij kan het weten. ??? Klinkt ook wel erg negatief maar mag aannemen dat een navi ervaring heeft ??? :roll:

En dat klopt niet helemaal want zoals er al staat "ze zijn ons toch al tegemoed gekomen" dus enig begrip voor de chatters is er toch nog wel. ?????? of niet ??? Dus helpt het dan wel of toch niet ????? :roll: /spoor nibbie :roll:

Ik geef het niet op ik heb er ALLE vertrouwen in dat het nog wellus goed komt hoor. Ik blijf hoop houden. Moet ergens een stijgende lijn komen, ooit misschien waardan ook en met die verlenging van me pakket zal ik er vast wel bij zijn dan he ????? :P wow En zolang ik blijf aangeven dat t niet goed loopt, wat ze al weten, blijven ze allert toch ???

Jammer dat ze niet reageren op mijn scheepsposten, chatfoutmelding loggie etc.

Dit is de enige manier en plaats waar ik kan neerzetten hoe ik erover denk en ook nog reacties van anderen ziet.

Noem me een klager, who cares, whats in the name. :o assut maar werkt.

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

hoi cabb :lol:

nou kijk dit klinkt al stukken beter,leuker,eerlijker !!
dus zoals je ziet kan het ook op een gewone manier!
zonder over en weer "geklaag", maar gewoon de feiten onder ogen zien
en met zijn allen proberen die problemen op te lossen!!
want wie wil d'r nou niet dat lycos weer gaat werken?? :twisted:
en voor een werkende chat wil men wel betalen.
maar ja zoals je ziet is bij menige chatter het vertrouwen weg, en dan is het de taak aan lycos om het vertrouwen dus terug te winnen.
vraag de chatters eens of ze een oplossing vor het probleem weten, dan komen wij stukken verder. :shock:
ik heb ook wel wat ideeen maar ja weet niet of die haalbaar zijn.
we weten allemaal dat als jullie zo'n megaweekend hebben, dat de chat wel prima functioneerd,vraag aan de chatters wat ze willen,
voorbeeld: :?: gooi ipv van een weekend, een week lang de megapakketten aan, wel van tevoren aankondigen, (door middel van melding) dan weet je dat een ieder op de chat kan doen wat ie wil,
en dan hun klachten in die week duidelijk kenbaar kunnen maken!
gebruik die week dan om de chatters te horen, en laat ze in die week horen dat het b.v. die week erop een week offline gaat!!
in die week kunnen jullie proberen de problemen op te lossen.
de chatters kunnen dan evt een weekje op de andere lycos chats chatten. :roll:
geloof mij dan ben je misschien wel 2weken kwijt, maar dan heb je ook wat als ie weer de lucht ingaat (ow nee schip gaat in zee hahaha)
dan kan lycos weer met een schone lei beginnen, nieuwe chatters aantrekken, een goed werkende chat aanbieden, en wanneer men dan meer functies wil gebruiken stel je hun in de gelegenheid om een pakket aan te schaffen.
maak bv een room erbij desnoods een naviroom, waar men iedere maand(bepaalde dag) naar toe kan gaan om daar met zijn allen, over lycos te kunnen praten, en bespreken wat er wel leuk of niet zo leuk aan lycos is.
en daar kunnen de navi's dan samen zijn wanneer ze niet nodig zijn!
tevens denk ik dat als lycos bepaalde veranderingen aan wil brengen, je d'r misschien beter aan doet het ver van te voren dan eens in de groep te gooien, dat indien er chatters zijn die het echt niet okay vinden, of andere ideeen of oplossingen hebben,dit kunnen uiten, vóórdat de veranderingen al worden doorgevoerd!!
ach zo zitten, wij chatters vol van ideeen.
en de navi's waarschijnlijk zelf ook!!
en wie weet om de navi's in te dekken, het misschien weleens goed zal zijn dat er een iemand in die NAVIroom bij is, vd leiding, zodat die ook eens kan zien wat er speelt.

nou cabb ik stop er voor nu maar ff mee, :oops:
ik hoop echt dat er een goede oplossing komt, ipv het verschuiven van de problemen. :wink:
laat lycos op zijn minst proberen de oudere problemen eens op te lossen, voordat men er weer nieuwe veranderingen gedaan worden,
want aangezien het nu steeds van de ene kinderziekte in de andere loopt, is het net alsof lycos dus eigenlijk helemaal nooit functioneerd.
en tja dat is ook niet waar, want joepie ik mocht vandaag zomaar loggies versturen !!!!

nou gegroet :wink:
en wees lief voor de chatters, zijn zij het ook voor jullie
veel liefs nadia :lol:

nibbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nibbie »

:D nadia 4 navi :P

Ow dan maggie alles he en gratizzzzzzzzzzzzzzz

whahahaha

Probleem is natuurlijk ook dat lycos een beschimmelde server heeft aan laten smeren ??? enzo onvoldoende ruimte geheugen enz ???
Financieel plaatje, draait toch allemaal om geld he :wink:

Maareh ik zal forum maken "stem op nadia"

Muts :P

cabbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door cabbie »

hihihih ik kan wel netjes lief en leuk zijn maar kan zelf weinig zeggen en vertellen alleen dat wat ons geluisteren wat gezegt word :)

En we hopen zelf ook als navie zijnde mijn collegas dat inderdaad de problemen snel zijn opgelost maar punt is als het ene probleem is opgelost komt er wel een andere probleem maar tja de echte diehards blijven komen neem een voorbeeld aan mij

Ik kan ook als navie gaan klagen en noem maar op maar ook als navies kennen en kunnen we helaas niks

sorry maar tis niet anders

K & K cabbie

chatter 2003

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door chatter 2003 »

:evil: Na ruim 1 jaar op lycos te hebben gechat moet ik de conclusie trekken dat achter dit systeem van chatten, de beheerder behoorlijk in gebreke blijft tegenover zijn clienten. Het meest erge van dit alles is dat Meneer EXPLOSIVE heel weinig doet aan de problemen, soms een berichtje van " sorry er wordt aan gewerkt " dat is alles. De naam lycoschat kan je dan beter vervangen door " ERRORCHAT " en dan nog te weten dat er veel mensen waaronder ikzelf een behoorlijk bedrag hebben moeten neertellen om zoveel mogelijk plezier te hebben van de chat en wat gewoon niet werkt, vind ik dat je Lycoschat onder de categorie OPLICHTERS kan plaatsen. Nog nooit in de geschiedenis van het chatten heeft LYCOS het gepresteerd om op dit moment ( en geloof me) al zijn klanten een behoorlijke kater te bezorgen.
HET VERTROUWEN IS WEG LYCOS. :twisted: [/b]

metal_rocker

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door metal_rocker »

ik neem aan dat dit een forum is waarin chatters elkaar begroeten.
dus ho maar ff nadia en nibbie ;-) ik wil alleen zeggen dat ik dus ook een chatpakket heb en dat dat niet werkt naar behoren, ik moet soms gekke dingen doen om iets te sturen. ik ben vrij simpel hierin- LYCOS geef mij en mijn vrouw mijn geld terug want de service van jullie is vervelend
ik betaal voor iets wat niet werkt en wil ik reageren op lycos krijg ik een betaald nr te horen en aangezien ik alleen mobiel kan bellen kost me dat ook nog extra.
loggies zijn leuk en ik hou ervan om ze te krijgen en te versturen, voor iedere vriend en/of vriendin, maar niet meer ten koste van mijn portemonnee.
wat jullie navi's betreft: doe je werk nou es behoorlijk en zeg nou es eerlijk: jullie weten niet eens wat er speelt ( ik ben zelf navi geweest )
groetjes jacky

cabbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door cabbie »

metal zoals je zelf al zegt:

ben je zelf navie geweest en weet je wat er speelt dan weet je ook dat wij als navies weinig kunnen zeggen

TMOL

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door TMOL »

De meeste mensen kennen me wel op de chat als tmol maar in het echt heet ik fabian ik zit al vanaf december op de chat en zoals je al gelezen kan hebben of gaat lezen is het allemaal narigheid met lycos dit ook bij mij daardoor zit ik nu al meer dan 3 weken niet meer op de chat terwijl ik toch een pakket heb gekocht voor een jaar ik dacht zelfs dat het aan mijn pc lach maar na mijn pc geformateerd te hebben en een uur later na alles geupdated te hebben is lycos alleen maar een herrinering voor mij dus ik hoop dat er wat aan gedaan word want het chatten was voor me fun net als een bepaalde room daar starwars <<<die hebben ze gewoon weg gehaald terwijl er zoveel mensen daar dagelijks zaten en meetings voor die mensen waar ik ook geweest ben maar heeft lycos aan ons gevraagd om deze room te verwijderen nee dus

pebbels36

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door pebbels36 »

jeetje wat een reacties zeg :D :D :D

ik sluit me helemaal aan bij mijn voorgangers, ik heb een logboekpakket gekocht maar moet nu alles handmatig versturen :evil:
das nog het ergste niet...

:evil: MAAR DE CHAT LIGT ER WEER EENS AF. :evil:

:lol: (en nu geen stroomstoring lijkt me) :lol:

ziet er heel vreemd uit, ik kan wel inloggen, ik zie wie er aanwezig is.
maar er wordt niets gezegd. Dankzij vrienden op MSN weet ik dat het niet aan mij ligt.

waarom ik nog steeds bij lycos chat??? als alles werkt is het een hele leuke orginele chat met veel mogelijkheden die ik nog nooit eerder op een chat gezien heb.

Jammer is ook dat begin dit jaar in één keer betaald moest worden om van de extra's gebruik te mogen blijven maken.
Een room (starwars) wordt zonder pardon verwijdert terwijl er zoveel liefhebbers waren voor dit spel.

Dat deze ellende gebeurt zou ik niet af willen schuiven op de navi's.
Hun taak is toch om ons te navigeren op het schip?

:arrow: ik stel voor als tegemoetkoming van ellende de betaalde chatters hun geld terug (3 mnd)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

Ja is een goedvoorstel. :wink:

J-W

explorerx
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 aug 2003 16:38

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door explorerx »

Ik reageer even op deze reactie van expirience:
Gast

Geplaatst op 23 Aug 2003 17:00 door expirience



--------------------------------------------------------------------------------

klagen en maar klagen maar jullie blijfen wel komen jah
de ene heeft dit te zeuren de andere weer dat ?? maar goed je kent het wel he !! klagers hebben geen nood als jullie thuis ook zo veel klagen pffffff heb medelij.....met die gene wat bij jou thuis woond rovl
mensen , ga genieten van je leven

Ahum
Klagen expirience dat mag ik zeker ..ik ben een betaalde klant en al was ik dat niet dan nog even dit>>>> Als jouw auto niet goed werkt nadat je hem net gekocht heb sta jij toch ook bij de dealer te zeuren aan het kantoor ..........en terug blijven komen op de chat ik weet niet of je het al opgevallen is maar er blijven er steeds meer mensen weg.
Kijk mensen dat is nou eens het inlevensvermogen van een navi......
Tja expirience jij zal hier nou niet neerzetten als navi dat de chat vervelend werkt.
Tja en je zegt get al live...( dat moet je vooral zelf zeggen je zit zelf 20 uur per dag achter de chat dus kijk maar eerst naar je eigen voordat je andere veroordeelen jij hoef m`n niet te gaan vertellen wat ik moet doen en moet laten en ja ik heb recht om te klagen want het werkt niet naar behoren de chat !!!)

Met vriendelijk groeten,

Explorerx

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

kiek noar je iegen

explorerx
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 aug 2003 16:38

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door explorerx »

Tja wat moet ik hier nu van zeggen ....zeg meer over jouw dan over m`n!!!
Denk dat deze discussie nu wel gesloten is.

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

nix gesloten dat maakt lycos zelf wel uit.

metal_rocker

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door metal_rocker »

tis makkelijk te zeggen ga naar een andere chat, en das misschien zelfs een goed idee maar tis dat mijn vrienden en vriendinnen nou eenmaal op lycos komen. als die nou allemaal es een andere chat zochten en mij zeiden waar ze waren was het nogal es gauw geregeld denk ik met lycos

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

jaja goedenmiddag daar ben ik weer!! :lol:
ik kom nog even klagen(mijn mening uiten!!!) :twisted:
ik heb weer een klacht en die staat nog niet in dat grote lijstje van mij! :arrow:
ik dacht dat sommige chatters in de war waren, want ik kreeg opeens wensen voor een fijne zondag binnen, :?
tja lief bedoeld maar het is vandaag dus maandag. :P
dus lycosmedewerkers ipv hier de hele tijd bezig zijn en dat heerlijke mooie leventje dat jullie schijnen te hebben, :wink: steeds maar aan de kant te schuiven,kom op, er is werk aan de winkel, want we weten allemaal dat we onze loggies binnenkort kwijtraken, maar wij chatters zouden het erg op prijs stellen, dat wanneer we eindelijk loggies mogen sturen, ze dan ook nog diezelfde dag aankomen, is wel leuk als je jarig bent,
ziek, of een overledene in de familie hebt, etc, zou dit misschien mogelijk zijn, of is dit teveel gevraagd?

Bij voorbaat dank voor uw medewerking

edje1961

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door edje1961 »

:cry: :? zo ben ik weer eens met een reactie op de afgelopen week op lycos

mijn reactie van vorige week wat TE positief zeker ......
daar ging er weer van alles fout dus *zucht *
eerst werkte /seen al niet meer
mensen konden weer niet inloggen op de chat
loggies kregen vertraging van 3 tot 4 uur eer ze er waren
tja toen het weekend
wat een drama weer
geen vriendenlijst te zien
inloggen van vrienden niet te zien
met /seen kreeg je dat die persoon alleen in logboek ingelogt was , helaas was die persoon totaal niet achter de pc te vinden
:shock:
om het nog leuker te maken
ook nog eens dat de loggies niet meer aankwamen
heb ik toch altijd gedacht na aankoop van chatpakket dat ze
na 3 maanden zouden verdwijnen ( iets wat ik ook al raar vind , maar goed , is niet anders ) .... een kan je na die 3 maanden niet eens massaloggies meer aan laten komen
weer een service erbij .......... we worden verwend he
maar we kunnen nu klagen op Lycos zelf
dus iedere dag daar gebruik gemaakt
ja daar is toch voor he
en als 4 dagen thuiszittende moet ik toch wat te KLAGEN hebben
niet waar ??
gelukkig zijn er nog wel een aantal bij die ons klagers wel begrijpen en fatsoenlijk beantwoorden
oja en dachten zaterdagnacht dat de slaapzaal omgetoverd werd tot gastenroom
een invasie rond 3 uur ervan :roll: :roll: :shock:
maar als goede gastheer dat Lycos is bleven deze gasten gelukkig tot maandagmorgen slapen en dat geheel voor niks
das pas service :lol:
maar goed de hele zondag bleef iedereen verstoken van massaloggies dus
helaas is er van het geheel totaal nergens geen melding gedaan op de chat dat er storing was ofzo
ook op BRUG noppes te zien erover
ik denk dat bij een melding veel mensen begrip op kan brengen ... niks doen word het alleen maar erger dus
het werd nog leuker toen veel mensen die al wegwaren hun naam in de room bleef staan
en dat ook meer dan een dag voor sommigen dus
hield in dat bv in de mannenkamer er soms wel 14/15 waren die niet eens de pc aanhadden meer
dus de room was steeds vol , en de sterrendragers bleven heen en weer hoppen om mensen zonder ster binnen te laten
iets wat ook tot ergernis leidde bij sommigen
tja weer dat GEKLAAG he
bij inloggen vanmorgen was dus nog net zo allemaal
velen kwamen er later op en hadden geen beeld of kwamen niet eens verder bij het inloggen
gelukkig toen ik vanmiddag inlogde was veel weer wel mogelijk
nu komen de loggies met een vertaging van 30 uur wel stukje bij beetje binnen
gelukkig maar voor alle moeite die een ieder maakt om loggie te knutselen
alleen /seen werk nog niet merk ik

bij deze wil ik vermelden dat op de 3 scheepsposten naar chat-foutmelding heb gedaan netjes door MISSHOLLYWOOD275 heb gekregen

voor nu wens ik een ieder weer veel succes toe en veel geduld ermee

laten we hopen dat OOIT eens meer dan 1 week allemaal goed gaat lopen
Veel liefs en wees aardig tegen elkaar hier :lol: :shock: :cry: :oops: :P :x zijn allemaal voor een goedlopende chat

knuffie Ed
[/b]

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

ow nog ff

metal ik zag je reaktie net, ik ben dus ook nog steeds op zoek naar een soortgelijke chat (haha zoals ie was natuurlijk, want zo als ie nu is NEE dank je de koekkoek!)
ennuh ja ik ben weer naar mijn oude chatjes aan het gaan.
daar heb je ook een profiel, chat en nog eigenlijk veel meer leuks,
dus aangezien de lycosmedewerkers de problemen niet kunnen verhelpen, ons toch alleen als klagers zien, en ons hier liever ook niet steeds zien, ons ons eigen leventje gunnen etc.dacht ik zo, zullen we met zijn allen lekker een andere chat nemen,
want ik krijg nu steeds te horen er is geen andere chat als lycos,
(haha nou gelukkig niet!!)
maar als ze nu denken ons daarmee in de macht te hebben!!!
je hoeft je pp op lycos niet op te zeggen, maar je kan alvast wel een pp aanmaken, dat als lycos het niet doet, we in ieder geval weten waar onze vriendjes te vinden zijn.
vanaf het begin van het jaar riepen we, ach het zal wel beter worden het zijn kinderziektes, maar schijnbaar zijn ze niet goed ingeent,
toen vonden we het zonde want we hadden al zoveel tijd in de chat en de loggies en de vriendenkring gestoken.
nu weten we inmiddels dat de chat veranderd, wanneer het uit komt, loggies gaan verdwijnen, en veel van onze vrienden raken we kwijt.
dus dan kunnen we beter voordat het schip zinkt met zijn allen ergens anders gaan vertoeven, voordat we helemaal uiteen gerukt worden!!
we ondernamen deze aktie, op dit forum in de hoop dat er toch nog
een beetje hoop zou zijn, dat het goed zou komen,
maar ja dat het werkt okay, maar genoeg????

ik zou wel eens van een jurist,advokaat of ombudsman willen weten of er wettelijk een manier is voor jullie om je geld terug te eisen
want dan heb je helemaal geen reden meer om te blijven, toch?
da's ook een manier van klantenbinding!
nou fijne dag

wil je weten wat de chat is, laat het mij dan even weten, want hier mogen we geen reklames maken

:P kusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
(ff spamloos zoenen smak!!!!!!!!!!!!!!)

metal_rocker

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door metal_rocker »

als je kunt plaats dan een loggie bij mij gast met de naam van die chat ik geef um wel door :P

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

hé edje1961
jij ook weer hier??
heb jij thuis ook geen leven??
ik wou je even je eigen woorden onder de neus wrijven, mag dat?
jij lieverd , weet je nog dat we met zijn allen allemaal zwaar geirriteerd, bij jou kwamen klagen?
en jij met je positieve instelling zei, ach het komt wel goed, ik kan mij daar niet over opwinden,
en,..????????????????????????????????? denk je er nog zo over?
ik vind je aardig opgefokt raken hahahahaha

kusssssssssssssssssssssssssssssssssss
join the club, de klagersclub!!

Gesloten