LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LYCOS

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

ja pebbels , je weet toch dat lycos de bevoegdheden heeft om al je prive dingen te bekijken en lezen!!!!

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

debiele boot??????
ja eigenlijk heb je gelijk, we zijn debiele dat we op lycos blijven hangen.
bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
rock the boat

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi Nadia,

Ik moet denken aan de Bereboot. Tja, kan het ook niet helpen. Met die kapitein en zo.

Joh, laat Lycos toch in de modder zakken. Er zijn zat chatsites waar je niet getild wordt zoals kennelijk bij Lycos. En nog gratis ook!

Zoek op de startpagina: http://chat.pagina.nl/

Ga lekker ergens anders heen, creëer je eigen toko en ga lekker verder. Ik vind Lycos uit deze berichten nogal dubieus overkomen! Die gasten ruiken vast geld ;)

Succes ermee :!:

t.37

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door t.37 »

mensen klaag niet zo jullie doen het allemaal zelf. Eigelijk zijn we net hoertjes, bataald chatten en je hoopt te vinden naar wat je zoekt.

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

t 37 nou spreek aub in dit geval voor je zelf !!!!

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

dank gast, maar gaat mij niet om het chatten, anders idd allang weggeweest, maar wil zo graag met loggies bezig zijn, dus als je die kent graag!!
fijne dag

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi Nadia,

Wat zijn loggies precies? Ik weet bijvoorbeeld dat je bij Yahoo uitstekend kunt chatten, met microfoon en webcam ook nog als je wilt. Als je met zijn tweeën wilt kletsen open je een eigen venster, met meer open je een eigen conferentie (heet dat), je kunt ook je eigen room maken en je kunt iedereen uitnodigen die je wilt, en eventueel privé houden ook nog.

Yahoo heeft ontzettend veel mogelijkheden. Je hebt ook Yahoo Mail, één van de beste mailservice-diensten van het net. Gratis email-adres en alles wat daarbij zit. Ik zou niet weten wat ik bij Yahoo mis eigenlijk.

Ook kun je via Yahoo Messenger berichtjes achterlaten voor je vrienden die niet online zijn. En er wordt uiteraard nergens door anderen meegelezen en is allemaal geheel gratis.

Ik wil het je graag allemaal uitleggen hoor, ik heb er zelf heel veel plezier van!!

Jannigje

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Jannigje »

Nou als je dat wilt doen graag! Ik wil het best weten.

Bedankt alvast.

Jannigje

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

ja gast mijn nichtje zegt dat ook steeds,
ben weleens gaan kijken,
maar die loggies, zijn dus plaatjes van internet, of zelfgemaakte plaatjes die je naar al je vriendjes op de chat kunt sturen.
is een schitterend iets.
tja het is nu een beetje dom als ik zou zeggen neem eens een kijkje op lycos, ik heb nl heel veel mensen naar lycos gehaald, maar zou je dit echt niet aan willen doen, (zie bovenstaande klachten :? )
want als gast kun je dat niet zien , dus moet je een pp nemen en tja dan trek ik je de ellende in en dat wil ik niet,
je kunt wel als gast de chat op, kun je wel doen
maar mocht je stevig in de schoenen staan, en het toch doen,mijn profiel daar, heeft de zelfde naam :wink:
in ieder geval bedankt

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

ps ja ik vertoef als lycos het niet doet op http://www.focus-in.nl/
heb je tenminste wat te doen daar.

floor1974

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door floor1974 »

hoi
ik heb alles eens gelezen
ik word er nu goed ziek van met al dat gekloot van lycos. ik heb onder tussen aantal namen moeten aanmaken om te kunnen loggen of te kunnen chatten
ik krijg de ene error naar de andere error
of time outs
en dan mag ik er eindelijk op heb ik weer geen beeld zit ik dan in een room met al me vrienden zie ik ze niet typen. ga ik maar weer naar me msn toe om te zeggen solly mensen maar ik zie niks ik kom zo nog wel eens terug om te kijken of ik weer wat zie. En na 10 min nog niks. dan maar via me andere naam en ja hoor daar zijn me vriendjes in beeld lol ik zie weer alles.
:cry: ga ik van lycos. ik kan nu helaas niet veel komen op lycos vanwege een verhuizing
en als ik er dan op wil heb ik weer half beeld of is hij er weer uit met problemen
het word onder tussen een drama en eigenlijk zouden we met zijn alle een andere chat moeten zoeken en lycos laten voor wat het is
een groot zinkend schip wat niet meer boven komt het zakt steeds verder weg.
en vind het helemaal schandalig voor de mensen die er voor betalen dat het er alleen maar slechter op word
dus lycos doe er wat aan
en zorg eens dat alles normaal werkt
en ik weer kan chatten onder me eigen naam floor1974 en dat ik niet steeds moet lopen vervelend of uren aan het prutsen moet om beeld te hebben en alles te kunnen zien
zo dit was het wel van mijn kant even

floor1974

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door floor1974 »

en euhhh waar blijft me koninginne rang waar ik al een jaar op wacht dat word belooft dat hij er komt maar zie maar niks
:cry:

floor_1974

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door floor_1974 »

hallo
zo ook nog even wat melden
ik kan dus weer chatten maar heb dus wel dat ik blijf hangen in lift en ik af en toe 2 rooms door elkaar heb en gedeelte van me tekst is in deens maar gelukkig dat ik dat een beetje kan lezen lol
en weet waar ik heen moet maar goed kloppen doet het dus niet helemaal
vind dit een schande ze beloven veel maar maken niks waar

Cabbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Cabbie »

tja de rangen zouden al moeten werken vanaf het moment dat Versie 5 is gekomen toen zal het alles al moeten doen tja de rangkoningin ben zelf al 4 mnd vol admiraal wil ook koningin worden maar doe eens /dromen want dat ken je

sorry maar tis in ieder geval iemand die mij het zei van de hogere hand

Baal zelf ook :twisted: :twisted: :twisted:

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

ik ben kabouter. Plop

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

hoi wil even weten of er meer zijn die er nu niet op kunnen komen??
of ben ik toch een van de weinige nu?
heb nl dezelfde melding als gisteren :oops:

nibb.it
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 aug 2003 20:18

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nibb.it »

:P :P :P :P

Jups nadia, ik kwam er ook niet op.
Met veel gevogel en met gevaar voor eigen leven ben ik via de
backdoor naar binnen geslopen :P :P :P

Ik blijf nu zitten denk ik ! whahahaha :wink:

Geen vriendenlijst online, krijg ook geen meldingen meer.

Tis weer gezelli :evil: :evil:

goldielock

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door goldielock »

Hoi Nadia en Nibbie,

Als jullie inloggen dan kun je het beste inloggen via je logboek, je komt dan niet in je logboek terecht maar rechtstreeks op de chat. Hihihihi lekker vaag he, maar zo kon ik dus gisteravond opeens wel inloggen. Als ik op de "normale" manier wil inloggen krijg ik ook nog steeds een error, want dat heb ik dus net nog geprobeerd.

Veel succes ermee.

Knuffels,
Miriam

floor1974

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door floor1974 »

pfff
nah ik ben er niet meer zo vaak helaas
en als ik wil mag ik niks krijg ene error naar de andere vandaag weer
mag ik wel loggen op deze naam maar weer niet chatten moet ik weer via me andere naam
dus moet steeds wisselen van naam pfffffffffff
komt het ooit nog goed??????? :?:
nu mag ik weer geen loggies maken en als ik alleen in me logboek wil kom ik gelijk op de chat :roll:
lycos is echt het spoor bijster
als zo doorgaat kap ik er mee en ga ik wat anders doen dan heb ik er weinig zin meer in
ze verpesten het zo voor iedereen
ze moeten eens snel zorgen dat alles werkt want iedereen begint zich nu echt groen en geel te ergeren

floor_1974

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door floor_1974 »

hmm
ik ben aan het chatten en wil van room wisselen mag het niet meer van de kapitein zit dus nu lekker vast
zie geen lift of wat dan ook dus ga maar gokken of ik rooms goed schrijf om nog ergens te komen
blub blub

Gesloten