woehhahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahhahahaha
Hallo allemaal u ken mij vast nog wel als EX NAVI van lycos
Sjonge jonge k pis in mun pantys hiero
Heerlijk om mensen zo eens te zien zeuren
HUMOR HEET DAT !!!
Maar oke k vraag muh toch af
Wrom alles wat op zich niet goed liep verbeterd moet worden
Was eerst eens begonnen om de lopende problemen op te ruimen ipv een nieuwe versie er op te pleuren die et toch niet goed deed
En dit is niet om de Navigatoren af te zeuren !!!!!!!!! Maar dit is voor de HOGERE HEREN (misschien ook dames al betwijfel ik dat) LAAT EERST ET OUWE GOEDE GOED LOPEN DAN MENSEN OP ZO MANNIER WEG TE LATEN LOPEN VAN LYCOS!!!! ( al op gevallen dat ik er al veel minder ben dan vroeger ??? en dat terwijl ik eindelijk kabel heb :p )
****** op de foonlijn liep lycos nog beter dan nu
Maar ach Met onze Vrienden hebben we altijd de groeps gesprekken op MSN nog wat meer humor heeft dan !! zitten op dat @slome lycos !!
O en nog ff iets !! Van de mensen die in starwars kwamen komen er nog maar weinigen online !!! Dus jammer hoor dat STARWARS room en andere rooms zo maar verdwenen zijn
( toch zo'n 30 vaste chatters minimaal pleite of zelfs meer :-s ) Kwamen voor al betalende leden ook al was et maar een goedkoop pakketje voor sommigen !
En ja dan die pakketten !! Je moet al met een omweg je profiel veranderen omdat de bewaarknop ergens in je creator staat
Sjonge Loggies maken ook al zo'n fun *not* eerst maken in een lettercreator voor je hem kan maken omdat de gekleurde letters weer eens niet willen
en dan maar weer knippen en plakken *zucht*
Maar oke genoeg gezeurd en zo :p
kom eens kijken op
http://groups.msn.com/FunHere misschien hebben we met ons allen daar meer fun
Kussiess voor mun vriendjuhs en dinnetjes van lycos en de rest :p
Plukki