LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LYCOS

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Plukki_2002

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Plukki_2002 »

Zeg eh.... roadjuh !!! beveiliging van je pctje halen :?
en dan heb je gelijk et gezeik weer met die vervelend hackers :evil:

Dus zo als er meerdere werkende hackers zijn op lycos kenne ze dus dan gewoon hun gangetje gaan :(

Nou sorry maar is niet echt waar ik naar uit zit te kijken :cry:

Dus nieuwe promotie van lycos : LAAT JE HACKEN !!! Chat zonder beveiliging !! :twisted:

O en popupkiller ja sorry hoor maar Lycos heeft zulke leuke Adverteerders dus die heb je toch wel nodig *zucht*

Kuss Pluk

Plukki en Poppy

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Plukki en Poppy »

Bovenstaande reactie van ons samen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Raderix

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Raderix »

Waar mensen zich al druk om maken ..... wat een gezeik..... hebben jullie nix beters te doen dan de hele dag zeuren! GET A LIFE!

[/b]

Groetjes Raderix ;)

Plukki

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Plukki »

Gheheheh Remmie !! jij ook al hiero ??? :)

Doet ook duitje mee ???? *grin*

Sorry hoor maar k heb mega humor hiero :P

Kuss voor jou en wijffie


Pluk

anoniempje

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door anoniempje »

Dit was Lycos :lol: :) 8) :P :D


Dit wil Lycos, heel veel geld $$$$$$$$$$$$$ :D
Je betaald maar krijgt er niets voor terug!!!!!! :evil:


Lycos heeft veel mensen teleur gesteld :cry: :cry: :cry: :cry:

Lycos doe er wat aan!! Dan krijgen de mensen een blij gezicht terug :lol:

En anders vertrekken mensen en dan kunnen jullie je spullen inpakken en de Lycos chat opheffen.

Zeg Lycos mensen (beheerders) kennen jullie het spreekwoord?:" Wie het laatst lacht, lacht het best :lol: "
Veel mensen zullen jullie dan uitlachen :D :P :lol:

Een Lycos Chatter

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Een Lycos Chatter »

Lycos Chat Nederland:
Ach ja waar zal ik beginnen? *grins
Zelf chat ik al meer dan 1 jaar bij Lycos. Mijn ervaring met de Lycos Communitie is TOP! Gaan we het hebben over de oraginastie en de beheerders...tja....dan word het al minder. Sinds dit jaar bied Lycos pakketten aan om het chatten leuker en aangenamer te maken (sinds feb 2003). Zelf heb ik een Mega Pakket van 1 jaar aangeschaft van 69 Euro. Reden daartoe was, omdat ik op Lycos mijn vaste room had en dagelijks daar te vinden was. En het voornaamste van allemaal, ik had het er naar mijn zin! Echter nadat Lycos updates en-/of veranderingen begon door te voeren ging het mis. Na iedere Update waren er velen problemen. Ook nu weer na de laatse update naar versie 5 is het een drama. Ik mag daar uit concluderen dat ze bij Lycos Nederland nooit van een test fase hebben gehoord en maar gelijk de nieuwe data live zetten. Dit tot grote ergenis van de chatters. Dus geen klantvriendlijkheid van uit Lycos richting zijn klanten (de chatters). Zo worden er onaangemerkt wijzigingen door gevoerd op de chat box, zoals rooms verwijderen en andere kleine updates, zonder ons, daar van te voren op de hoogte te brengen. Ook afspraken worden te laat of nouwelijks nagekomen door Lycos. Ben er van bewust dat Lycos kampt met een tekort aan Navigatoren (mensen die toezicht houden op de Chat). Echter dit is een organisatie probleem van Lycos. Ik ken genoeg mensen die graag Navi willen worden bij Lycos, waaronder mijzelf. Dus Lycos waar wacht je op?
Zo zijn er ook veel beloofde opties nog niet operatief en zijn we al maanden bezig deze doorgevoerd te krijgen.

Zou Lycos ook zo makkelijk zijn als wij (de chatters) niet betalen voor de pakketten, om dat we onze zaakjes niet goed geregeld hebben?

Inmiddels ben ik dus nu ook mijn chatroom kwijt. We hebben nog geprobeerd om de room terug te krijgen, maar Lycos had weinig oor voor ons en waren maar al te blij met deze golden opportunity. Dit had toch in overleg kunnen gaan met de vaste chatters van deze room?
Ach ja ......*zucht
Dus zwerf ik wat rond op deze chat box. De meeste chat maatjuhs tref ik er inmiddels ook niet meer aan.
Verandering van spijs doet eten, word er in de volksmond gezegt, nou ik heb nu meer het gevoel dat er iets in me strot word geramd wat ik helemaal niet lekker vindt.

Wordt het niet eens tijd dat de chatters hun koppen bij elkaar steken??

LYCOS BEDANKT
Be mindfull of your danger Lycos, Accept our help!

angelswings2

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door angelswings2 »

:D hier ben ik weer :lol:
ik vind dat de algemene chatters hier zicht zelf laten kennen, :roll:
kijk ben je niet te vrede dan kijk je toch naar een andere chat box, :wink:
niemand verplicht je om een paket te nemen toch :?:
och laten we gezellig door gaan met chatten :cry: als ook wij navi`s er tijd voor krijgen :wink:
maar om de reagatie`s uit de weg te ruimen (daar zijn we voor om te helpen en doe dat met liefde en plezier en heel veel vrije tijd :wink: )
blij hoor wizzie dat je niet weg bent gegaan, maar mis onze gespreken wel maar geen tijd :cry: :cry: :cry: hopelijk komt dat wel weer eens ooit :wink: :wink: :wink:
en over de beta versie beta betekend toch nog niet helemaal klaar :wink: ff kort uitgelegd :wink:
mensen chatters en dozen kanjers,navi`s,ex_navi`s enz :wink:
veel plezier met ons of zonder ons met paket of zonder paket voor ons zijn jullie allemaal gelijk :wink: voor me zelf sprekend :wink: :wink:
:P K&K Trudie :twisted: :twisted:

Een Lycos Chatter

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Een Lycos Chatter »

Hallo Angelswings wat ben jij ineens schijnheilig zeg!!
Hallo Angelswings wat ben jij ineens schijnheilig zeg, heb je wat te goed van Lycos??
Kom op JIJ bent degene die zich nu laat kennen.
Had ik niet van je verwacht

Een zeer bekende van Lycos Chat
Misschien ben ik wel een faker.....hahaha..lol

Een Lycos Chatter

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Een Lycos Chatter »

jaaa en nog 1

Wat zie ik tot mijn verbazing???
Proberen de Navigatoren nu ook buiten de lycos chat mensen de les te lezen.

Het moet niet gekker worden mensen!!!!
Fight for your right to PARTY!!!
[/b]

Dolfi

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Dolfi »

zeg .... een Lycos chatter ....

zet je chatnaam ook eens hier neer
wel ze fair he

lig dubbel hier met helt lezen van al deze reacties

ga er verder ook maar niet op in

ik ga lekker chatten !!!
:P

Een Lycos Chatter

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Een Lycos Chatter »

Heeft de radeloosheid toegeslachen bij je RADERIX??
Hou toch op man BACK OFF, wees blij dat JIJ niets te klagen heb en wij wel. Wat doe je hier eigenlijk? Ons de les lezen??

Ga toch weg!

Beste stuurlui staan aan wal 8)
[/b]

mannetje001

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door mannetje001 »

[beste lycos chatter] (wie je dan ook bent ;) ik denk dat ik in een keer goed raad hoor! :) ) :shock: Ik lees hier niemand de les dus scheer niet iedereen over een kam ik ben namelijk kaal ;) :lol: enne in dit land bestaat zoiets van vrijheidsmening :P god zij dank daarvoor dus laat een ieder in zijn waarde :wink:


mannetje001 heeft gesproken *LOL*

andre_h/chatnaam

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door andre_h/chatnaam »

Ik ben al langer dan een jaar een vaste chatter van lycos.
En wil via deze weg ook eens mijn ongenoegen spuwen over lycos.
Lycos is steeds bezig met veranderingen en verbeteringen naar hun zeggen, room veranderen en dan weer een betere update noem maar op.
Maar i.p.v. dat het beter wordt zie ik van het jaar dat ik nu betaalde chatter ben geen verbeteringen maar is het het laatste half jaar alleen maar slechter geworden het loopt trager dan voorheen en steeds meer fouten op de chat ook steeds vaker het gezeur dat er een server down ligt.
of te wel i.p.vp verbeteringen aan te brengen wordt het steeds alleen maar slechter, ook zonder overleg met betalende klanten worden er rooms verwijdert die druk bezocht worden, naar mijn mening is het verstandiger om de rooms waar niemand komt te verwijderen en de druk bezochte rooms te laten bestaan.

Lycos ga zo door en jullie raken je klanten wel kwijt.

en redactie radar ik ben er een voledig vpprstander van dat dit nu eens onder de aandacht wordt gebracht dus ga door en ik zal ook een van de mensen in het publiek zijn die daar zijn woordje wel wil doen.
Groetjes
Arend Hondebrink Alias andre_h
te almere

angelswings2

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door angelswings2 »

:evil: ben helemaal niet schijnhielig en ik zet er gewoon mij naam bij gast- :?: :?:
maar ik zie van alles :) en daar doe ik wat mee :wink:
och jaloerse mensen blijf je houden :D
maar te goed van lycos nee hoor :wink: mij tijd misschien :cry:
och ja foutje blijf je houden
maar ja ik reageer alleen op ahum gast- :?:
maar wel onder mij eigen naam :evil:
fijne dag verder en chat ze :wink:
vergeet niet wij zijn ook gewoon chatters (wij navi`s )
:evil: :evil: :evil:

creepie1966

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door creepie1966 »

ik ben vanaf vandaag vertrokken op lycos. punt 1 omdat ik vind dat ze iemand tot iets willen verplichten. Ik heb dat van het begin af aan niet gedaan. Verder werkt lycos gewoon niet goed. Er zijn constant werkzaamheden om de zaak zogenaamd te verbeteren en toegankelijker te maken...flauwekul.


Nee lycos horft van mij nie meer :(

Plukki_2002

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Plukki_2002 »

Eh...... [Lycos chatter]

We weten toch hoe het er voor staat !! :(

En ja zo als al meerdere weg zijn gegaan zullen er nog meerdere volgen.

Gistere ff gezeten in Pirates :( Nou zo als er minimaal 10 in starwars zaten snachts kwam ik daar dus in mun uppie binnen ......... Sjonge dat viel tegen .
en maar 136 man online. Waarvan dan ook de helft nog eens sliep.( als et niet meer was :( )

Maar volgens mij letten ze daar dus maar ff niet meer op :evil:
Wat de boer niet kent vret die niet ........ maar wij motten et wel allemaal vreten

Lata !! :P

Pluk

cabbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door cabbie »

ja inderdaad goldie heb ik geklaagd en klaag nog steeds wel ondanks ik navie ben.Maar jij als (volwassen) persoon moet ook weten dat klagen en schelden geen enkele zin heeft om de chat normaal en stabiel te laten fuctioneren

groetjes cabbie

tenderness

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door tenderness »

ik had lycos al een kouwe douche gegeven want het werkte voor geen ene meter...je kon gen massale scheepspost sturen je kan niet fatsoenlijk loggen je kon af en toe helemaal niet inloggen die kutbende en ja ze bieden je dat een pakket te koop aan kun je zelf zeggen of je voor een maand of 3 maanden of een jaar doet en dan staat er te koop maar dan zou ht eigendom zijn en not dus dus is het leasen wat je doet en ja misleiden is zover ik weet verboden bij de wet
maar goed ze bieden je een betalend produkt aan is allemaal heel eerug leuk maar ja dna moet het natiirlijk wel werken

cabbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door cabbie »

Een Lycos Chatter
ik ga wel de lees leren wees zon grote vent/griet en kom onder je eigen naam wij als navies zijn zo groot en eerlijk om ons niet te gaan verstoppen achter een gasten naam
:lol: dus kom onder je chat naam

en wizzie welkom terug als ik je op de chat al niet meer spreek dan maar effies via deze weg
kusssssssssssssssies wizzie :-p

en dit is hopelijk mijn laatste reactie en collegas ga lekker door steun jullie wel hihihihi

kussies aan alle chatters/klagers

cabbie

Roadkillzz

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Roadkillzz »

Mijn standpunt blijft.....

Als je betaald voor een GRATIS chat, ben je het niet waard om serieus genomen te worden met je geklaag en gezemel...

En zeker niet als je ook nog ´s zo zielig bent dat je niet je "eigen" naam erbij zet....

Gesloten