En wanneer er iets misgaat moet je dat netjes, in verhouding, oplossen.Chocomelk schreef:Ik vind dat TS hier behoorlijk door de **** word genomen, dat bepaalde sauna's zich
niet druk maken om het aantal bezoekers is zeer bekend, en nee het is niet leuk als
de sauna te vol is en je nog geen stoel meer hebt om te gaan zitten.
En ook met die arrangementen gaat het weleens mis.
Dat doet de sauna ook, maar ts is daarmee niet tevreden.
Het probleem wordt opgeklopt en dat is over het algemeen geen goede basis om tot een oplossing te komen.
Of het te druk was is subjectief. Wat de een als te druk ervaart, zal een ander als normaal ervaren.
Dat het druk was zal denk ik niemand betwisten, maar dat is geen grond voor financiele compensatie.
Wanneer het druk is in de dierentuin gaat ook niemand bij de uitgang geld terugeisen.
Of wanneer je lang moet wachten bij de kassa bij de supermarkt krijg je ook geen korting.
Ook ik staak deze discussie.