LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 65 plussers

Discussieer hier over pensioenregelingen, levensloopregelingen en aanverwante zaken.
Henri42

Re: 65 plussers

Ongelezen bericht door Henri42 »

van Heel, een heel eenzijdig beeld schets jij, waar zijn dan de opgebouwde pensioenrechten gebleven ?, of heb jij nooit betaald voor je pensioen??>

tonvanheel

Ongelezen bericht door tonvanheel »

waar zijn dan de opgebouwde pensioenrechten gebleven ?

Ik praat hier niet voor mijzelf.

Zie echter om mij heen veel schrijnende gevallen, vaak veroorzaakt door pensioengaten.
Dan kan je wel stellen Eigen schuld dikke bult, maar op latere leeftijd is het onbetaalbaar deze gaten te dichten.

Niet iedere bedrijfstak heeft een eigen pensioenfonds, waardoor nog steeds veel mensen niet aan pensioenopbouw doen en daar op jongere leeftijd ook geen erg in hebben.

Henri42

van Heel, jammer dat jij zoveel armoede ziet, mensen die niet aan hun pensioen betaald hebben , houden nu net to meer over om te investeren in lijfrente polissen etc, in elk geva ler niet mee op vakantie gaan.

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Ik weet niet wat je hier allemaal wauwelt Henri, maar een weekje Brabant moet er toch wel in zitten voor een 65+ ser. :lol:

Henri42

helemaal met je eens G7, geen potverteren maar aandacht voor de toekomst hebben.geen flatscreens kopen maar sparen etc. noem dit maar wauwelen, of sta jij in het hetzelfde straatje

Gesloten