LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] inloggen radar

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Klaproos

Re: inloggen radar

Ongelezen bericht door Klaproos »

Ik heb er een nachtje over geslapen en ben klaar wakker en kan er weer helemaal tegen aan!

Zonnetje2, je hebt gelijk dat het hier en daar wat duidelijker is geworden, maar ik heb even ook weer jou reactie's van vannacht zitten lezen en denk dan, moet je daarvoor nu werkelijk ingelogd zijn?

Nu, beste mensen moecht er een pittige discussie losbranden en ik zou er wat van weten, doe ik mee.

Mooie dag nog allen 8) Klaproos

deurzakker

Ongelezen bericht door deurzakker »

Zonnetje twee als je even naar diversen kijkt zie je dat ondanks inloggen je nog voor verwarring kan komen te staan.Dat schept verwarring ondanks inloggen.En dat kan ook een probleem geven.Jij staat daar ook bij.Dat bedoel ik ook.Misschien dat dat ook nog verfijnd word door te zeven,want anders loop je nog risico dat iemand anders met dezelfde ingelogde naam ermee aan de loop gaat.Vandaar de tweifel over inloggen.Daar kan je van mening over verschillen.Maar wie weet komt het goed en dat is wel een discussie erover waard .De voors en de tegens.Wie weet. groetjes . :D

Klaproos

Ongelezen bericht door Klaproos »

Nou deurzakker, ik ben het met je eens. Ze mogen hier echt weleens gaan zeven en tevens de bezem erdoor halen. Wat een ellende nu. :shock:

Prettige avond nog :wink: :lol: Klaproos

zonnetje2

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

Hoi, klaproos en deurzakker,
Ik moet jullie toegeven dat er zo af- en toe, nogsteeds een zooitje van wordt gemaakt, mensen die dezelfde naam gebruiken, met een klein accent verschil in die naam, omdat ze eigenlijk anoniem op willen gaan in de massa en niet wezenlijk iets te vertellen hebben of er alleen maar op uit zijn mensen te kleineren, streepje erboven of eronder, hoofdlettertje of kleine letter...Ook lijkt het hier mogelijk dat 1 persoon zich van verschillende namen kan bedienen....
Het grote verschil is echter dat zodra je deze terugkerende namen tegenkomt, je door kan scrollen naar iemand die misschien wel iets aan de discussie of het item bijdraagt. Bij Gast/gast bleef dit toch altijd nog onduidelijk. Wat dit betreft blijf ik het toch een grote verbetering vinden.
Overigens ben het helemaal met jullie eens dat het een taak is van de beheerders van dit forum om deze misstanden aan te pakken.. "zeven"!!

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

valt mij op nu er ingelogd moet worden op sommige
fora's dagen achtereen niet meer gereageerd wordt
terwijl er normaal dagelijks op gereageerd werd.
o.a. garantie etc.

woman4life

Ongelezen bericht door woman4life »

klopt het is nu wel een heel stuk minder druk op het forum met berichten plaatsen

xje

Ongelezen bericht door xje »

Ja hè! Wat zullen die moderators het rustig hebben nu! Hoeven ze ook geen extra vakantiehulpen op te roepen, want dit kunnen ze wel alleen aan. Dat moet nu toch geen meer probleen zijn! :P

xje

:oops: Ik bedoel natuurlijk:

Het moet nu toch geen probleem meer zijn! :oops:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Forum is beduidend saaier en minder informatief dan voorheen. Vroeger werd er nog wel eens een grappige one-liner of een scherpe opmerking geplaatst, nu lijkt het af en toe meer een babbelbox.
Ik zou bij een aantal onderwerpen onderwerpen mijn kennis dan wel ervaringen willen delen, of de boel es een beetje opschudden wanneer alle deelnemers het met elkaar eens zijn, maar ik weiger me te laten registreren. Ik niet wil dat iedereen bijna alles van me weet, ook al zou dat onder een fake-naam zijn. Je ziet het nu ook af en toe, mensen worden amicaal en in bepaalde topics wordt naar andere verwezen, nee dank u............
:cry:

Henrice

Ongelezen bericht door Henrice »

Wat het probleem is met onder zekere herkenbaarheid een mening geven zie ik eigenlijk niet zo.Ik vindt het wel prettig als ik weet wie wat zegt.Kan ik in ieder geval op zeker moment gaan denken of ik iemand serieus moet nemen of niet.Het geeft toch een bepaalde indruk over iemands manier van denken of achtergrond.Het is wel lekker makkelijk om geheel anoniem te gaan spuien of iemand uitkafferen.In het dagelijks leven ben je toch ook herkenbaar als je wat zegt,als je dan wat durft te zeggen tenminste.Ik denk dat al die mensen die opeens zijn vertrokken en niet meer durven de roddelaars,hielenlikkers.matennaaiers,gluipers,achterbakse alles uit hun duim zuigende types zijn die in helden veranderen als ze een kous over hun kop hebben.Dit soort lafbekken kun je vanwege de kwaliteit van wat dan ook beter kwijt dan rijk zijn.

Henrice

Je bent ook zelf niet vertrokken.Dus hoef je je ook niet aangesproken te voelen.Wat mensen met een bijdrage doen zal me verder een zorg zijn.Er zijn er wel meer die weinig toevoegen.Je wilde tevens wat meer actie op het forum dus alsjeblieft.Het is je nu ook wel duidelijk waarom mensen terughoudend zijn in reageren in geen stelling durven nemen.Die worden blijkbaar per direct door de mangel gehaald,is me trouwens hier en daar wel opgevallen.Dan nog het punt waarom mensen zich opeens moeten registreren,vul dit zelf maar in.Het is inderdaad een beetje zielige reactie maar het is hier en daar soms ook wel een beetje triest om te lezen hoe mensen totaal geobsedeerd zijn in het van alles toewensen aan een ander,of ze er op zitten te wachten totdat iemand zich meld....Als het mij niet siert dat ik stellig een mening poneer op een forum zou ik niet meer weten wat dan wel siert en is het inderdaad gewoon een babbelbox.

S.

Ongelezen bericht door S. »

Het inloggen heeft zijn voor-en nadelen.
Kan het me wel voorstellen dat het op deze manier beter te hanteren is voor de redactie. Er komen minder reacties en wat er komt is van betere kwaliteit, want men voelt zich bespied. :D
Verschillende deelnemers zijn makkelijker te herkennen wat een discussie weer makkelijker te volgen maakt.

Nadelen zijn o.a inderdaad de afname van reacties.
De drempel voor sommigen om te reageren is door verplichte inlog blijkbaar te hoog.
Je komt minder echt openhartige stukjes tegen.

Kortom....er hebben nog velen last van koudwatervrees en ze kunnen alleen hier eerst pootjebaden als Gast.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Je hebt jammer genoeg ernstig gelijk xje.

Henrice

De bovenstaande gast was ikzelf.Vergeten in te loggen.
Laatst gewijzigd door Henrice op 15 jul 2005 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Henrice

Het vermaak moet nog komen.De Tros is in ieder geval de kibbelpartijdjes aan het verwijderen.Dat dat al nodig is,is een teken aan de wand maar zal de kwalitteit alleen maar ten goede komen.

zonnetje2

Goeie genade,
Als je wat te zeggen hebt over een of ander onderwerp mag je toch best voor je "identiteit", desnoods onder een gefingeerde naam, uitkomen?
Waarom zou iemand alleen onder Gast/gast een mening durven te geven? Drempelvrees om in te loggen, kom nou!! Pittige discussies die niet meer gevoerd kunnen worden? Wie is nou bang voor wat??....
Hierbij roep ik alle eerdere Gast/gasten op, om voor zichzelf een leuke naam te bedenken en als zij zich hiertoe geroepen voelen hun "gal te spugen" of het juist "helemaal eens zijn" met een bovenstaande forummer. Hiervoor lijkt me weinig moed nodig... toch Gast/gasten???.. :roll:

xje

Kibbelen hier op dit forum? Waar dan? Ik zie het niet! :shock:

En waarom zou je best hier kunnen reageren desnoods met een ingelogde fakename? Omdat hier veel mensen zitten te lezen en alleen maar mee doen, om op een naam te reageren en niet op het onderwerp. Thats why!

Prettige vakantie. 8)

zonnetje2

Hoi xje,
Nou juist daarom, hierdoor wordt het "kaf van het koren" gescheiden, zoals ik al eerder beweerd heb, dit geeft je de mogelijkheid te "scrollen", of de reactie voor kennisgeving aan te nemen.
Hoef je niet eerst allerlei tijden met elkaar te vergelijken om te ontdekken dat het weer dezelfde persoon is die probeert te "zieken"... :!:
Prettige vakantie, zonnetje.

loos

Ongelezen bericht door loos »

Oh ja? :roll: Laat mij dan maar mij het "kaf" horen!

Hoi :wink:

sabje!

Ongelezen bericht door sabje! »

Tjonge wat een zeikerds hier, alsof je onder een nicknaam niet alles kunt zeggen, en maar wel als je als "gast" reageert.
Ik bedoel maar, wat is nou het verschil?

Je moet begrijpen dat er gasten tussen zitten die altijd en iedereen af lopen zeuren. En welke gast wie nou wie is, dat weet je dan niet want soms had je 4 of 5 reacties achter elkaar van "gasten"
Reacties als: aan gast 1 gast 2, en ga zo maar door, schoot toch ook niet op.
Nee dat is lekker makkelijk lezen en reageren.

Het heeft ook een voordeel voor jou, dat je weet tegen wie je het hebt.
Of je nou als "gast"reageert of als Pietje bel, niemnd weet je indentiteit. En anders maak je nog een nicknaam aan als je het er zo moeilijk mee hebt.

Maar het blijkt wel dat alle "gasten"die kinderachtig reageerden nu ineens niet meer op het forum komen.
Wie is er dan kinderachtig?

Misschien is het ook wel rustig omdat het vakantietijd is.
Ik heb ook een forum onder beheer gehad en kan me heel goed deze regel van Radar voorstellen.
Maak je toch niet druk om zoiets kleins wat eigenlijk helemaal niet meer dan logisch is.
Groetjes!

Gesloten