LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sollicitatiebrieven onbeantwoord

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Toosje

Re: Sollicitatiebrieven onbeantwoord

Ongelezen bericht door Toosje »

Heb je toevallig nog mensen nodig? Zo ja, doe ik hier een open sollicitatie. Ben 2 x boven de 25 en heb al jaren ervaring in van alles en nog wat. Dus?

gast123456

Ongelezen bericht door gast123456 »

toosje

doe geen moeite , iemand met een eigen zaakje (oftewel een kamer van koophandelnr , dan heb je een zaak) die heel de dag hier zit te posten lijkt me nu niet de meest betrouwbare werkgever...

Toosje

Ach gast 123456, je hebt ook wel gelijk. Misschien blaft ie ook zijn personeel wel zo af, zoals hij hier schrijft. Daar wil je toch niet voor werken?

En dat van KvK, ja dat is ook wel zo!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ik kom vandaag toevallig even posten omdat ik daar op maandag een rustige dag de tijd voor kan en wil nemen.

we zijn niet allemaal te lam om te werken zoals jij eikel.

beste toosje heb je ervaring met designen of scripten.

over een tijdje zoek ik maybe nog wel een betrouwbaar persoon dus als je het kunt zullen we elkaar binnenkort wel een keer spreken

gast123456

toosje

het ziet er naar uit dat je werk hebt....

iemand met een eigen zaak en tijd te veel....

zou snel afspreken denk ik....

:lol:

Gast

als je kvk hebt wil niks zeggen maar een naam veel meer

ik heb klanten waar jij om zou smeken als je niet zo lomp was om niet te gaan werken.
je post zelf heel de dag en gaat iemand afzeiken die wel werkt.

is het voordeel he als je heel de dag online moet zijn kun je ook eens ontspannen tussendoor.

en moet ik naar een klant heb ik daar idd geen tijd voor ook al zou dat wel kunnen met een laptop langleve wifi he.

Toosje

Nee, die ervaring heb ik niet. Maar alles is te leren toch? En dan daarbij, ik leer snel, dus wie weet . En ik pak alles aan! :wink:

Gast

zoals ik al zei als ik iemand nodig hebt en ik zie toekomst in je designs dan kunnen wij echt wel zaken doen

even 1 tip verdiep je vast een beetje in photoshop en dreamweaver kan je heel erg goed van pas gaan komen

Toosje

Nu, daar heb ik altijd al intresse in gehad :lol: Ik hou het warm!

Je hebt weer gelijk gast 123456. Heb bijna weer een baan erbij. Wie weet? :wink:

gast123456

he toosje

waar woon je ,

waar ik werk zoeken ze op korte termijn (sollicitaties beginnen bijna) ongeveer 10 /12 mensen

mystery

Ongelezen bericht door mystery »

ik heb dit forum ff gadegeslagen maar gezien jouw berichten beste man werk jij terdege niet en probeer je alleen maar leuk over te komen.

Gast

vind een beetje raar om te zeggen dat buitenlanders niet willen werken.... veel van hen zijn naar nederland gehaald omdat jullie nederlanders te lui waren om vieze werkjes op te knappen.
Lekkere lui zijn jullie
:twisted:

Gast

ja tijdelijk ja, maar ze gaan niet meer terug dat is het probleem....

Gast

Dat is in de jaren 60 gebeurt hierna zijn er veel meer hier naar toe gekomen omdat niet werken ook betaald wordt.

Gast

tja als je niet anders kan en je baan wordt ingepikt uit de verschillende loonlanden tja dan zul je wel moeten

Gast

Wat is dit nu weer voor gejammer?

Waarom passief wachten tot een brief op de deurmat valt? Bellen met de potentiele werkgever. Werkgevers zitten niet te wachten op mensen die geen enkel initiatief hebben.

Als je geen brief krijgt ben je niet aangenomen lijkt me erg simpel. Waarom wil je perse een brief hebben?

Is dat alleen maar om bij de uitkeringsinstantie aan te kunnen tonen dat ze je niet willen hebben zodat je nog langer kunt parasiteren op de maatschappij.

Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Oke, ik geef toe, ik zit al vijf jaar thuis.
Ik solliciteer me wezeloos

Heel veel ervaringen die ik hier zie beschreven, ken ik niet zo. Ondanks dat ik veel solliciteer, krijg ik bijna altijd een brief terug gestuurd van het bedrijf, organisatie of instelling. Altijd wel met een afwijzing, maar ik krijg tenminste een brief. Misschien omdat mijn brief heel netjes en formeel is. Maar voor de rest hoor ik dezelfde smoezen over niet aangenomen te worden. Dus ik vraag mij zelf af, in het licht van deze forum, waarom krijg ik wel bijna altijd een brief of reactie terug?? Maar ik moet nu onderhand wel gaan onderkennen, dat ik nu langzaam, ook gezien dat ik er niet jonger op wordt, zo ver van de arbeidsmarkt kom te staan dat ik bijna niet meer aan een baan kom. Ik ben gewoon niet meer concurrerent meer op de markt..

Nou ik wens iedereen hier sterkte een succes met solliciteren. Ik weet niet of ik een bijdrage heb gedaan daan de discussie. Maar als ik bijna altijd een reactie terug krijg, moet het misschien ook voor jullie lukken. Dat wil nog niet zeggen dat je de baan hebt.

Groetjesssssss

Gast

Mijn buurman is 3 jaar werkloos geweest en heeft nu weer een baan.
t kan dus wel! Hou vol. Hij heeft wel gesolliciteerd alsof hij nog aan t werk was. Hoe hij dat heeft gedaan mag joost weten maar t hielp wel.

Gast

Denk dat hij het gat in zijn CV gedicht heeft, liegen is meestal nodig om te overleven in Nederland, met eerlijkheid bereik je geen reet.
En laat je niet bang maken door Hofstra NSB Centrale !!!

Gast

NOu als iedereen dat nou doet, gewoon het gast in CV dichten, tis een idee.

Gesloten