Hoezo appels met peren vergelijken? Als Rath zich aan onethische praktijken schuldig maakt als alternatieve jongen dan is dat zeker een kwalijke zaak. Als de farmaboys hetzelfde doen, dan is het dat ook. Niks appels met peren vergelijken, dat is juist met dezelfde maat meten. Jij bent degene die een dubbele standaard hanteert, maar ik had ook niet anders verwacht van de grootste Rath-hater op het forum.wat jij doet is appels en peren vergelijken.
rat(h) heeft alles te verliezen met de invoering van de Codex. hij heeft niet voor niks de mailservers van het europeese en Nederlandse parlemant platgespammed.Die ziet miljoenen jaaromzet in rook verdwijnen.
Voor mij kan er niet snel genoeg een verbod komen voor die multivita pillenschuivers.
Voorlopig zie ik arme mensen in ontwikkelingslanden misbruikt worden als menselijke proefkonijnen waarbij de ene dode na de andere valt. Daarnaast zijn wij in de rijke landen eveneens proefkonijnen. Alleen al in Amerika vallen er 100.000 doden per jaar als gevolg van reguliere medicatie. Als er echter 1 dode valt als gevolg van alternatieve keuzes (Millecam) dan wordt dat opgeblazen tot de zoveelste macht. Deze hetze tegen Rath is het zoveelste voorbeeld hiervan.
Jij verwijt mij tendensieuze links te plaatsen op dit forum, maar ondertussen bevat dit 'artikel' niets dan subjectieve en suggestieve bewoordingen die jij probleemloos voor waar aanneemt. Dit soort stukjes lees je kennelijk wel van begin tot eind.Goeie vent hoor
Mike