Bedoel je hier niet gewoon 'evolutie van het menselijk skelet'. Hoe kom je erbij dat die veranderingen door graan komen. Als je dezelfde ontwikkelingen gaat bekijken, maar dan voor en na de bronstijd, dan krijg je dezelfde resultaten. Mag ik daar dan uit concluderen dat 'dus' de bronstijd voor degeneratie van het menselijk skelet heeft gezorgd?Schedels die onderzocht zijn van periodes voor de introductie van landbouw en die van na de introductie van landbouw laten zien dat tandbederf niet bestaat als er geen granen worden gegeten en wel bestaat als wel granen worden gegeten. Daarnaast is het inzakken van de botstructuur geconstateerd, met name in het gezicht en de kaak. Gevolg: een smallere neus waardoor mensen mondademhalers worden en een versmalling van de kaakholte waardoor er te weinig ruimte is voor alle tanden en deze scheef komen te staan en naar voren komen.
Wat wil je hier mee zeggen dan? Dat, doordat we granen eten, we meer kans hebben op kanker, hart en vaatziekten en diabetes?Klinkt bekend, of niet? Wij zijn allemaal het product van eeuwenlange degeneratie. Geraffineerde granen en suikers hebben het probleem alleen nog maar verergerd. Gek genoeg zijn hiermee moderne ziektes als kanker, hart- en vaatziekte en diabetes dramatisch toegenomen.
Ik weet ook een leuke stelling. In de laatste twee eeuwen zijn de mensen veel meer graanproducten gaan eten dan daarvoor. De ziekte pest is zo goed als uitgeroeid. Mag ik nu de conclusie trekken dat graan beschermt tegen pest?
Ik zie een gouden toekomst voor jou in het verschiet. De farmaceutische industrie wil natuurlijk niet dat aids genezen kan worden, want dan kunnen ze niet meer genoeg medicijnen verkopen. Maar jij weet alles al over aids. Het ligt aan de voeding!Gluten, samen met gepasteuriseerde en gehomogeniseerde melkproducten, worden ook in verband gebracht met ADHD en autisme, zelfs AIDS. Goh, zou het dan toch iets met voeding te maken hebben?
Stop met het eten van gluten, en voor je het weet is aids de wereld uit.
Nu zie ik je al weer een medische diagnose stellen.Ik zie dagelijks mensen om me heen met een veel te bleke huid a.g.v. chronische bloedarmoede doordat ze te weinig groente eten, waar chlorofyl in zit dat de aanmaak van ijzer en rode bloedlichaampjes bevordert.
Het is niet niet de bedoeling dat Jan en Alleman medische claims gaan toedichten aan wat sapjes of supplementjes, zonder dat er wetenschappelijk bewijs is. Waar in de codex staat trouwens dat je niet tegen iemand mag zeggen:'drink meer wortelsap'?Wat dit met de Codex te maken heeft is dat ik en anderen dit nu nog vrijelijk kunnen zeggen. Er zijn krachten achter de schermen bezig om een simpel voedingsadvies als 'drink meer wortelsap' voor mensen met bijv. leverproblemen te criminaliseren, omdat volgens hun definitie wortelsap dan verwordt tot een medicijn en alleen chemische middelen tot medicijnen mogen worden gerekend, zodat je strafbaar wordt als je met natuurlijke middelen komt. Wist je dat deze club al de huidige wettelijke definitie van 'medicijn' heeft weten te verbasteren tot iets wat een symptoom onderdrukt en niet geneest? Je bent dus al strafbaar als je mensen geneest zonder chemie!
Bron?Wist je dat fluor in tandpasta mensen tot makke lammetjes maakt?
Dit kan ik ook niet terug vinden in de codex.Je bent dus al strafbaar als je mensen geneest zonder chemie!