Ik heb zeker wel mijn lesje geleerd!!!
Ga nooit meer een contante betalingen doen zonder een betaalbewijs.
En houdt jullie zeker op de hoogte
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kan betaling niet bewijzen
Re: kan betaling niet bewijzen
nieuwe ontwikkelingen!!!
Het blijkt dat ze ineens uit het pand is en daar dus geen lessen meer geeft.
Ze geeft nu in andere pand/woonplaats lessen, en op de dagen wanneer wij eigenlijk les zouden moeten hebben.
Ze geeft nu in andere pand/woonplaats lessen, en op de dagen wanneer wij eigenlijk les zouden moeten hebben.
-
Gezellig! We zijn weer op de hoogte, fijn , dus al met al een niet kosjere zaak, duister en niet transparant.
En .....al een incassobureau gehad?
En .....al een incassobureau gehad?
Blijkt nu wel waarom je ineens een factuur met een klantnummer kreeg; Mevrouw zit in financiële problemen en probeert o.a. bij jou nogmaals geld te genereren. 't Leek me al niet koosjer en dat gaat er steeds meer op lijken. Dus niets betalen, hoor. En als er al iets van een Incassobureau komt: wie eist bewijst, dus laat mevrouw maar bewijzen (ja, je staat zwak omdat je zelf ook niets kan bewijzen) maar toch, mocht deze muis een staart hebben: "u werkt zwart kennelijk, dan ga ik dat eerst zelf eens onderzoeken". Ze is gewoon aan 't blufpokeren dus moet jij dan, hoe vervelend ook, dat ook maar gaan doen. Nogmaals, succes.tmv schreef:nieuwe ontwikkelingen!!!
Dit, exact. Maak je maar geen zorgen dus.tenormin schreef:[...]mocht deze muis een staart hebben: "u werkt zwart kennelijk, dan ga ik dat eerst zelf eens onderzoeken". Ze is gewoon aan 't blufpokeren dus moet jij dan, hoe vervelend ook, dat ook maar gaan doen. Nogmaals, succes.
Dat had hij al maar geen betalingsbewijsJe hebt nu wel leergeld betaald, toch?
@moederslink, Nope nog steeds niks gehoord.
@tenormin, Ga echt niet betalen want dat had ik al gedaan.
Ze heeft wat te verbergen want je gaat niet zo ineens naar andere pand/woonplaats.
Ze heeft wat te verbergen want je gaat niet zo ineens naar andere pand/woonplaats.
Nou, dat mevrouw wat te verbergen heeft was me al vlug duidelijk. ZWART verdienen loont; ik denk dat ze haar achter 'de broek' zitten. Ze was immers al eerder naar een ander adres gegaan. Zou het lokale nieuws maar eens volgen, haha, misschien kom je wel iets tegen over "lesgever jazz opgepakt". Geintje!tmv schreef:@moederslink, Nope nog steeds niks gehoord.