LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bluedolph1n
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 okt 2008 14:03

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door bluedolph1n »

Mijn korting is wel netjes geregeld, had ik al een aparte creditfaktuur van staan, en is ook in mijn 1e faktuur verwerkt. Er was overigens tegen mij gezegd dat het waarschijnlijk pas bij de 2e faktuur zou zijn, dus dat viel mij mee.
Alleen dacht Orange ook nog leuk gewoon het geld te innen.....
Dat wordt nu weer door T-Mobile glad getrokken, en dan hoop ik eindelijk echt van het gezeur af te zijn. Aangezien ik nu natuurlijk niet meer op mijn account bij Orange kan kijken mijn laatste faktuur daar nog wel opgevraagd, zodat ik de internetkosten nog kan verhalen bij T-Mobile, die zou ik ook vergoed krijgen. Wel duidelijk laten weten en ook afgesproken dat ik niet die 2,50 voor een faktuur op papier ga betalen.

johnnybgood
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2008 22:25

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door johnnybgood »

Pfffff, hier hetzelfde verhaal.

Ik wacht al bijna 2 maanden op nummer portering. Ik had express niemand mijn tijdelijke nummer gegeven en nu ben ik dus al anderhalve maand niet te bereiken.

Ik ben zo doodziek van die T-mobile. Heb al 20 keer gebeld, een brief geschreven, maar daar reageren ze niet op.

Dus ik heb nu de betaling stopgezet. Maar ja, waarschijnlijk word je dan helemaal afgesloten. Maar goed, er schijnt iets te bestaan dat een piggyback heet, en dan accepteert je Iphone ook andere sims. Kan ik misschien naar een echte provider.

spaarvarken
Berichten: 104
Lid geworden op: 02 sep 2004 11:38

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door spaarvarken »

Ik heb ook problemen met T-mobile om een nummerportering adequaat te kunnen laten uitvoeren. Er zijn ondertussen al 5 weken voorbij en heb dikwijls naar hun helpdesk gebeld, brieven geschreven, maar het helpt niets.
De stand van zaken nu, is dat ondanks dat mijn oude telefoonaanbieder de mededeling doet, dat per direct mijn nummer geporteerd kan worden, T-mobile erin volhardt, door te zeggen dat de aanbieder beweert pas over twee maanden dat te kunnen doen.
Een van de twee aanbieders geeft dus onjuiste informatie. T-mobile wil verder niets meer doen, tenzij ik van mijn oude provider schriftelijk de bevestiging kan krijgen dat er per direct geporteerd kan worden. Helaas is de oude provider daar niet voor te porren.

crazymans
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:56

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door crazymans »

Ik werd ook nog gebeld door de mensen van consuwijzer.nl. Zij waren heel duidelijk: De provider waar je naar toe gaat is verantwoordelijk voor het nummerbehoud. Die moet je er dus ook op aanspreken. Het beste schijnt een papieren brief naar je nieuwe provider te zijn.

Ondertussen ben ik (waarschijnlijk met wat verlies van enig abonnementsgeld) toch nog over gegaan. De T-Mobilewinkel heeft ervoor gezorgd dat mijn status op direct werd gezet. Daarna hebben ze een 4e aanvraag gedaan: Een week later kreeg ik nog eens 2 brieven (van Orange en T-Mobile) met de nieuwe datum en 11 dagen na de 4e aanvraag ben ik toch nog overgezet. Een klein wonder.

Mijn tip is: Probeer het in de winkel te regelen ... Je bent vast niet de enigste aan de balie met deze problemen

edje_01
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 okt 2008 18:01

Re: t-mobile heeft interne problemen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door edje_01 »

Zoooooo ik moest diep graven om dit forum te zoeken. Maar ik heb nieuws!!!
FF opfrissen....van orange naar t-mobile...dd 17 sept werd 11 nov...niet mee eens...compensatie gevraagd voor de kosten tijdens deze periode...bief geschreven, geen reactie...dan maar naar geschillencommisie.

Heb inmiddels nieuws de zaak was bij de SGC al ver gevorderd maar T-mobile komt met een schikkingsvoorstel.

- 2x abo kosten 35 eu
- 50 eu voor klachtengeld
- rekening dec kwijtschelding
- Ontbinding van contract met nummerbehoud bij andere provider

Hier heb ik maar JA op gezegd. Ben ik eindelijk van het gelul af en ik blij en zij blij met een klant minder :P , want deze provider hoef ik dus echt niet meer.

Hoop dat er bij andere ook al oplossingen zijn

Groet

Gesloten