Hallo allemaal,
Graag jullie advies bij een probleem met Vodafone na verplicht overstappen vanuit Ziggo mobiel. We kregen in decmber 2017 een keurig voorstel van Vodafone voor de overstap van 5 abonementen waarbij er 6Gb data per telefoonnumer zou zijn en een groepsbundel van 30Gb. Vanaf dag 1 bleek de dubbele data niet aangesloten te zijn. Helaas hebben we soms iderdaad veel data nodig dus ben ik er gelijk achteraan gegaan. Na meer dan 25 telefonische toezeggingen dat het geregeld wordt en zelfs dat het "zojuist" al gedereld was, dat de "verantwoordelijke persoon" het op zou pakken en vele andere smoesjes. Na ontelbare e-mails en ook daarin zwart op wit dat het geregeld zou worden en dat we er inderdaad recht op hebben en dat het al geregeld is (meerdere malen zou het al voor elkaar zijn). Zitten we nu een half jaar later nog steeds te wachten en is er bijna elke week weer contact met Vodafone klantenservice. Het lijkt er op dat Vodafone geen zakelijke klantenservice heeft en niet zoals bv de KPN, zijn klanten tevreden wil houden. Heeft iemand een advies hoe Vodafone aan hun contractuele verplichtingen te houden zodat we eindelijke zonder angst voor dataoverschrijding ons werk kunnen doen?
In bijlage een voorbeeld van de correspondentie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone zakelijk al 6 maanden problemen, erg vervelend !!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 08 okt 2016 16:06
Re: Vodafone zakelijk al 6 maanden problemen, erg vervelend !!
Zoals op het Kassa forum is aangegeven is een consumentensite. Maar ook het Radarforum is voor consumentenproblemen.
Aangezien het om een zakelijk abonnement gaat kunt u beter bij.
https://www.higherlevel.nl/
Aangezien het om een zakelijk abonnement gaat kunt u beter bij.
https://www.higherlevel.nl/
Re: Vodafone zakelijk al 6 maanden problemen, erg vervelend !!
Vandaag zou ik overgezet worden van kpn naar vodafone maar dit is niet helemmal goed gegaaan. Na contact met jullie klantenservice kreeg ik te horen dat jullie met een storing zitten van in en uitportering. Kreeg te horen dat dit nog wel even zal duren voordat dit opgelost kan worden. Het vervelende is nu dat ik nog wel kan bellen met jullie simkaart maar ik kan niet meer gebeld worden. Ben hier helemaal niet blij mee omdat ik altijd bereikbaar moet zijn. Mijn contract door overstap loopt bij jullie vandaag af en bij Vodafone begint hij. Nu zit ik dus met extra kosten.
Re: Vodafone zakelijk al 6 maanden problemen, erg vervelend !!
Wat voor extra kosten?
-
- Berichten: 12840
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Vodafone zakelijk al 6 maanden problemen, erg vervelend !!
Sinds wanneer heeft Radar een klantenservice en hebben zij simkaarten?blanco12 schreef:Vandaag zou ik overgezet worden van kpn naar vodafone maar dit is niet helemmal goed gegaaan. Na contact met jullie klantenservice kreeg ik te horen dat jullie met een storing zitten van in en uitportering. Kreeg te horen dat dit nog wel even zal duren voordat dit opgelost kan worden. Het vervelende is nu dat ik nog wel kan bellen met jullie simkaart maar ik kan niet meer gebeld worden. Ben hier helemaal niet blij mee omdat ik altijd bereikbaar moet zijn. Mijn contract door overstap loopt bij jullie vandaag af en bij Vodafone begint hij. Nu zit ik dus met extra kosten.
Als u een vraag heeft kunt u die hier stellen. Het neerkwakken van mailverkeer heeft geen functie.
Hoe belangrijk bent u dat u altijd en overal bereikbaar moet zijn? Geen vaste telefoon, of telefoon op het werk? Brieger gingen mensen wel eens 3 weken op vakantie zonder telefoon. En bij noodgevallen kon altijd wel iemand bereikt worden.