LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Hatertje »

Hatertje schreef:
Ik zeg T-Mobile op schreef: Immers, als Vodafoon de opzegtermijn verkort tot 14 dagen, en KPN en Telfort verkorten ongeveer op het zelfde moment tot 7 dagen, is de wijziging per saldo niet voordelig maar nadelig voor de contractant.
Als jij een klant bent van Vodafone, en Telfort & KPN veranderen hun opzegtermijn naar 7 dagen en Vodafoon naar 14, dan heb je pech. Je bent immers een contract bij Vodafone aangegaan en niet bij Telfort of KPN.

Als het opzegtermijn dus van 1 maand naar 14 dagen wordt veranderd is dat een positieve wijziging voor jou als Vodafone contractant. Het feit dat KPN & Telfort het dan naar 7 dagen veranderen is leuk voor hun klanten maar jij als Vodafoner hebt daar niks mee te maken.

En heb je op het bovenstaande ook een antwoord? Daar ga je namelijk niet op in.

femrich
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 nov 2010 15:11

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door femrich »

Ik zeg T-Mobile op schreef:@Lianne

Je zou eens kunnen testen of de helpdesk over 3 maanden nogsteeds zo snel is als nu, want dan is de aandacht van Youp weer weg, en zijn de jaarcijfers bij T-Mobile bekend, dus worden er weer bezuinigingen doorgevoerd.

Overigens... elke wijziging in de voorwaarden is een reden om op te zeggen, dus hou dat goed in de gaten. Vaak is het een onbegrijpelijk emailtje dat naar een website verwijst, waar je moet inloggen en paar keer moet doorklikken, voor je in kleine grijze lettertjes leest dat de voorwaarden zijn gewijzigd.
Als je goede research hebt gedaan dan kom je erachter dat wanneer klanten van t-mobile een flex abonnement hebben en deze willen verlengen dat het dan pas omgezet wordt in een relax abonnement. Dus mensen die een flex abonnement hebben en deze gewoon zo laten houden ook gewoon een flex abonnement. Dus volgen jouw eigen woorden: we hebben behoefte aan correcte info!!!! Je moet beter je huiswerk doen ïk zeg t-mobile op"!!

femrich
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 nov 2010 15:11

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door femrich »

seconds-out schreef:
femrich schreef:
Ik zeg T-Mobile op schreef:tmobile@yourservice:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... _desk.html
Ja en wat wil je daar mee zeggen. Dat zit er een storing in het programma. Dan bel je op dat moment toch 1202. KOST JE NIKS WANT DAT IS OOK GRATIS en dan hoor je ook je tegoed. Je bent wel goed in dingen vinden die niet goed zijn! Misschien moet je is wat dingen gaan zoeken die goed zijn.Ken maar weinig mensen die zo van het negatieve zijn. BLIJ DAT IK NIET ZO IN ELKAAR ZIT
Kan mij toch niet aan de indruk ontwekken dat we hier met een mederwerker van T-mobile te maken hebben.
Zeer irritant figuur wat zelfs over de rooie gaat als iemand anders een grappig item over T-Mobile plaatst.

Gaat niet over de grappige dingen, gaat erom dat sommige mensen alleen maar negatief kunnen denken!!!!!! Alle providers hebben goede en slechte dingen. En ik heb alleen maar gezegd dat ik met zulke mensen(die alleen maar negatief kunnen denken) medelijden heb en als ze zo veel commentaar over providers hebben beter geen mobiel kunnen nemen. Hebben ze de problemen ook niet. En als ik door dit te zeggen dat bij t-mobile moet werken volgens jou nou ja dan zij dat toch zo. Jij zal het wel weten blijkbaar!

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

Je moet beter je huiswerk doen ïk zeg t-mobile op"!!
Ja, meneer van de T-Mobile klanten"service". Goed, meneer van de T-Mobile klanten"service". Zal ik doen, meneer van de T-Mobile klanten"service". Tot uw dienst, meneer van de T-Mobile klanten"service". Veel succes met uw marketing, meneer van de T-Mobile klanten"service". Dag meneer van de T-Mobile klanten"service".

Afbeelding

femrich
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 nov 2010 15:11

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door femrich »

Ik zeg T-Mobile op schreef:
Je moet beter je huiswerk doen ïk zeg t-mobile op"!!
Ja, meneer van de T-Mobile klanten"service". Goed, meneer van de T-Mobile klanten"service". Zal ik doen, meneer van de T-Mobile klanten"service". Tot uw dienst, meneer van de T-Mobile klanten"service". Veel succes met uw marketing, meneer van de T-Mobile klanten"service". Dag meneer van de T-Mobile klanten"service".
Tja als je anderen de les leest moet je je eigen huiswerk wel goed doen he! Zelf het inschatten van een geslacht gaat je blijkbaar niet goed af!. Wie zegt dat ik een man ben!! Je laat wel veel steken vallen zo hoor! Komt allemaal niet echt overtuigend over zo! Volgende keer misschien toch eerst alles goed checken voor je wat neer typt. Want wat we nodig hebben op forums is volgens jouw eigen woorden: "correcte info!!

En ik werk ook niet bij de t-mobile klantenservice. De zoveelste verkeerde inschatting van je!!

masterslave
Berichten: 169
Lid geworden op: 13 nov 2010 12:11

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door masterslave »

Ik dacht het topic is:
Youp van't Hek verklaart oorlog

Maar het is een privé oorlog geworden, en alles off topic!

femrich
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 nov 2010 15:11

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door femrich »

masterslave schreef:Ik dacht het topic is:
Youp van't Hek verklaart oorlog

Maar het is een privé oorlog geworden, en alles off topic!
Ben ik met je eens, maar persoonlijk vind ik dat als je wat wil zeggen je er wel voor moet zorgen dat je de juiste informatie verstrekt.

En niet andere mensen van alles moet beschuldigen en bedreigen zodra ze het niet met je eens zijn. Dan kan je het verwachten dat ze die mensen met hun eigen woorden terug pakken. En ben hier zeker niet mee begonnen. Maar het houdt een keer op en ik laat me niet van alles naar mijn hoofd gooien want het houdt natuurlijk een keer op!!

*300*

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door *300* »

ik geef femrich helemaal gelijk

femrich
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 nov 2010 15:11

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door femrich »

*300* schreef:ik geef femrich helemaal gelijk
Nou dank je wel hoor :wink:
Ben helemaal geen ruziezoeker maar als je een beetje over dit of andere forums heen surft dan zoeken sommige mensen het ook wel op hoor. Ben gelukkig niet de enige die zo denkt als ik andere forums ook lees.

Ik blijft erbij dat als je andere mensen ergens op wijst zorg dan in ieder geval dat je eigen informatie juist is of zet anders niks neer. En laat iedereen gewoon zijn eigen mening geven. Daar zijn forums toch voor. Of je nou voor of tegen iets bent. Daar moet je mensen vrij in laten en respecteren. Maar zodra het persoonlijk wordt dan kan je zeker de volle lading op een nette manier van mij terug krijgen. Want ben geen klein kind meer die zich alles laat zeggen. Wat dat betreft heb ik genoeg levenservaring al opgebouwd.

En wat voor sommige mensen geldt past het volgende spreekwoord wel goed: SCHOENMAKER BLIJF BIJ JE LEEST!

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door atesli »

FEMRICH, je hebt gelijk.
Ik zeg t-mobile op plaatst vaak onwaarheden over t-mobile.
Hij mag van mij zijn ongenoegen plaatsen maar hij maakt t-mobile zwart met onwaarheden en dat is erg vals.
Ik heb begrepen dat hij van t-mobile af is en hij moet het nu laten rusten.

Gr
ATESLI

femrich
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 nov 2010 15:11

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door femrich »

atesli schreef:FEMRICH, je hebt gelijk.
Ik zeg t-mobile op plaatst vaak onwaarheden over t-mobile.
Hij mag van mij zijn ongenoegen plaatsen maar hij maakt t-mobile zwart met onwaarheden en dat is erg vals.
Ik heb begrepen dat hij van t-mobile af is en hij moet het nu laten rusten.

Gr
ATESLI
Aardig dat je dat zegt hoor :wink: , maar gaat niet alleen wat er over t-mobile gezegd wordt. De adviezen etc die door 'm worden gegeven ongeacht welke provider kloppen van geen kant en zo helpt hij anderen alleen maar meer in de problemen. Kan beter advies geven waar mensen ook wat aan hebben. En mensen adviseren om gewoon hun rekeningen niet meer te betalen is gewoon het domste wat je kan doen. En een forum is toch juist om mensen hun verhaal te kunnen laten doen en om die mensen met juiste informatie te helpen. Daar staat volgens mij een forum voor! En oproerkraaiers verzieken het gewoon zo voor anderen en dat is erg jammer

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door atesli »

Gaat mij om de onwaarheden die verspreid worden, hier help je niemand mee.

ATESLI

femrich
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 nov 2010 15:11

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door femrich »

atesli schreef:Gaat mij om de onwaarheden die verspreid worden, hier help je niemand mee.

ATESLI
Nou dat is dus wat ik ook bedoel. Zorg dat wat je zegt klopt en ga het niet persoonlijk maken en respecteer ieder zijn eigen mening!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Henri42 »

Youpie mag van mij doorgaan met z,n acties tegen alle providers, het is een pot nat, iedereen blijftv verantwoordelijk voor zijn eigen acties binnen de wet en het overeengekomen contract.

Waarom neemt Radar Kassa of de politiek niet een voortrekkersrol op zich om de providers te dwingen tot een normaal service verlenend klantenverkeer ???? :shock:

Lianne@home
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 aug 2010 21:24

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Lianne@home »

Hallo,
hebben jullie niets beters te doen dan onderling met elkaar te strijden.
Wat een kinderachtig met name diegene die hier nu opkomt voor T-mobile. Lijkt de directeur zelf wel.
Ga dan op msn strijden of ga samen een biertje drinken. :lol:
En als het de directeur zelf is ga dan zorgen dat je problemen oplost.

Ik vind Youp bij het programma kassa totaal niet uit de verf overkomen in verband met helpdesk en de problemen.
Zou Youp door t- mobile tegemoet zijn gekomen, hij komt nu zo soft over. :roll:

Ik val altijd met t-mobile van het 1 in het ander.
Nu rekenen ze weer internet kosten terwijl ik gewoon wifi gebruik.
Je wordt er werkelijk niet goed van en ook niet de extra kosten die buiten het abonnement in rekening worden gebracht, dan had ik net zo goed een sim only kunnen nemen.
Ik ben het bedrijf wel zat! :evil: :cry:

femrich
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 nov 2010 15:11

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door femrich »

Lianne@home schreef:Hallo,
hebben jullie niets beters te doen dan onderling met elkaar te strijden.
Wat een kinderachtig met name diegene die hier nu opkomt voor T-mobile. Lijkt de directeur zelf wel.
Ga dan op msn strijden of ga samen een biertje drinken. :lol:
En als het de directeur zelf is ga dan zorgen dat je problemen oplost.

Ik vind Youp bij het programma kassa totaal niet uit de verf overkomen in verband met helpdesk en de problemen.
Zou Youp door t- mobile tegemoet zijn gekomen, hij komt nu zo soft over. :roll:

Ik val altijd met t-mobile van het 1 in het ander.
Nu rekenen ze weer internet kosten terwijl ik gewoon wifi gebruik.
Je wordt er werkelijk niet goed van en ook niet de extra kosten die buiten het abonnement in rekening worden gebracht, dan had ik net zo goed een sim only kunnen nemen.
Ik ben het bedrijf wel zat! :evil: :cry:
Ik kom niet op voor t-mobile, ik tik alleen dat hier wel juistheden vermeldt moeten worden en geen onzin dingen die helemaal niet op waarheid gebaseerd zijn. Ben ook geen directeur en werk ook niet bij t-mobile. Maar ik werk wel in de telefonie. En je moet alles maar is goed lezen wat hier geschreven is, ik ben zeker niet kinderachtig bezig, dat is iemand anders wel aan het doen.

En als er geld berekend wordt voor jouw internet dan zal het wifi waarschijnlijk niet helemaal goed op jouw telefoon functioneren. Weet niet wat voor toestel je hebt maar je kan bij veel toestellen 3g/internet ook uitzetten, dan weet je zeker dat je alleen via wifi internet. Maar dat is afhankelijk van je toestel. Boven in je toestel moet ook het wifiteken staan. Weet niet of dat bij jou ook het geval is?

Lianne@home
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 aug 2010 21:24

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Lianne@home »

femrich schreef:
Lianne@home schreef:Hallo,
hebben jullie niets beters te doen dan onderling met elkaar te strijden.
Wat een kinderachtig met name diegene die hier nu opkomt voor T-mobile. Lijkt de directeur zelf wel.
Ga dan op msn strijden of ga samen een biertje drinken. :lol:
En als het de directeur zelf is ga dan zorgen dat je problemen oplost.

Ik vind Youp bij het programma kassa totaal niet uit de verf overkomen in verband met helpdesk en de problemen.
Zou Youp door t- mobile tegemoet zijn gekomen, hij komt nu zo soft over. :roll:

Ik val altijd met t-mobile van het 1 in het ander.
Nu rekenen ze weer internet kosten terwijl ik gewoon wifi gebruik.
Je wordt er werkelijk niet goed van en ook niet de extra kosten die buiten het abonnement in rekening worden gebracht, dan had ik net zo goed een sim only kunnen nemen.
Ik ben het bedrijf wel zat! :evil: :cry:
Ik kom niet op voor t-mobile, ik tik alleen dat hier wel juistheden vermeldt moeten worden en geen onzin dingen die helemaal niet op waarheid gebaseerd zijn. Ben ook geen directeur en werk ook niet bij t-mobile. Maar ik werk wel in de telefonie. En je moet alles maar is goed lezen wat hier geschreven is, ik ben zeker niet kinderachtig bezig, dat is iemand anders wel aan het doen.
Hallo Femrich :wink:

Je voelt je blijkbaar wel aangesproken, heb ik jou naam vermeld 8)
Geeft niet hoor, het zit je blijkbaar wel hoog, anders had je niet gereageerd. :P

Lianne@home
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 aug 2010 21:24

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Lianne@home »

femrich schreef:
Lianne@home schreef: Ik val altijd met t-mobile van het 1 in het ander.
Nu rekenen ze weer internet kosten terwijl ik gewoon wifi gebruik.
Je wordt er werkelijk niet goed van en ook niet de extra kosten die buiten het abonnement in rekening worden gebracht, dan had ik net zo goed een sim only kunnen nemen.
Ik ben het bedrijf wel zat! :evil: :cry:
En als er geld berekend wordt voor jouw internet dan zal het wifi waarschijnlijk niet helemaal goed op jouw telefoon functioneren. Weet niet wat voor toestel je hebt maar je kan bij veel toestellen 3g/internet ook uitzetten, dan weet je zeker dat je alleen via wifi internet. Maar dat is afhankelijk van je toestel. Boven in je toestel moet ook het wifiteken staan. Weet niet of dat bij jou ook het geval is?
Ik heb al via het telefooninstellingen via de site daar waar nu toestelhulp wordt geboden bij T-mobile de aanwijzingen gevolgd maar kom dan weer in de problemen, als ik naar instelling ga en dan naar draadloos netwerk en dan mis ik een instelling op mijn mobiel want daar dan mis ik in het rijtje de "gegevensverbinding" die staat er niet bij,
Deze instelling hoort tussen de roaming en toegangspunten te staan.
Ik heb al van alles geprobeerd en de wifi staat aan boven in het mobieltje en die werkt verder prima.

En mijn sms berichten gaan na 3 berichten over naar MMS, dat is wat ik niet wil.
Heeft me de afgelopen maand ook extra geld gekost. Ik zag het wel dat het overging van 3 berichten naar mms maar stond daar niet echt bij stil dat het mogelijk was dat het kon. En nee ik verstuurde geen bestanden.
( blond ben ik wel maar soms gaat iets wel goed, meestal :lol: :D :wink: )
Ik heb afgelopen week hierbij hulp gevraagd bij t-mobile "heldesk" maar er werd gezegd dat ze telefonisch daar niet meer mee helpen.

Toestel zelf bevalt me erg goed.
Samsung 19000 Galaxy S heb ik nu maar heb ik veel te veel voor bijbetaald en met veel moeite kunnen omruilen, omdat het vorige sony toestel voor veel problemen zorgde en op een gegeven moment ging het toestel niet meer aan.

Dus is het sony toestel opgestuurd en kreeg ik na weken een andere kleur toestel zelfde merk aangeboden, en daar ging ik niet mee akkoord. Het wordt je bijna opgedrongen. Het werd me zelfs wijsgemaakt dat is jou toestel terwijl ik toch echt met een ander kleur klepje ( achterkant klepje) van het andere toestel in de hand stond.
Het toestel werd weer terug gestuurd en toen begon de ellende pas echt.
Ik heb 2 maand zonder toestel gezeten. Toestel kwam niet meer boven water.

Na 2 maand niet zonder slag en stoot werd me een nieuw sony toestel opgestuurd en ik had meegedeeld bij de t-mobile service je moet me geen toestel meer opsturen met dat bugprobleem, nee dat zou niet gebeuren dat werd me beloofd. ik kon het bij aflevering aan de deur niet zo snel bekijken en vertrouwde op de woorden van de "service"
Wat ik op zich al vreemd vond dat het probleem mogelijk was verholpen, want ik had regelmatig contact opgenomen met sony en daar gaven ze het probleem toe en dat er nog geen oplossing voor was, dus het lag bij de t-mobile en t-mobile gaf aan het ligt bij sony. ( maar dat is mijn probleem niet, maar dat maken ze er wel van )

Ik had al 2 maand geen mobiel meer. Ja mijn eigen oude mobiel.
Maar alles was waar, weer hetzelfde bugprobleem en het probleem was nog niet opgelost en dat was ook bekend bij sony en bij T-mobile. En dan nog wordt er geen oplossing bedacht. Hoe moeilijk kan het zijn.
Ja zo gaat dat!!!!

Dus weer bellen en toen lag het aan de simkaart, ik een nieuwe simkaart aanvragen, toen zeiden ze ga er dan maar mee terug naar de shop, en toen was ik het spuugzat. Want bij de shop is helpen ook niet hun sterkste kant.
Het was een bekend probleem en maar niet toe geven.

Uiteindelijk heb ik tegen betaling een ander toestel genomen om van het gezeur af te zijn, maar met heel veel moeite en veel bellen en verbindingen die werden verbroken en ik heb echt uren maar dan ook uren in de wacht gestaan en dan weer naar de shop etc etc etc. :cry:

Enya84
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2010 01:04

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Enya84 »

Weet je wat het grappigste is aan de hele situatie?
Ontevreden klanten krijgen door de hele Youp affaire een waas voor hun ogen. Dan denken ze ineens alles op Youp te kunnen gooien.
"Ik heb mijn papieren factuur niet gehad! Sturen of ik bel Youp van't Hek".

Als dit soort blaters nou eerst eens lezen waar ome Youp zich écht mee bezig hield. Nee, half lezen en van de helft niet op de hoogte zijn maar wel meteen dreigen met Youp *ril*. Of mensen die niet eens weten dat Youp van 't Hek, Youp van 't Hek heet.

Al gehoord: Joepie, Joep van het Spek, Tom van het Hek .... serieus .... OMG.

femrich
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 nov 2010 15:11

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door femrich »

Hallo Femrich :wink:

Je voelt je blijkbaar wel aangesproken, heb ik jou naam vermeld 8)
Geeft niet hoor, het zit je blijkbaar wel hoog, anders had je niet gereageerd. :P[/quote]

Nou ik ben 1 van de weinige die hoe het jij noemt voor t-mobile opneemt dus dan is het niet zo moeilijk om te raden over wie jij het hebt:wink:

Maar als je alles leest gaat het erom dat als je wat neer zet dat je dat dan wel doet met de juiste informatie en niet met zo maar verhalen die totaal niet op waarheid gebaseerd zijn. En daar stoor ik me dus aan. Niet aan het punt dat het over t-mobile gaat want ongeacht welke provider het is er zijn altijd mensen die problemen hebben met een provider en mensen die geen klachten hebben over een provider. Er is geen 1 provider die alle mensen 100% tevredem houdt.

Gesloten