LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC Horizon nog te nieuw
Re: UPC Horizon nog te nieuw
Met alle respect voor je mening maar denk je nu echt dat UPC 100.000 afstandsbedieningen gratis gaat vervangen inclusief opsturen als deze geen groot probleem was? Wat denk je dat dit geintje kost? Voor de rest kan ik wel meegaan dat sommige zaken wat worden overtrokken ( net als anderen het ontkennen) en het menu weliswaar traag en ingewikkeld maar een groot probleem vind ik ook het niet echt.
bv, bij digitale tv komt er vaak een tekst in beeld ( druk op de rode knop) deze zit op alle Digitale boxen van UPC maar bij de Horizonbox-afstandsbediening hebben ze hem vergeten.
bv, bij digitale tv komt er vaak een tekst in beeld ( druk op de rode knop) deze zit op alle Digitale boxen van UPC maar bij de Horizonbox-afstandsbediening hebben ze hem vergeten.
Qua kosten en logistiek is het niet goedkoop (alhoewel UPC niet echt armlastig is) maar verder geen "probleem", je stuurt een nieuwe AB en klaar. Dat is vele malen makkelijker op te lossen dan een "hangende, resettende, onwillige box" , en/of handshake problemen met TV typen.Met alle respect voor je mening maar denk je nu echt dat UPC 100.000 afstandsbedieningen gratis gaat vervangen inclusief opsturen als deze geen groot probleem was? Wat denk je dat dit geintje kost?
ciske schreef:En had jij ook geen kabelprobleempje in het begin waardoor je rose beeld kreeg ?
Dat had ik ja, maar ik plempte niks op een forum,(los het zelf wel op) by the way ...ik heb geen horizon en neem gelukkig de mensen serieus. Wat jij bprosman niet doet.
Jij bent een kabelvereerder, maar alsnog hoor je dit probleem serieus te nemen en niet altijd je gelijk willen krijgen.
Dat geloof ik inmiddels ook, techn advieswerk om nieuwe kabels te trekken, in te spitten, vloeren en muren slopen etc etc, nemen mijn buren en kenissen niet over
Dat advies is vaak naadje, er zijn beter tips gegevenHar06 schreef:
Dat geloof ik inmiddels ook, techn advieswerk om nieuwe kabels te trekken, in te spitten, vloeren en muren slopen etc etc, nemen mijn buren en kenissen niet over
Geeft niks hoor Har, blijf jij lekker naar je ouwe verzopen kabeltje kijken en dan vervolgens de provider de schuld geven dat je een slecht beeld hebttoevallig ligt mijn tv kabel 17 m1 lang een 50 cm diep in de tuinborders en onder een vijver,vandaar ons matige signaal sterkte, graag advies van onze techneut voor verbetering bvan het signaal
Je kabel krijg je niet de grond in maar je kop in t zand steken lukt aardig
Er is een groot verschil tussen schuld hebben en het ontkennen.[b]dan vervolgens de provider de schuld geven [/b
Vooral is er verschil tussen diensten van providers afnemen, of provider vereren.
Als Har zelf al weet dat de leeftijd en de ligging van zijn kabel een oorzaak is van zijn matige signaal. Wie zou er dan schuld hebben ?Er is een groot verschil tussen schuld hebben en het ontkennen.
Nogmaals bprosman , we zijn niet allemaal van die vereerders, en voor de rest ben je zo off topic als het maar kan.Vooral is er verschil tussen diensten van providers afnemen, of provider vereren
bprosman schreef:Als Har zelf al weet dat de leeftijd en de ligging van zijn kabel een oorzaak is van zijn matige signaal. Wie zou er dan schuld hebben ?Er is een groot verschil tussen schuld hebben en het ontkennen.
een overbodige vraagstelling, had ik ook aan m,n buren kunnen vragen, het advies blijft dus spitten en slopen om een betere kabel gelegd te krijgen.
Mijn advies is : blijf van de Horizon box af
Mijn advies is : blijf van de Horizon box af
Juist , zolang er gedoe mee is , overslaan
Dit is duidelijke taal zonder kabels boxen versterkers en burenciske schreef:Mijn advies is : blijf van de Horizon box af
Juist , zolang er gedoe mee is , overslaan
Doe mij even de naam van die provider waar nooit gedoe is dan.
Wat een vraag, in deze topic gaat het niet over een feilloze provider maar over een haperende box genaamd Horizon, deze box werkt vlg jouw wel bij kenissen en buren.bprosman schreef:Doe mij even de naam van die provider waar nooit gedoe is dan.
Handen af van de Horizon
Har06 schreef: Wat een vraag, in deze topic gaat het niet over een feilloze provider maar over een haperende box genaamd Horizon, deze box werkt vlg jouw wel bij kenissen en buren.
Handen af van de Horizon
Juist , jij weet het Har
Hier bloeit iets moois
Jij spoort nietbprosman schreef:Hier bloeit iets moois
ciske schreef:Jij spoort nietbprosman schreef:Hier bloeit iets moois
hij speurt wel naar coax kabels isra punten etc allemaal geheimtaal voor een leek:)
Toch aardig van je dat je (eindelijk) toegeeft dat het je allemaal niet snapt, geeft niethij speurt wel naar coax kabels isra punten etc allemaal geheimtaal voor een leek:)
bprosman schreef:Toch aardig van je dat je (eindelijk) toegeeft dat het je allemaal niet snapt, geeft niethij speurt wel naar coax kabels isra punten etc allemaal geheimtaal voor een leek:)
op dit forum hoef je maar weinig te snappen, zolang er welwillende techneuten acteren en adviezen verstrekken over kabels door pijpjes met bijbehorende sloopwerken en isra punten die te verplaatsen zijn middels kabels en pijpjes
Har06 schreef:
op dit forum hoef je maar weinig te snappen, zolang er welwillende techneuten acteren en adviezen verstrekken over kabels door pijpjes met bijbehorende sloopwerken en isra punten die te verplaatsen zijn middels kabels en pijpjes
Die techneuten , die alle kanten op zwetsen. kunnen wat mij betreft gestolen worden.