LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Horizon nog te nieuw

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
bprosman

Re: UPC Horizon nog te nieuw

Ongelezen bericht door bprosman »

Daarnaast zijn dat soort firmware updates er niet voor niks, en fixen ze meer problemen.
Inderdaad, bij mijn ex-vrouw fixten ze storing en het wegvallen van zenders met een CI+ kaart.

benhetbeu

Ongelezen bericht door benhetbeu »

RECTIFICATIE!!!!!!

De beloofde mindering op mijn factuur vanwege MAAND geen tv-zenders door fout in horizon box is nergens op de maandfactuur te bekennen.
Of ik even €112.70 voor maand geen tv, slechte service etc etc (zie bericht hierboven) wil overmaken.
En dat doe je dan maar braaf, omdat je verder geen poot heb om op te staan en als je niet betaal worden al je diensten afgesloten.

Helaas is er bij mij alleen maar upc :S

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

En dat doe je dan maar braaf, omdat je verder geen poot heb om op te staan en als je niet betaal worden al je diensten afgesloten.
Dat je het braaf doet , snap ik nog wel maar wel eens aan het juridisch loket gedacht voor advies en hulp?? Ik zou toch wel werk maken van dingen die je niet hebt en toch moet betalen.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Dat je het braaf doet , snap ik nog wel maar wel eens aan het juridisch loket gedacht voor advies en hulp?? Ik zou toch wel werk maken van dingen die je niet hebt en toch moet betalen.
E 112,70 p/mnd lijkt me wel erg hoog?

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Har06 schreef:
ciske schreef:
E 112,70 p/mnd lijkt me wel erg hoog?
Misschien haal je dat bedrag met het duurste alles-in-een abonnement, en alle premium diensten zoals canal+ en het voetbal etc?

UPC Webcare
verified

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

@benhetbeu,

Vervelend om te horen dat je problemen ervaart en dat er onduidelijkheid is omtrent de factuur. Ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen.

Kun je ons een e-mail sturen naar [email protected] onder vermelding van: 'Reactie Tros Radar forum'? Dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op en kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,
Marcel

Har06

[[/quote]
Dat je het braaf doet , snap ik nog wel maar wel eens aan het juridisch loket gedacht voor advies en hulp?? Ik zou toch wel werk maken van dingen die je niet hebt en toch moet betalen.[/quote]

E 112,70 p/mnd lijkt me wel erg hoog?[/quote]

Misschien haal je dat bedrag met het duurste alles-in-een abonnement, en alle premium diensten zoals canal+ en het voetbal etc?[/quote]

en dan nog kom je erniet :!: :?:

Renske99

Ongelezen bericht door Renske99 »

Oh ik kan me zo goed voorstellen hoe frustrerend het moet zijn.

Ook wij gingen naar upc (tv, telefoon en internet) het enige wat altijd werkte was de tv (nog geen media box destijds) internet en telefoon deden het als ik geluk had af en toe een minuutje, vooral s nachts na 12 uur.
Eerst had ik mijn telefoon die niet werkte niet eens door, totdat ik zeker wist dat ik gebeld moest worden, dooie lijn, geen internet, heerlijk (heel sarcastisch)

Nadat ik ook tig keer van het kastje naar de muur werd gestuurd, bedachten ze dat er maar een monteur moest komen, want het kon niet aan hun liggen, het zou binnen aan mijn bedrading liggen.
Nou laat die monteur maar komen, maar op voorhand heb ik gemeld ik betaal geen cent.

Hoe asociaal:
Er staat iemand bij mijn achterdeur (en ja oke dat is hier een beetje onduidelijk) ik open de deur en die gozer steekt een heel verhaal af, niet tegen mij overigens, want hij had een oortje in en stond doodleuk met iemand te bellen, duwt mij als het ware opzij om naar binnen te gaan.
Sorry maar dat gaat mij tever, als ik de deur open voor je verwacht ik dat je of je voorsteld of je meld waarvoor je komt, niet dat je met een ander staat te bellen en ik op jou moet wachten, dat is de omgekeerde wereld.
Ik belemmer hem de doorgang, en geef aan dat ik hier niet van gediend ben, je kunt wel stellen dat het ijs gebroken was want de sfeer tussen ons was om te snijden, ik ben normaal niet zo moeilijk maar stel wel prijs of het nodige fatsoen.

Affijn meten is weten zeggen ze altijd, dus draden doorgemeten, het was toch echt die draad, die moest ie vervangen voor het mooie bedrag van 30 euro.
Doe wat je niet laten kunt, ik betaal alleen niet heb ik die vent duidelijk laten weten.

Draad vervangen, of ik maar even wilde tekenen zodat ik kon dokken, nou ik dacht het dus niet.
Vent boos, maar ik zou nu wel internet en telefoon hebben, nou das mooi.

Vent het huis uit, ikke naar de pc, hmm geen internet, dan de telefoon ook een dood vogeltje.
En daar had ik normaal gesproken ook nog voor moeten betalen?

Kortom een half jaar omgekloot, wel betalen voor internet en telefoon maar niks ontvangen, het heeft me het nodige bloed zweet en boze mails, telefoontjes e.d. (en mailen was al een probleem, mail net op het juiste moment van bereik verzenden, en bellen zonder vaste telefoon is moeilijk dus via mobiel wat extra duur is), ik wilde mijn contract voor telefoon en internet kwijt bij upc, enkel de tv mochten ze nog leveren, het is me uiteindelijk gelukt.

Nu een schitterende reclame kort geleden, het is niet de vraag of u overstapt maar wanneer.
Nou je voelt hem al, never nooit meer.

Ik vind het enkel onvoorstelbaar dat upc nog bestaat, er wordt zoveel negatief over ze geschreven en gepraat, je hoort van iedereen het bekende van het kastje naar de muur verhaal, nooit kan het in 1x werken, de monteurs hebben het kennelijk razenddruk maar zijn niet in staat om de problemen op te lossen, het ligt altijd aan jou bedrading, je telefoon is kapot, je computer deugt niet enz. enz.
Beken gewoon dat het aan je eigen spullen ligt (upc dus), aan de bedrading of mediabox, het kan toch niet zo zijn dat iedereen waardeloze spullen in huis heeft en dat upc de rotzooi levert en dat het dan opeens niet werkt, terwijl het bij andere bedrijven wel gewoon werkt, zelfde bedrading, zelfde telefoon, zelfde pc, en zelfde tv.
Hoe gek is dat?

Dat mag upc mij eens uitleggen. ( en vele anderen)

Har06

Wat een verhaal uit de oude doos(grijs verleden). Vreemd dat Renske wel een binnenkabel accepteert maar er niet voor wil betalen,vreemd dat Renske in het bijzijn van de vriendelijke monteurde functies van tv internet en telefoon gecontroleerd heeft.
Werkt er nu wel wat ?

Floris71

Ongelezen bericht door Floris71 »

Zo te zien ben ik niet de enige met problemen met UPC Horizon.
Bij mij valt zowel internet als telefonie regelmatig uit zodat de box weer gereset moet worden.
Ook blijft bij de televisie soms beeld of teletekst hangen en worden sommige kanalen helemaal niet weergegeven. Dat laatste zou liggen aan de nabijheid van een Digitennemast :shock:

HHHHHH

Ongelezen bericht door HHHHHH »

Ik heb sinds 16 oktober 2012 de Horizon van UPC. Daarna heb ik vaak telefoonstoring gehad. Nu heb ik al 2 weken geen telefoon. Eerst was mijn 2e lijn voor kantoor aan huis buiten gebruik en daarna raakte ikm ook de 1e lijn voor prive kwijt. UPC reageerde eerst wel op de klacht en wilde na 2x telefonische ondersteuning een monteur sturen. De monteur werd een dag van te voren door UPC afgezegd, omdat de storing intern en softwarematig is. Het is een collectief probleem werd gezegd, maar op de site werd nergens melding gedaan over een storing en ook niet op mijn postcode.
Na 2 weken vind ik het toch wel erg schadelijk worden, vooral omdat mijn zakelijke nummer zo lang buiten gebruik is. UPC reageert nu echter steeds op mijn dringende mails met de standaardreactie dat mijn antwoord binnen hun lijntjes moet staan om het te kunnen behandelen. Ik zet mijn reactie elke keer wel tussen die 2 lijnen dus dit klopt niet.
Ik vind het ongehoord dat een aanbieder diensten niet levert en dat je dan toch gehouden kan worden aan een jaarabonnement, omdat je een nieuw pakket afgenomen hebt. Ik ben al tientallen jaren klant bij UPC en heb al vaker problemen gehad, maar tot nu toe zijn problemen altijd opgelost voor ik zover was om over te stappen. De Horizon slaat echter alles wat storingen betreft en de maat is bij mij nu vol. Is het mogelijk om een aanbieder aansprakelijk te stellen als je door niet geleverde diensten bedrijfsschade oploopt? En in hoeverre kun je toch opzeggen als een provider langdurig de betaalde dienst niet levert?

Har06

WAAROM HEB JE HORIZON BESTELD NA ALLE WAARSCHUWINGEN???????????? :mrgreen:

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Har06 schreef:WAAROM HEB JE HORIZON BESTELD NA ALLE WAARSCHUWINGEN???????????? :mrgreen:

Schreeuwen is tegen de gedragsregels !! Of zit je caps lock vast.

Daarbij, niet iedereen heeft problemen met horizon har. Zie de andere topics hierover.

Teunbosseman
Contacteer:

HHHHHH schreef:Ik heb sinds 16 oktober 2012 de Horizon van UPC. Daarna heb ik vaak telefoonstoring gehad. Nu heb ik al 2 weken geen telefoon. Eerst was mijn 2e lijn voor kantoor aan huis buiten gebruik en daarna raakte ikm ook de 1e lijn voor prive kwijt. UPC reageerde eerst wel op de klacht en wilde na 2x telefonische ondersteuning een monteur sturen. De monteur werd een dag van te voren door UPC afgezegd, omdat de storing intern en softwarematig is. Het is een collectief probleem werd gezegd, maar op de site werd nergens melding gedaan over een storing en ook niet op mijn postcode.
Na 2 weken vind ik het toch wel erg schadelijk worden, vooral omdat mijn zakelijke nummer zo lang buiten gebruik is. UPC reageert nu echter steeds op mijn dringende mails met de standaardreactie dat mijn antwoord binnen hun lijntjes moet staan om het te kunnen behandelen. Ik zet mijn reactie elke keer wel tussen die 2 lijnen dus dit klopt niet.
Ik vind het ongehoord dat een aanbieder diensten niet levert en dat je dan toch gehouden kan worden aan een jaarabonnement, omdat je een nieuw pakket afgenomen hebt. Ik ben al tientallen jaren klant bij UPC en heb al vaker problemen gehad, maar tot nu toe zijn problemen altijd opgelost voor ik zover was om over te stappen. De Horizon slaat echter alles wat storingen betreft en de maat is bij mij nu vol. Is het mogelijk om een aanbieder aansprakelijk te stellen als je door niet geleverde diensten bedrijfsschade oploopt? En in hoeverre kun je toch opzeggen als een provider langdurig de betaalde dienst niet levert?

Tsja, er zijn reeds diverse topics over en bij de een werkt het perfect en bij de ander weer drama zoals bij jou.
Maar heb je een zakelijke abo of een consumenten abo ?

Anders rechtsbijstand erachter zetten als je die hebt of consumentenbond oid.
Of een jurist, maar kloppen doet het niet.

S6

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Teunbosseman schreef:.

Daarbij, niet iedereen heeft problemen met horizon har. Zie de andere topics hierover.
Niet iedereen nee, maar ik ben blij dat ik die horizon niet heb.

Har06

Teunbosseman schreef:
Har06 schreef:WAAROM HEB JE HORIZON BESTELD NA ALLE WAARSCHUWINGEN???????????? :mrgreen:

Kun je me horen dan ??

Niet iedereen wel meer dan genoeg hebben problemen met Horizon, kijk al met schrik uit naar de dag dat m,n huidige box begeeft :mrgreen:

Teunbosseman
Contacteer:

Har06 schreef:
Teunbosseman schreef:

Kun je me horen dan ??

Niet iedereen wel meer dan genoeg hebben problemen met Horizon, kijk al met schrik uit naar de dag dat m,n huidige box begeeft :mrgreen:

Op deze digitale snelweg wel ja met je caps lock aan.

Wie weet behoor jij tot de gelukkige anders weet jij vast de juiste lijntjes te benaderen.

Har06

[
Kun je me horen dan ??

Niet iedereen wel meer dan genoeg hebben problemen met Horizon, kijk al met schrik uit naar de dag dat m,n huidige box begeeft :mrgreen:[/quote]

Op deze digitale snelweg wel ja met je caps lock aan.

Wie weet behoor jij tot de gelukkige anders weet jij vast de juiste lijntjes te benaderen.[/quote]

CL staat zelden aan muv bij bepaalde personen :oops:

Teunbosseman
Contacteer:

Har06 schreef:CL staat zelden aan muv bij bepaalde personen :oops:

Oh, maar je reageert op lid - HHHHHH - en deze heeft sinds 16 okt 2012 Horizon.
Toen waren er nog niet zoveel waarschuwingen Har.

Maar in dit geval zelfs geheel overbodig om na 5 maanden Horizon gebruik dit te zeggen.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Niet iedereen wel meer dan genoeg hebben problemen met Horizon, kijk al met schrik uit naar de dag dat m,n huidige box begeeft
Gewoon goede bekabeling (KOKA 799) gebruiken samen met een goede retourgeschikte versterker.

Gesloten