Sho what?/ dan kunnen mensen geen problemen met de horizon hebben?
Jawel hoor maar om jouw bewoordingen te gebruiken :
"So what? / dat kan niet aan de bekabeling liggen ?" , de mensen waar ik geweest ben in combinatie met de updates in December lag het daar namelijk grotendeels wel aan.
de kabels vervangen is bij veel mensen technisch onmogelijk muv na veel hak en breekwerken
Tja... in moderne(re) huizen liggen kabels toch meestal in een buisje hoor.
En een kabel vervangen wil niet zeggen dat je de oude moet verwijderen als dat te moeilijk is.
de kabels vervangen is bij veel mensen technisch onmogelijk muv na veel hak en breekwerken
En een kabel vervangen wil niet zeggen dat je de oude moet verwijderen als dat te moeilijk is.
goh laat mij dat al eerder begrepen hebben, in mijn bungalow liggen toevallig niet die buisjes, voorstaande zal in veel huizen het geval zijn
goh laat mij dat al eerder begrepen hebben, in mijn bungalow liggen toevallig niet die buisjes, voorstaande zal in veel huizen het geval zijn
De bungalow van mijn ouders ook niet , dan leg je het onder de vloer door.
Er zijn 2 soorten mensen, diegenen die denken in problemen en diegenen die denken in oplossingen. Daarin verschillen wij dan.
Zoals ik al vaker in reacties aangegeven heb word ik door familie/vrienden kennisen die bij de meest uiteenlopende providers zitten (Ziggo, UPC, KPN) wel eens gevraagd om te kijken naar problemen die ze ondervinden met hun TV en of Internet signaal.
Iedere provider heeft zo zijn eigen "problemen" maar voor de kabel providers (Ziggo/UPC) kom ik er in bijna alle gevallen uit (mits de signaalwaarden voldoende zijn) door de bekabeling na te kijken eventueel te vervangen door goede bekabeling , stekker fatsoenlijk aan te krimpen , naar de versterker te kijken (veel mensen realiseren zich niet dat je voor interactieve TV vaak een "retourgeschikte" versterker nodig hebt) en/of te vervangen, software updates op de TV te laden. Zijn de signaalwaarden niet goed genoeg dan moet de provider zowiezo ingeschakeld worden.
Als jij denkt en aanwijzingen hebt dat deze werkmethode niet waar is en/of niet helpt, dan is het prima maar kom dan wel met onderbouwingen en niet met "hearsay" van zaken die OF (door middel van software updates, bijvoorbeeld Horizon in Dec. 2012) achterhaald zijn en OF die je op een forum leest en misschien niet begrijpt (of heb je zelf ook een technische opleiding want dan heb ik dat even gemist).
Laatst gewijzigd door bprosman op 21 mar 2013 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.
De makkelijke oplossingen; De bungalow van mijn ouders ook niet , dan leg je het onder de vloer door. is redelijk simpel bedacht: een betonvloer met tegels erop openhakken stelt dus niets voor ????, niet iedereen heeft een vrijdragende vloer Pprosman, jij bent een techneut ?
niet iedereen heeft een vrijdragende vloer Pprosman, jij bent een techneut ?
Onder de vloer is EEN mogelijke oplossing Har, en als dat niet kan zijn er nog diverse andere mogelijkheden (in oplossingen denken, weet je nog ?). Bovendien laat een techneut altijd een paar buisjes leggen VOOR hij een tegelvloer laat storten.
Ik neem aan dat ze je huidige TV kabel niet koud in de beton gestort hebben.
niet iedereen heeft een vrijdragende vloer Pprosman, jij bent een techneut ?
Onder de vloer is EEN mogelijke oplossing Har, en als dat niet kan zijn er nog diverse andere mogelijkheden (in oplossingen denken, weet je nog ?). Bovendien laat een techneut altijd een paar buisjes leggen VOOR hij een tegelvloer laat storten.
Ik neem aan dat ze je huidige TV kabel niet koud in de beton gestort hebben.