Ziggo wijzigt diensten ingrijpend zonder fatsoenlijk vooraankondiging, prijzen blijven gelijk

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Arizonakid

Re: Ziggo wijzigt diensten ingrijpend zonder fatsoenlijk vooraankondiging, prijzen blijven gelijk

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Of je kijkt geen RTL.
Massaal afhaken, dat is het enige waar ze gevoelig voor zijn, maar ja, dat lukt natuurlijk nooit, want je zal maar wat van die bagger missen……

Janzegt

Re: Ziggo wijzigt diensten ingrijpend zonder fatsoenlijk vooraankondiging, prijzen blijven gelijk

Ongelezen bericht door Janzegt »

Wat ik niet begrijp waarom Ziggo dit had moeten aankondigen. Het was een trukje waarmee je reclame kon skippen, maar het was geen service waarmee Ziggo adverteerde.

Consumentt

Ongelezen bericht door Consumentt »

J. Deltoer schreef:
06 feb 2026 14:18
Maar dan raak ik mijn ziggo mailadres kwijt, waar ik alles aan gekoppeld heb.
Vrijwillige lock-in voor al die mensen die een provider email adres gebruiken.

xflorisx

Ongelezen bericht door xflorisx »

Consumentt schreef:
09 feb 2026 22:19
J. Deltoer schreef:
06 feb 2026 14:18
Maar dan raak ik mijn ziggo mailadres kwijt, waar ik alles aan gekoppeld heb.
Vrijwillige lock-in voor al die mensen die een provider email adres gebruiken.
Beter dan een gratis e-mail adres uit amerika. Gratis bestaat niet.

HandigeHarrie

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Wij hebben KPN en NPO Plus. Ook wij kunnen bij het teruggaan naar Begin van het programma niet de reclame overslaan. Zelfs als je midden in een programma de tv aanzet zie je eerst reclame. Jacob Derwig komt inmiddels onze neus uit, hij zou zich moeten schamen.

Plaats reactie