LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Corendon Reizen
Re: Corendon Reizen
De klachten op mijn site over Corendon stromen binnen.
Zet de klachten in een mail en stuur ze naar [email protected]
http://www.wimversteegen.nl
Zet de klachten in een mail en stuur ze naar [email protected]
http://www.wimversteegen.nl
------
----------------------------------------------------------------
Dat is niet zo gek natuurlijk.
Als je een groot marktaandeel hebt dan vallen er meer steken.
Objectief is het niet.
Iemand zou daar de positieve ervaringen tegenover moeten zetten.
Als je zoiets zou lanceren voor Oad of Transavia, krijg je ook veel klachten.
Dit moet je breder opzetten om tot een eerlijke conclusie te komen.
------
----------------------------------------------------------------
Dat is niet zo gek natuurlijk.
Als je een groot marktaandeel hebt dan vallen er meer steken.
Objectief is het niet.
Iemand zou daar de positieve ervaringen tegenover moeten zetten.
Als je zoiets zou lanceren voor Oad of Transavia, krijg je ook veel klachten.
hharteman
Corendon doet dit in de meeste gevallen niet,. krijgen mensen geen enkele reactie of een brief dat de klacht in behandeling is genomen en verder niets meer te vernemen.
En dit heeft niets te maken met een groot marktaandeel dat er meer steken vallen, maar een kwestie van fatsoen om begaan te zijn met de klachten van je klanten.
Iedere reisorganisatie laat steken vallen maar Corendon maakt het wel erg bont.
Oad en Transavia hebben een goede klachtenprocedure en hebben het fatsoen om iedere klacht in behandeling te nemen en telefonisch contact op te nemen met de klagers.Als je zoiets zou lanceren voor Oad of Transavia, krijg je ook veel klachten.
Corendon doet dit in de meeste gevallen niet,. krijgen mensen geen enkele reactie of een brief dat de klacht in behandeling is genomen en verder niets meer te vernemen.
En dit heeft niets te maken met een groot marktaandeel dat er meer steken vallen, maar een kwestie van fatsoen om begaan te zijn met de klachten van je klanten.
Iedere reisorganisatie laat steken vallen maar Corendon maakt het wel erg bont.
Heb even u ervaringen gelezen met Corendon.
Denk dat u beter dit soort dingen bij de geschillencommissie kunt neerleggen.
U boekt een super gesponserde reis, voor een lage prijs.
Dan verwacht u dat Corendon u nog 3 stoelen geeft omdat u vriendin het been niet kan buigen.
Hoe naief kun je zijn.
U had op voorhand dan voor die stoelen moeten betalen, dan waren ze voor u geweest.
Dacht u dat u bij Transavia die stoelen had gekregen?
Zou zeker niet zijn gaan vliegen als ik niet goed in een stoel kan zitten.
M.a.w. U vriendin heeft een medisch probleem, en Corendon moet dat oplossen?
De ANWB heeft daar eigen vliegtuigen voor, die zijn echter alleen voor de terugreis.
Ik heb een beetje het idee dat u uw gelijk niet kan halen, en daarom een soort hetze gestart bent.
Denk dat u beter dit soort dingen bij de geschillencommissie kunt neerleggen.
U boekt een super gesponserde reis, voor een lage prijs.
Dan verwacht u dat Corendon u nog 3 stoelen geeft omdat u vriendin het been niet kan buigen.
Hoe naief kun je zijn.
U had op voorhand dan voor die stoelen moeten betalen, dan waren ze voor u geweest.
Dacht u dat u bij Transavia die stoelen had gekregen?
Zou zeker niet zijn gaan vliegen als ik niet goed in een stoel kan zitten.
M.a.w. U vriendin heeft een medisch probleem, en Corendon moet dat oplossen?
De ANWB heeft daar eigen vliegtuigen voor, die zijn echter alleen voor de terugreis.
Ik heb een beetje het idee dat u uw gelijk niet kan halen, en daarom een soort hetze gestart bent.
hharteman
Ik kan me niet van de indruk onttrekken dat U banden heeft met genoemde maatschappij of de reiswereld.
Als U het verhaal dat op mijn site staat goed had gelezen dan had U kunnen begrijpen dat er voor het begin van de reis afspraken waren gemaakt over de zitplaats naar aanleiding van de handicap van mijn vriendin.
Tot op de dag van vandaag heb ik geen enkele reactie ontvangen naar aanleiding van deze klacht.
En als je een beetje de consumenten fora afstruind dan zijn er veel consumenten die zich niet serieus worden genomen door Corendon.
Als U vindt dat ik een hetze voer tegen Corendon dan heeft U mis.
Ik en veel meer mensen willen weten waarom Corendon zo met de klachten van de klanten omgaat.
En daar ligt de hele essentie waar het verhaal om draait.
Het gaat hier niet om gelijk maar om duidelijkheid.
Als een bedrijf dat niet geeft dan zijn er deze forums of sites waar de consument terecht kan.
U bent blijkbaar goed op de hoogte over super sponsering.U boekt een super gesponserde reis, voor een lage prijs.
Ik kan me niet van de indruk onttrekken dat U banden heeft met genoemde maatschappij of de reiswereld.
Als U het verhaal dat op mijn site staat goed had gelezen dan had U kunnen begrijpen dat er voor het begin van de reis afspraken waren gemaakt over de zitplaats naar aanleiding van de handicap van mijn vriendin.
Corendon had zich moeten houden aan de gemaakte afspraken.M.a.w. U vriendin heeft een medisch probleem, en Corendon moet dat oplossen?
Deze actie ben ik gestart omdat ik op 15 april een schriftelijke klacht heb ingediend bij Corendon.Ik heb een beetje het idee dat u uw gelijk niet kan halen, en daarom een soort hetze gestart bent.
Tot op de dag van vandaag heb ik geen enkele reactie ontvangen naar aanleiding van deze klacht.
En als je een beetje de consumenten fora afstruind dan zijn er veel consumenten die zich niet serieus worden genomen door Corendon.
Als U vindt dat ik een hetze voer tegen Corendon dan heeft U mis.
Ik en veel meer mensen willen weten waarom Corendon zo met de klachten van de klanten omgaat.
En daar ligt de hele essentie waar het verhaal om draait.
Het gaat hier niet om gelijk maar om duidelijkheid.
Als een bedrijf dat niet geeft dan zijn er deze forums of sites waar de consument terecht kan.
-------
U bent blijkbaar goed op de hoogte over super sponsoring.
-------------------------------------------------------------------
Bijna iedere tour die geboekt wordt in Turkije is aan sponsoring onderhevig.
Brandstof kost hier gewoon ook €2,- per liter, dus de aangeboden tripjes kunnen vaak niet voor het geld waarvoor het is aangeboden.
De sponsoring vindt plaats vanuit bvb, een goudcenter, leerbedrijf, tapijtknoperij, en nog wel wat dingen.
U bent niet verplicht naar binnen te gaan, en kunt ook buiten wachten tot iedereen klaar is.
Wij maken er echter een sport van ze terug te pakken.
We doen of we interesse hebben, laten de vrouwen volhangen met goud, en de cognac komt op tafel.
Als de bus op vertrekken staat gooien de dames alles weer af en zeggen dat ze geen interesse hebben.
Ondertussen zijn de ringen die ze om hadden gratis schoon gemaakt en laten we de verkopers een beetje beteuterd achter
---------------------------------------------------------------------
--------
-----------------------------------------------------------------------------
Geen banden met de reiswereld, wel 28x in Turkije geweest, waarvan ongeveer 12x met Corendon tot tevredenheid.
Zal niet zeggen dat alle reizen even geweldig waren, maar kan er goed mee leven.
Heb me toch nooit echt benadeeld gevoeld bij ze.
Dat schijnt niet bij iedereen zo te zijn, als ik het gezeur om me heen zie.
Op mijn klachten ter plaatse, is altijd goed gereageerd, als je ze ook maar de kans geeft iets te regelen, en de mensen in hun waarde laat.
Ik kan me wel voorstellen dat ze een beetje immuun worden voor het gezeur.
---------------------------------------------------------------------------
Quote:
--------
Corendon had zich moeten houden aan de gemaakte afspraken.
-------------------------------------------------------------------------
Wat dat betreft heeft u gelijk, communicatie is niet hun sterkste punt.
Quote:
--------
Deze actie ben ik gestart omdat ik op 15 april een schriftelijke klacht heb ingediend bij Corendon.
--------------------------------------------------------------------------------
Hier heeft u de fout gemaakt geen termijn te stellen, en moeten dreigen met de geschillencommissie bvb 14 dagen.
Een klacht moet binnen een bepaalde tijd ingediend worden, dus frustreert Corendon dat zo lang mogelijk.
Als de klacht gefundeerd was geweest dan was die zeker gehonoreerd.
Persoonlijk denk ik dat u gewoon een extra stoel had moeten reserveren.
De Corendon vluchten worden afgeladen tot het uiterste.
Als ze mensen zouden kunnen stapelen achterin, dan zouden ze dat doen.
Voor een paar tientjes meer had u ook met Transavia kunnen vliegen.
Corendon biedt dat aan.
-------
U bent blijkbaar goed op de hoogte over super sponsoring.
Bijna iedere tour die geboekt wordt in Turkije is aan sponsoring onderhevig.
Brandstof kost hier gewoon ook €2,- per liter, dus de aangeboden tripjes kunnen vaak niet voor het geld waarvoor het is aangeboden.
De sponsoring vindt plaats vanuit bvb, een goudcenter, leerbedrijf, tapijtknoperij, en nog wel wat dingen.
U bent niet verplicht naar binnen te gaan, en kunt ook buiten wachten tot iedereen klaar is.
Wij maken er echter een sport van ze terug te pakken.
We doen of we interesse hebben, laten de vrouwen volhangen met goud, en de cognac komt op tafel.
Als de bus op vertrekken staat gooien de dames alles weer af en zeggen dat ze geen interesse hebben.
Ondertussen zijn de ringen die ze om hadden gratis schoon gemaakt en laten we de verkopers een beetje beteuterd achter
---------------------------------------------------------------------
--------
-----------------------------------------------------------------------------
Geen banden met de reiswereld, wel 28x in Turkije geweest, waarvan ongeveer 12x met Corendon tot tevredenheid.
Zal niet zeggen dat alle reizen even geweldig waren, maar kan er goed mee leven.
Heb me toch nooit echt benadeeld gevoeld bij ze.
Dat schijnt niet bij iedereen zo te zijn, als ik het gezeur om me heen zie.
Op mijn klachten ter plaatse, is altijd goed gereageerd, als je ze ook maar de kans geeft iets te regelen, en de mensen in hun waarde laat.
Ik kan me wel voorstellen dat ze een beetje immuun worden voor het gezeur.
Quote:
--------
Corendon had zich moeten houden aan de gemaakte afspraken.
Wat dat betreft heeft u gelijk, communicatie is niet hun sterkste punt.
Quote:
--------
Deze actie ben ik gestart omdat ik op 15 april een schriftelijke klacht heb ingediend bij Corendon.
--------------------------------------------------------------------------------
Hier heeft u de fout gemaakt geen termijn te stellen, en moeten dreigen met de geschillencommissie bvb 14 dagen.
Een klacht moet binnen een bepaalde tijd ingediend worden, dus frustreert Corendon dat zo lang mogelijk.
Als de klacht gefundeerd was geweest dan was die zeker gehonoreerd.
Persoonlijk denk ik dat u gewoon een extra stoel had moeten reserveren.
De Corendon vluchten worden afgeladen tot het uiterste.
Als ze mensen zouden kunnen stapelen achterin, dan zouden ze dat doen.
Voor een paar tientjes meer had u ook met Transavia kunnen vliegen.
Corendon biedt dat aan.
heer hharteman
In ieder geval bedankt voor uw uiteenzetting.
Het verhaal gaat vooral over de klachtenafhandeling.
Uw verwijzing naar de geschillencommissie daar heeft U gelijk in.
Dat moet binnen een bepaalde termijn gebeuren.
Maar het siert Corendon niet dat ze daarom de klachten frusteren.
Mijn mening is dat mensen die een klacht indienen, vooral schriftelijk, niet echt zeuren maar ontevreden zijn over gemaakte afspraken en dienstverlening.
Het minste wat een bedrijf kan doen is om te reageren op de klachten
van de consument of het nou Corendon is of een ander bedrijf.
Je hebt ook te maken met gedragscodes.
Dat geldt zowel voor de consument als voor bedrijven
In ieder geval bedankt voor uw uiteenzetting.
Het verhaal gaat vooral over de klachtenafhandeling.
Uw verwijzing naar de geschillencommissie daar heeft U gelijk in.
Dat moet binnen een bepaalde termijn gebeuren.
Mijn mening is dat mensen die een klacht indienen, vooral schriftelijk, niet echt zeuren maar ontevreden zijn over gemaakte afspraken en dienstverlening.
Het minste wat een bedrijf kan doen is om te reageren op de klachten
van de consument of het nou Corendon is of een ander bedrijf.
Je hebt ook te maken met gedragscodes.
Dat geldt zowel voor de consument als voor bedrijven
-------
Dat schijnt tegenwoordig meer regel dan uitzondering te worden.
Kijk bvb is naar de Telcom/int. provider topics.
Het schijnt de nieuwe manier van zaken doen.
Onder de brievenbus een papier versnipperaar, en de klant zoekt het maar uit.
Je zult dan doortastend aan de gang moeten, om je gelijk te halen.
Je moet echter wel de weg weten.
Ik ben ook niet blij met deze nieuwe manier van zaken doen.
Ik behoor ook tot de senioren generatie, maar heb inmiddels een soort allertheid hiervoor ontwikkelt.
Nou ja, hoe het ook uitpakt, sucses met de kruistocht.
-------
Dat schijnt tegenwoordig meer regel dan uitzondering te worden.
Kijk bvb is naar de Telcom/int. provider topics.
Het schijnt de nieuwe manier van zaken doen.
Onder de brievenbus een papier versnipperaar, en de klant zoekt het maar uit.
Je zult dan doortastend aan de gang moeten, om je gelijk te halen.
Je moet echter wel de weg weten.
Ik ben ook niet blij met deze nieuwe manier van zaken doen.
Ik behoor ook tot de senioren generatie, maar heb inmiddels een soort allertheid hiervoor ontwikkelt.
Nou ja, hoe het ook uitpakt, sucses met de kruistocht.
Juist Quoten maakt het allemaal een stuk duidelijker, Zie hieronder hoe dit moet.
Mvg JorQuotes
Om de discussies overzichtelijk te houden, is het handig om een stuk tekst te quoten voordat u er op reageert. Kopiëer de tekst die u wilt quoten naar uw bericht, selecteer deze tekst en druk op de quote-knop.
Quoten Jor hoeft niet, Corendon gaat op de fles dit najaar
Quote Henri
--------------
Quoten Jor hoeft niet, Corendon gaat op de fles dit najaar.
Kun je dat even onderbouwen, bronnen en zo?
--------------
Quoten Jor hoeft niet, Corendon gaat op de fles dit najaar.
Kun je dat even onderbouwen, bronnen en zo?
Vraag me af hoe je aan deze constatering komt. Graag UitlegQuoten Jor hoeft niet, Corendon gaat op de fles dit najaar
Volgens bronnen van mensen die dicht bij het vuur staan zijn er veranderingen gaande binnen Corendon.
Maar op de fles gaan ze in ieder geval niet.
-
Op elke luchtvaartmaatschappij of reisorganisatie is wel wat te mopperen. Corendon is voor mij gewoon vergelijkbaar met Transavia of Ryan Air. Gewoon eenvoudig maar goedkoop en dat is toch waar het omdraait voor korte vluchten naar Turkije! Mensen niet zo zeuren hoor…..
klopt er komen veranderingen aan bij corendon
en corendon op de fles nee dat geloof ik niet ik weet wel zeker dat men gaat uitbreiden in de floot van hun ze gaan deze zomer met 4 extra toestelen vliegen waar onder een 737-800 en 3 toestelen van het type 737-400
en corendon op de fles nee dat geloof ik niet ik weet wel zeker dat men gaat uitbreiden in de floot van hun ze gaan deze zomer met 4 extra toestelen vliegen waar onder een 737-800 en 3 toestelen van het type 737-400
Nooit meer Corendon... Wat ik zelf heb meegemaakt heb gehoord van andere reizigers, dan walg ik van Corendon...
Meneer Atilay , hoop dat u ook nog eens wat doet aan KLANTTEVREDENHEID...
een keer reizen nooit meer...
een bedrijf dat veel reclame maakt en deze ook niet waar maakt,
met 1 vlieguig plannen ze 4 reizen naar Antalya.
Nou dat betekent bij elke vlucht een vertraging van xxx uur.
Bij mij was dat 9.5 uur vertraging ...
Meneer Atilay , hoop dat u ook nog eens wat doet aan KLANTTEVREDENHEID...
een keer reizen nooit meer...
een bedrijf dat veel reclame maakt en deze ook niet waar maakt,
met 1 vlieguig plannen ze 4 reizen naar Antalya.
Nou dat betekent bij elke vlucht een vertraging van xxx uur.
Bij mij was dat 9.5 uur vertraging ...
Al vaak met Corendon gevlogen, zowel naar Istanbul als naar Antalya en niks dan lof.
Oké de toestellen zijn niet fonkelnieuw. Vliegtijden zijn goed en zeker niet beroerder dan bij Transavia of andere "gerenomeerde"maatschappijen.
Ook meerdere keren met Transavia naar Antalya gevlogen maar bij Transavia ook wel 6 uur vertraging gehad, bij Corendon nog niet meegemaakt. Ook het cabine personeel is meestal vriendelijk en behulpzaam Eind mei 2009 gaan we weer met Corendon is ook nog eens voordeliger. Mensen moeten niet zo'n vooroordeel hebben m.b.t. Turkse maatschappijen,zeker niet als men goedkoop wil vliegen. Mensen willen voor een euro op de eerste rang zitten maar verlangen een 5 sterren behandeling en dat werkt dus niet.
Oké de toestellen zijn niet fonkelnieuw. Vliegtijden zijn goed en zeker niet beroerder dan bij Transavia of andere "gerenomeerde"maatschappijen.
Ook meerdere keren met Transavia naar Antalya gevlogen maar bij Transavia ook wel 6 uur vertraging gehad, bij Corendon nog niet meegemaakt. Ook het cabine personeel is meestal vriendelijk en behulpzaam Eind mei 2009 gaan we weer met Corendon is ook nog eens voordeliger. Mensen moeten niet zo'n vooroordeel hebben m.b.t. Turkse maatschappijen,zeker niet als men goedkoop wil vliegen. Mensen willen voor een euro op de eerste rang zitten maar verlangen een 5 sterren behandeling en dat werkt dus niet.
Dat is zeker een andere Corendon?
maar goed niet elke vlucht heeft vertraging...
En het zijn de feiten, die zijn meestal hard,
of het Turks is , Chinees is of Arabisch, dat
maakt mij niet uit, waarom onderscheid hierin?
maar goed niet elke vlucht heeft vertraging...
En het zijn de feiten, die zijn meestal hard,
of het Turks is , Chinees is of Arabisch, dat
maakt mij niet uit, waarom onderscheid hierin?
Verbazend dat al deze mensen zo zeuren over Corendon. Als je 1e klas wilt vliegen moet je een lijndienst businessclass boeken dan heb je misschien kans dat je minder problemen hebt. Vorig jaar met 9 personen in januari een lijnvlucht van Iberia naar Barcelona geboekt. Heenreis ging prima, maar terug was het toestel overboekt. Blijkt dat lijndiensten standaard 10% overboekt worden. Bij ons moesten in ieder geval 6 personen een nacht op Barcelona overblijven kostte ons dus wel een extra vrije dag waar we niks aan hadden want je krijgt een hotel pal naast het vliegveld een rot eind uit de stad vandaan.Deze korte vlucht kostte overigens behoorlijk meer dan een vlucht naar Turkije met Corendon.
Ik ben op zoek naar informatie over Corendon.
Ik zie alleen maar oude berichten staan. Hoe veilig is het om bij Corendon te boeken. Ik heb zojuist een reis geboekt (nog niet betaald) maar ik krijg er ene betje een raar gevoel bij. Ik lees wel erg veel klachten.
Wie o wie heeft er goede of geen goede ervaringen met Corendon
Met vriendelijke groet,
Bianca
Ik zie alleen maar oude berichten staan. Hoe veilig is het om bij Corendon te boeken. Ik heb zojuist een reis geboekt (nog niet betaald) maar ik krijg er ene betje een raar gevoel bij. Ik lees wel erg veel klachten.
Wie o wie heeft er goede of geen goede ervaringen met Corendon
Met vriendelijke groet,
Bianca
Geen nieuws is goed nieuws hier en deze topic gaat hoofdzakelijk over de luchtvaartmaatschappij corendon.
Corendon is anvr/sgr dat is het belangrijkste gaan ze failliet dan krijg je je geld terug.
Corendon is anvr/sgr dat is het belangrijkste gaan ze failliet dan krijg je je geld terug.