LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Corendon Reizen
Re: Corendon Reizen
ik heb het niet over het app waar wij hebben gezeten dat was ook zeer goed daar ben ik zeer tevreden over het gaat mijn er om dat je in een vliegtuig noormaal word behandeld en niet als een stuk uit schot
ik weet ik wel dat die meiden aan boord van alles naar de kop gegooit krijgen maar dat geeft nog niet het recht als er bij mijn dochter een riem stuk is tijdens het opstijgen van antaya er word gezegt dan houd uw er maar tegen een kind van zes jaar en als je gaat ziten en je hebt een deel van de binnekant van een rampje nou dan barst bij mijn de bom en zeker als men achter het gordijntje aan het roken is zelfs door de piloot en dat mensen het zeggen off dit nomaal is krijg je een grote bek van ze en ze roken gewoon door en naar het roken word er iederekeer met een spray gespoten raar hoor
en dan de landing op schiphol nou ik heb ze zachter mee gemaakt
dit toestel werd gewoon op de baan gegooit
ik hoop dat hier wat aan gedaan gaat worden
ik weet ik wel dat die meiden aan boord van alles naar de kop gegooit krijgen maar dat geeft nog niet het recht als er bij mijn dochter een riem stuk is tijdens het opstijgen van antaya er word gezegt dan houd uw er maar tegen een kind van zes jaar en als je gaat ziten en je hebt een deel van de binnekant van een rampje nou dan barst bij mijn de bom en zeker als men achter het gordijntje aan het roken is zelfs door de piloot en dat mensen het zeggen off dit nomaal is krijg je een grote bek van ze en ze roken gewoon door en naar het roken word er iederekeer met een spray gespoten raar hoor
en dan de landing op schiphol nou ik heb ze zachter mee gemaakt
dit toestel werd gewoon op de baan gegooit
ik hoop dat hier wat aan gedaan gaat worden
Beste Rene117.
Volgende keer bij boeking toch even opletten met wie je vliegt. Ik dacht dat je tegen een toeslag ook voor een nederlandse charter kunt boeken bij Corendon. Maar bij Transavia heb ik ook weleens een harde landing meegemaakt hoor!
Dat roken aan boord is zeer zeker niet goed te praten Hopenlijk leest Corendon dit dan ook mee en doen ze daar ook wat aan.
Volgende keer bij boeking toch even opletten met wie je vliegt. Ik dacht dat je tegen een toeslag ook voor een nederlandse charter kunt boeken bij Corendon. Maar bij Transavia heb ik ook weleens een harde landing meegemaakt hoor!
Dat roken aan boord is zeer zeker niet goed te praten Hopenlijk leest Corendon dit dan ook mee en doen ze daar ook wat aan.
het ging om vlucht cia 855 van istanbul-antalya-amsterdam op 07-06-07
ja dat zal ik zeker doen ik blijf wel gewoon bij corendon boeken daar heb ik geen probleem mee dat is alemaal goed gegaan maar het gaat mijn om corendon air
ik ga de volgende keer met transavia dan maar 25 euro meer betalen
dan weet ik zeker dat ik goed zit
ja dat zal ik zeker doen ik blijf wel gewoon bij corendon boeken daar heb ik geen probleem mee dat is alemaal goed gegaan maar het gaat mijn om corendon air
ik ga de volgende keer met transavia dan maar 25 euro meer betalen
dan weet ik zeker dat ik goed zit
Quote Rene
-------------------------------------------
Dat is nu precies wat ik bedoel.
Een algemene klacht had ook gewerkt zonder dat er mensen ontslagen worden.
-------------------------------------------
Dat is nu precies wat ik bedoel.
Ik begrijp je antwoord niet goed hharteman. Als ik op mijn werk met zoiets betrapt zou worden, vlieg ik er ook onherroepelijk uit, ongeacht wie mij "verraden" heeft.Dat is nu precies wat ik bedoel.
En Rene117, ook ik vind persoonlijk niets mis met Corendon. Heb ook weleens bij hen geboekt en dat was prima in orde en voor een leuke prijs. Vlogen toen wel met Transavia.
Quote G7.
-------------
Ik begrijp je antwoord niet goed hharteman.
--------------------------------------------------
Kwestie van sociaal aanvoelen.
Als het bij een bedrijf hier voorvalt zal er een reprimande komen en als je dan de zak krijgt is er nog de WW of de soos.
In Turkije volgt na kleine calamiteiten onmiddelijk ontslag.
En daar is geen sociaal opvangnet.
Zware straf dus voor klein vergrijp.
-------------
Ik begrijp je antwoord niet goed hharteman.
--------------------------------------------------
Kwestie van sociaal aanvoelen.
Als het bij een bedrijf hier voorvalt zal er een reprimande komen en als je dan de zak krijgt is er nog de WW of de soos.
In Turkije volgt na kleine calamiteiten onmiddelijk ontslag.
Zware straf dus voor klein vergrijp.
Kom op zeg. Als het de gasten uitdrukkelijk wordt verboden te roken waar dan ook, dient het personeel zich daar ook aan te houden. Dat is bijna overal zo hoor! Ik zie al, dat ik niet mag roken op het werk en mijn leidinggevende staat er rustig op los te blazen. Nou, denk echt wel dat er wat van gezegd zal worden en inderdaad, dan maar wie niet luisteren wil, moet maar voelen.Zware straf dus voor klein vergrijp.
Ja, en? Dus dan mag het wel, want dat vinden we zielig?In Turkije volgt na kleine calamiteiten onmiddelijk ontslag.
We dwalen nu eigenlijk wel een beetje van het onderwerp af he?
Ik vind gewoon, ik betaal genoeg voor mijn vakantie. Moet er ook het hele jaar hard voor werken, mag ik er ook iets voor terug zien. Of dat nu in Turkije is, of waar dan ook. Het is een produkt en overal kan weleens wat mis gaan, maar het moet niet als normaal of zielige mensen daar, beschouwd worden.
heb inmidels ook all een kacht neer gelegt bij corendon
Ik ben het hier toch niet met je eens hoor G7.
Regels worden overal overtreden en daar zijn ze ook voor.
Alleen de strafmaten zijn per land verschillend.
Ik zal het aantal sigaretten die ik op plekken gerookt heb waar het niet mag hier maar niet vertellen want dan wordt ik gelijk opgehangen.
Bij een algemene klacht kan Corendon aankondigen aan het personeel extra controle hierop te gaan uitvoeren.
Niemand wordt pijn gedaan en resultaat is hetzelfde.
Just my 2 cents
Regels worden overal overtreden en daar zijn ze ook voor.
Alleen de strafmaten zijn per land verschillend.
Ik zal het aantal sigaretten die ik op plekken gerookt heb waar het niet mag hier maar niet vertellen want dan wordt ik gelijk opgehangen.
Bij een algemene klacht kan Corendon aankondigen aan het personeel extra controle hierop te gaan uitvoeren.
Niemand wordt pijn gedaan en resultaat is hetzelfde.
Just my 2 cents
Je moest eens weten wat de boetes zijn als een passagier op de wc rookt....vind het dan ook niet meer dan normaal dat het personeel ander werk kan gaan zoeken
Helemaal mee eens. Wat je ook doet, waar je ook werkt.
Nou is het roken aan board door personeel van een vliegtuig een voorbeeld waar ik wel mee kan leven maar een ander misschien niet.
Er zijn genoeg negatieve ervaringen op reiswijzer te vinden die nergens op slaan en waarbij toeristen afgeven op het personeel met naam en toenaam terwijl dat niet terecht is.
Deze mensen worden dan ook in een kwaad daglicht gezet terwijl het vaak gemotiveerde werkers zijn.
Ik geef dan vaak wat tegengas in mijn reacties op reiswijzer.
Het kan allemaal prima zijn dat Corendon de reacties leest en daar op reageert, maar er vallen daardoor ook mensen uit de boot die dat niet verdienen.
Just my 2 cents
Er zijn genoeg negatieve ervaringen op reiswijzer te vinden die nergens op slaan en waarbij toeristen afgeven op het personeel met naam en toenaam terwijl dat niet terecht is.
Deze mensen worden dan ook in een kwaad daglicht gezet terwijl het vaak gemotiveerde werkers zijn.
Ik geef dan vaak wat tegengas in mijn reacties op reiswijzer.
Het kan allemaal prima zijn dat Corendon de reacties leest en daar op reageert, maar er vallen daardoor ook mensen uit de boot die dat niet verdienen.
Just my 2 cents
nee dat hoor je me ook niet zeggen maar roken aan boord is ten strengste verboden en ik heb niet aleen een klacht neer gelegt
bij corendon maar 30 man die in het vliegtuig zaten die hebben dat gedaan dus ik sta er niet aleen voor en dan het vijt dat een piloot aan het roken is dat slaat echt alles bij mijn laat ie dat dan lekker in de cokpit doen het is niet mijn bedoeling dat er mensen gaan ontslagen worden maar ik blijf er bij als men ontslagen zou worden ze toch eens de verantwording bij de eigen moeten gaan zoeken
oke de heen vlucht was zeer goed daar heb ik geen klachten over
het was zelf heel lief personeel
maar zo als ik zeg als ze ontslagen worden is het hun eigen schuld
bij corendon maar 30 man die in het vliegtuig zaten die hebben dat gedaan dus ik sta er niet aleen voor en dan het vijt dat een piloot aan het roken is dat slaat echt alles bij mijn laat ie dat dan lekker in de cokpit doen het is niet mijn bedoeling dat er mensen gaan ontslagen worden maar ik blijf er bij als men ontslagen zou worden ze toch eens de verantwording bij de eigen moeten gaan zoeken
oke de heen vlucht was zeer goed daar heb ik geen klachten over
het was zelf heel lief personeel
maar zo als ik zeg als ze ontslagen worden is het hun eigen schuld
Een vriendin van mij is movember naar antalya gevlogen met corendon en ook zij vermelde iets over rokend personeel.Voor mij zou dat een grote ramp zijn als mensen op 't vliegtuig gaan roken, ik ben asmatisch en dan zo een beperkte ruimte!!Ik zou ziek op mijn bestemming aankomen.Dat personeel verdient meteen ontslagen te worden. IK vind dat G7 meer dan gelijk heeft.IK ZAL NOOIT BIJ CORENDON BOEKEN!!
Hharteman voor jou een klein vergrijp voor mij een zeer groot !!
En het personeel had maar moeten bezinnen voor ze gingen roken,Als je met toeristen wil werken hou je dan aan de regels, zo niet weten zij wat volgt! Andere en betere zou ik zeggen !
Hharteman voor jou een klein vergrijp voor mij een zeer groot !!
En het personeel had maar moeten bezinnen voor ze gingen roken,Als je met toeristen wil werken hou je dan aan de regels, zo niet weten zij wat volgt! Andere en betere zou ik zeggen !
heb inmidels een mailtje gehad van corendon
en er zijn inderdaat meer mensen geweest die hebben geklaagt
over dit personeel en dat zij de zaak zeer erg vinden en ze dit tot op de bodem gaan uit zoeken en dit niet had gemogen
zijn betuigen dan ook hun spijt aan mijn en de mensen in het vliegtuig
meer volgt
en er zijn inderdaat meer mensen geweest die hebben geklaagt
over dit personeel en dat zij de zaak zeer erg vinden en ze dit tot op de bodem gaan uit zoeken en dit niet had gemogen
zijn betuigen dan ook hun spijt aan mijn en de mensen in het vliegtuig
meer volgt
goed zo van corendon,wie weet ooit nog met corendon op vakantie de bal ligt nu in hun kamp!goed gedaan rene
ik moet wel zeggen ze laten er geen gras overgroeien
personneel van het toestel cai 855 zijn 3 man tijdelijk buiten funcie gezet tijdens het onderzoek maar kijken wat ze gaan doen nu
personneel van het toestel cai 855 zijn 3 man tijdelijk buiten funcie gezet tijdens het onderzoek maar kijken wat ze gaan doen nu
Die 3 krijgen gewoon de zak als voorbeeldfunctie en dan is het klaar.
Gefeliciteerd.
Gefeliciteerd.
En zo hoort het ook!ik moet wel zeggen ze laten er geen gras overgroeien
tja eigen schult moeten ze maar niet roken in een toestel
dus boontje komt om zijn loontje dat is nou hun straf
dus boontje komt om zijn loontje dat is nou hun straf