Zou zomaar kunnen ja, maar ik denk van niet!of jij G7 moet ook weer Rene117 zijn.
Groetjes en toch allemaal een hele fijne vakantie gewenst.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Zou zomaar kunnen ja, maar ik denk van niet!of jij G7 moet ook weer Rene117 zijn.
Ik hoop alleen niet dat jij mij ermee bedoelt, ik verlaag me niet tot dat nivo daar ben ik iets te oud voor. Ik vind het heel leuk om up to date te blijven zeker wat betreft consumenten zaken, maar je moet wel eerlijk blijven. Want bij twijfel van een bericht zoek ik dat uit, zoals ik al eerder heb gezegd hou ik wel van eerlijkheid.En ach, dat hier mensen met meerdere namen zitten, was mij ook wel wel duidelijk. Toch Chief?
Oad en Transavia hebben een goede klachtenprocedure en hebben het fatsoen om iedere klacht in behandeling te nemen en telefonisch contact op te nemen met de klagers.Als je zoiets zou lanceren voor Oad of Transavia, krijg je ook veel klachten.
Dit moet je breder opzetten om tot een eerlijke conclusie te komen.
U bent blijkbaar goed op de hoogte over super sponsering.U boekt een super gesponserde reis, voor een lage prijs.
Corendon had zich moeten houden aan de gemaakte afspraken.M.a.w. U vriendin heeft een medisch probleem, en Corendon moet dat oplossen?
Deze actie ben ik gestart omdat ik op 15 april een schriftelijke klacht heb ingediend bij Corendon.Ik heb een beetje het idee dat u uw gelijk niet kan halen, en daarom een soort hetze gestart bent.
Mvg JorQuotes
Om de discussies overzichtelijk te houden, is het handig om een stuk tekst te quoten voordat u er op reageert. Kopiëer de tekst die u wilt quoten naar uw bericht, selecteer deze tekst en druk op de quote-knop.