LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lintje voor Onur Air !!!!!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Meiske

Re: Lintje voor Onur Air !!!!!

Ongelezen bericht door Meiske »

Ach ja, als die mensen uitgekakt zijn op Turkije, komen ze vanzelf weer terug naar Spanje. Zo was het met Spanje ook een tijdje en toen opeens was Turkije alles. Hot, hot, hot.

Goedkoper :?: Nou echt niet! Vriendelijke mensen. Ja wat wil je? Ze verdienen daar geen hol. Tuurlijk zijn ze blij met jou. Maar o wee als jij je rug gekeerd hebt en ook nog niks bij ze gekocht hebt!!!! Dat wil je niet weten. Natuurlijk niet allemaal, maar het gros wel!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ja wat hotels bedreft prutswerk het is daarom dat ze in enkele jaren tijd een absolute top besteming geworden zijn
oke ze zijn goedkoop
4 sterren wil eigenlijk 3 sterren zegen
5 sterren wil eigenlijk 4 sterren zegen
maar wat verwacht je voor die prijs (invergelijking andere landen)

Gast

Voor 7 euro meer per enkele reis vlieg je met Transavia naat Turkije.
Voor 14 euro meer per enkele reis vlieg je met Martinair incl. diner.
Dus ik kies voor een Nederlandse maatschappij.

Gast

Hiep hiep,hoera :!: :D :arrow:

ELS

Ongelezen bericht door ELS »

Wat bereft de prijzen voor omboeken dat klopt niet helemaal.
Ik was met martinair 75 euro pp kwijt (geen omboekingskosten) en mijn vriendin heeft omgeboekt die konden nog met transavia en dit was 25 euro pp.
Ik vlieg 18 juni en mijn vriendin 8 juli.

Gast

Dan betaal je met martinair meer als met transavia.Maar je vliegt er in iedergeval veilig naar turkije.En dat is ook wat waard.

Gast

Dan hebben ze jou behoorlijk afgezet Els. Zo zie je maar dat je zelf ook goed uit je ogen moet kijken en niet alles voor zoete koek moet aannemen.

Normaal bij boeking kost het al zo,n € 35 meer en nu moet jij na boeking, ineens € 75 betalen. Wie bepaald die prijzen? Jou reisorganisatie?

ELS

Ongelezen bericht door ELS »

Nee ik heb rechtstreeks omgeboekt bij htc reizen en is dat zeker dat je normaal niet meer betaald dan 35 euro?

Gast

Indien met Transavia geboekt, had je € 14 of met Martinair € 28 P.P. retour, bij moeten betalen, dus waar HTC die toeslagen vandaan haalt in mij een vraag,

Ik had net nog even voor je op de OAD site zitten, (want daar stonden de juiste prijzen,) kijken, voor die prijzen, maar schijnen voor wat betreft, Turkije reizen momenteel niets aan te bieden.

Gast

Boek bij Kras en dat geeft ook pas, 5* beller boekt gratis

Gast

Wel naar Turkije gaan, maar niet boeken bij Turken omdat ze niet bij Europa horen?

Ga dan niet naar Turkije.

Dus omdat Mexico niet bij Europa hoort mag ik niet naar Mexico? :cry:

Gast

Je moet het wel in zijn verand zien.

Gesloten